Gramafon
Re: Gramafon
onu bilmiyorum ama çok psikopat bi şarkı kanımı donduruyor
Hear Me Roar
House LANNİSTER
House LANNİSTER
- EmirBerkKorkmaz
- Folklor Kurtarıcısı

- Mesajlar: 3339
- Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Gramafon
Evet... :mrgreen:Wizards yazdı:onu bilmiyorum ama çok psikopat bi şarkı kanımı donduruyor
- αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
тнє ∂єαтн тєαм
тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı



Re: Gramafon
Elbet bilen biri vardır.Acaba varmı gramafondaki şarkıyı bilen ?
MAVİEJDER
SİYAHEJDER
BEYAZEJDER
- ORHANBEY
- Meteor Kaşifi

- Mesajlar: 1625
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Ata
Re: Gramafon
İkv özel sürüm kutusunu alanlar Müzikler adlı bölümde 'Derindeki Sır' adlı şarkıyı dinleyebilirler.Gramofondaki şarkının tam sürümü 
Re: Gramafon
Buraya c tesi gelicek saol söylediğin için boş yere beklememiş olucam.ORHANBEY yazdı:İkv özel sürüm kutusunu alanlar Müzikler adlı bölümde 'Derindeki Sır' adlı şarkıyı dinleyebilirler.Gramofondaki şarkının tam sürümü
MAVİEJDER
SİYAHEJDER
BEYAZEJDER
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi

- Mesajlar: 4397
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Gramafon
Kenanı Vur adlı şarkı da süper öneririm.



