.Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Çok güzel olur..
Ama bence sadece silahta efekt olması daha güzel olur..
Bütün kıyafetlerde efsun olursa karışık element dizenin üstünü düşünemiyorum. :D
Sadece silahta olması güzel olur ve aynı zamanda max'ta da yine efekt olabilir diye düşünüyorum..
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
xxxdeath08
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 68
Kayıt: 04 Ara 2009 19:59
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen xxxdeath08 »

Aslında zor bi iş deil. İkv nin bunu yapabiliceğini düşünüorum.Ama destek olması lazım,Gm lern bu konuları görmesi lazm...
Ve efsunun gücüne görede rengi azaltılıp,artırılabilir.Mesela 187.000 elektrk efsununa sahip bir kafa koparan ile 167.000 efsununa sahip kafa koparanın üzerndeki efektlerin ışık ve renk konsantrasyonlarıda ayarlanabilir.Eğer böle bişi olursa bütün samimiyetimle söylüorum, İkv daha çekici ve oynanası güzel bir oyun olur. Çünkü ben sırf + basma olmadğı için bu oyunu tercih etmeyen arkadaşlarımı görüoruom ,+ basınca item parlıor fln.. Diolarki:
''Oyunda silah veya zırh parlamıo.Herkeste aynı şeyler var.Bu durum hoşuma gtmior..''

Güncel..
Kasidex Gazelx Deathxdevil
Resim
Kullanıcı avatarı
KaraXHayalet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2733
Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen KaraXHayalet »

Pardon arkadaşlar özür dilerim tam okumamış evet güzel olabilirdi önerin güzel mesela elektirikli efsunlarda böyle silahın çevresinde elektirik akımı geçer veya buzlu efsunlarda silah tamamen donar güzel olurdu
Kullanıcı avatarı
KaraXHayalet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2733
Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen KaraXHayalet »

Arkadaşlar harika bir öneri lütfen Desteğe yollayalım şahsen hemen yolluyorum gerçekten oyunu mükemmel yapabilir
Kullanıcı avatarı
Ceviz
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 437
Kayıt: 05 Ara 2009 10:25
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen Ceviz »

Bu fikiri eminim dev lerde düşünmüştür fakat oyunun olmayan oynanabilirliğini eksiye düşürür. Çok dolu bir ortamda direnç kırma atmayı deneyin basit bir animasyon fakat lag yaratıyor. Kutup Rüzgarı , Direnç alanlarındada aynı şey geçerli. Oynanabilirliğe etki etmezse güzel olur tabi. Ayrıca aynı şey yetenek animasyonlarında da geçerli olmalı. Örneğin ruh kalkanı basıldığında beyaz duman sürekli üstümüzde olmalı , yahut savaşçı sakınma bastığında üstünü taş yığını kaplamalı. Fikir olarak düşünüldüğünde basit öneriler fakat, binlerin oynadığı bir oyunu berbat edebilir.
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Ceviz yazdı:Bu fikiri eminim dev lerde düşünmüştür fakat oyunun olmayan oynanabilirliğini eksiye düşürür. Çok dolu bir ortamda direnç kırma atmayı deneyin basit bir animasyon fakat lag yaratıyor. Kutup Rüzgarı , Direnç alanlarındada aynı şey geçerli. Oynanabilirliğe etki etmezse güzel olur tabi. Ayrıca aynı şey yetenek animasyonlarında da geçerli olmalı. Örneğin ruh kalkanı basıldığında beyaz duman sürekli üstümüzde olmalı , yahut savaşçı sakınma bastığında üstünü taş yığını kaplamalı. Fikir olarak düşünüldüğünde basit öneriler fakat, binlerin oynadığı bir oyunu berbat edebilir.
Bunu ben de Destek'e mesaj attım 2 defa filan verdikleri cevap neydi biliyor musun?
Hiçbir şey. :mrgreen:
Aslında o yetenek efektleri çok güzel olurdu ama işte kabul etmemişlerdi..
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
KaraXHayalet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2733
Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen KaraXHayalet »

Sakinmada savaşçının önüne büyük pembe kalkan düşebilir deparda savaşçının ayakları alevlenir öyle koşar ya inanilmaz göze hoş gelen şeyler yapılır
Kullanıcı avatarı
kertenkele
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 642
Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen kertenkele »

Öneri güzel ama derin irdelenmesi gerekiyor çünkü İKV çoğu MMORPG'ye göre karmaşık bir yapıda

-Büyü Hasarları
-Max hasarlar
-Kudret rejenerasyonları
-Maksimum kudretler
-Kritik vuruş ihtimalleri
-Saldırı ve Savunmalar
-Zırh veren eşyalar
-Dirençler

ve de yapılmasını en zorlaştıran çift efsunlu ve Nadide itemler en çok ta şaheserler diğerleri çözülebilir mesela

-Büyü Hasarları / hasar neyse onun açık rengi
-Max hasarlar / gri
-Kudret rejenerasyonları / Koyu mavi
-Maksimum kudretler / Açık mavi
-Kritik vuruş ihtimalleri / pembe
-Saldırı ve Savunmalar / Saldırı siyah Savunma beyaz
-Zırh veren eşyalar / Mor
-Dirençler / direnç element renginin koyusu

bunun yanında
-Buz / beyaz
-Ateş / kırmızı
-Elektrik / sarı
-Zehir / yeşil
-Asit / turkuaz(asitle alakası yok ama renk kalmadı napalım :D)
-Fiziksel / turuncu

yapılabilir fakat Çift efsunlu itemler ve şaheserler çözülürse desteğe yollanabilir
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

kertenkele yazdı:Öneri güzel ama derin irdelenmesi gerekiyor çünkü İKV çoğu MMORPG'ye göre karmaşık bir yapıda

-Büyü Hasarları
-Max hasarlar
-Kudret rejenerasyonları
-Maksimum kudretler
-Kritik vuruş ihtimalleri
-Saldırı ve Savunmalar
-Zırh veren eşyalar
-Dirençler

ve de yapılmasını en zorlaştıran çift efsunlu ve Nadide itemler en çok ta şaheserler diğerleri çözülebilir mesela

-Büyü Hasarları / hasar neyse onun açık rengi
-Max hasarlar / gri
-Kudret rejenerasyonları / Koyu mavi
-Maksimum kudretler / Açık mavi
-Kritik vuruş ihtimalleri / pembe
-Saldırı ve Savunmalar / Saldırı siyah Savunma beyaz
-Zırh veren eşyalar / Mor
-Dirençler / direnç element renginin koyusu

bunun yanında
-Buz / beyaz
-Ateş / kırmızı
-Elektrik / sarı
-Zehir / yeşil
-Asit / turkuaz(asitle alakası yok ama renk kalmadı napalım :D)
-Fiziksel / turuncu

yapılabilir fakat Çift efsunlu itemler ve şaheserler çözülürse desteğe yollanabilir
Bence sadece hasar olmalı ve aynı zamanda Zehir koyu, Asit açık yeşil olmalı; buz mavi veya turkuaz olmalı..
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
kertenkele
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 642
Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: .Oyunun görselliğini artıracak bir öneri. Hak verceksnz..

Mesaj gönderen kertenkele »

EmirBerkKorkmaz yazdı:
kertenkele yazdı:Öneri güzel ama derin irdelenmesi gerekiyor çünkü İKV çoğu MMORPG'ye göre karmaşık bir yapıda

-Büyü Hasarları
-Max hasarlar
-Kudret rejenerasyonları
-Maksimum kudretler
-Kritik vuruş ihtimalleri
-Saldırı ve Savunmalar
-Zırh veren eşyalar
-Dirençler

ve de yapılmasını en zorlaştıran çift efsunlu ve Nadide itemler en çok ta şaheserler diğerleri çözülebilir mesela

-Büyü Hasarları / hasar neyse onun açık rengi
-Max hasarlar / gri
-Kudret rejenerasyonları / Koyu mavi
-Maksimum kudretler / Açık mavi
-Kritik vuruş ihtimalleri / pembe
-Saldırı ve Savunmalar / Saldırı siyah Savunma beyaz
-Zırh veren eşyalar / Mor
-Dirençler / direnç element renginin koyusu

bunun yanında
-Buz / beyaz
-Ateş / kırmızı
-Elektrik / sarı
-Zehir / yeşil
-Asit / turkuaz(asitle alakası yok ama renk kalmadı napalım :D)
-Fiziksel / turuncu

yapılabilir fakat Çift efsunlu itemler ve şaheserler çözülürse desteğe yollanabilir
Bence sadece hasar olmalı ve aynı zamanda Zehir koyu, Asit açık yeşil olmalı; buz mavi veya turkuaz olmalı..
ama bu hasarların fiyatını arttırıcağı için oyun piyasasına müdahale etmek olur renkler değişebilir ancak hasarlarda açık koyu olmaması gerekir zira bu durumda açık yeşilin direnci açığın koyusu olucak saçma değil mi :D :D
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön