Selamlar,
Oynamadığım sürede de forumu aktif takip ediyordum. Oyunla alakalı tüm olumsuz durumlardan haberim var yani. Gün içerisinde bilgisayara yakınım genellikle, arkada açık duracak ve boşluk buldukça oynayacağım çok kasmayacak bir mmo arıyorum. Bundan ötürü halihazırda bildiğim bir oyun olan ikv en iyi seçenek benim için. Yeni sunuculardan birinde başlayıp en azından çt itemlarını dizene kadar keyif alabilir miyim? Oynayan kitle ne durumda? Bilgilendirme yapabilecek varsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Galata sunucusu gayet yoğun ve güzel. İnş yönetim şu kopya sorunlarına el atarsa geriye bir şey kalmıyor.
- HeaDSHoT
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 257
- Kayıt: 04 Ağu 2012 14:38
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Endless Dream
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Kopya derken? Kaçırmışım o kısmı. Yeni sunucularda bitmemiş miydi o iş?
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Bitti sadece iki üç gündür kopya var diye iddia edenler var. Yönetim çıkıp bunlar spekülasyon demeli ya da vardı önünü aldık demeli. Ortalığı boş bıraktıklarında hemen böyle konuşan insanlar türüyor. Kopya olduğuna dair kanıt ya da bolluk görmedim ben oyun içinde. Sadece WhatsApp'ta dönen bir muhabbet
- hattihumayun
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 323
- Kayıt: 01 Haz 2023 16:57
- Sunucu: Anka
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Sonbahar-kasım ayına doğru açılacak olan yeni sunucuları bekle derim hocam.. Bu sunucuların gazı kaçtı bayatladı kaşarlaştı maalesef.. o zamana kadar eöde pvp takılabilirsin
- ilgazburak
- Salgın Koruyucusu

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 10 Nis 2020 01:34
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Tavsiye etmem. Makro,kopya,toksik oyuncu kitlesi ne ararsan var. Evet yeni sunucularda da. Başla güzel vs diyenlerinde bu işlerin bir parçası olduğunu düşünüyorum.
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Dostum, oyun artık oyun olmaktan çıkalı çok oldu, resmen yeni sunucu pazarlama döngüsüne dönüştü. Yönetim 6 ayda bir yeni sunucu açıyor, birkaç yayıncı ve şakşakçı tayfa ortalığı "ikv geri döndü" diye ayağa kaldırıyor, millet yükleniyor. Hype bitince sunucu kaderine terk ediliyor, sonra aynı senaryo yeni isimle tekrar servis ediliyor.HeaDSHoT yazdı: ↑22 Haz 2026 09:14 Selamlar,
Oynamadığım sürede de forumu aktif takip ediyordum. Oyunla alakalı tüm olumsuz durumlardan haberim var yani. Gün içerisinde bilgisayara yakınım genellikle, arkada açık duracak ve boşluk buldukça oynayacağım çok kasmayacak bir mmo arıyorum. Bundan ötürü halihazırda bildiğim bir oyun olan ikv en iyi seçenek benim için. Yeni sunuculardan birinde başlayıp en azından çt itemlarını dizene kadar keyif alabilir miyim? Oynayan kitle ne durumda? Bilgilendirme yapabilecek varsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
En komik tarafı da her seferinde aynı kişilerin çıkıp "bu sefer farklı", "bu sefer kopya yok", "bu sefer makro bitti" masalı anlatması. Şakşakçı tayfa her açılışta sahnede, gerçekler ortaya çıkınca ortadan kayboluyor. Ama ne hikmetse bizim aylar önce söylediklerimiz yine doğru çıkıyor.
Oynamak istiyorsan git Eminönü'nde oyna. En azından neyle karşı karşıya olduğunu bilirsin. Eminönü dışındaki sunucularda oynuyorsan büyük ihtimalle bir sonraki yeni sunucu açılana kadar vakit ve para yatırdığın bir vitrinin içinde dönüp duruyorsun. Yönetim yeni sunucu açar, şakşakçı tayfa alkışlar, oyuncu para harcar, hype biter, sunucu ölür. Sonra aynı film bir kez daha vizyona girer.
Kısacası, oyunda değişen tek şey sunucunun adı. Döngü aynı, senaryo aynı, alkışlayanlar aynı. Faturayı ödeyen de her zamanki gibi oyuncu. Karaköy ve bab-ı ali sunuculari bunlara örnektir.
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Kesinlikle başlanmaz oyun hile dolu makrosundan tut, oto yürüme botlarına, maden çekme botlarına baya gelişmiş hileler. Hileyi yapan arkadaşı tebrik etmek lazım uğraşmış
Oyunda bir yönetim de olmadığı için bu hileler fixlenmeyecek. Oyun içinde biri sana küfür mü etti ona da ceza yok oyuncu sayısı yeterli falan boş işler bunlar her geçen gün oyuncu kaybı yaşanıyor kısacası yarrrraaakkkk gibi olan bir oyun oynanmaz. Yıllardır yenilik gelmemiş oyuna bakan bir kişi bile yok hileler ortalık da cirit atıyor niye oynayasın ki?
Ben bunlara rağmen oynayacağım/oynuyorum diyorsan da iyi oyunlar dilerim.
Ben bunlara rağmen oynayacağım/oynuyorum diyorsan da iyi oyunlar dilerim.
- hattihumayun
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 323
- Kayıt: 01 Haz 2023 16:57
- Sunucu: Anka
Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?
Değerli ve kıymetli sarpbey üstadım ,
Konuşmanda bahsettiğin kitleden büyük ve saygın ikv camiası olarak biz de muzdaribiz. Soros çocukları ve operasyon çocukları olarak da adlandırdığımız bu kitle , şu sıralar kerimcan durmaz misali dönüş yapmış yönetime cephe almış vaziyettelerdir. Fakat bu geçici bir hadisedir , bunlar önümüzdeki yeni sunucularda da gargara yapmaya nitekim devam edecektir.
Best regards.






