Değer verdiğin biriyle nezih bir yerde yemek yemek istersin.Bulursun yada tavsiye üzerine bir yere gidersin.Oraya bir daha gitmek için servisten ve sunulandan memnun olman gerek.Bunu bilen işletmede bu iki unsura son derece dikkat eder.Özel bir hastaneye gidersin kendi paranla sağlık hizmeti görmek için.Her türlü tedavi ve yaklaşımlardan hoşnut olmalısınki bir daha oraya gidesin.O özel hastanede bunu bilir ve eniyi hizmeti sunmak için tüm personeliyle bunun için çabalar.Bunlar hep ticari kaygıyla yapılan şeylerdir.Alınan ücretin karşılığını verebilme çabası ve müşteri memnuniyeti.Ön görülen düşünce MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR.Müşteri rahatsızlığını rica minnet dile getirmez.Müşteri bağırır, yetkili ayağına gelir buyrun efendim diyerek.Yetkili, bana kağıda yaz ver demez, diyemez.Herkes duyarsa dikkate almam diyemez.Para karşılığı hizmet veren hiçbir ticari birim bunu diyemez.Burası sanal ortam diye savunulursa o zaman klavye başında hertürlü dalavereyi, düzenbazlılığı ,şerefsizliği sırf kimse görmüyor diye yapanlarıda normal karşılamamız gerekecek.Bu yaptığı onun aşşağılık bir tercihidir ve onu rahatsız etmez.Ertesi günde oyununa devam eder.Tercihi budur çünki.Kimse ondan bir şey beklemez insanlığıda okadardır zaten.İnterneteki bu rahatlığı o öyle kulanıyor.Ama para alıp hizmet sunuyorsan bu rahatlık senin müşteriye karşı sorumluluğunu hafifletmemeli.Hem paranı alim hemde her sunulana, yapılan yanlışlara he de.Neden?.Parayla sunduğun hizmette, herkes memnun olmalı , kimse rahatsız olmamalı.Buna hakkınız yok bikere.Edersende edilirsin.Hemde son derece nazik bir şekilde edilirsin.Sevgiler Saygılar.
Ocipres
BEN BİR MÜŞTERİYİM!
BEN BİR MÜŞTERİYİM!
"Bose-Einstein yoğuşması; Aynı atomların en soğuk noktada ( - 270" ) omuz omuza "lay lay lay lay lay lay" çekmesidir.Aynen trübünde yapıldığı gibi."
- Senfony
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 279
- Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Revenge of Nobility
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
bize müşteri gözü ile baktıklarını sanmıyorum.
olsa olsa onlar kendilerini okul müdürü falan, bizleri de okuldaki öğrenciler olarak görüyordur.
bir oyun hatası, gecikme, sunucu erişim sorunu yada geri sarması sonucu "özür dileriz" demek yerine,
emrivaki bir dille "anlayışınız için teşekkür ederiz" deniyorsa bundan "siz olsanız da olmasanız da farketmez" anlamı bile çıkabilir.
Acaba,
oyuncular mı İKV'ye muhtaç, yoksa İKV mi oyunculara muhtaç ?
hangi taraf diğer tarafı memnun etmeli?
olsa olsa onlar kendilerini okul müdürü falan, bizleri de okuldaki öğrenciler olarak görüyordur.
bir oyun hatası, gecikme, sunucu erişim sorunu yada geri sarması sonucu "özür dileriz" demek yerine,
emrivaki bir dille "anlayışınız için teşekkür ederiz" deniyorsa bundan "siz olsanız da olmasanız da farketmez" anlamı bile çıkabilir.
Acaba,
oyuncular mı İKV'ye muhtaç, yoksa İKV mi oyunculara muhtaç ?
hangi taraf diğer tarafı memnun etmeli?

Eline , beline , diline sahip ol !
- nabuforum
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 269
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:35
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Böyle sorunları kaç kere dile getirdik acaba.Okuyan anlayan ve çözüm getirici cevap veren 1 kişi bile görmedim.En basit örnek yöneticiye plus alamıyorum diyorum paramı yatırdım şifre yokmuş diyorum benim sorunum değil diyor git üyelik al ile hallet sorununu
Yav bu hangi akla mantığa sığar.Sanki gitmişim başka ülkeye bambaşka birşey istemişim.Yahu senin yönetici olduğun oyun için plus paket alamıyorum diyorum benim sorunum değil diyor.Buraya milyon kere yazdım.Yöneticiler gönüllü olarak burada çalışıyor ve benim fikrim sorunlarla ilgilenmekten bihaberler.Yav bu oyunun bi tarafı oyuncu ise biz buna müşteri diyoruz.Diğer tarafıda bu oyunu bize sunan siz oyun kurucular, yöneticiler vs.
Dünyanın neresinde görülmüş bir müşteriye benim sorunum değil gidin şurası ile görüşün demek.
Diyorum arkadaşlar size.İnternet kafeden yöneticilik bu kadar oluyor.
Son olarak bu cümleleri aynen yazdığım için bir süre önce forumdan uzaklaştırma aldım.Kimseye küfür etmedim, kimseye hakaret etmedim.Ama işte nafile sözler.Eleştirmek bile bu ülkede yasak. Ama birilerine rütbe vermek ve saygıdeğer dediğiniz adam küfür ederse onlara kimse birşey demez.Burası Türkiye.Her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsa
Dünyanın neresinde görülmüş bir müşteriye benim sorunum değil gidin şurası ile görüşün demek.
Diyorum arkadaşlar size.İnternet kafeden yöneticilik bu kadar oluyor.
Son olarak bu cümleleri aynen yazdığım için bir süre önce forumdan uzaklaştırma aldım.Kimseye küfür etmedim, kimseye hakaret etmedim.Ama işte nafile sözler.Eleştirmek bile bu ülkede yasak. Ama birilerine rütbe vermek ve saygıdeğer dediğiniz adam küfür ederse onlara kimse birşey demez.Burası Türkiye.Her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsa
Fikirler Cebir Ve Şiddetle, Top Ve Tüfekle Asla Öldürülemez.
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
sevgili arkadaşlar, dev'ler gm'ler görüldüğü üzere bu oyunu her yaştan insan, programcısı, mühendisi, pazarlama uzmanı, avukatı, öğrencisi vs. oynuyor. ve bizde bazı şeyleri biliyoruz. oyuncuları hiçbirşeyden anlamayan , sadece oyununu oynayan insan olarak algılıyorsa yönetim (ki verdiği bu cevaplar bunu gösteriyor) bu oyunun ticari olarak er ya da geç başarısız olacaktır. umarım yönetim bu anlayışını bir an önce değiştirir. ve oyuncuyu adam yerine koyarak adam gibi detaylı cevaplar verir. ticarette "özür" ün hiç bir anlamı yoktur. verdiğiniz çek karşılıksız çıkarsa bu durumdan kimse özür dileyerek kurtulamaz. herkes hesabını verir. oyunumuza gelirsek plus paket alarak bir hizmet alıyoruz. hizmetin süresi 30 gün. 30*24=720 saat yani bu hizmetin karşılığı. şimdi yönetim öyle veya böyle bu 720 saat vereceği hizmeti aksatıyor. ve bence tüketici dernekleri veya başka mecralarda hakkımızı arar isek haklı çıkmamız kuvvetle muhtemel. herkesi kendi üzerine düşeni yapmaya çağırıyorum.
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Bırakın forumu ey ahali. önemli olan sesin yüksekliği değil çokluğu. Aşağıda verdiğim adrese yapılacak bildirimler ne kadar çok olursa,vasıfsızların yerine uygun vasıfta,kişiyi anlayan,profesyonel insanların gelmeside o kadar mümkün olacaktır...
Web Formu:
http://www.ttnet.com.tr/web/386-1744-1- ... riler_icin
Çağrı Merkezi:
444 0 375
Eğer ilgilenen olursa TT Satış başkanlığının ilgili biriminin telefonunu özel mesaj yolu ile verebilirim...
Web Formu:
http://www.ttnet.com.tr/web/386-1744-1- ... riler_icin
Çağrı Merkezi:
444 0 375
Eğer ilgilenen olursa TT Satış başkanlığının ilgili biriminin telefonunu özel mesaj yolu ile verebilirim...

Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir!...
Tartışılacak çok şey var ve emin olun ki sizin söyleyeceğiniz herşeye verilecek bir cevab da mutlaka var.
Ama benim "Yönetici" eksiz kanaatim;
Ortada ne satılan bir hizmet ne de bir hedef kitle söz konusu değil. Gönüllülerden oluşan bir ekibin, kendi zamanından arttırarak mesaisi söz konusu. Öyle ki bu ekibtekilerin çoğu, başlarını kaşıyacak bir anı dahi yokken, uykusundan fedakarlık edip gecenin dahi uyuduğu zamanlarda uyumayarak birşeyler yapmaya çalışıyorlar. Elde ettikleriyse, sadece plus paket. Ama amaç plus paket sahibi olmak değil. Ki kendilerini ne kadar zorlasalar da, birşey elde etmek gayesinde olsalar da elde edebilecekleri plus paketten başka birşey olamaz. Yani elde edilebilecek bir meta söz konusu değil.
Şimdi bu söylediklerimizi süzdüğümüz de aksini yazsam da ortada bir hizmet var. Ama elde edilen birşey olmadığından neden bu mesaiyi harcadığımız sorusu aklımızı kurcalar, haklı olarak. Nedeni, hepimiz arkadaşız ve biz bu mesaiyi arkadaşlarımız için harcıyoruz. Aksatıyoruz, savsaklıyoruz belki ama hiçbir karşılık(bir teşekkür dahi) beklemeden arkadaşlarımız için vakit harcıyoruz.
"Yeraltı" bölgesi açıldığında ayağında hala "Çarşı Sokağı Usulü Kadife Ayakkabı"yla gezen, oyuna ilk günü başlayıp, oynamaya başladığının ikinci haftasından beri plus satın alan bir arkadaşınızdan sizlere nacizane tavsiye; sizlerde bizlere karşı yaptıklarınızdan karşılık beklemeyin. Hiçbir şey kaybetmediğinizi farkedeceksiniz!...
Tabii bu yazdıklarımı, "susun artık sizi dinlemekten bıktık. tekrar tekrar yazmayın." anlamında yazmıyorum. Sizlere cevab vermeye tenezzül etmiyor gibi görünsekte aslında sizin için açtığımız bu serbest alanda (forum) yazdığınız her harfin farkında ve takibindeyiz.
Müsterih olunuz, heyecan ve ümidinizi kaybetmemeniz temennisiyle. Daha iyi daha güzel bir İstanbul Kıyamet Vakti için sizlere ihtiyacımız var...
Tartışılacak çok şey var ve emin olun ki sizin söyleyeceğiniz herşeye verilecek bir cevab da mutlaka var.
Ama benim "Yönetici" eksiz kanaatim;
Ortada ne satılan bir hizmet ne de bir hedef kitle söz konusu değil. Gönüllülerden oluşan bir ekibin, kendi zamanından arttırarak mesaisi söz konusu. Öyle ki bu ekibtekilerin çoğu, başlarını kaşıyacak bir anı dahi yokken, uykusundan fedakarlık edip gecenin dahi uyuduğu zamanlarda uyumayarak birşeyler yapmaya çalışıyorlar. Elde ettikleriyse, sadece plus paket. Ama amaç plus paket sahibi olmak değil. Ki kendilerini ne kadar zorlasalar da, birşey elde etmek gayesinde olsalar da elde edebilecekleri plus paketten başka birşey olamaz. Yani elde edilebilecek bir meta söz konusu değil.
Şimdi bu söylediklerimizi süzdüğümüz de aksini yazsam da ortada bir hizmet var. Ama elde edilen birşey olmadığından neden bu mesaiyi harcadığımız sorusu aklımızı kurcalar, haklı olarak. Nedeni, hepimiz arkadaşız ve biz bu mesaiyi arkadaşlarımız için harcıyoruz. Aksatıyoruz, savsaklıyoruz belki ama hiçbir karşılık(bir teşekkür dahi) beklemeden arkadaşlarımız için vakit harcıyoruz.
"Yeraltı" bölgesi açıldığında ayağında hala "Çarşı Sokağı Usulü Kadife Ayakkabı"yla gezen, oyuna ilk günü başlayıp, oynamaya başladığının ikinci haftasından beri plus satın alan bir arkadaşınızdan sizlere nacizane tavsiye; sizlerde bizlere karşı yaptıklarınızdan karşılık beklemeyin. Hiçbir şey kaybetmediğinizi farkedeceksiniz!...
Tabii bu yazdıklarımı, "susun artık sizi dinlemekten bıktık. tekrar tekrar yazmayın." anlamında yazmıyorum. Sizlere cevab vermeye tenezzül etmiyor gibi görünsekte aslında sizin için açtığımız bu serbest alanda (forum) yazdığınız her harfin farkında ve takibindeyiz.
Müsterih olunuz, heyecan ve ümidinizi kaybetmemeniz temennisiyle. Daha iyi daha güzel bir İstanbul Kıyamet Vakti için sizlere ihtiyacımız var...
http://www.facebook.com/istanbulkiyametvakti
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Sevgili forum yetkilisi, forum yazıma nazik cevabınız için teşekkür ederim.Müsade ederseniz değindiğiniz bir kaç nokta için düşüncelerimi dile getireyim.Benim amcamın lokantası vardı.Arada yardıma giderdim küçükken.Amcamınoğluyla aram çok iyi olduğundan sıkılmazdım isteyerek giderdim.Orada bulunduğum sürece çalışanlar nasıl hizmet veriyorsa aynı şekilde hizmet vermeye özen gösterirdim.Ben oraya yardıma giderdim.Yani mümkün olduğunca onların işlerini hafifletmek, gelen müşteriyede hizmette eksiklik var hissini yaşatmamaya çalışırdım.Hayatın içinde bunlar hep yaşadığımız şeyler.İnsanlara birşey sunulduğunda beklentilerin ne olduğu konusunda kayıtsız kalamayız.İKV devasa bir oyun bizler bu oyunu sevmişizki zamanımızı bu oyunda geçiriyoruz.Öyle şeyler oluyorki bu oyunda insanlar rahatsız olup oyundan kopmaya başladı.Çoğuda İKV gibi devasa bir oyuna yakışmayacak şeyler.Bunları aklı başında arkadaşlarımız forumlarda dile getirdiler.Düzeltilmesi kolay olan bu birçok rahatsızlık veren konular düzeltilmedi hala oyunda ve biz hala rahatsızıs.İKV nin profesyonel bir kadroya ihtiyacı olduğunu çoğumuz farkındayız.Bu oyun bu şekilde yardımla devam edebileceğini düşünülecek kadar hafif bir oyun değil.Düzeltilmesi son derece kolay yanlışları düzeltemeninde hiçbir mazereti olamaz.En basit bi şekilde forumda yazılara yapılan tavırlar bizim hakettiğimiz bir tavır değil.Kopyala yapıştır cevap, çok çirkin bir yaklaşımdır.Düzeltilmeyen konular tekrar gündeme geliyorsa buna yapılması gereken acilen bu konuya eğilmek tekrar niye açıyorsunuz konuyu deyip insanları rencide edip forum yazılarını kilitlemek yada silmek değil.Sonuç olarak İKV acilen profesyonel bir kadrolaşmaya gitmeli.İnterneti 9 lira,plusu 12 liraya mal ediyorsa çoğu öğrenci bir kitle bunu hafife almamak lazım.Ayrıca bu dile getirilen sıkıntılar oyunumuza hiçte yakışmıyor.Sevgiler Saygılar
Ocipres
Ocipres
"Bose-Einstein yoğuşması; Aynı atomların en soğuk noktada ( - 270" ) omuz omuza "lay lay lay lay lay lay" çekmesidir.Aynen trübünde yapıldığı gibi."
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Möööö de olablir :mrgreen:CIZIK yazdı:Anlayana...Meeeeee !!!

|BİNDÖRTYÜZELLİÜÇ|
|Türkbey|Turkbey|Türkbeyll |uLeMa|
İnsanlar ikiye ayrılır, hayatta iz bırakanlar ve başkalarının bıraktığı izlerle hayat bulanlar...
- nabuforum
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 269
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:35
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: BEN BİR MÜŞTERİYİM!
Yönetimin eski bir savunması aklıma geldi.Burada çalışan(?) kadro şu an türkiye bulunan bu işin uzmanı tek kişiler demişti vakti zamanında bir yönetici. Bu kadro en iyisi ise o zaman buna şükür diyelim. Hala ki bizi müşteri, kendilerini profesyonel kişiler olarak görmek isteyenler.
İşte sorun burda. Gönüllü ekip istemiyoruz. Adam işini ücret karşılığı yapsın. Oturt şuraya bi kaç adam oyunculardan kimseyi tanımasın telefon ile görüşmesin yeterki. Kimseye şan şöhret Rütbe vermesin yeterki. ''Benimde normal çarım arz '' diyen yönetici istemiyoruz. Bir tarafı GM bir tarafı oyuncu olmasın. İşinin ehli derken bunu kastediyoruz. Kimseyi yaptığı iştende soğutmaya niyetimiz yok.Mademki böyle bir ekip oluştaramıyorlar. Bunu en başından belirtsinlerde artık aynı şeyleri bizde yazmayalım. Elimizdeki ile yetinelim. Elizabeth devam :lol:KIZILBEY yazdı:Gönüllülerden oluşan bir ekibin
Fikirler Cebir Ve Şiddetle, Top Ve Tüfekle Asla Öldürülemez.