Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen GHOSEN »

Arkadaşlar Öncelikle Başımda YGS - LYS Belaları Olması Nedeniyle Sizden Uzak Kaldığım İçin Çok Üzgünüm, Neyse Kavuşuyoruz Az Kaldı.

Bugünü Kendime Tatil Ettiğim İçin Sizlere Böyle Bir Çalışma Sunayım Sunmak İstedim.Fazla Üzerinde Duramadım Elimden Geldiğince Birşeyler Yaptım...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Öncelikle GRUP BÖLGELERİ'nin Özelliklerine Bakıyoruz;


Resim
[quote]Kaçmak yok!

Grup bölgelerinde depar yoktur. Ve düşmanlar peşinizi uzun süre bırakmaz.
[/quote]
Kaçmak Yok Derken Tabi ki Yerimizde Durup Ölmeyi Bekleyeceğimizi Kastetmiyor.Yaratıklara Nasıl Daha Çok Hasar Verip Onlardan Çabukça ve Hızlı Bir Şekilde Kurtulacağımızı Bulmamız Gerektiğini Vurguluyor.

Yani Misal Kurt Mağarasında Kahramanvari Bir Şekilde Tüm Yaratıkların İçine Dalabiliyorsunuz Ama Burada Kahramanlıklar Sizi Kurtuluşa Değil Ölüme Sürükleyecek...





Resim
[quote]Durmak yok!

Grup bölgelerinde gruptaki herhangi biri savaştığı takdirde oturamazsınız yatamazsınız, dolayısıyla savaşırken hızlı kudret veya enerji dolduramazsınız.
[/quote]
Bu Cümlede Yaratıkların Bize Tek Tek Değil Toplu Halde Saldıracağını Anlıyoruz.Bu Yüzden Yaratıkları Tek Tek Etkisiz Hale Getirmek Gerekecek ki Onlar Bizde Saldırırken Oturup Ne Can Ne de Kudret Dolduramayacağımız İçin Şifacıların Öneminin Bu Bölgelerde Fazlasıyla Anlaşılacağına Eminim...





Resim
[quote]Ölmek yok!

Grup bölgeleri ölümcül hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
[/quote]
Knight Online Oynayan Arkadaşların Bu Cümleden Herşeyi Anlamıştır (Bifrost ;)) Teker Teker Yaratık Gruplarını Kesmeye Çalışırken Bir Anlık Hata veya Dikkatsizlik Sonucu Takım Arkadaşınızı Kaybedebilir ve Yolunuza 5 Kişi Devam Etmek Zorunda Kalabilirsiniz, Geriden Size Yetişmeye Çalışsa Bile Dönüp Onu Almaya Gitmek Takımınızın Gücüne Bağlı Olarak Devriyeler Nedeniyle Daha Zararlı Sonuçlar Doğurabilir...





Resim
[quote]Kahramanlık yok!

Grup bölgelerinde tek başına bir hiçsiniz. Düşmanlar çok güçlü oldukları gibi, üzerinize gelirken yanlarındaki arkadaşlarını da çağırabileceklerinden, ancak iyi grup stratejileri ve mükemmel bir uygulama ile başarılı olabilirsiniz.
[/quote]

Buradaki Kastedilen Arkadaşlarını Çağırma Durumu da Sanıyorum ki Metin2'deki Yaratık Slotlarına Benzer Şekilde Hazırlanmış.
Şöyleki (2 Kurtadam - 1 Alfa- 1 Şaman) Grubunun Önünüzde Olduğunu Düşünün, Kurtadamın Birine Meteorit Attınız yada Çifte İle Vurdunuz Bu Sebeple Tüm Yaratıklar Size Yönelecektir ve Bütün Negatif Etki ve Buffları Üzerinizde Toplamış Olacaksınız Bundan Sonrası da Karakterinizi Nasıl Kullandığınıza Bağlı Kaçış(İmkansız)-Ölüm(Olası)...





Resim
[quote]GRUP BÖLGELERİNİN OYNANIŞI :

Tank, Svh(Dps) ve şifacı oynanışını gerektiren durumlar İKV'nin bir çok bölgesinde var olmasına rağmen, en çok grup bölgelerinde kendini belli edecek.
Bu görev dağılımını iyi yapabilen oyuncular, Grup bölgelerinde başarılı olacaklar. Plansız, programsız gruplar için, bu bölgeler tamamen para ve zaman kaybı olacak.
[/quote]

Bu Cümleden de Oyunun En Güçlü Tank Karakter Sınıfının Şifacılar Olmadan Bir Hiç Oldukları İçin Savaşçılar Değil Şifacılar Olduğunu Umarım Anlamışsınızdır.

Tank: Bütün Negatif Etkilerin Üzerinde Toplanmasına Rağmen Tüm Oyunculara Nazaran Daha Az HASAR Alan Oyunculardır.Genellikle Canları Çok Yüksektir, Üzerindeki Negatif Etkileri Silecek Yetenekleri Vardır...

Yani; Grup Halinde, Yüksek Seviyeli Yaratıklara Karşı Yapılan Saldırılarda Düşmanı Üzerine Çeken, Sağlam Zırhlı Savaşçılara ve Şifacılara Verilen İsim.


SVH (S)aniyebaşına(V)erilen(H)asar: Genelde Saldırısı ve Saldırı Hızı Yüksek Olan Karakterlere Verilen İsim, Bu Oyuncular Çok Kısa Sürede Yaratıklara Max Değerlerde Hasarlar Vererek Tank Karakterlere Yardımcı Olmuş Olurlar.Yolunuza Olabildiğince Çabuk Devam Etmek İstiyorsanız Sağlam SVH Savaşçılara İhtiyacınız Var.[/color][/b]
En son GHOSEN tarafından 10 Nis 2010 18:12 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen GHOSEN »

-SIĞINAKLAR-

[quote]KONU:

Eminönü'nden dışarıya sürülmüş veya bir şekilde Teşkilat sınırı dışında kalmış yabanlar için, belki de yaratıklardan dahi daha tehlikeli ve acımasız olan problemin dolaylı olarak irdelendiği bu bölüm, oyuncularımız için İKV dünyasının bazı gizli kalmış noktalarına ışık tutacak.

İyiler ve kötülerden ziyade, talihli ve talihsiz mahkumların yer aldığı İKV dünyasında onlarca yıldır yaşanan ve daha uzun süre yaşanmaya devam edecek büyük trajedilerin sadece küçük bir resmi olan bu grup bölgesi, küçük ve önemsiz bir olaydan, büyük resmi görmeye çalışan meraklı oyuncularımızı tatmin etmeyi amaçlıyor.
[/quote]

İlk Paragrafın Başında ve 2. Paragrafın Başında Bahsedilen Teşkilat Sınırı Dışı Kalmış Yabanlar ve İyi ve Kötülerden Ziyade Talihli ve Talihsiz Mahkumların Yer Aldığı...Tamlamaları Bize Sığınaklarda Tutulan Yaratıkların Meteor Bölgesi Geldiğinde Yaratıklar Tarafından Kaçırılan, Kuklacı İle Birlikte Gemiye Binip Kaçan ve Kendini Gerçek Hayattan Soyutlayıp Yeraltı Yaratıklarına Teslim Eden Çaresiz İnsanlardan Oluştuğunu Gösteriyor.

Resim

Daha Önceki Konumda da Bahsettiğim Gibi Bu Yaratıklar Büyülenip Patronları İçin Çalışmak Zorunda Bırakılmış Çaresiz İnsanlardan ve Yeminlerinin Bozdukları İçin Mezarlarda İşkence Görerek Delirmiş Mahkumlardan Oluşuyor...

[quote]SIĞINAK :

60'ların ikinci yarısında Genç Bilgililer tarafından tasarlanan ve 1969'da Beyazköşk tarafından inşaatı tamamlanan, bir süre Yükseliş Cemiyeti tarafından da kullanıldıktan sonra, nüfusun ve gereksinimin azalması nedeniyle kullanıma kapatılan ve şimdilerde TEŞKİLAT tarafından tedbir unsuru olarak muhafaza edilen, eski bir sığınak.
[/quote]

GENÇ Bilgililer Gaffar Bey Tarafından Koruma Altında Tutuluyordu Onların Zekası ile Büyü Gücünü Kullanarak Mükemmel Şeyler Ortaya Çıkarmayı Amaçlıyordu. Yalnız Fareadamların Yoğun Saldırıları ve Kolonilerinin Artması Nedeniyle Onlara Özel Bir Atölye ve Saklanma Mekanı Hazırlattı. Genç Bilgililer Bir Sığınak Hazırladı Hem ''Makine'' Adlı Tasarımlarını Tamamlamaları İçin Hem de İnsanların Fareadam Saldırılarından Korunmaları İçin Bu Yeri İnşaa Ettiler.

[quote]Bu süre içerisinde Gaffar Bey kendi projelerine devam etti. Ancak Beyaz Köşk'teki ilk fare adam gurubundan yani Gezginler'den biri olan Topuz isimli fare adam (Fare adamlara insanlarla karışmaması açısından isim verilmezdi, sadece lakap takılırdı) aslında dışarıdaki belirsiz bir güç için çalışan bir muhbirdi. Topuz'un verdiği bilgilerle harekete geçen bir grup bilinçli saklı tür, Gaffar Bey'in dışarıda olduğu bir sırada , atölyeye baskın düzenlediler. Atölyenin savunmasını etkisiz hale getiren savaşçı grup, Genç Bilgililer'in bir kısmını katletti. Katliamın ortasında olay mahalline gelen Gaffar Bey'in, o zamana kadar bilinçsiz hiç bir şey yapmamış bu İstanbul beyefendisinin belki de ilk kez olarak ağzından ölüm sözcükleri döküldü. Ve saldırgan yaratıkların büyük bir kısmı cesetleri dahi ortada kalmamacasına katledildi. Etraf bir anda bu öfke karşısında korku içerisinde aklını kaybeden insan ve yaratıklarla doldu. Korkunç bir yanık kokusu etrafı kapladı. Saldırıdan son anda kurtulabilen Topuz'un bir bacağı koptu. Atölyenin büyük bir kısmı yıkıldı. Yeni geliştirilen Makine prototipi de bu öfkeden payını aldı. Bu olayın ardından Gaffar Bey'in çok sevdiği ekibi bile, kendisine karşı uzun bir süre mesafeli davrandılar.
[/quote]

Yukardaki Paragraftan Herşeyi Anlayabilirsiniz...

''Etraf bir anda bu öfke karşısında korku içerisinde aklını kaybeden insan ve yaratıklarla doldu''

İçerdeki Saklı Türler ve Masum İnsanlar Birden Ölüm Sözcükleriyle Birlikte Üzerleine Mühürlenen Kapının Lanetiyle Sonsuza Kadar Orada Kalacaklardı ve Şimdi Teşkilatın Tekrar Hareketlendiği Düşünülen Sığınakları Açma Konusu Gündemde...

Resim

Nereden Girileceği Hakkında Kesin Bir Bilgi Olmamasına Rağmen Mühürlü Kapının Üstünde Onu Saklayacak Bir Unsur veya Bir Eşya Olduğu Kanaatindeyim.

Girilebileceğini Düşündüğüm Yerler; Adadaki Philetheos Heykeli'nin Altındaki Kapak
veya Oyuna Sonradan Eklenmiş Eminönü Bölgesinde Bulunan Alternatif Bir Mekan :idea:

Sığınaklardan Bir Kaç Kare...

Resim[/b][/color]
En son GHOSEN tarafından 10 Nis 2010 18:15 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen GHOSEN »

-MİGRAT-

[quote]KONU:

Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?

Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.
[/quote]

Roma İmparatorluğundan Ayrılmış Gruplar Adlı Tamlamadan Kasıt Sanırsam Oyundaki Kimliği Gizli Bir Kişinin İlerde O Güçlü Savaşçılara İhtiyacı Olacak Olması Nedeniyle Ruhlarını Bu Dünya'ya Çağırıp Onları Ele Geçirmiş Olması...

Binlerce Yıllık Varlıklarını Gizlemek Cümlesindeki Kasıt ise Kendilerini Bu Dünyaya Adapte Edip Somut Bir Varlık Olarak İnsanlara Kendilerinin Hissettirmeden Onları Yaşatmak İsteği Olsa Gerekti...

Şimdi O Binlerce Yıllık Güçlü ROMA İMPARATORLUĞU'nun Savaşçıları İSTANBUL'u Kurtarmak İsteyen FEDAİ'lerin Karşısına Dikiliyor ve Özgürlükleri İçin Çarpışmaya Hazırlanıyor Bu Yıkımı da Durdurmak Bize Kalmış Durumda...

İşte O Askerlerden Bir Kaç Tane...

Resim

[quote]MİGRAT :

Hayırsız adada dipsiz bir kuyuya sarkarak, o kadim tünellere inildiğini keşfetti eski bir pehlivan. İşte Migrat, üzerindeki olanca kayanın ağırlığını asırlardır taşıyan bu derin taş duvarların bulunduğu yerdedir.
[/quote]

Resim

Bu Cümleden 3 Ayrı Yer Çıkarabiliriz...

1) YERALTI Bölgesine Topal (Namı Değer Topaz'ın) Korumasına Bırakılmış Olan DİPSİZ KUYU

2) SİVRİ ADA'daki Philetheos Heykelinin Altındaki Kapak

3) BÜYÜK BRONZ'un Oradaki UFKABAKAN adlı Deniz Fenerinin Altında Gizli Bir Giriş...


Migrattan Bir Kaç Kare...

Resim[/b][/color]
Kullanıcı avatarı
inoky
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 11 Ara 2009 18:20
Sunucu: Eminönü

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen inoky »

Ellerine sağlık gene güzel bir çalışma yapmışsın ayrıca sınavında başarılar sana.
MAVİEJDER

SİYAHEJDER

BEYAZEJDER
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen GHOSEN »

inoky yazdı:Ellerine sağlık gene güzel bir çalışma yapmışsın ayrıca sınavında başarılar sana.
Teşekkürler İşte Sınav Öncesi Dumur Modumdayken Anca Bu Kadar Oluyor :P
Kullanıcı avatarı
SPENCER
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 69
Kayıt: 23 Şub 2010 18:19
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen SPENCER »

Emre Allah cezanı vermesin insanlar sınavdan bir gün önce yatar dinlenir sen kalkıp bunu hazırlamışsın :lol:

Nasıl bir İKV aşkıdır bu :)

Neyse eline sağlık her zamanki gibi 10 numara çalışma (/ALKIŞŞŞ) ;)
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen GHOSEN »

SPENCER yazdı:Emre Allah cezanı vermesin insanlar sınavdan bir gün önce yatar dinlenir sen kalkıp bunu hazırlamışsın :lol:

Nasıl bir İKV aşkıdır bu :)

Neyse eline sağlık her zamanki gibi 10 numara çalışma (/ALKIŞŞŞ) ;)
Yok Hakanım İKV Bizim Yaşam Tarzımız Şimdi Bu Konuyu Hazırladım Ya, Yarın Kalkıp Direk Uçucam Sınava Hem YGS'yi Hem İKV Forumu Fethedicem :lol:
Kullanıcı avatarı
MeLankoLkBanyemS
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 642
Kayıt: 24 Mar 2010 17:53
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen MeLankoLkBanyemS »

Kardeşim Ellerine Saglık , Arkadasların Dedigi Gibi Bence Dinlenmeliydin :D Emeğe Saygı Birde Benim Düşüncem Var...Sıgınakların Girişinin Biri Şah Kobranın Ordan ( Platin Madeninin Yanındaki Yer ) ' den Giriş Yapılabilir Bu Benim Düşüncem :)
Kullanıcı avatarı
recepivedikx
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 709
Kayıt: 13 Ara 2009 14:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Özgürlük için savas

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen recepivedikx »

eline sağlik çok güzel bi çalişma inşallah sinavin güzel geçer sinavi olan bütün arkadaşlara başarilar diliyorum









Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4338
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

MeLankoLkBanyemS yazdı:Kardeşim Ellerine Saglık , Arkadasların Dedigi Gibi Bence Dinlenmeliydin :D Emeğe Saygı Birde Benim Düşüncem Var...Sıgınakların Girişinin Biri Şah Kobranın Ordan ( Platin Madeninin Yanındaki Yer ) ' den Giriş Yapılabilir Bu Benim Düşüncem :)


sığınaklar konusunu okursan sığınakların büyük ihtimal eminönünde girişi olacağını tahmin edebilirsin:D
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön