Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
scorper
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 713
Kayıt: 16 Şub 2017 12:40
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen scorper »

Benmi kaçırdım yoksa hiçmi gelmiyor ne bir bayram seyran dükkana saçma sapan isim değiştirme bilmem neye indirim geliyor ama hiç silaha göremedik ????
Kullanıcı avatarı
Galette
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 186
Kayıt: 28 Tem 2020 11:09
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ottoman Nobility

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen Galette »

Çok nadir de olsa birkaç defa geldiğini gördüm
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5962
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Yılda birden daha az geliyor, en çok tercih edilen ürün olduğu için. Bir de plus gibi olmayıp hesapta beklediğinden her indirimde 20-30 tane stokluyor insanlar.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
scorper
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 713
Kayıt: 16 Şub 2017 12:40
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen scorper »

TOLGARDA yazdı: 18 Haz 2026 20:41 Yılda birden daha az geliyor, en çok tercih edilen ürün olduğu için. Bir de plus gibi olmayıp hesapta beklediğinden her indirimde 20-30 tane stokluyor insanlar.
Gelin abi neden gelmiyor ? İkvadmin şunu bir araştır. Milletin daha fazla çarı olsun parlatıp ikv akçeyle destek olalım sıkıntı yok ama silah parlatmaya indirim gelmedi 5 6 tane silahım var çok ciddi bir rakam akçe olarak yetmiyorki tek karakter birde bu ??????
omeqla
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 118
Kayıt: 04 Oca 2013 10:09
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen omeqla »

isterse 5000 akçe olsun yönetim ekibine desteklemek lazım yeni eklentiler için başarılar ekibe sabırsızlıkla beklemedeyiz
Kullanıcı avatarı
Nekropsi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 25
Kayıt: 09 May 2022 03:41
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Kül
Discord: nekropsi

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen Nekropsi »

omeqla yazdı: 25 Haz 2026 12:08 isterse 5000 akçe olsun yönetim ekibine desteklemek lazım yeni eklentiler için başarılar ekibe sabırsızlıkla beklemedeyiz
12500 akçe bile olabilir elimizi taşın altında koyalım dimi kanka ekip çok iyi yenilikleri bekliyoruz. inşAllah 2027de yeni genişleme paketimiz olan İKV Tangriss geliyor.
"Bizler daimi tanıklarıyız hep varolan kentimizin şimdi ve kıyamette!"
Kullanıcı avatarı
TheWesTSooNN
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 130
Kayıt: 03 Eyl 2019 21:24
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Silah parlatmaya neden hiç indirim gelmiyor ?

Mesaj gönderen TheWesTSooNN »

omeqla yazdı: 25 Haz 2026 12:08 isterse 5000 akçe olsun yönetim ekibine desteklemek lazım yeni eklentiler için başarılar ekibe sabırsızlıkla beklemedeyiz
Çok haklı. Kıymetli developerimiz Orti hem telefon dükkanı işletip hem de oyuna yeni eklenti getirecek kadar bilgili ve sağlam bir iradeye sahip. Telefoncuyu destekleyelim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön