Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
dur145
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 196
Kayıt: 14 Nis 2010 18:28
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen dur145 »

büyücüler büyüleri 4 kat daha fazla vuruyor zihin ve kutup denilen bişe geldi zaten , şifanın vuruşları arttı ck denilen bişe geldi,

bize süpürme geldi ne kadar güzel
Gel Ne Olursan Ol Yine Gel
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Kullanıcı avatarı
Forumkral
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 838
Kayıt: 29 Haz 2010 16:00

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen Forumkral »

mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Sabırlı insanın öfkesinden kork
Bacon
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen yarar »

Artık Bir cevap versenizde bizde yanlış veya doğru bilsek iyi olmazmı sayın İKV.
Resim®
SİNCE 2007...
Kullanıcı avatarı
bLaDexm
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 980
Kayıt: 08 Ara 2009 22:13
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen bLaDexm »

Açıkcası Elementi Sevdiğim İçin Bölgeler Gelmezden Önce 2 Element Takım Düzdüm.Ama Şu Anda Hiç Bir İşlev Görmüyor.Buda Neredeyse 200 -250 m Arası Yapıyor.200 m Toplamak Çok Zordur.Hele ki Bölgelerde Aktarılmayan Şaheserler İle Para Kasma Devri Bitmiştir.Kadim Hidraya Gelen Değişikliği Sorarsanız Kesinlikle Eski Taktiği ile Kesilmesi Daha Mantıklı.Her Güncellemede Oyun Kan Kaybediyor.Oyuna Emek Vermiş Kişiler Azaldıkca Çıkarcı,Açgözlü Oyuncuda O kadar Çoğaldı Ama Bu Oyuncularla Nereye Kadar Gideceklerini Merak Ediyorum Doğrusu ...
Ademxxintikam
Devilxxintikam
• • Korkular Sizin,İNTiKaM Bizim • •
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

bLaDexm yazdı:Açıkcası Elementi Sevdiğim İçin Bölgeler Gelmezden Önce 2 Element Takım Düzdüm.Ama Şu Anda Hiç Bir İşlev Görmüyor.Buda Neredeyse 200 -250 m Arası Yapıyor.200 m Toplamak Çok Zordur.Hele ki Bölgelerde Aktarılmayan Şaheserler İle Para Kasma Devri Bitmiştir.Kadim Hidraya Gelen Değişikliği Sorarsanız Kesinlikle Eski Taktiği ile Kesilmesi Daha Mantıklı.Her Güncellemede Oyun Kan Kaybediyor.Oyuna Emek Vermiş Kişiler Azaldıkca Çıkarcı,Açgözlü Oyuncuda O kadar Çoğaldı Ama Bu Oyuncularla Nereye Kadar Gideceklerini Merak Ediyorum Doğrusu ...
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

sakınma yeteneğini çalarsan element çöp olur bunu bilmek için gm olmaya bile gerek yok...bunu bile bile yaptılar bu hırsızlığı...
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen yarar »

mustangtr yazdı:yarar ın hazırladığı anayasa değişiklik paketi çok iyi olmuş.özellikle 4. maddesine tam destek veriyoruz.
:lol:
Resim®
SİNCE 2007...
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

ankarada olan biri var mı gidip adamlarla yüzyüze görüşse derdimizi anlatsa...
Kullanıcı avatarı
xTANIMSIZx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 401
Kayıt: 13 Tem 2010 01:26
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Gölge Haramileri

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen xTANIMSIZx »

Forumkral yazdı:
mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
TANIMSIZ - UNJUST
Resim

Ne ben Sezarım, Ne de sen Brütüssün... Ne ben sana kızarım, Ne de zatın zahmet edip bana küssün... Artık seninle biz, Düşman bile değiliz...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön