1. CANLANMALAR
Yeraltı nda öldüğümüzde domuzdan canlanıyoruz bu yanlış
Şöyle olmalıdır:
Meran Şehrinde Öldüğümüzde Meran Şehirde Canlanmalı son 4 tepeden patlayan bombanın 1. sinden önceki yerlerde öldüğümüzde Domuzda canlanmalıyız
Hidraların Bölgesinde öldüğümüzde Kadim örs te canlanmalıyız
Karacin Mağrasının Başlangıcından - Solucana kadar olan kısımda Cinnet in yanında canlanmalıyız.
2. CHAR İÇERİK ŞİFRESİ(hepsinin şifresi aynı olmalı sadece 1 tane)
Alışveriş Açımında
Kasa açımında
Çöpe atma"da
Char silmede
Klandan çıkmada
3. KARAKTER İSİM SINIRI
Artık bu beta çar olayını geçmeliyiz isteyen istediği gibi büyüklü küçüklü koymalı ha diğer oyunlarda ki gibi sayı konulmamalı ama büyük küçüklük serbest bırakılmalı oyuncuların oynayış iştahını açmak gerek hem dışardan gelen yeni userlerin oyunu oynama isteğini artırmalısınız
4.KARAKTER ÇANTASI
Oyunu oynarken bir çok cart curt eşya düşmekte ve bunları mecburen işportaya - kan pençeye yada çöpe atmak zorunda kalıyoruz çanta çabuk doluyor 2 taraflı olsa daha iyi olur
5.KARAKTERİN ÜRETİMCİSİNİ SIFIRLAMA
madenci,sarraf,lokman,silahtar,kimyacı,zırhcı diye bi sınıflandırma yapılmış ama oyunu yeni oynamaya başlayanlar bilmedikleri için bunların puanlamasını rasgele vermektedir çoğu kişide buna çözüm olarak 0 lamak için mısırda , babı alide veya yer altında ayrı bir makina koyulmalı diye düşünüyorum
6.KARAKTER İSİM DEĞİŞTİRME
Çoğu kullanıcının Çakması vardır ve bilindiktir veyada aynı kullanıcı adını kullanan bazı kişiler vardır ÖRNEĞİN:benim karakterimin ismini 2 kişi kullanıyor tanımıyorum ama aramızda halletmek zorunda kaldık o arz oldu . Bu karışıklıkları önlemek için HER KARAKTERİN SADECE 1 SEFER KARAKTER İSİM DEĞİŞTİRME HAKKI OLMALI .
BÜTÜN GÖZLEMLEDİKLERİM VE SÖYLEYECEKLERİM BU KADARDI
TÜM HERKESE İYİ OYUNLAR DİLERİM
TEŞEKKÜRLER....
Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
!!İÇİMİZDEKİ KARANLIK!!
Overking
Dadaşxkadimh
SaRıKaNaRYa
T E Ş K İ L A T
ANTİ pkk - ANTİ gerilla -
Overking
Dadaşxkadimh
SaRıKaNaRYa
T E Ş K İ L A T
ANTİ pkk - ANTİ gerilla -
- EmirBerkKorkmaz
- Folklor Kurtarıcısı

- Mesajlar: 3339
- Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
Kadim'de kalmak çok büyük bir sorun teşkil eder...
Eğer Kadim'de öldün ve Domuz'a gitmen gerek, nasıl gideceksin?
Oradaki akreplerdeki katalizörden gidilemez...
Ölünce direk yine Kadim'in orada canlanırsın sence mantıklı mı?
Eğer Kadim'de öldün ve Domuz'a gitmen gerek, nasıl gideceksin?
Oradaki akreplerdeki katalizörden gidilemez...
Ölünce direk yine Kadim'in orada canlanırsın sence mantıklı mı?
- αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
тнє ∂єαтн тєαм
тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı



Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
yunusss sen girermiydin foruma 
-
DoGanSarLi
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:40
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
1, 2, 3 ve 6. maddelere katılmıyorum. Çünkü;
1- Yeraltı'nın özelliği/zorluğu bu, Meran'da öldüğünde Domuz'da canlanıyorsun.
2- Kasa Şifresi olabilir yalnızca, o da Tüm karakterler için olan ortak Kasa'da. (Henüz böyle bir Kasa yok)
3- Karakterlerimiz insan olduğu için 'MeHMeT' (Örneğin) diye bir insan ismi yoktur.
6- İsim değişikliği olunca çok karışır, arkadaşlar bile birbirini tanıyamaz.
4 ve 5. maddelere katılıyorum. Çünkü;
4- Çanta gerçekten genişletilmeli..
5- Bu özelliklerde yalnızca 1 kereye mahsus değiştirilebilmeli. Örneğin Yönetim '01 Temmuz 2010, saat 12.00'da sıfırlanacaktır, bilginize' diye mesaj yazacak. O tarihte bütün Puanlar sıfırlanacak, sonra herkese dağıtacak.
1- Yeraltı'nın özelliği/zorluğu bu, Meran'da öldüğünde Domuz'da canlanıyorsun.
2- Kasa Şifresi olabilir yalnızca, o da Tüm karakterler için olan ortak Kasa'da. (Henüz böyle bir Kasa yok)
3- Karakterlerimiz insan olduğu için 'MeHMeT' (Örneğin) diye bir insan ismi yoktur.
6- İsim değişikliği olunca çok karışır, arkadaşlar bile birbirini tanıyamaz.
4 ve 5. maddelere katılıyorum. Çünkü;
4- Çanta gerçekten genişletilmeli..
5- Bu özelliklerde yalnızca 1 kereye mahsus değiştirilebilmeli. Örneğin Yönetim '01 Temmuz 2010, saat 12.00'da sıfırlanacaktır, bilginize' diye mesaj yazacak. O tarihte bütün Puanlar sıfırlanacak, sonra herkese dağıtacak.
- Redsxkanuni
- Salgın Koruyucusu

- Mesajlar: 21
- Kayıt: 17 Mar 2010 14:35
- Sunucu: Meran
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
bu dediklerini yapmak istiyosan git kendine mmog oyun kur... -malı, -meli şekilde konuşarak bı yere varamazsın..
- hanedanxbutcher
- Mezarlık Bekçisi

- Mesajlar: 1108
- Kayıt: 15 Oca 2010 14:07
- Sunucu: Meran
- Klan: Lodos
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Redsxkanuni yazdı:bu dediklerini yapmak istiyosan git kendine mmog oyun kur... -malı, -meli şekilde konuşarak bı yere varamazsın..
Hanedanxbutcher49
Hanedanxuskurya49
Hanedanxbutccher49
Uskurya'49 dan başka çarım yoktur
Kuru dutla yar sevilmez
Hanedanxuskurya49
Hanedanxbutccher49
Uskurya'49 dan başka çarım yoktur
Kuru dutla yar sevilmez
- Serserixkratos
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 319
- Kayıt: 15 Ara 2009 17:54
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
Burdakı orneklerın Çoğu eyer gerceklesırse oyun kaosa suruklenır benden demesı 
'Kaybettikçe Bir Çentik Attı Alnımın Üstüne Tanrı'
Mutlu Bir Aşk Görmedim ben Çokmu Şey İstedim Senden ÖmRü eyLem,Ziyan Ettin Zalim. Bildiğim Yollar Kapandı Baktığım Heryer Karardı Yersiz Ansız Çektin Gittin Hain
Mutlu Bir Aşk Görmedim ben Çokmu Şey İstedim Senden ÖmRü eyLem,Ziyan Ettin Zalim. Bildiğim Yollar Kapandı Baktığım Heryer Karardı Yersiz Ansız Çektin Gittin Hain
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
HARBİDEN HAAAAAAAEmirBerkKorkmaz yazdı:Kadim'de kalmak çok büyük bir sorun teşkil eder...![]()
Eğer Kadim'de öldün ve Domuz'a gitmen gerek, nasıl gideceksin?
Oradaki akreplerdeki katalizörden gidilemez...
Ölünce direk yine Kadim'in orada canlanırsın sence mantıklı mı?
Reader
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
BÖYLE SAÇMA ŞEYLER İSTİCEĞİNEEEEEEEEEEEEE
1-LONCA SİSTEMİ EN KISA ZAMANDA AKTİFLEŞTİRİLSİN.
2-ARKADAŞ LİSTESİ KAPASİTESİ ARTTIRILSIN BANKA BÖLÜMÜNDEKİ OLDUĞU GİBİ OLSUN.
3-AYNI ŞEKİLDE ÇANTAMIZDA BÜYÜTÜLSÜN BANKA SİSTEMİNDEKİ GİBİ OKLARLA GEÇİŞ OLSUN.
BUNLAR YAPILABİLECEKK ŞEYLER SENİN İSTEDİKLERİN İSE OYUNUN HİKAYESİNE VE BELLİ BİR STRATEJİNE ZARAR VERECEK ÖNERİLERDİR. SAYGILARIMLA GM ORTİYE SELAMLAR
1-LONCA SİSTEMİ EN KISA ZAMANDA AKTİFLEŞTİRİLSİN.
2-ARKADAŞ LİSTESİ KAPASİTESİ ARTTIRILSIN BANKA BÖLÜMÜNDEKİ OLDUĞU GİBİ OLSUN.
3-AYNI ŞEKİLDE ÇANTAMIZDA BÜYÜTÜLSÜN BANKA SİSTEMİNDEKİ GİBİ OKLARLA GEÇİŞ OLSUN.
BUNLAR YAPILABİLECEKK ŞEYLER SENİN İSTEDİKLERİN İSE OYUNUN HİKAYESİNE VE BELLİ BİR STRATEJİNE ZARAR VERECEK ÖNERİLERDİR. SAYGILARIMLA GM ORTİYE SELAMLAR
Reader
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
BU BENİM KENDİ ÖNERİLERİM İSTEYEN İSTEDİĞİNİ YAZIYO BEĞENMİYOSAN CART CURT ETMEYECEKSİN
!!İÇİMİZDEKİ KARANLIK!!
Overking
Dadaşxkadimh
SaRıKaNaRYa
T E Ş K İ L A T
ANTİ pkk - ANTİ gerilla -
Overking
Dadaşxkadimh
SaRıKaNaRYa
T E Ş K İ L A T
ANTİ pkk - ANTİ gerilla -


