savaşçının sakınması geri dönsün

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

arkadaşlar bölgeler gelmeden önce savaşçılar sakınma açabiliyordu ve bu da element itemlerin kullanılmasını zorunlu kılıyordu klan savaşlarında.bu durumda hem element itemlerin piyasası normaldi hem max itemlerin.ama bölgeler gelince sakınma yeteneği savaşçının elinden alındı.sakınma açamayan savaşçı max hasarlardan büyük ölçüde etkilenmeye başladı ve klan savaşlarında element itemler max itemlerle değil ws yapmak ezilmekten kurtulamaz hale geldi.ve böylece çok değerli hasar saldırı itemlerin bile fiyatı inanılmaz düştü.örnek vermek gerekirse 2 gün önce bölgede arsenik ardenneler kolyeyi 500 bine satan adam vardı.element itemlerin de piyasa içinde varolması için yapılacak şey çok basit.ofansif savaşçı da eskisi gibi sakınma açabilsin ve zırh oranını yüzde 60 yapsın.inşallah yönetim dikkate alır...
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen rapper »

mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

ws için defansif yapma imkanın yok çünkü defansif olarak oyunda kimseyle ws yapamazsın herkes ezer seni.ofansif olmak zorundasın ama bu durumda da sakınma açamadığın için tanesini 30 m den aldığın element saldırı setinle tek item max birinin karşısına çıktığın zaman değil ws kazanmak ezilmekten kurtulamıyosun.adamın canını 50 ye indirebilirsen başarılı sayarsın kendini.peki bu kadar emek harcayıp element dizenlerin emekleri ne olacak.hadi emekleri atın bi kenara oyunda canavarlardan düşürdüğümüz o kadar element itemleri işportadan başka kimse almıyo.bari element itemleri kaldırın oyundan herkes rahat etsin...
veym3
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 31
Kayıt: 17 Tem 2010 23:42
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen veym3 »

evet element itemlerin fiatılar düştü ama yücelenlerde düştü dün gördüm adam yücelen halit kolye yüzük tane 15m ye satıyodu ardenlerde aynı şekilde
Kullanıcı avatarı
Auril
Meran Kaşifi
Meran Kaşifi
Mesajlar: 3243
Kayıt: 27 Mar 2010 21:29
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen Auril »

bencede donse iyi olur
auril & DoubleLift
Kullanıcı avatarı
ibrahimking
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1007
Kayıt: 23 Nis 2010 11:28
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen ibrahimking »

rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım
Kullanıcı avatarı
kartalyer
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 28
Kayıt: 17 Haz 2010 10:53
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen kartalyer »

Ya böyle boş boş konular açmayın.Geri dönmeyeceği kesin siz hala konu acıyorsunuz.O yetenek TANK lar icin.Ayrıca Mustangtr zaman kaybet ozaman sana GÜLE GÜLE
www.sobeefan.et.tc
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

ibrahimking yazdı:
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım
evet her modda açılabilen bi yetenek olsun.
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen rapper »

ibrahimking yazdı:
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım
O zaman herkez kafasına göre bi savunmacı olur bi saldırı karakteri .. Herkez kafasına göre değiştirir. Miğrata girecekken tank olursun sonra saldırı karakteri böylece tankların değeri kalmaz.. Lütfen birşey söylediğiniz zaman ne sonuçlar doğuracağını da tahmin edin .. ;)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön