Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
DescriptionS
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 843
Kayıt: 03 Tem 2010 09:45
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen DescriptionS »

aRkadaşlar 1-2 video izledim tank kesior ama tankı hıc zındana gondermıyor bunun taktıgı nedır bızede açıklarmısnız ?
Resim
~ MustafaKemalAtatürk ~

1881 - 193∞

“Saygı olsun bu çelik atlıların göktuğuna, Tuğu kaldırmış olan orduların Başbuğuna!”
Kullanıcı avatarı
Rapid
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 413
Kayıt: 03 Oca 2010 22:14
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen Rapid »

taktiği yoktur. sadece şans.
ResimResim
Kullanıcı avatarı
KjmRan
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 83
Kayıt: 11 Haz 2010 21:51
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen KjmRan »

Yok loncadaş, bu artizler açıklamıyor..
Kullanıcı avatarı
ibrahimking
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1007
Kayıt: 23 Nis 2010 11:28
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen ibrahimking »

yok oyle bı taktık olsa bırısı muhakkak acıklardı var deyıp gezıyolar
Vandervaart
Kadim Hidra Avcısı
Kadim Hidra Avcısı
Mesajlar: 3647
Kayıt: 04 Ara 2009 22:02
Sunucu: Meran

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen Vandervaart »

Arkadaşın dediği gibi şans =) Junon kendi dünyasında yaşıyor =)
Kullanıcı avatarı
eray
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 932
Kayıt: 12 Ara 2009 12:00
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen eray »

Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz
Tek gerçek ; ölümdür ..!

Eray BOZKURT

HydRopHopiA
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen mitmet »

eray yazdı:
Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz
en az 5 kere okudum desem?
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

mitmet yazdı:
eray yazdı:
Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz
en az 5 kere okudum desem?
Ben de okudum Rehber ile alakası yok...
Rehber'de sadece tankı anlatıyor Junon'da Kenan'da ne yapacağını anlatmıyor...
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
DeathxShock
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1000
Kayıt: 06 Ağu 2010 14:32
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Death

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen DeathxShock »

rehberde sadece junonun iyileştirme büyüsünü kırabileceğin yazıyor onun da yolu kanatma
DeaTHxSHoCK

DeaTHxTeRaPi
Kullanıcı avatarı
VBMaSTeR
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 559
Kayıt: 30 Nis 2010 21:53
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Seyr-i Beka

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Mesaj gönderen VBMaSTeR »

Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
VBMaSTeR - BuRRaQ

I will be Lodos Forever, Hopefully together....
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön