Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

arkadaşlar arka arkaya yazıyorum kusura bakmayın ama işin şöyle garip bi boyutu var.o kadar itemlerin hepsi çöp oldu millet düşürdüğü itemi satamaz oldu ama kimsenin sesi çıkmıyo...
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen yarar »

xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Resim®
SİNCE 2007...
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

yöneticiler element itemleri kaldırın oyundan.korkmayın kimsenin sesi çıkmaz...
Kullanıcı avatarı
snmz35
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 833
Kayıt: 04 Ara 2009 23:43
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen snmz35 »

turkoxHAMSTER yazdı:Burada herhangi bir teknik hata göremedim.Sadece beğenmediklerini yazmışsın.
yönetim yalakası !
Göster
Tahammül

Seviyoruz bu hayatı
Kullanıcı avatarı
efsaneottoman
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1551
Kayıt: 04 Ara 2009 18:32
Sunucu: Meran
Klan: Lodos
Lonca: Zaman

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen efsaneottoman »

7. madde katılıyorum bnm karakterim sarraf ve lokman ikiside 48 :mrgreen: hemen düzeltilmesi gerek
Ottomanxölümsüz anısına
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

sakınma bütün savaşçıların yeteneğidir.ofansif defansif olmasıyla alakası yok.büyücüye çevirdiniz savaşçıları be...
Kullanıcı avatarı
ClaiS
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 30
Kayıt: 24 Haz 2010 18:55
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen ClaiS »

arkadkadşlar şu an ofansif açınca max zırhımız %30 oluyor er meydanına girdiğimiz zaman sancaları aldığımı zaman zırhımız %30 oluyor yani fulleniyor ama bir büyücünün bile zırhı %37 e kada çıkabiliyor solucan giyerse çok daha fazla ama savaşcı gibi canı yüksek savunma amaçlı dirençli bir karakterin(bir çok oyunda savaşcıların canları yüksek ve dirençlidirler diğer karakterlere göre)zırhı %30 da kalıyor ve daha fazla zarar alıyor allah aşkına bunun neresi adalettir yorum sizin ??????? :? :idea: :idea: :idea:
''Bir kuzunun komuta ettiği bir arslanlar ordusu beni korkutmaz.
Ama aynı şeyi,bir arslan tarafından komuta edilen kuzu ordusu için söyleyemem...''
Büyük İskender
Ya bir yol bulacağız ya bir yol yapacağız
Hannibal
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

eskisi gibi olmalı sakınma yeteneği.bütün savaşçılar açabilmeli ve zırhı yüzde 60 yapmalı yoksa dizdiğimiz element itemlerin hesabını versinler...
Kullanıcı avatarı
sniper94
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 207
Kayıt: 08 Ara 2009 18:01

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen sniper94 »

mustangtr yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
4. şıkka kesinlikle katılıyorum.onca itemler çöp oldu.millet element set dizdi 200 m gibi bi paraya bölgeler gelince hava oldu.yazık değil mi o kadar emeğe.bu düpedüz yönetimin emek hırsızlığı...
kardeşim zaten ayakkabı,eldiven,pantolon ve silah veriyo sana eğer element dizmeye 200m ayıran biri eksikleri tamamlar ofansif dövüş şansız olanlarada şans tanıdı.sen yönetcileri dıygusuzmu zannediyosun herşey düşünülrek yapılıyor
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

sniper94 yazdı:
mustangtr yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
4. şıkka kesinlikle katılıyorum.onca itemler çöp oldu.millet element set dizdi 200 m gibi bi paraya bölgeler gelince hava oldu.yazık değil mi o kadar emeğe.bu düpedüz yönetimin emek hırsızlığı...
kardeşim zaten ayakkabı,eldiven,pantolon ve silah veriyo sana eğer element dizmeye 200m ayıran biri eksikleri tamamlar ofansif dövüş şansız olanlarada şans tanıdı.sen yönetcileri dıygusuzmu zannediyosun herşey düşünülrek yapılıyor
full hasar saldırı item giyip tek item max biriyle ws yap öyle yorum yaz...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön