TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
berkan587
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1729
Kayıt: 05 Şub 2010 10:22
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz

Mesaj gönderen berkan587 »

Galiba sorun genelde var TTNET hesaplarına girilmiyor [ Ayda bir oluyor alıştık :) ] Gamemasterler ilgilense iyi olur .
Resim
Kullanıcı avatarı
berkan587
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1729
Kayıt: 05 Şub 2010 10:22
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz

Mesaj gönderen berkan587 »

Sorun çözüldü galiba konuyu açtım , fakat şimdi açıldı . Konu kilitlense iyi olur

Rahatsızlık verdiysem özür ama 3 dk falan açılmayınca devam edecek sandım .
Resim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön