Gramafon

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
inoky
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 11 Ara 2009 18:20
Sunucu: Eminönü

Gramafon

Mesaj gönderen inoky »

Gramafonda çalan şarkının sözleri varmı yada bir adı ?
MAVİEJDER

SİYAHEJDER

BEYAZEJDER
Kullanıcı avatarı
inoky
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 11 Ara 2009 18:20
Sunucu: Eminönü

Re: Gramafon

Mesaj gönderen inoky »

Güncel
MAVİEJDER

SİYAHEJDER

BEYAZEJDER
Kullanıcı avatarı
Wizards
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1412
Kayıt: 19 Ara 2009 20:54
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Gramafon

Mesaj gönderen Wizards »

onu bilmiyorum ama çok psikopat bi şarkı kanımı donduruyor
Hear Me Roar

House LANNİSTER
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Gramafon

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Wizards yazdı:onu bilmiyorum ama çok psikopat bi şarkı kanımı donduruyor
Evet... :mrgreen:
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
inoky
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 11 Ara 2009 18:20
Sunucu: Eminönü

Re: Gramafon

Mesaj gönderen inoky »

Elbet bilen biri vardır.Acaba varmı gramafondaki şarkıyı bilen ?
MAVİEJDER

SİYAHEJDER

BEYAZEJDER
Kullanıcı avatarı
ORHANBEY
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1625
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Ata

Re: Gramafon

Mesaj gönderen ORHANBEY »

İkv özel sürüm kutusunu alanlar Müzikler adlı bölümde 'Derindeki Sır' adlı şarkıyı dinleyebilirler.Gramofondaki şarkının tam sürümü ;)
Kullanıcı avatarı
inoky
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 11 Ara 2009 18:20
Sunucu: Eminönü

Re: Gramafon

Mesaj gönderen inoky »

ORHANBEY yazdı:İkv özel sürüm kutusunu alanlar Müzikler adlı bölümde 'Derindeki Sır' adlı şarkıyı dinleyebilirler.Gramofondaki şarkının tam sürümü ;)
Buraya c tesi gelicek saol söylediğin için boş yere beklememiş olucam.
MAVİEJDER

SİYAHEJDER

BEYAZEJDER
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4397
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Gramafon

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Kenanı Vur adlı şarkı da süper öneririm.
Kullanıcı avatarı
Scalgar
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1375
Kayıt: 16 Ara 2009 11:55
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Gramafon

Mesaj gönderen Scalgar »

Peki bu kutuyu alamayanlar ?
Nothing
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön