Şifa basan şifacı yetenekleri :D
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
işte burada gerçek şifacılık ortaya çıkıyor
biz Drowx loncası olarak böyle giriyoruz çokda güsel temizleyip çıkıyoruz daha eğlenceli + daha hızlı sadece alışmanız gerekiyor kaldırmaya 1 ver oda yeter ama dikkatsizlik affedilmez dikkatsizim diyorsanız kaldırmanıza verin
...
- kertenkele
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
tamam benim kaldırma 16DavuTT yazdı:işte burada gerçek şifacılık ortaya çıkıyorbiz Drowx loncası olarak böyle giriyoruz çokda güsel temizleyip çıkıyoruz daha eğlenceli + daha hızlı sadece alışmanız gerekiyor kaldırmaya 1 ver oda yeter ama dikkatsizlik affedilmez dikkatsizim diyorsanız kaldırmanıza verin
![]()
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
wallaha kaldırmasız qirenler qirsn
bizim sunucuda dediğim qibi kaldırması olmayanı yaklaştırmıyolar bölqelere

-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 03 Tem 2010 22:49
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
her ne kadar konu içerisinde tartısmaya mahal vermemek için cevap yazmasamda illa bir yerden patlak verdiriyorsunuz. şifacı olan adam savaşın komutanıdır. kendi grubunu kurar ve idare eder gerektiği gibi savaştırır.
sadece yetenekleri iyi kullanmanız kafi tabi iyi bir şifacı iseniz bunu yaparsınız yoksa benim tabirimle KOLPO şifacı iseniz sadece genel olarak yeteneklere verir sonrada oraya öyle girilmez böyle girilir orası söyle olur böyle olur demekle yetinirsiniz.
kaldırma olmadan içeri girecek grup = 1 şifacı 5 büyücü
5 büyü 5 zihin demek buda en kalabalık gruptan bile 1 taneyi rahatlıkla kesmek anlamına gelir.
şifacının yeteneklere eklentisi ise zehir etkisi.
büyücülerde ise tesla şart..
zehir etkisi yaratığı yüzde 25 yavaslatır (bilmeyenler için) tesla küresinin etkisiyle yaratık sadece patinaj cekmekle yetinir. ve büyücüler cok rahat keser .
ama bol miktarda menzil ve zaman harcama demektir bu....
bilmeyen şifacılara yetenekler konusunda bir bilgi olarak sunarım...
ve konuya yazdığım son mesaj olduğunuda belirtirim.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs
sadece yetenekleri iyi kullanmanız kafi tabi iyi bir şifacı iseniz bunu yaparsınız yoksa benim tabirimle KOLPO şifacı iseniz sadece genel olarak yeteneklere verir sonrada oraya öyle girilmez böyle girilir orası söyle olur böyle olur demekle yetinirsiniz.
kaldırma olmadan içeri girecek grup = 1 şifacı 5 büyücü
5 büyü 5 zihin demek buda en kalabalık gruptan bile 1 taneyi rahatlıkla kesmek anlamına gelir.
şifacının yeteneklere eklentisi ise zehir etkisi.
büyücülerde ise tesla şart..
zehir etkisi yaratığı yüzde 25 yavaslatır (bilmeyenler için) tesla küresinin etkisiyle yaratık sadece patinaj cekmekle yetinir. ve büyücüler cok rahat keser .
ama bol miktarda menzil ve zaman harcama demektir bu....
bilmeyen şifacılara yetenekler konusunda bir bilgi olarak sunarım...
ve konuya yazdığım son mesaj olduğunuda belirtirim.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs
- kertenkele
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
dediğim gibi taktik meselesi kaldırmasız grup bölgesine girmek yürek ister daha da fazla güç ister sizi tebrik ederim kaldırmasız grup bölgelerinde dolaşabildiğiniz içinkonfucyuss yazdı:her ne kadar konu içerisinde tartısmaya mahal vermemek için cevap yazmasamda illa bir yerden patlak verdiriyorsunuz. şifacı olan adam savaşın komutanıdır. kendi grubunu kurar ve idare eder gerektiği gibi savaştırır.
sadece yetenekleri iyi kullanmanız kafi tabi iyi bir şifacı iseniz bunu yaparsınız yoksa benim tabirimle KOLPO şifacı iseniz sadece genel olarak yeteneklere verir sonrada oraya öyle girilmez böyle girilir orası söyle olur böyle olur demekle yetinirsiniz.
kaldırma olmadan içeri girecek grup = 1 şifacı 5 büyücü
5 büyü 5 zihin demek buda en kalabalık gruptan bile 1 taneyi rahatlıkla kesmek anlamına gelir.
şifacının yeteneklere eklentisi ise zehir etkisi.
büyücülerde ise tesla şart..
zehir etkisi yaratığı yüzde 25 yavaslatır (bilmeyenler için) tesla küresinin etkisiyle yaratık sadece patinaj cekmekle yetinir. ve büyücüler cok rahat keser .
ama bol miktarda menzil ve zaman harcama demektir bu....
bilmeyen şifacılara yetenekler konusunda bir bilgi olarak sunarım...
ve konuya yazdığım son mesaj olduğunuda belirtirim.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs
- 1EngiN1
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 797
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:40
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
konfucyuss yazdı:her ne kadar konu içerisinde tartısmaya mahal vermemek için cevap yazmasamda illa bir yerden patlak verdiriyorsunuz. şifacı olan adam savaşın komutanıdır. kendi grubunu kurar ve idare eder gerektiği gibi savaştırır.
sadece yetenekleri iyi kullanmanız kafi tabi iyi bir şifacı iseniz bunu yaparsınız yoksa benim tabirimle KOLPO şifacı iseniz sadece genel olarak yeteneklere verir sonrada oraya öyle girilmez böyle girilir orası söyle olur böyle olur demekle yetinirsiniz.
kaldırma olmadan içeri girecek grup = 1 şifacı 5 büyücü
5 büyü 5 zihin demek buda en kalabalık gruptan bile 1 taneyi rahatlıkla kesmek anlamına gelir.
şifacının yeteneklere eklentisi ise zehir etkisi.
büyücülerde ise tesla şart..
zehir etkisi yaratığı yüzde 25 yavaslatır (bilmeyenler için) tesla küresinin etkisiyle yaratık sadece patinaj cekmekle yetinir. ve büyücüler cok rahat keser .
ama bol miktarda menzil ve zaman harcama demektir bu....
bilmeyen şifacılara yetenekler konusunda bir bilgi olarak sunarım...
ve konuya yazdığım son mesaj olduğunuda belirtirim.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs
2 zehir oldu mu hayvana acıyorum yazık hareket edemiyor
Etolford ///// Eminönü //// Fierce
- aldatmaz2012
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 680
- Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
Iyı şıfacı ıle alakası yok baş fedai buyucuye 13 bın çakıyor ne yapıcaksın bu konuda bana can kurtaran deme sakın çunku 1. ck yı açsan 2. wuruş 5 sanıye sonra 10 bın ustu gelıcek (tabi büyücü kaçmayı beceremıyorsa)ve snn ck 15 sanıye suresı oldugu ıcın ıstersen sen 1 mılyon can bas 13 bın yıyen büyücüyü o durumda kurtarman ımkansız o yuzden kaldırma 15 olucakkonfucyuss yazdı:kertenkele yazdı:Mısırdan içeri girince oyundan düşüyoByefsane yazdı:snn yetenkler saçma hacı kaldırması olmayanı qrup bölqelerine bile yaklaşltırmıyolar
![]()
kaldırmam olmadığı halde sığnak ve migratı komple temizlerim diğerlerine oranla yavaş olur ama yapılır.
önemli olan nokta şu şifacıda kaldırmaya 15 puan vermekle şifacı olunmuyor eğer şifacını iyi kullanıp öldürtmüyorsan işte o zaman sen çok iyi şifacısın.
bu arada vs için verilen yetenek dağılımlarıda yanlış
vs şifacıda 2 şekildedir.
1ncisi savaşçı -şifacı vs si
2ncisi şifacı - şifacı vs si
yetenek dağılımlarınızı ona göreyapın.
konfüçyüs
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git
-Burasıqistanbul-
-Burasıqistanbul-
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
aldatmaz2012 yazdı:Iyı şıfacı ıle alakası yok baş fedai buyucuye 13 bın çakıyor ne yapıcaksın bu konuda bana can kurtaran deme sakın çunku 1. ck yı açsan 2. wuruş 5 sanıye sonra 10 bın ustu gelıcek (tabi büyücü kaçmayı beceremıyorsa)ve snn ck 15 sanıye suresı oldugu ıcın ıstersen sen 1 mılyon can bas 13 bın yıyen büyücüyü o durumda kurtarman ımkansız o yuzden kaldırma 15 olucakkonfucyuss yazdı:kertenkele yazdı:Mısırdan içeri girince oyundan düşüyoByefsane yazdı:snn yetenkler saçma hacı kaldırması olmayanı qrup bölqelerine bile yaklaşltırmıyolar
![]()
kaldırmam olmadığı halde sığnak ve migratı komple temizlerim diğerlerine oranla yavaş olur ama yapılır.
önemli olan nokta şu şifacıda kaldırmaya 15 puan vermekle şifacı olunmuyor eğer şifacını iyi kullanıp öldürtmüyorsan işte o zaman sen çok iyi şifacısın.
bu arada vs için verilen yetenek dağılımlarıda yanlış
vs şifacıda 2 şekildedir.
1ncisi savaşçı -şifacı vs si
2ncisi şifacı - şifacı vs si
yetenek dağılımlarınızı ona göreyapın.
konfüçyüs
kesinlikle katılıyorum aynısını bende 2. sayfada yazdm...

-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 03 Tem 2010 22:49
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
aldatmaz2012 yazdı:Iyı şıfacı ıle alakası yok baş fedai buyucuye 13 bın çakıyor ne yapıcaksın bu konuda bana can kurtaran deme sakın çunku 1. ck yı açsan 2. wuruş 5 sanıye sonra 10 bın ustu gelıcek (tabi büyücü kaçmayı beceremıyorsa)ve snn ck 15 sanıye suresı oldugu ıcın ıstersen sen 1 mılyon can bas 13 bın yıyen büyücüyü o durumda kurtarman ımkansız o yuzden kaldırma 15 olucak
önemli olan nokta burda öleni kaldırmak değil adamı öldürtmemektedir.
yetenekler kısmını incelersen bunu nasıl yapacağını açık ve secik görürsün ama birdaha anlatayım istersen.
5 büyücü 5 zihin demektir. en kalabalık fedai grubundan bile alayını zihinleyip 1 tanesini alıp kesmen anlamına gelir peki bu kesim nasıl olacak.
kesilecek olan yaratığı diğerlerinin menzilinin dısına aldığın taktirde 15 puan olan zehri basarsın
yaratığın hızı yüzde 25 oranında düşer büyücülerin kurdukları tesla kürelerinin sersemletme etkisi ile zaten yaratık olduğu yerde michael jackson gibi yürümeye başlar adım atar ama mesafe kat edemez.
şifacıya düşen kısım sadece bu kadar geri iş ise tamamen büyücülerin becerisine kalmıştır.
büyücünün kaçarak vurmasına gerek yok. sadece ortada herkesin paslaşması ile alakalıdır bu.
örnek: yaratığın hiddeti a büyücüsü büyü atmayı kestiği taktirde b,c,d,e büyücüleri büyü atmaya devam edecektir yaratığın hiddeti illa aralarından 1 tanesine misal b büyücüsüne döner, döndüğü vakit 1 büyü daha atıp bırakır hiddeti üzerinden kalkan a büyücüsü büyü atmaya başlar ve böylece a büyücüsü ile b büyücüsü aralarında baş fedai veya fedai olsun paslaşırlar ana hiddet a ve b büyücüsünde olduğu için diğerleri seri büyü atmaya devam eder. diğer büyücülere hiddet döndüğü anda a veya b büyücüsünün 1 büyü atması ile hiddeti yeniden üzerine alması sağlanır.
bu arada zehir etkisi biten yaratığa şifacı sadece zehir atıp yavaşlatır. tesla küreleri sürekli kurulu olacağından yaratık büyücülerin yanına yaklasmadan yatma olasılığı yüzde 99dur.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs
- kertenkele
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Şifa basan şifacı yetenekleri :D
Taktik oynatma ve durdurma fakat zihinlerin hepsi aynı anda atıldığı için hepsi aynı anda biter bu durumda 5 fedai aynı anda serbest kalır ben büyücü değilim ama zihinin süresi zihin biter bitmez tekrar atılabilecek gibi mi bunu merak ettim eğer değilse Kaldırmasız şifanın işi yaş eğer öyleyse güzel taktik kurulmuş ama bu kadar uğraşmaya ne gerek varkonfucyuss yazdı:aldatmaz2012 yazdı:Iyı şıfacı ıle alakası yok baş fedai buyucuye 13 bın çakıyor ne yapıcaksın bu konuda bana can kurtaran deme sakın çunku 1. ck yı açsan 2. wuruş 5 sanıye sonra 10 bın ustu gelıcek (tabi büyücü kaçmayı beceremıyorsa)ve snn ck 15 sanıye suresı oldugu ıcın ıstersen sen 1 mılyon can bas 13 bın yıyen büyücüyü o durumda kurtarman ımkansız o yuzden kaldırma 15 olucak
önemli olan nokta burda öleni kaldırmak değil adamı öldürtmemektedir.
yetenekler kısmını incelersen bunu nasıl yapacağını açık ve secik görürsün ama birdaha anlatayım istersen.
5 büyücü 5 zihin demektir. en kalabalık fedai grubundan bile alayını zihinleyip 1 tanesini alıp kesmen anlamına gelir peki bu kesim nasıl olacak.
kesilecek olan yaratığı diğerlerinin menzilinin dısına aldığın taktirde 15 puan olan zehri basarsın
yaratığın hızı yüzde 25 oranında düşer büyücülerin kurdukları tesla kürelerinin sersemletme etkisi ile zaten yaratık olduğu yerde michael jackson gibi yürümeye başlar adım atar ama mesafe kat edemez.
şifacıya düşen kısım sadece bu kadar geri iş ise tamamen büyücülerin becerisine kalmıştır.
büyücünün kaçarak vurmasına gerek yok. sadece ortada herkesin paslaşması ile alakalıdır bu.
örnek: yaratığın hiddeti a büyücüsü büyü atmayı kestiği taktirde b,c,d,e büyücüleri büyü atmaya devam edecektir yaratığın hiddeti illa aralarından 1 tanesine misal b büyücüsüne döner, döndüğü vakit 1 büyü daha atıp bırakır hiddeti üzerinden kalkan a büyücüsü büyü atmaya başlar ve böylece a büyücüsü ile b büyücüsü aralarında baş fedai veya fedai olsun paslaşırlar ana hiddet a ve b büyücüsünde olduğu için diğerleri seri büyü atmaya devam eder. diğer büyücülere hiddet döndüğü anda a veya b büyücüsünün 1 büyü atması ile hiddeti yeniden üzerine alması sağlanır.
bu arada zehir etkisi biten yaratığa şifacı sadece zehir atıp yavaşlatır. tesla küreleri sürekli kurulu olacağından yaratık büyücülerin yanına yaklasmadan yatma olasılığı yüzde 99dur.
teşekkürler iyi oyunlar.
konfüçyüs