Merhaba arkadaşlar:
Oyunumuzun seviye limiti şu anda 49.Belki 59a çıkacak yada 49 olarak kalacak.59'a çıkarsa yeni yetenekler eklenecek.Bunlar sizce ne olmalı,nasıl olmalı gibi şeyleri tartışalım.Sadece yetenek değil eklenmesini istediğiniz herşeyi bu başlık altında yazabilirsiniz.
Eleştiriler puan halinde verilecektir.Herbir kişi eleştiri yaptığı kişinin adını ve puanını yazıcak.Ayrıca sebep de eklenecek.
Örnek Eleştiri:
Xxxxxx İsimli üyenin önerisine 10 üzerinden 7 Veriyorum.
Çünkü:
Eğer bu yetenek gelirse ......'lar daha güçlü olur.Yada dengesizlik olur.
İzninizle ben önerilerimi sunmak istiyorum.Savaşçıdan başlayalım.
Savaşçı:
Yaşam Tedbiri:
Seviye:50
Hedef:Kendisi
Amaç:Gelicek bir sonraki hasarı,kritik olmaması durumunda belirli bir oran ile rakibe yansıtır.Gelen hasar kritik ise,etki yok olur.
Her bir puanda gelen hasarı yansıtma miktarı %2 artar ve kudret gereksinimi %1,5 azalır
İlerki seviyelerde Ayna Özü görülebilir ve %10 yansıtma oranı otomatikmen eklenirken süresi 10 saniye uzar.
5 puanda yansıtma oranı %10 olur ve 5puandan itibaren herbir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.Yenilenme süresi 2 Dakika olur.
10 puanda yansıtma oranı %20 olur.10 puandan itibaren herbir puan Ayna Özü ihtimalini %1 arttırır.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.
15 Puanda %15 Ayna Özü ihtimali görülür.Yenilenme süresi 1 Dakika 25 Saniyedir.
Hedef Görüşü
Seviye 50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefte Yaşam Tedbiri,İnadın Çağrısı veya Kutsal İz yeteneği olmadığı süreçte,hedefin menzilini kısaltır
Her bir puan menzil düşürme oranını %0,5 arttırır.Kudret geresinimini %4 Azaltır.
5 Puanda Menzil düşürme özelliği otomatikmen %3 eklenir ve toplamda %5,5 olur.Yenilenme süresü 60 Saniyedir.
10 Puanda menzil düşürmesi özelliği %8'dir.Yenilenme süresü 40 Saniyedir
15 Puanda %11 menzil düşürür.Yenilenme süresü 30 Saniyedir
Direk Saldırı
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefin kudretine saldırılır.Aldığı kudret kadar kendi yaşam enerjisi düşer.
Herbir puan saldırı oranını %1 arttırır.Ve herbir puanda aldığı can %1 Artar.Kudret gereksinimi herbir puanda %3 azalır.
5 Puanda aldığı net kudret 1000'dir.Aldığı can ise 2000'Dir.
10 Puanda aldığı kudret 2000'dir.Aldığı Can 2500'dür.
15 Puanda Aldığı kudret 2500'dür.Aldığı can 3300'dür.
Büyücü:
Bağlılık İsteği
Seviye:50
Hedef:Kendi
Amaç:Bir bölgede kendi izini bırakarak,gelen direkt saldırılardan korunur.Eğer bu yetenek Kanatma,Zehir yeteneklerinden biri ile saldırıya uğrarsa,yok olur.Ve bu yetenek süresince kendi kudreti açık olduğu her saniye boyunca 500 düşer.
Herbir puanda saldırıdan korunma oranı %3 artar.İleriki seviyelerde Fiziksel Korunma yeteneği görülebilir.Kanatma ve Zehir yeteneklerinden'de etkilenmez.
5 Puanda %10 Fiziksel Korunama şansı.Süresi 3 ile 7 Sn arasında değişir.Yenilenme süresi 3 dakikadır.Zihin hapsi yeteneğinden korunabilme ihtimali %3'dür.
10 Puanda %15 Fiziksel korunma şansı.Süresi 4ile7 sn arasında değişir.Yenilenme süresi 2 dakikadır.Zihin hapsiyeteneğinden korunma ihtimali %6 dır.
15 Puanda %25 Fiziksel korunma şansı.Süresi 6sn'de sabitlenir.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.Zihin hapsinden korunma ihtimali %9'dur.
Büyücülük Sanatı
Seviye:50
HedeF:Kendi
Amaç:Kişinin menzilini uzatır.
Herbir puan %2 menzil uzatır.Kudret gereksinimini %4 arttırır.İleriki seviyelerde Sihirbazlık Sanatı görülebilir ve %10 otomatik menzil eklenir.
5 Puanda %10 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzile %10 eklenir.
10 Puanda %20 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzil %15dir.
15 Puadna %30 Sihirbazlık SANATI şansı.Menzil %20 Eklenir.Yenilenme süresü 5 dakikadır.
Kutsal İz
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Bir rakipi işaretler ve onun verdiği tüm kötü etkilerden korunur.(Durdurma,Zehirleme,Kanatma vb)
Herbir puan korunma ihtimalini %3 arttırır.
5 Puanda %15 Korunma ihitmali.
10 Puanda %30 Korunma İhtimali
15 Puanda %45 Korunma ihtimali
Şifacı:
Ehlileştirme
Seviye 50
HedeF:Kendi
Amaç:Bir süre boyunca canavarlar ve rakipler taraıfndan dokunulamaz olur.(Diğer oyuncular hedefe tıklayamaz.)Fakat kendide diğerlerine tıklayıp,saldıramaz.(Şifa verme,canlandırma vb.yapabilir)
Herbir puan süresini 1 saniye uzatır.
5 Puanda 6 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %10 Azaltılmıştır.
10 Puanda 11 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %15 AZalır.
15 Puanda 16 Saniye dokunulamaz our.Kudret gereksinimi %20 azalır.
Rejenerasyon
Seviye:50
Hedef Kendi
Amaç:Aktif olduğu süreç boyunca enerjinizin dolma hızını arttırır(Meditasyon ile birlikte kullanıldığında +%10 Dolum hızı otomatikmen eklenir)
Herbir puanda %2 Dolum hızı veoranı eklenir.
5 Puanda %5 Dolum hızı ve oranı olur.
10 Puanda %15 Dolum hızı olur.Meditasyon ile birlikte kullanıldığında %5 Büyü Kritik Şansı verir)
15 Puanda %30 Dolum hızı ve oranı olur.(Meditasyon ile kullanıldığında %10 kritik şansı verir)
İnadın Çağrısı
Seviye:50
Hedef:Sadece çevresinde insan bulunduğu süreç.(Tek kendisine uygulayamaz.
Amaç:Aktif olduğu süre boyunca çevreisndekileri bir çembere alır ve bu çembere kimse girip çıkamaz,kimse çemberden dışarı saldırı yapamaz.Kimse çemberin içine salrıı yapamaz( Kanatma,durdurma gibi şeylerde yapılamaz)Öncelike çembere saldırıp yokedilmelidir
Herbir puanda çemberin alanı ve enerjisi %4 artar.
5 Puanda 5 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 5000'dir.
10 Puanda 7 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 10.000'dir
15 Puanda 8 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 15.000'dir.Her türlü elemente direnci 100'dür.Şifacı çemberi 15 puandayken ona can verebilir fakat ekranda yazılan canın 5de 1'i kalkana aktarılır.
Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Bu saydıklarının hepsini ben en son 25 level varken oyun dosyalarında görmüştüm suan kullandıgımız 40 leveldeki yetenekleride o saydıgın yeteneklerin hepsi oyun dosyalarında mevcut tabi bu dosyaları herkez bulamaz data base bilginiz olacak ben büyücülerde ışınlanma yetenegi görmüştüm ama tabi bu yetenek ne zaman gelir orası muamma
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Wallahi ben oyun dosyalarını felan kurcalamam kurcalamadım zaten o işlerden anlamam.Ayrıca lütfen kurallara uygun cevap yaz değerlendirmeni 10 üzerinden sebep belirterek yazmalıydın.
Bu arada benden birkaç öneri daha:
Üretim puanlarını 1 veya 2 kereye mahsus oalrak sıfırlanması.Reçeteler kişinin çantasına geri dönecke.Yani mesela benim zırhcı üretimde urban icadı tora tora misali pantalon reçetesi var.Sıfırlandıgında urban icadı tora tora misali pantalon reçetesi çantama geri dönecek.
Ve yine yetenekler
Bu sefer büyücüden başlayalım
Büyücü:
Dejavu
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Vurduğunuz hasarı belirli bir oranda rakibe tekrar vurur.Bu yeteneği kullanırken seviyeye bakmadan %50 kudretinizi alır.(Örn.Yeteneğiniz 15puanda 4000 vurdunuz.+2000 daha vuruyorsunuz.
Herbir puan yenilenme süresini 0,2 oranında azaltır.
5 Puanda hasarın 4/1'i hedefe vurur.Yenilenme süresi 5 Dakikadır.
10 Puanda hasarın 4/1,7'sini hedefe vurur.Yenilenme süresi 4,5 Dakikadır
15 Puanda hasarın 4/2'sini hedefe vurur.Yenilenme süresi 4 Dakika 25 saniyedir
Beden Aktarımı
Seviye:50
HedeF:Kendisi
Açıklama:Bir noktadan diğer noktaya transfer olmanızı sağlar
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.Kudret gereksinimini %2 azaltır.
5 Puanda yenilenme süresi 50 saniye olur.Aktarım mesafesi 5 metredir.
10 Puandayenilenme süresi 45 saniye olur.Aktarım mesafesi 15 metredir
15 Puanda yenilenme süresi 40 saniye olur.Aktarım emsafesi 30 metredir.
Hayati Vuruş
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefte herhangi bir kötü etki bulunduğunda,hedefe indirgenemez bir hasar verir.Hedefteki etki sayısı kat halinde artmasına sebep olur.
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
5 Puanda hedefteki kötü etki miktarına göre 2 kat fazladan hasar verebilir.Yenilenme süresi 3 dakikadır.
10 Puanda hedefteki kötü etki miktarına göre 3 kat fazladanhasar verebilir.Yenilenme sresi 2 Dakika 55 saniyedir..
15 Puanda hedefe sürekli olarak 2 kat hasar.3 Veya daha fazla etki bulunduğu müddet fazladan 4 kat hasar verebilir.Yenilenme süresi 2 Dakiak 50 saniyedir
Saptamak
Seviye :50
Hedef:Çevresi
Açıklama:Çevresindeki insanlara gelen saldırıları,en yakındaki yaratığa aktarır.Yaratık olamdığı müddet,hasar kendi enerjisinden eksilir
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
5 puanda 10 metre etraıfndaki yaratıklara aktarır.
10 Puanda 15 metre etrafındaki yaratıkları aktarır.
15 Puanda 20 metre etrafındaki yaraıtklara aktarır.
Şifacı
Ölüm Çağrısı
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Rakiplerinin üstündeki iyi etkileri ortadan kaldırır.
Herbir puan kudret gereksibimini %4 azaltır
5 Puanda %10 ihtimalle etkileri siler
10 Puanda %20 ihtimalle etkileri siler
15 Puanda %25 ihtimal ile etkileri siler
Benzeştirme
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Bir yaraıtğın kılığına girerek,belirli bir süre onun özleliklerini kazanır.(Ustalarda ve Patron yaratıklarda işlemez.Bombacı'lar içinde işlemez)Bu halde iken hedef saldırı yapamaz.
Herbir .Kudret gereksinimini %4 azaltır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir.
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir
15 Puanda 55.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir.
Etkisiz
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Bir canavarın,kullanabildii yeteneğini elinden alır(Usta ve patronalrda işlemez)(Örn.Komodonun derisini sertleştirme yeteneğini alır)
Herbir puan yeteneğini alabildiği canavar limtini 2 seviye arttırır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olan yaratıkların yeteneğini alır.
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olan yaratıkların yeteneğin ialır.
15 Puanda 55.Seviyede dahil olmak üzere, o seviye dahil her canavarın yeteneğin ialır.%50 ihtimalle 2 yetenek alabilir.
Savaşçı için düşünme aşamasındayım.Lütfen bu sefer yorum yazın.Düşünerek yazıyorum
Bu arada benden birkaç öneri daha:
Üretim puanlarını 1 veya 2 kereye mahsus oalrak sıfırlanması.Reçeteler kişinin çantasına geri dönecke.Yani mesela benim zırhcı üretimde urban icadı tora tora misali pantalon reçetesi var.Sıfırlandıgında urban icadı tora tora misali pantalon reçetesi çantama geri dönecek.
Ve yine yetenekler
Bu sefer büyücüden başlayalım
Büyücü:
Dejavu
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Vurduğunuz hasarı belirli bir oranda rakibe tekrar vurur.Bu yeteneği kullanırken seviyeye bakmadan %50 kudretinizi alır.(Örn.Yeteneğiniz 15puanda 4000 vurdunuz.+2000 daha vuruyorsunuz.
Herbir puan yenilenme süresini 0,2 oranında azaltır.
5 Puanda hasarın 4/1'i hedefe vurur.Yenilenme süresi 5 Dakikadır.
10 Puanda hasarın 4/1,7'sini hedefe vurur.Yenilenme süresi 4,5 Dakikadır
15 Puanda hasarın 4/2'sini hedefe vurur.Yenilenme süresi 4 Dakika 25 saniyedir
Beden Aktarımı
Seviye:50
HedeF:Kendisi
Açıklama:Bir noktadan diğer noktaya transfer olmanızı sağlar
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.Kudret gereksinimini %2 azaltır.
5 Puanda yenilenme süresi 50 saniye olur.Aktarım mesafesi 5 metredir.
10 Puandayenilenme süresi 45 saniye olur.Aktarım mesafesi 15 metredir
15 Puanda yenilenme süresi 40 saniye olur.Aktarım emsafesi 30 metredir.
Hayati Vuruş
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefte herhangi bir kötü etki bulunduğunda,hedefe indirgenemez bir hasar verir.Hedefteki etki sayısı kat halinde artmasına sebep olur.
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
5 Puanda hedefteki kötü etki miktarına göre 2 kat fazladan hasar verebilir.Yenilenme süresi 3 dakikadır.
10 Puanda hedefteki kötü etki miktarına göre 3 kat fazladanhasar verebilir.Yenilenme sresi 2 Dakika 55 saniyedir..
15 Puanda hedefe sürekli olarak 2 kat hasar.3 Veya daha fazla etki bulunduğu müddet fazladan 4 kat hasar verebilir.Yenilenme süresi 2 Dakiak 50 saniyedir
Saptamak
Seviye :50
Hedef:Çevresi
Açıklama:Çevresindeki insanlara gelen saldırıları,en yakındaki yaratığa aktarır.Yaratık olamdığı müddet,hasar kendi enerjisinden eksilir
Herbir puan yenilenme süresini 1 saniye azaltır.
5 puanda 10 metre etraıfndaki yaratıklara aktarır.
10 Puanda 15 metre etrafındaki yaratıkları aktarır.
15 Puanda 20 metre etrafındaki yaraıtklara aktarır.
Şifacı
Ölüm Çağrısı
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Rakiplerinin üstündeki iyi etkileri ortadan kaldırır.
Herbir puan kudret gereksibimini %4 azaltır
5 Puanda %10 ihtimalle etkileri siler
10 Puanda %20 ihtimalle etkileri siler
15 Puanda %25 ihtimal ile etkileri siler
Benzeştirme
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Bir yaraıtğın kılığına girerek,belirli bir süre onun özleliklerini kazanır.(Ustalarda ve Patron yaratıklarda işlemez.Bombacı'lar içinde işlemez)Bu halde iken hedef saldırı yapamaz.
Herbir .Kudret gereksinimini %4 azaltır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir.
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir
15 Puanda 55.Seviyeye kadar olan yaratıklara dönüşebilir.
Etkisiz
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Bir canavarın,kullanabildii yeteneğini elinden alır(Usta ve patronalrda işlemez)(Örn.Komodonun derisini sertleştirme yeteneğini alır)
Herbir puan yeteneğini alabildiği canavar limtini 2 seviye arttırır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olan yaratıkların yeteneğini alır.
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olan yaratıkların yeteneğin ialır.
15 Puanda 55.Seviyede dahil olmak üzere, o seviye dahil her canavarın yeteneğin ialır.%50 ihtimalle 2 yetenek alabilir.
Savaşçı için düşünme aşamasındayım.Lütfen bu sefer yorum yazın.Düşünerek yazıyorum
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Yeteneklerin çoğu mantıklı.Ama kudret ayarlaması bu yetenekleri kaldıramaz.Özellikle de büyücülerin kudreti asla yetmez.Örneğin; Vurduğunuz hasarı belirli bir oranda rakibe tekrar vurur.Bu yeteneği kullanırken seviyeye bakmadan %50 kudretinizi alır.(Örn.Yeteneğiniz 15puanda 4000 vurdunuz.+2000 daha vuruyorsunuz.
Bu skil çok sakat çnkü 2bn hasr içn kmse kudretinin yarısını vermez, buz oku veya yıldırım ile çok daha fazlası az kudretle vurulduğu içn bu skillin tercih edilmesi çok az olr bnce
Genelleme olarak 10/7 diyorum
Bu skil çok sakat çnkü 2bn hasr içn kmse kudretinin yarısını vermez, buz oku veya yıldırım ile çok daha fazlası az kudretle vurulduğu içn bu skillin tercih edilmesi çok az olr bnce
Genelleme olarak 10/7 diyorum

APPA > AKUBA > SCARLETT
TEŞKİLAT-LODOS
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Teşekkür ederim bende senin örnek yorumun için 10/10 diyorum.Fakat bu yeteneklerden biri oyuna gelicek olursa tabii ki kudretleri ona göre ayarlanabilir.Önerilere devam edelim mi 
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
guzel yetenekler boyle olsa guzel herkez aynı yetenkelrı kullanmaz
handanın ölümü
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
- kurmayxnejdet
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 192
- Kayıt: 05 Ara 2009 18:54
- Sunucu: Meran
- Klan: Lodos
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Mantıklı ve düşünülmesi lasm..
İsim : KuTSaLGeNÇ
Sunucu :Meran
Seviye :49
Sınıfı : Şifacı
Klan : Lodos
Sunucu :Meran
Seviye :49
Sınıfı : Şifacı
Klan : Lodos
- TheOkqn
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 286
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:34
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Karargah
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
vala hepsini kendin yazdıysan bravo..gerçekten güzel düşünceler..ama ben bi kaç yetenegi duydum gibi gibi hatırlıyorum..emin deilim ama bak gibi gibi.. 
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Vallahi hepsini yazmaya başladım direk ip söküğü gibi geldi arkası.Yani kendim yazdım.Böyle olursa farklı yetenek kombinasyonu üretilebilecek ve herkes birbirinin kopyası gibi hava yıldırımlar yada buz okları atmıyacak.Bu arada arkadaşlar yazdıklarımdan herkes kendine bir favori seçsin en güzel yeteneği bulalım 
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Re: Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Arkadaşlar flood için özür diliyorum düzelt bölümünü göremedim maalesef.Savaşçı yeteneklerini düşündüm taşndım geldim.Ve bazı eklemelerde yapacağım.
Savaşçı:
Çarpık Etki
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Hedef üzerinde bir iz bırakarak.Onu ekranda çıkan bir yön oku ile takip eder.(Bu ok onun gittiği yönü sağ sol ön arka halinda dönerek gösterir)
Herbir puanda kudret gereksinimi %4 azalır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir.
15 Puanda 55.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir.
Kesin Karar
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefin büyülerinin dolum süresini uzunlaştırır.(Direkt hasar veren büyüleri etkilemez.Örn:Meteorit,buz oku)
Herbir puanda büyüler 0,5 saniye daha geç dolar.Kudret gereksinimi herbir puanda %3 azalır.
5 Puanda büyülerde 3 saniye gecikme görülür.
10 Puanda Büyülerde 7 saniye gecikme görülür.
15 Puanda aldığı ek ile 12 saniye gecikme görülür.
Def Etmek
Seviye:50
Hedef:Çevresi
Açıklama:Hedefi kendinden uzaklaştırır
Herbir puanda hedefi 0,5 metre geri fırlatır.Kudret gereksinimi ehrbir puanda %1 azalır
5 Puanda hedefi 3,5 metre geri fırlatır.
10 Puanda Hedef(ler)5 meTre geri gider.
15 Puanda Hedef(ler)7 metre geri gider.
Uç Nokta
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefe indirgenemez bir hasar verirken,hedefin tüm eşyalarının eskime oranını cüzi bir miktarda düşürür.
Herbir puanda %3lük bir hasar artışı görülür.İleriki seviyelerde bedelsiz marifet görülebilir ve hiç kudret harcamaz.Bu yetenek sert vuruşun arkasından kullanılırsa otomatik olarak %10 hasar artışı gibi bir değer kazanır.
5 Puanda %10 Bedelsiz Marifet şansı.
10Puanda %20 BedelsizMarifet şansı.
15 Puanda %40 Bedelsiz Marifet şansı.
Savaşçı:
Çarpık Etki
Seviye:50
Hedef:Kendi
Açıklama:Hedef üzerinde bir iz bırakarak.Onu ekranda çıkan bir yön oku ile takip eder.(Bu ok onun gittiği yönü sağ sol ön arka halinda dönerek gösterir)
Herbir puanda kudret gereksinimi %4 azalır.
5 Puanda 35.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir
10 Puanda 45.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir.
15 Puanda 55.Seviyeye kadar olanlar işaretlenebilir.
Kesin Karar
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefin büyülerinin dolum süresini uzunlaştırır.(Direkt hasar veren büyüleri etkilemez.Örn:Meteorit,buz oku)
Herbir puanda büyüler 0,5 saniye daha geç dolar.Kudret gereksinimi herbir puanda %3 azalır.
5 Puanda büyülerde 3 saniye gecikme görülür.
10 Puanda Büyülerde 7 saniye gecikme görülür.
15 Puanda aldığı ek ile 12 saniye gecikme görülür.
Def Etmek
Seviye:50
Hedef:Çevresi
Açıklama:Hedefi kendinden uzaklaştırır
Herbir puanda hedefi 0,5 metre geri fırlatır.Kudret gereksinimi ehrbir puanda %1 azalır
5 Puanda hedefi 3,5 metre geri fırlatır.
10 Puanda Hedef(ler)5 meTre geri gider.
15 Puanda Hedef(ler)7 metre geri gider.
Uç Nokta
Seviye:50
Hedef:Rakip
Açıklama:Hedefe indirgenemez bir hasar verirken,hedefin tüm eşyalarının eskime oranını cüzi bir miktarda düşürür.
Herbir puanda %3lük bir hasar artışı görülür.İleriki seviyelerde bedelsiz marifet görülebilir ve hiç kudret harcamaz.Bu yetenek sert vuruşun arkasından kullanılırsa otomatik olarak %10 hasar artışı gibi bir değer kazanır.
5 Puanda %10 Bedelsiz Marifet şansı.
10Puanda %20 BedelsizMarifet şansı.
15 Puanda %40 Bedelsiz Marifet şansı.
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~