İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen mustangtr »

xrto2 yazdı:biz söylemiştik ama yok olmaz oyle sey demıslerdı kardesım savascı olayı bıtmıstır .
2x2=4
savaşçının yetenek sistemini eskiye çevirmeliler...defansif denen bi saçmalık getirdiler hiç bi işe yaramıyo...
Kullanıcı avatarı
aldatmaz2012
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 680
Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen aldatmaz2012 »

mustangtr yazdı:
xrto2 yazdı:biz söylemiştik ama yok olmaz oyle sey demıslerdı kardesım savascı olayı bıtmıstır .
2x2=4
savaşçının yetenek sistemini eskiye çevirmeliler...defansif denen bi saçmalık getirdiler hiç bi işe yaramıyo...
Savaşçının mıgratta alınması ıcın zıhın hapsı yetenegı verılmelı oyle ofansıf defansıf duzeltılmelı felan bunlarla almazlar hatta zıhın hapsı yetenegıde yetmez + can basma yetenegı vermelerı lazım :mrgreen: yada grubundakı adamları ışınlama yetenegı verılıcek başka türlü kurtarmaz :mrgreen:
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git

-Burasıqistanbul-
Kullanıcı avatarı
jupiter
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 111
Kayıt: 05 Ara 2009 11:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen jupiter »

Grup bölgelerine 2-3 saat aralıksız vakit ayırabilecek avare asosyal gençliğin dışında oyundan zevk alan kalmadı zaten. Az bi kadim oyuncağımız var elimizde o da gidince oyuna ne için gircez diye düşünüyorum ben de .(2-3 az aslında girdiydi çıktıydı derken sen şuna 5 saat de )

Ticaret desen yapılacak gibi değil. Çünkü yönetim emekleri çöpe atma konusunda artık uzmanlaştı.Büyü ve şifaların 26 lvl silahları çöpe atıldı anlamadık...39 lvl ları çöpe attılar anlamadık... Şimdi de yücelen halit ve yücelen ardennelerleri çöpe attılar bazıları yeni yeni anlıyor.Örneğin 1 senede tüm sunucuda 2 tane düşen yücelen ardenneler yüzüğü 2 günde çöpe çevirdiler.Yücelen ardenneler ceketin yarısı etmiyor şlmdi. Oyuna grup bölgeleri gelince başlayan adamın üstünde ışık set var. 3 senemiz boşa gitti anca anladık.

Asıl çok istediğiniz 59 lvllar gelince tekrar tüm bunların çöp olmasına hazırmısınız onu düşünün . Valla ben hazır değilim bu oyun için tek saniye bile gereksiz vakit harcamam artık bu oyunda para kazanacam , maden çekicem diye. Hele olan madenlerle üretim hayatta yapmam madeni satar parasıyla ucuz yollu üst baş dizer arada bi takılırım o kadar. Artık eski güzel ikv çok zor inşallah daha iyisi olur ama ümitli değilim. Belki daha ünlü olur daha çok kişi oynar ama oynayana o zevki vermesi zor. 39 lara kadar olan maden yarışları , ticaret hareketliliği üretim zevki çok uzaklarda kaldı.

Anlıycaan IKV zaten okeye dönüyor...... da .... benim asıl üzüntüm yukardaki duyarsızlığa ; Bu vurdum duymazlar ile yönetilecek bir ülkenin vah haline.

Jupiter
Kullanıcı avatarı
jupiter
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 111
Kayıt: 05 Ara 2009 11:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen jupiter »

Asıl yazacaklarımı unutmuşum :)

Bu arada ... en azından 39 ları yaşamamış olanların bu konuya laf yetiştirmesi anlamsız. Çünkü kötüye gidiyoruz denilen sorun bir iki tane değil ve oyunda eskiden zevk veren şeylerin artık olmayışı.

Aklıma gelenleri sıralıyım ;

- Oynayan daha çok , toplam evren daha dar idi. Bu nedenle aşağı yukarı herkes birbirini uzaktan da olsa tanırdı ve bir kasaba havası vardı. Buna yapacak fazla birşey yok oyun büyüyecek elbette ancak oyuncu sayısını artıracak ve bölgelerin birini ıssız kasabaya döndürmeyecek şekilde iyi dağılmalarını teşvik etmeli hikaye ve örgü. (Örneğin eminönü madenleri 49 lar geldiğinde de değerli olabilirdi.- ancak şimdi biraz biraz renklendi- ).

- Oyuna yeni başlayanın tanıdığı arkadaşı yoksa ne zorluklar yaşayacağını , nasıl oyundan zevk alarak devam edeceğini yönetimin düşünmesi gerekiyordu. Toplam nüfusun artması çok önemli ve bu da bunu sağlayacak en önemli şeylerden biri.

- Klan savaşlarının tadı em ve şimdi herkesin grup bölgelerine takılması nedeniyle azaldı. Meteorda klanlar arası savaş etkinlikleri düzenlenmeli.

- Defansif ofansif geldi ama hala itemin önemli yok asıl iş yeteneklerde bitiyor. Büyü de zaten öyleydi. Biraz şifaya item lazım o kadar. 2 adet 40 lvl görev itemli ofansif hala 49 lvl full defansifi yeniyor. Bu böyle olmamalı.

- Hala vs. lerde eski tat yok. element itemlerin ve ofansife yücelenin çok vurmasını halletmeleri lazım . Bu yetermi onuda denemeleri lazım ... zevkli bir oyun üretmek olmalı hedef , gerisi teferruattır.

- Üretimler şimdiki kadar uçuk maliyetle olduğu sürece ne ticaret hayatı nede üretim zevki olur oyunda. Üstelik dediğim gibi onca emekle üretilen item belirsiz bir zamanda çöp olacaksa kimse gözünü kapatıp elindeki üç beş kuruşu da o üretime harcamaz. 10 lvl farkı olayının kaldırılması 59 lvl gelmeden önce ŞART'tır, yok bu olmaz ise bakın görün 59 lvllar geldikten 2 ay sonra oyunda şuan oynayanların yüzde 90 ını bulamayacaksınız. Emeklerinin heba olduğunu görmeye bir insan kaç kere daha dayanır sizce.?

- Ve son olarak bu oyunun asıl büyüsü ticaret ve muhabbet ortamıdır. Hiç car kasmayan vs klan falan takılmayan ama sadece ticaretle oyundan zevk alan arkadaşlarım var. Onlarıda küstürdünüz. Ticaret hacmini artırıcı önlemler oyunun geleceği için en önemli konulardandır. Siz yücelen ardenneler yada halit yada başka değerli bir şifa- büyü iteminin maliyetinin 50-60 m olmasının önünü açıp sonra o üretilenden kat kat iyi itemi en fazla 1 ayda grup bölgelerinden düştürtüyorsanız daha da ticaret falan beklemeyin. Bir kadim geldi ki ne geliş ... oyuna dün başlayan 5 6 kişi geldi arkadaşlarıyla kesti kadimi sattı 100 200 m lara ... biz 2 3 sene maden çektik o parayı görebilmek için . Adaletin olmadığı yerde hiç bir şey olmaz bu kadar söylüyorum. Grup bölgelerinden düşen ve şaheserler satılmasa bile düşebilme ihtimali yüzünden kimse alternatifini almıyor.Ayrıca üretilen şaheserlerinde satılamaması yine büyük adaletsizlik. Zaten onca parayı harcayarak yapacağı üretimi de yarı fiyata satamayacaksa 2 gün sonra neden üretsin ki ? Hem zaten 59 gelince çöp olacak. İtemlerin ve madenlerin gerçekten verilen emek kadar değerli olmasını sağlamadıkça bu iş düzelmez. Elde etmek için harcanan ortalama süre ve elde edilen şeyin performansa sağladığı katkı parametrelerinin doğru bileşimini bulmak zorundasınız.


Tabii ben 39 larden bu güne sorun teşkil eden yanları yazdım. Bir çok güzellikde geldi oyuna. bunları hepimiz biliyoruz. Oyun içi şikayetinden ticaret düzenlemelerine kadar çok güzel yeniliklerde oldu bunlar içinde teşekkür ettik. Yine edeyim :D
Kullanıcı avatarı
Yakamozxefemeih
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 332
Kayıt: 10 Ara 2009 22:41
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen Yakamozxefemeih »

jupiter yazdı:Asıl yazacaklarımı unutmuşum :)

Bu arada ... en azından 39 ları yaşamamış olanların bu konuya laf yetiştirmesi anlamsız. Çünkü kötüye gidiyoruz denilen sorun bir iki tane değil ve oyunda eskiden zevk veren şeylerin artık olmayışı.

Aklıma gelenleri sıralıyım ;

- Oynayan daha çok , toplam evren daha dar idi. Bu nedenle aşağı yukarı herkes birbirini uzaktan da olsa tanırdı ve bir kasaba havası vardı. Buna yapacak fazla birşey yok oyun büyüyecek elbette ancak oyuncu sayısını artıracak ve bölgelerin birini ıssız kasabaya döndürmeyecek şekilde iyi dağılmalarını teşvik etmeli hikaye ve örgü. (Örneğin eminönü madenleri 49 lar geldiğinde de değerli olabilirdi.- ancak şimdi biraz biraz renklendi- ).

- Oyuna yeni başlayanın tanıdığı arkadaşı yoksa ne zorluklar yaşayacağını , nasıl oyundan zevk alarak devam edeceğini yönetimin düşünmesi gerekiyordu. Toplam nüfusun artması çok önemli ve bu da bunu sağlayacak en önemli şeylerden biri.

- Klan savaşlarının tadı em ve şimdi herkesin grup bölgelerine takılması nedeniyle azaldı. Meteorda klanlar arası savaş etkinlikleri düzenlenmeli.

- Defansif ofansif geldi ama hala itemin önemli yok asıl iş yeteneklerde bitiyor. Büyü de zaten öyleydi. Biraz şifaya item lazım o kadar. 2 adet 40 lvl görev itemli ofansif hala 49 lvl full defansifi yeniyor. Bu böyle olmamalı.

- Hala vs. lerde eski tat yok. element itemlerin ve ofansife yücelenin çok vurmasını halletmeleri lazım . Bu yetermi onuda denemeleri lazım ... zevkli bir oyun üretmek olmalı hedef , gerisi teferruattır.

- Üretimler şimdiki kadar uçuk maliyetle olduğu sürece ne ticaret hayatı nede üretim zevki olur oyunda. Üstelik dediğim gibi onca emekle üretilen item belirsiz bir zamanda çöp olacaksa kimse gözünü kapatıp elindeki üç beş kuruşu da o üretime harcamaz. 10 lvl farkı olayının kaldırılması 59 lvl gelmeden önce ŞART'tır, yok bu olmaz ise bakın görün 59 lvllar geldikten 2 ay sonra oyunda şuan oynayanların yüzde 90 ını bulamayacaksınız. Emeklerinin heba olduğunu görmeye bir insan kaç kere daha dayanır sizce.?

- Ve son olarak bu oyunun asıl büyüsü ticaret ve muhabbet ortamıdır. Hiç car kasmayan vs klan falan takılmayan ama sadece ticaretle oyundan zevk alan arkadaşlarım var. Onlarıda küstürdünüz. Ticaret hacmini artırıcı önlemler oyunun geleceği için en önemli konulardandır. Siz yücelen ardenneler yada halit yada başka değerli bir şifa- büyü iteminin maliyetinin 50-60 m olmasının önünü açıp sonra o üretilenden kat kat iyi itemi en fazla 1 ayda grup bölgelerinden düştürtüyorsanız daha da ticaret falan beklemeyin. Bir kadim geldi ki ne geliş ... oyuna dün başlayan 5 6 kişi geldi arkadaşlarıyla kesti kadimi sattı 100 200 m lara ... biz 2 3 sene maden çektik o parayı görebilmek için . Adaletin olmadığı yerde hiç bir şey olmaz bu kadar söylüyorum. Grup bölgelerinden düşen ve şaheserler satılmasa bile düşebilme ihtimali yüzünden kimse alternatifini almıyor.Ayrıca üretilen şaheserlerinde satılamaması yine büyük adaletsizlik. Zaten onca parayı harcayarak yapacağı üretimi de yarı fiyata satamayacaksa 2 gün sonra neden üretsin ki ? Hem zaten 59 gelince çöp olacak. İtemlerin ve madenlerin gerçekten verilen emek kadar değerli olmasını sağlamadıkça bu iş düzelmez. Elde etmek için harcanan ortalama süre ve elde edilen şeyin performansa sağladığı katkı parametrelerinin doğru bileşimini bulmak zorundasınız.


Tabii ben 39 larden bu güne sorun teşkil eden yanları yazdım. Bir çok güzellikde geldi oyuna. bunları hepimiz biliyoruz. Oyun içi şikayetinden ticaret düzenlemelerine kadar çok güzel yeniliklerde oldu bunlar içinde teşekkür ettik. Yine edeyim :D


denecek bir kelime bulamıyorum arkadaşa aynen katılırıyorım sadece 1 tek şey eklemek istiyorum sizin gibi yönetime nalet olsun
Kingly Yakamozxefemeih Melihxthend
Herkesde biz kralız tavırları ikv bizden sorulur ayakları kimse karşımızda duramaz fasılları gördünmü herkes delikanlı olmuş vay anasını
13misafir
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 244
Kayıt: 11 Ağu 2010 01:14

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen 13misafir »

Yakamozxefemeih yazdı:
jupiter yazdı:Asıl yazacaklarımı unutmuşum :)

Bu arada ... en azından 39 ları yaşamamış olanların bu konuya laf yetiştirmesi anlamsız. Çünkü kötüye gidiyoruz denilen sorun bir iki tane değil ve oyunda eskiden zevk veren şeylerin artık olmayışı.

Aklıma gelenleri sıralıyım ;

- Oynayan daha çok , toplam evren daha dar idi. Bu nedenle aşağı yukarı herkes birbirini uzaktan da olsa tanırdı ve bir kasaba havası vardı. Buna yapacak fazla birşey yok oyun büyüyecek elbette ancak oyuncu sayısını artıracak ve bölgelerin birini ıssız kasabaya döndürmeyecek şekilde iyi dağılmalarını teşvik etmeli hikaye ve örgü. (Örneğin eminönü madenleri 49 lar geldiğinde de değerli olabilirdi.- ancak şimdi biraz biraz renklendi- ).

- Oyuna yeni başlayanın tanıdığı arkadaşı yoksa ne zorluklar yaşayacağını , nasıl oyundan zevk alarak devam edeceğini yönetimin düşünmesi gerekiyordu. Toplam nüfusun artması çok önemli ve bu da bunu sağlayacak en önemli şeylerden biri.

- Klan savaşlarının tadı em ve şimdi herkesin grup bölgelerine takılması nedeniyle azaldı. Meteorda klanlar arası savaş etkinlikleri düzenlenmeli.

- Defansif ofansif geldi ama hala itemin önemli yok asıl iş yeteneklerde bitiyor. Büyü de zaten öyleydi. Biraz şifaya item lazım o kadar. 2 adet 40 lvl görev itemli ofansif hala 49 lvl full defansifi yeniyor. Bu böyle olmamalı.

- Hala vs. lerde eski tat yok. element itemlerin ve ofansife yücelenin çok vurmasını halletmeleri lazım . Bu yetermi onuda denemeleri lazım ... zevkli bir oyun üretmek olmalı hedef , gerisi teferruattır.

- Üretimler şimdiki kadar uçuk maliyetle olduğu sürece ne ticaret hayatı nede üretim zevki olur oyunda. Üstelik dediğim gibi onca emekle üretilen item belirsiz bir zamanda çöp olacaksa kimse gözünü kapatıp elindeki üç beş kuruşu da o üretime harcamaz. 10 lvl farkı olayının kaldırılması 59 lvl gelmeden önce ŞART'tır, yok bu olmaz ise bakın görün 59 lvllar geldikten 2 ay sonra oyunda şuan oynayanların yüzde 90 ını bulamayacaksınız. Emeklerinin heba olduğunu görmeye bir insan kaç kere daha dayanır sizce.?

- Ve son olarak bu oyunun asıl büyüsü ticaret ve muhabbet ortamıdır. Hiç car kasmayan vs klan falan takılmayan ama sadece ticaretle oyundan zevk alan arkadaşlarım var. Onlarıda küstürdünüz. Ticaret hacmini artırıcı önlemler oyunun geleceği için en önemli konulardandır. Siz yücelen ardenneler yada halit yada başka değerli bir şifa- büyü iteminin maliyetinin 50-60 m olmasının önünü açıp sonra o üretilenden kat kat iyi itemi en fazla 1 ayda grup bölgelerinden düştürtüyorsanız daha da ticaret falan beklemeyin. Bir kadim geldi ki ne geliş ... oyuna dün başlayan 5 6 kişi geldi arkadaşlarıyla kesti kadimi sattı 100 200 m lara ... biz 2 3 sene maden çektik o parayı görebilmek için . Adaletin olmadığı yerde hiç bir şey olmaz bu kadar söylüyorum. Grup bölgelerinden düşen ve şaheserler satılmasa bile düşebilme ihtimali yüzünden kimse alternatifini almıyor.Ayrıca üretilen şaheserlerinde satılamaması yine büyük adaletsizlik. Zaten onca parayı harcayarak yapacağı üretimi de yarı fiyata satamayacaksa 2 gün sonra neden üretsin ki ? Hem zaten 59 gelince çöp olacak. İtemlerin ve madenlerin gerçekten verilen emek kadar değerli olmasını sağlamadıkça bu iş düzelmez. Elde etmek için harcanan ortalama süre ve elde edilen şeyin performansa sağladığı katkı parametrelerinin doğru bileşimini bulmak zorundasınız.


Tabii ben 39 larden bu güne sorun teşkil eden yanları yazdım. Bir çok güzellikde geldi oyuna. bunları hepimiz biliyoruz. Oyun içi şikayetinden ticaret düzenlemelerine kadar çok güzel yeniliklerde oldu bunlar içinde teşekkür ettik. Yine edeyim :D


denecek bir kelime bulamıyorum arkadaşa aynen katılırıyorım sadece 1 tek şey eklemek istiyorum sizin gibi yönetime nalet olsun
sen nalet olsunn diyince aklıma bi şarkı geldi :D
Kullanıcı avatarı
Forumkral
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 838
Kayıt: 29 Haz 2010 16:00

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen Forumkral »

jupiter yazdı:Asıl yazacaklarımı unutmuşum :)

Bu arada ... en azından 39 ları yaşamamış olanların bu konuya laf yetiştirmesi anlamsız. Çünkü kötüye gidiyoruz denilen sorun bir iki tane değil ve oyunda eskiden zevk veren şeylerin artık olmayışı.

Aklıma gelenleri sıralıyım ;

- Oynayan daha çok , toplam evren daha dar idi. Bu nedenle aşağı yukarı herkes birbirini uzaktan da olsa tanırdı ve bir kasaba havası vardı. Buna yapacak fazla birşey yok oyun büyüyecek elbette ancak oyuncu sayısını artıracak ve bölgelerin birini ıssız kasabaya döndürmeyecek şekilde iyi dağılmalarını teşvik etmeli hikaye ve örgü. (Örneğin eminönü madenleri 49 lar geldiğinde de değerli olabilirdi.- ancak şimdi biraz biraz renklendi- ).

- Oyuna yeni başlayanın tanıdığı arkadaşı yoksa ne zorluklar yaşayacağını , nasıl oyundan zevk alarak devam edeceğini yönetimin düşünmesi gerekiyordu. Toplam nüfusun artması çok önemli ve bu da bunu sağlayacak en önemli şeylerden biri.

- Klan savaşlarının tadı em ve şimdi herkesin grup bölgelerine takılması nedeniyle azaldı. Meteorda klanlar arası savaş etkinlikleri düzenlenmeli.

- Defansif ofansif geldi ama hala itemin önemli yok asıl iş yeteneklerde bitiyor. Büyü de zaten öyleydi. Biraz şifaya item lazım o kadar. 2 adet 40 lvl görev itemli ofansif hala 49 lvl full defansifi yeniyor. Bu böyle olmamalı.

- Hala vs. lerde eski tat yok. element itemlerin ve ofansife yücelenin çok vurmasını halletmeleri lazım . Bu yetermi onuda denemeleri lazım ... zevkli bir oyun üretmek olmalı hedef , gerisi teferruattır.

- Üretimler şimdiki kadar uçuk maliyetle olduğu sürece ne ticaret hayatı nede üretim zevki olur oyunda. Üstelik dediğim gibi onca emekle üretilen item belirsiz bir zamanda çöp olacaksa kimse gözünü kapatıp elindeki üç beş kuruşu da o üretime harcamaz. 10 lvl farkı olayının kaldırılması 59 lvl gelmeden önce ŞART'tır, yok bu olmaz ise bakın görün 59 lvllar geldikten 2 ay sonra oyunda şuan oynayanların yüzde 90 ını bulamayacaksınız. Emeklerinin heba olduğunu görmeye bir insan kaç kere daha dayanır sizce.?

- Ve son olarak bu oyunun asıl büyüsü ticaret ve muhabbet ortamıdır. Hiç car kasmayan vs klan falan takılmayan ama sadece ticaretle oyundan zevk alan arkadaşlarım var. Onlarıda küstürdünüz. Ticaret hacmini artırıcı önlemler oyunun geleceği için en önemli konulardandır. Siz yücelen ardenneler yada halit yada başka değerli bir şifa- büyü iteminin maliyetinin 50-60 m olmasının önünü açıp sonra o üretilenden kat kat iyi itemi en fazla 1 ayda grup bölgelerinden düştürtüyorsanız daha da ticaret falan beklemeyin. Bir kadim geldi ki ne geliş ... oyuna dün başlayan 5 6 kişi geldi arkadaşlarıyla kesti kadimi sattı 100 200 m lara ... biz 2 3 sene maden çektik o parayı görebilmek için . Adaletin olmadığı yerde hiç bir şey olmaz bu kadar söylüyorum. Grup bölgelerinden düşen ve şaheserler satılmasa bile düşebilme ihtimali yüzünden kimse alternatifini almıyor.Ayrıca üretilen şaheserlerinde satılamaması yine büyük adaletsizlik. Zaten onca parayı harcayarak yapacağı üretimi de yarı fiyata satamayacaksa 2 gün sonra neden üretsin ki ? Hem zaten 59 gelince çöp olacak. İtemlerin ve madenlerin gerçekten verilen emek kadar değerli olmasını sağlamadıkça bu iş düzelmez. Elde etmek için harcanan ortalama süre ve elde edilen şeyin performansa sağladığı katkı parametrelerinin doğru bileşimini bulmak zorundasınız.


Tabii ben 39 larden bu güne sorun teşkil eden yanları yazdım. Bir çok güzellikde geldi oyuna. bunları hepimiz biliyoruz. Oyun içi şikayetinden ticaret düzenlemelerine kadar çok güzel yeniliklerde oldu bunlar içinde teşekkür ettik. Yine edeyim :D
Söylediklerinin hepsine katılıyorum ve yaptıkları iki büyük hata için öneride bulunayım:
1-10 lwl etki süresi kaldırılmalı onun yerine 40 ve 45 lwl efsunların hasar puanları artırılmalı.
2-En önemlisi Şahaser ve nadideler satılmalı şimdi derlerki piyasa mahvolur Bilge cevriye cekete 80 m çekiyorlar sence mahvolmamışmı.
Bu hatalar düzelsin belki eskisi gibi bir tat gelir oyuna.
Sabırlı insanın öfkesinden kork
Bacon
Kullanıcı avatarı
1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 564
Kayıt: 06 Şub 2010 15:07
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen 1453 »

hımm...
Resim
|BİNDÖRTYÜZELLİÜÇ|
|Türkbey|Turkbey|Türkbeyll |uLeMa|


İnsanlar ikiye ayrılır, hayatta iz bırakanlar ve başkalarının bıraktığı izlerle hayat bulanlar...
Kullanıcı avatarı
abdullatif82
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 211
Kayıt: 05 Ara 2009 22:45
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen abdullatif82 »

En önemlisi Şahaser ve nadideler satılmalı evet katılıyorum ;) konuyu açan arkadaşada tşk ettim savaşçıları pasifize ettikleri bir gerçek
Fetih Cyberxonbaşı Trowhy

zaman, insanları değil ancak armutları olgunlaştırır ..
Kullanıcı avatarı
ahmetakif
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 308
Kayıt: 19 Ara 2009 19:58
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Re: İKV BİTME NOKTASINDA..ÜZÜCÜ

Mesaj gönderen ahmetakif »

Üsüne Lanet Yağdırdığım O muhteşem dedikleri GRUP BÖLGELERİ

Birçok kez dilegetirdiğim gibi tekrar söylemekten çekinmediğim konu Aslında bir bakıma yönetime yardımda bulunmaya çalışıyorum ama Büyük yönetim malesef kaale bile almıyor.


-Gidenler-

1-Zaman
2-Para
3-İhtiyaçlar (w.c -yiyecek-market ,bakkal wb.)
4-EMEK
5-Uğraş
6-Gözün 4 saat aralıksız pc bakması


. . .

Gelenler
1-Madalya

2- Eğer ŞANS çoksa şaheser eşya(zırhtakı ws)



Size Soruyorum ?


Gidenlerin Yanında Gelenler Nedir ki ?
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön