TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz
TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz
Galiba sorun genelde var TTNET hesaplarına girilmiyor [ Ayda bir oluyor alıştık
] Gamemasterler ilgilense iyi olur .

Re: TTNET e gene hata çarlara giremiyoruz
Sorun çözüldü galiba konuyu açtım , fakat şimdi açıldı . Konu kilitlense iyi olur
Rahatsızlık verdiysem özür ama 3 dk falan açılmayınca devam edecek sandım .
Rahatsızlık verdiysem özür ama 3 dk falan açılmayınca devam edecek sandım .


