Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
ibrahimking
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1007
Kayıt: 23 Nis 2010 11:28
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen ibrahimking »

kardeşim artıstlık yapıyolar bırak ya.oyle bı yontem yok.şansına atıyo.olsa mutlak bırısı soylerdı kamu :)
ama aklıma şoyle bişey geldı.
kadım hıdra bellı bı hıddetın ustundekı kısılere kukreme atagı yapmıyosa.junon bu gonderme atagınıda en cok hıddet yaratanlara atmıyo olabılır.fakat tank en cok ve bellı degerın ustunde hıddet yaratmak ıcın baya bı kudret ıksırı hupletmelı.oyle oluncada pahalıya gelır :D
Kullanıcı avatarı
essperanza
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 361
Kayıt: 04 Ara 2009 17:56
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen essperanza »

VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.
Resim Resim
ResimResim
Safequard Megaxesper MeGaXBrüTaL MeGaxeSPeRaNZaA
Kullanıcı avatarı
veym2
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1484
Kayıt: 04 Ara 2009 18:33
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Kara Deniz Yıldızları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen veym2 »

essperanza yazdı:
VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.
ne olcak zindandan vurur 6 kişi :)
Kullanıcı avatarı
aldatmaz2012
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 680
Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen aldatmaz2012 »

Hiddet veya taktıkle alakası yok zar gıbı dusunun rastgele atıyor
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git

-Burasıqistanbul-
Kullanıcı avatarı
Britishtobacco92
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 326
Kayıt: 24 Nis 2010 21:21
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen Britishtobacco92 »

Arkadaşında dediği gibi junon kendi aleminde yaşıyor istediğin atıyor hatta o piti piti yapıyordur ama çaktırmıyordur :lol: :lol: Junonda tek dikkat gerektiren olay yılanı kalkar kalkmaz kesmektir.
Resim
İnFazTeaMKroNiCK-Iıkronikqqll-Ixadonisxl
KarşıyaKaragümrük Karşılıksız sevdik biz Bu YAKAYI.!!
New Yorkta beş Minareyi izledim anladığın kadarıyla olay New Yorkta Geçiyor.
Kullanıcı avatarı
VBMaSTeR
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 559
Kayıt: 30 Nis 2010 21:53
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Seyr-i Beka

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen VBMaSTeR »

veym2 yazdı:
essperanza yazdı:
VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.
ne olcak zindandan vurur 6 kişi :)
Gel eminönüne gör zırhımı :) MEsajın sonundaki ( :P ) ifadesini koymanın bir sebebi var arkadaşım. Birde şu var benim gibi biriyle girerseniz hiç gitmezsiniz :D Manşallah junon sürekli beni alıyo :D üstüste 4-5 öyle gidiyo valla :D
VBMaSTeR - BuRRaQ

I will be Lodos Forever, Hopefully together....
Kullanıcı avatarı
xxxhellboyxxx
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 16 Nis 2010 09:41
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen xxxhellboyxxx »

Beyler bence de bir taktiği olması lazım biraz uğraşırsak belki bulabiliriz.Ama olmayada bilir ama mutlaka bir açığı vardır.Örnek olarak verirsek tılsımda solucanın kesim taktiğini bulan bendim.3 sıra zihini yiyince pert olmuştu bununda mutlaka bir taktiği vardır.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön