Yaklaşık 4 yıl sonra İstanbul Kıyamet Vakti’ne 4 arkadaş tekrar başladık, “nostalji güzeldir belki değişmiştir” dedik ama kısa sürede çok da değişen bir şey olmadığını gördük; sunucu tarafında denetim zayıf, ortam tamamen kendi haline bırakılmış ve küfür–makro–toxic–boss karmaşası artık istisna değil, doğrudan standart haline gelmiş durumda. Biz de klasik şekilde “raporlayalım destek ilgilenir” yaklaşımına girdik ama sistem sanki çözüm üretmekten çok rapor biriktirmek üzerine kurulu; sonuç kısmı ya çok geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Eskiden en azından “yönetim müdahale eder” diye bir beklenti vardı, şu an o beklenti de ciddi şekilde karşılıksız kalmış durumda.
Biz büyük şeyler istemedik; yeni içerik, büyük update falan değil mesele. Sadece oyunun içinde minimum bir düzen ve gerçekten oynanabilir bir ortam yeterdi. Ama gelinen noktada bu bile sürdürülebilir görünmeyince 4 kişi olarak bırakma kararı aldık çünkü sorun oyun değil, oyunun içindeki kontrolsüzlük ve buna karşı yaklaşım.
Kısaca bu süreç bizim için burada bitiyor. Herkese iyi oyunlar, hâlâ keyif alabilenlere de sabırdan ziyade iyi şanslar diliyoruz. IKVadmin tarafını da forumda “aktif” görenler var ama pratikte sistem tarafında karşılığı hissedilen bir varlık olduğunu söylemek zor.
ikvAdmin AFK
- Hyades
- Acemi Savaşçı

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 29 Nis 2018 03:30
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Mısır Tanrısı RA
Re: ikvAdmin AFK
Oyunun Türk Telekom'dan Gift Play'e devir edildiğinde içimizde oluşan ümitlerin yine hüsrana uğradığını gördük. Yönetimin çabaladığını bir şeyler için uğraştığını hissettik. Burada iki sonuç elde ettik ya yönetim para kazanmak için oyuncuları motive etti ya da Gift Play devrinden sonra çalışanlara sağlanan haklar yeterli gelmediği için artık özen göstermeyi bıraktılar. Bu tarz durumlarda bazı sözleşmeler gereği açıklama yapamıyor olmaları doğal ama yinede süreç hakkında bu kadar sessiz kalmaları güzel değil. Eminönü(pvp) sunucusunda bizler günlük 1-2 saat girip savaşmayı tercih ediyoruz bayram boyunca da aktif her saat savaş döndü biraz toxic bir kitle olsa da eğlenmeyi bilen oyun özlemini gidermek isteyenler için ideal. Bakalım açıklama ne zaman gelecek ya da gelecek mi 

- AGRESIF
- Antrepo Bekçisi

- Mesajlar: 785
- Kayıt: 14 Nis 2018 14:39
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
Re: ikvAdmin AFK
Şimdilik afk 5-6 aya yeni sunucusu duyurulmaya yakın online olmaya başlar tekrar 
- vaSloG
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 77
- Kayıt: 01 May 2020 17:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Iııı Asil Iııı
Re: ikvAdmin AFK
oyun böyle bi haldeyken bırakmak en doğru karar yolunuz acık olsun
- Beyazköşk 2013 -
- Eminönü 2021 -
_______________________________________________________
- IFonQzrail
- Arzuhalci'nin Adamı

- Mesajlar: 1060
- Kayıt: 07 Şub 2011 09:38
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: YENİ SUNUCU İSTİYORUZ
- TheWesTSooNN
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 128
- Kayıt: 03 Eyl 2019 21:24
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: ikvAdmin AFK
Arkadaşlar çok üstelemeyin, kadim neferler çıkana kadar buralarda zaman geçirin işte. Sonrasında buralarda hiç kimse kalmayacak zaten
Re: ikvAdmin AFK
TheWesTSooNN yazdı: ↑31 May 2026 19:45 Arkadaşlar çok üstelemeyin, kadim neferler çıkana kadar buralarda zaman geçirin işte. Sonrasında buralarda hiç kimse kalmayacak zaten
Kadim Neferler gelene kadar burada takılın demişsin de, proje o kadar sessiz ki arada varlığını unutup tekrar hatırlıyoruz.
- TheWesTSooNN
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 128
- Kayıt: 03 Eyl 2019 21:24
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: ikvAdmin AFK
Bu yaz kapalı betaya başlayacağını ümit ediyoruz, takibi bırakmamakta fayda var.sarpbey yazdı: ↑31 May 2026 21:17TheWesTSooNN yazdı: ↑31 May 2026 19:45 Arkadaşlar çok üstelemeyin, kadim neferler çıkana kadar buralarda zaman geçirin işte. Sonrasında buralarda hiç kimse kalmayacak zaten
Kadim Neferler gelene kadar burada takılın demişsin de, proje o kadar sessiz ki arada varlığını unutup tekrar hatırlıyoruz.
- Respected
- Mebrure'nin Adamı

- Mesajlar: 2652
- Kayıt: 18 Eyl 2011 22:13
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: ikvAdmin AFK
Adamlar destek mesajlarına bakmaktan aciz ki oyun içi makroya, küfüre bakacaklar. Milletin aldığı videolara dayanarak adam banlarlar. Yıl 2009 değil, üçüncü parti yazılım (hile) engellemek için arabayla top oynana Rocket League bile anticheat getirdi. Bakkal yönetir gibi oyun yönetirsen böyle olur. Müstehak.



- vaSloG
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 77
- Kayıt: 01 May 2020 17:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Iııı Asil Iııı
Re: ikvAdmin AFK
- Beyazköşk 2013 -
- Eminönü 2021 -
_______________________________________________________




