Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
kuccukhusam1
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1350
Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
Sunucu: Kuklacı
Lonca: byHMF

Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen kuccukhusam1 »

Arkadaşlar Düşündük Taşındık ve sizlere resmli bir örnek çalışma yaptık umarım beğenirsiniz.
Dedikki İkv Ekibi Lonca sistemi hakkında birşey yapacağı yok bizde onlara yardımcı olma baabında bi çalışma yaptık.
Öncelikle düşündükki Arkadaşlar listesine (Arkadaşlar, Yasaklıla veLonca) diye yeni eklenti yaptık,
Resim
ve bu şekilde loncaya alınan kişinin illa isminin başına loncanın ismi yazmasına gerek yok isminin üzerinde yazsa daha güzel olmaz mı,
Resim
Yorumlarınızı bekliyorum. [GM] ler sizinde yorumlarınızı bekliyorum, :)
Kullanıcı avatarı
Patasana
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 311
Kayıt: 04 Ara 2009 17:23
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Patasana »

Lonca içerigiyle açılan konullar saçma
Loncanın gelmesini istiyoruz diye açılan konular saçma değil.

Tüm oyunlarda lonca sistemi var. Kim ne oldugunu biliyor. Sizin bunu Sobee ye içerigini anlatmanıza gerek yok.
İsyan ederek lonca paketi istiyoruz demenız yeterli.

Yinede uğraşmışsın eline saglık.

Resim

http://pic1.resimupload.com/r3/resim_129876180.JPG
http://img195.imageshack.us/img195/1395/5handanldj.jpg
http://pic1.resimupload.com/r8/resim_510193426.JPG
http://pic1.resimupload.com/r4/resim_362352276.JPG
Kullanıcı avatarı
Swider
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 347
Kayıt: 27 Ağu 2010 15:54
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Swider »

bencede tam böyle olmalı ismin üzerinde yazmalı böylece 0dan car kasmayız... ve loncayı herkez kurmasın 15 bn kp versin öle ama şandan eksilmesin
ResimResim
ResimResimResim
Kullanıcı avatarı
suke6
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 208
Kayıt: 10 Haz 2010 15:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen suke6 »

resimler guzel fikirde guzel emegine saglık..
Gizlenmiş İçerikGöster
MeRaK KeDiYi öLDüRüR

Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Reymond »

bana Kalırsa lonca yazısını lonca belirlesin
<)
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen yarar »

zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
Katılıyorum.
Resim®
SİNCE 2007...
Kullanıcı avatarı
kuccukhusam1
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1350
Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
Sunucu: Kuklacı
Lonca: byHMF

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen kuccukhusam1 »

yarar yazdı:
zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
Katılıyorum.
Yo bu sadece bi öneriydi, ne yani basit olmasın die zor mu olsun bu fikir kötü mü ?
Kullanıcı avatarı
Crack
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 412
Kayıt: 28 Ara 2009 02:07
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Crack »

Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)
Resim
Kullanıcı avatarı
kuccukhusam1
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1350
Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
Sunucu: Kuklacı
Lonca: byHMF

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen kuccukhusam1 »

Crack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)
evet haklısın
Kullanıcı avatarı
kuccukhusam1
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1350
Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
Sunucu: Kuklacı
Lonca: byHMF

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen kuccukhusam1 »

GünceLL
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön