12 haziran cumartesi ikv buluşması

Beyaz Köşk sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Kullanıcı avatarı
EfSaNe
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 10 Ara 2009 19:36

12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen EfSaNe »

evet arkadaşlar 12 haziran cumartesi Bakırköy Capacity Alışveriş Merkezi Electro World mağazası 14:00 daki buluşmaya gelecek olanlar kimler ...
*gidene dur demem ben be güzelim*
*sen benim sevgime çoktan yenildin*
*gidenler zaten sevmemiştir be güzelim*
Kullanıcı avatarı
DeNizCixsuVaRi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 47
Kayıt: 19 May 2010 19:54
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen DeNizCixsuVaRi »

Ben kesınlıkle gelıcem... ;)
xDENİZCİx
xxxKinqsxxx
Kullanmadığım charlarım
[Xxxkinqsxxxx] [Denizcixkaptan][Denizcixlady] [Kasırga][Imaginez] [Harunxarmy] [Üfürüqcü]
Kullanıcı avatarı
DenizcixBenzoat
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 74
Kayıt: 08 Haz 2010 18:13
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen DenizcixBenzoat »

Harun abi keşke bende qelsem xD
AngeLxJesse / Denizcixßenzoat / PeNTiuM



Bir Zamanlar: xXxMuRaTxXx / xXxKaaNxXx (Ecel Getiren)


Dünyada Hiç Kimseye Güvenme Çünkü ßeyaz Gülün ßile Gölgesi Siyahtır.


Hiçbir Lonca İle Alakam Yoktur.DenizcixßenzoatKendi Şahsımadır.
Kullanıcı avatarı
DeNizCixsuVaRi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 47
Kayıt: 19 May 2010 19:54
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen DeNizCixsuVaRi »

Keşke abicim ama ben Denizcixkaptan yani burak ile gidicm oda peder gtrcek ben tam bilmiyorum oraları benım bölge şişli ;)
xDENİZCİx
xxxKinqsxxx
Kullanmadığım charlarım
[Xxxkinqsxxxx] [Denizcixkaptan][Denizcixlady] [Kasırga][Imaginez] [Harunxarmy] [Üfürüqcü]
Kullanıcı avatarı
Eflatun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 403
Kayıt: 05 Ara 2009 20:43
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen Eflatun »

İnş gelmeye çalışcam ama zor gibi :cry:
We are spirit bound to this flesh
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
Kullanıcı avatarı
EfSaNe
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 10 Ara 2009 19:36

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen EfSaNe »

çalışmayanlar için aslında uygun bir gün ama pazar günü olsa çalışan arkadaşlarda gelebilirdi diye düşünüyorum ...
*gidene dur demem ben be güzelim*
*sen benim sevgime çoktan yenildin*
*gidenler zaten sevmemiştir be güzelim*
Kullanıcı avatarı
BybekoLy
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 175
Kayıt: 20 May 2010 21:16
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen BybekoLy »

biz rexenle gelcez ben eskişehirden o izmitten haydarpaşada buluşcaz bakalım bulabilcezmi :D
Bir Gün Herkez Lodos Olacak !

Bybekoly Dagoxbybekoly Şovalyexbekoly
Kullanıcı avatarı
delidir
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 118
Kayıt: 07 Şub 2010 19:55
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen delidir »

BİZİM LONCADAN GELECEK VARSA BENDE GELECEĞİM :D
Şovalyexdelidir(savaşçı)
İZBıRaKaNLaRMüCO(^)EJder Asa

Mücahid Macit

Şovalyexdelidirr MoRFiNxDeLiDiR Güüney (^) Ejder asa ÇeRKeZoĞLan AnTiBiYoTicq (^) Ejder Adlı çarlarla alakam yoktur...
Kullanıcı avatarı
Ruthlessxleader
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 81
Kayıt: 20 May 2010 19:00
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen Ruthlessxleader »

İnşallah güzel bir organizasyon olur..
bende berker arkadaşımla gelicem ''bybekoly'' bulabilirsek iyidir bakalım =)


Rexen , Ruthlessxleader , Ruthlessxsorcery
Resim
Kullanıcı avatarı
BybekoLy
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 175
Kayıt: 20 May 2010 21:16
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: 12 haziran cumartesi ikv buluşması

Mesaj gönderen BybekoLy »

gencooo ;(( tren biletleri bitmiş kanka yattı bizim iş
başka bi yolunu düşüncem inş. olur gelmeyi cok istiyorum
Bir Gün Herkez Lodos Olacak !

Bybekoly Dagoxbybekoly Şovalyexbekoly
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön