Yeni yetenek sistemi püf noktalar

Meran sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
selek95
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 317
Kayıt: 26 Şub 2010 19:18
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Yeni yetenek sistemi püf noktalar

Mesaj gönderen selek95 »

Güncellemeyle gelen en önemli değişiklikler:

*** Ofansif dövüşme:
Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Süre: Sınırsız
Yenilenme: 60 sn
Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür. Savaşçının saldırısını arttırır. Sert Vuruş ve Ağır Vuruş yeteneklerini yapabilmeyi sağlar. Ağır vuruş Savaşçının saldırısını arttırırken zırh değerini %25 düşürür ve maksimum zırhını 30 yapar.Defansif dövüşmeyi kapatır.Sert vuruş ve ağır vuruş yeteneklerini yapabilmeyi sağlar.

***Sert vuruş: Ofansif dövüşme açılmadan yapılamaz.

***Defansif dövüşme: Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür. Süresi sınırsız hale getirilmiştir. Ofansif dövüşme açıldığı zaman otomatik olarak kapanır. Sakınma, kışkırtma, savaş narası ve hedef saptırmayı yapabilmeyi sağlar. Savaşçının zırhını üzerindeki zırh bonuslarının %25'i kadar arttırır. Hasarını %25 düşürür. Yarattığı hiddeti %25 arttırır. 15 puanda savaşçının zırh limitini %70 yapar ve süpürme saldırısının kudret gereksinimini yarı yarıya düşürür.

***Kışkırtma: Yapılması için defansif dövüşme gereklidir

***Sakınma: Kudret gereksinimi 1 puana düşürülmüştür.
Sakınmanın süresi sınırsız yapılmıştır. Yenilenmesi 60 sn olmuştur. Sakınmanın alan etkisi kaldırılmıştır.
Ofansif dövüşme açıldığında bozulur.
5 puanda maximum enerji efsunlarının 2 kat etki etmesini sağlar.

***Durdurma: Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir.

***Kanatma: Defansif dövüşme açıksa fazladan hiddet yaratır. Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir. Yenilenmesi yarı yarıya azaltılmıştır.

***Zihin Toplama: Kanatma yeteneğini bozar.

***Dikkat Dağıtma: Artık dikkat dağıtma yeteneğinin etkileri, farklı oyuncular tarafından aynı düşman üzerinde kullanıldığında birikmiyor(burası önemli bossları keserken sürekli dikkat atılıyordu artık olmayacak sanırım :)). En güçlü olan yeteneğin etkileri, diğerlerinin yerine geçiyor. Kudret gereksinimi yarıya indirilmiştir.

***Ağır Vuruş: Ofansif dövüşme açılmadan, yapılamaz

***Sert vuruş: Savaşçı'nın Zihni tutulmuş düşmana sert vuruş ile çifte hasar vermesi kaldırıldı. Fakat konsantrasyon durumundaki büyücüye ekstra hasar vermeye devam edecektir

***Ofansif dövüş ve defansif aynı anda açılacamayacak (birini açınca diğeri kapanacak) ve süreleri sınırsız.

Büyücü:
***Büyü Bozma: Kanatma etkilerini bozar.

***Tesla Küresi: Tesla kürelerinin zekaları arttırıldı. Artık sahibine saldıran düşmanlara saldıracak ve kendisi de diğer düşmanlardan hiddet çekecek. Ayrıca büyücüler Tesla kürelerini diledikleri bir hedefe yönlendirebilirler. Hedef menzilde ise küre belirtilen hedefe saldırır. Bunun için Büyücülerin tesla küresi aktifken düşman bir hedef seçip tekrar tesla küresi yeteneğini kullanmaları gerekir. Bu kullanım kudret harcamaz.

***Zihin Saldırısı: 10 puandan itibaren yaratıklar için etki süresini 3 kat arttırır.Yarattığı hiddet %25'ine düşürülmüştür. Zihin saldırısı düşman hedefe artık hasar vermeyecek

Şifacı:
***Ruh Kalkanı:15 puan verildiğinde max zırh'ın %70 olduğu, artık kişisel bilgi panelinde görülebiliyor.1 puanda 10 saldırı ve her bir ilave puanda 2 saldırı puanı verir.

***Çağrı: Şifacının hayvanının zeka seviyesi arttırıldı. Artık sahibine saldıran düşmanlara saldıracak ve kendisi de diğer düşmanlardan hiddet çekecek. Ayrıca şifacılar hayvanlarını diledikleri gibi yönlendirebileceklerdir. Evcil hayvan aktif durumdayken artık Çağrı yeteneğini değişik hedefler üzerine kudret harcamadan tekrar kullanarak yönlendirebilirler.

***Büyü bozma kanatma etkisini bozar.

Forumdan alıntılarla özetlenmiştir...
Resim
''Türkiye Kupasını gördüm, şahitlerim vardı, öldüler''

Kılıçla oynayanın ölümü kılıçtan olur...

HeraklesxAlgos & HeraklesxAlqos & RegiaxStatham
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön