Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
HeaDSHoT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 257
Kayıt: 04 Ağu 2012 14:38
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Endless Dream

Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen HeaDSHoT »

Selamlar,

Oynamadığım sürede de forumu aktif takip ediyordum. Oyunla alakalı tüm olumsuz durumlardan haberim var yani. Gün içerisinde bilgisayara yakınım genellikle, arkada açık duracak ve boşluk buldukça oynayacağım çok kasmayacak bir mmo arıyorum. Bundan ötürü halihazırda bildiğim bir oyun olan ikv en iyi seçenek benim için. Yeni sunuculardan birinde başlayıp en azından çt itemlarını dizene kadar keyif alabilir miyim? Oynayan kitle ne durumda? Bilgilendirme yapabilecek varsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Göster
Resim
Resim
Resim
# Üşüyoruz Alicik reyiz :( #
Winter is coming for IKV.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5962
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Galata sunucusu gayet yoğun ve güzel. İnş yönetim şu kopya sorunlarına el atarsa geriye bir şey kalmıyor.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
HeaDSHoT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 257
Kayıt: 04 Ağu 2012 14:38
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Endless Dream

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen HeaDSHoT »

TOLGARDA yazdı: 22 Haz 2026 09:38 Galata sunucusu gayet yoğun ve güzel. İnş yönetim şu kopya sorunlarına el atarsa geriye bir şey kalmıyor.
Kopya derken? Kaçırmışım o kısmı. Yeni sunucularda bitmemiş miydi o iş?
Göster
Resim
Resim
Resim
# Üşüyoruz Alicik reyiz :( #
Winter is coming for IKV.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5962
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen TOLGARDA »

HeaDSHoT yazdı: 22 Haz 2026 10:02
TOLGARDA yazdı: 22 Haz 2026 09:38 Galata sunucusu gayet yoğun ve güzel. İnş yönetim şu kopya sorunlarına el atarsa geriye bir şey kalmıyor.
Kopya derken? Kaçırmışım o kısmı. Yeni sunucularda bitmemiş miydi o iş?
Bitti sadece iki üç gündür kopya var diye iddia edenler var. Yönetim çıkıp bunlar spekülasyon demeli ya da vardı önünü aldık demeli. Ortalığı boş bıraktıklarında hemen böyle konuşan insanlar türüyor. Kopya olduğuna dair kanıt ya da bolluk görmedim ben oyun içinde. Sadece WhatsApp'ta dönen bir muhabbet
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
hattihumayun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 323
Kayıt: 01 Haz 2023 16:57
Sunucu: Anka

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen hattihumayun »

Sonbahar-kasım ayına doğru açılacak olan yeni sunucuları bekle derim hocam.. Bu sunucuların gazı kaçtı bayatladı kaşarlaştı maalesef.. o zamana kadar eöde pvp takılabilirsin
Kullanıcı avatarı
ilgazburak
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 17
Kayıt: 10 Nis 2020 01:34

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen ilgazburak »

Tavsiye etmem. Makro,kopya,toksik oyuncu kitlesi ne ararsan var. Evet yeni sunucularda da. Başla güzel vs diyenlerinde bu işlerin bir parçası olduğunu düşünüyorum.
sarpbey
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 36
Kayıt: 17 Eki 2022 22:03
Sunucu: Meran

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen sarpbey »

HeaDSHoT yazdı: 22 Haz 2026 09:14 Selamlar,

Oynamadığım sürede de forumu aktif takip ediyordum. Oyunla alakalı tüm olumsuz durumlardan haberim var yani. Gün içerisinde bilgisayara yakınım genellikle, arkada açık duracak ve boşluk buldukça oynayacağım çok kasmayacak bir mmo arıyorum. Bundan ötürü halihazırda bildiğim bir oyun olan ikv en iyi seçenek benim için. Yeni sunuculardan birinde başlayıp en azından çt itemlarını dizene kadar keyif alabilir miyim? Oynayan kitle ne durumda? Bilgilendirme yapabilecek varsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Dostum, oyun artık oyun olmaktan çıkalı çok oldu, resmen yeni sunucu pazarlama döngüsüne dönüştü. Yönetim 6 ayda bir yeni sunucu açıyor, birkaç yayıncı ve şakşakçı tayfa ortalığı "ikv geri döndü" diye ayağa kaldırıyor, millet yükleniyor. Hype bitince sunucu kaderine terk ediliyor, sonra aynı senaryo yeni isimle tekrar servis ediliyor.
En komik tarafı da her seferinde aynı kişilerin çıkıp "bu sefer farklı", "bu sefer kopya yok", "bu sefer makro bitti" masalı anlatması. Şakşakçı tayfa her açılışta sahnede, gerçekler ortaya çıkınca ortadan kayboluyor. Ama ne hikmetse bizim aylar önce söylediklerimiz yine doğru çıkıyor.
Oynamak istiyorsan git Eminönü'nde oyna. En azından neyle karşı karşıya olduğunu bilirsin. Eminönü dışındaki sunucularda oynuyorsan büyük ihtimalle bir sonraki yeni sunucu açılana kadar vakit ve para yatırdığın bir vitrinin içinde dönüp duruyorsun. Yönetim yeni sunucu açar, şakşakçı tayfa alkışlar, oyuncu para harcar, hype biter, sunucu ölür. Sonra aynı film bir kez daha vizyona girer.
Kısacası, oyunda değişen tek şey sunucunun adı. Döngü aynı, senaryo aynı, alkışlayanlar aynı. Faturayı ödeyen de her zamanki gibi oyuncu. Karaköy ve bab-ı ali sunuculari bunlara örnektir.
Kullanıcı avatarı
akif99
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 96
Kayıt: 30 May 2020 23:26

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen akif99 »

Kesinlikle başlanmaz oyun hile dolu makrosundan tut, oto yürüme botlarına, maden çekme botlarına baya gelişmiş hileler. Hileyi yapan arkadaşı tebrik etmek lazım uğraşmış ':) Oyunda bir yönetim de olmadığı için bu hileler fixlenmeyecek. Oyun içinde biri sana küfür mü etti ona da ceza yok oyuncu sayısı yeterli falan boş işler bunlar her geçen gün oyuncu kaybı yaşanıyor kısacası yarrrraaakkkk gibi olan bir oyun oynanmaz. Yıllardır yenilik gelmemiş oyuna bakan bir kişi bile yok hileler ortalık da cirit atıyor niye oynayasın ki?


Ben bunlara rağmen oynayacağım/oynuyorum diyorsan da iyi oyunlar dilerim.
Kullanıcı avatarı
hattihumayun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 323
Kayıt: 01 Haz 2023 16:57
Sunucu: Anka

Re: Oyun Başlanabilir Durumda mı?

Mesaj gönderen hattihumayun »

sarpbey yazdı: 22 Haz 2026 23:25 şakşakçı tayfa ortalığı "ikv geri döndü" diye ayağa kaldırıyor,
Şakşakçı tayfa her açılışta sahnede, gerçekler ortaya çıkınca ortadan kayboluyor.
Yönetim yeni sunucu açar, şakşakçı tayfa alkışlar
Değerli ve kıymetli sarpbey üstadım ,

Konuşmanda bahsettiğin kitleden büyük ve saygın ikv camiası olarak biz de muzdaribiz. Soros çocukları ve operasyon çocukları olarak da adlandırdığımız bu kitle , şu sıralar kerimcan durmaz misali dönüş yapmış yönetime cephe almış vaziyettelerdir. Fakat bu geçici bir hadisedir , bunlar önümüzdeki yeni sunucularda da gargara yapmaya nitekim devam edecektir.

Best regards.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön