Arkadaşlar Düşündük Taşındık ve sizlere resmli bir örnek çalışma yaptık umarım beğenirsiniz. Dedikki İkv Ekibi Lonca sistemi hakkında birşey yapacağı yok bizde onlara yardımcı olma baabında bi çalışma yaptık. Öncelikle düşündükki Arkadaşlar listesine (Arkadaşlar, Yasaklıla veLonca) diye yeni eklenti yaptık, ve bu şekilde loncaya alınan kişinin illa isminin başına loncanın ismi yazmasına gerek yok isminin üzerinde yazsa daha güzel olmaz mı, Yorumlarınızı bekliyorum. [GM] ler sizinde yorumlarınızı bekliyorum,
Lonca içerigiyle açılan konullar saçma
Loncanın gelmesini istiyoruz diye açılan konular saçma değil.
Tüm oyunlarda lonca sistemi var. Kim ne oldugunu biliyor. Sizin bunu Sobee ye içerigini anlatmanıza gerek yok.
İsyan ederek lonca paketi istiyoruz demenız yeterli.
zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
Katılıyorum.
Yo bu sadece bi öneriydi, ne yani basit olmasın die zor mu olsun bu fikir kötü mü ?
Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi
Crack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi