galata? neyin galatası

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
IIMUCKII
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 11 May 2020 20:12
Sunucu: Eminönü

galata? neyin galatası

Mesaj gönderen IIMUCKII »

İKV Yönetimine,

Karaköy bölgesindeki bossların Çemberlitaş’a eklenmesi konusunda oyuncu topluluğu tarafından defalarca dile getirilen taleplerin hala karşılık bulmaması, açıkçası artık ciddi bir hayal kırıklığı yaratıyor. Oyuncular yıllardır aynı sorunu bildiriyor, fakat oyun içinde hiçbir somut adım atılmaması, topluluğun motivasyonunu tamamen tüketmiş durumda.

Bu konu basit bir istek değil; oyunun adil rekabeti ve oyuncu dengesini doğrudan etkileyen, yerine getirilmediğinde topluluğu kaybettiren kritik bir düzenleme. Karaköy bosslarının bu kadar uzun süre kontrolsüz bırakılması yüzünden onlarca oyuncu oyunu bıraktı. Kimse tekelleşmiş bir boss düzeniyle, dengesiz farm ortamıyla ve sürekli yaşanan haksızlıklarla uğraşmak istemiyor. Bu sorunun yıllardır çözülmemesi yönetim adına da olumsuz bir izlenim oluşturuyor.

Üstelik tüm bunlara rağmen, bu çok temel problem hala ortada dururken yeni sunucu açma duyurusu gelmesi, oyuncular açısından büyük bir hayal kırıklığıdır. Açıkça söyleyeyim: Oyunu bırakmıştım, ancak duyuruyu görünce sevineyim istedim; fakat tam tersine, hiçbir heyecan yaratmadı. Çözülmeyen sorunların üstüne yeni sunucu açmanız artık hiçbir şeyi değiştirmiyor. Oynamıyorum ve bu tavrınız devam ederse asla da dönmem.

Ben yıllardır emek verdiğim bu oyuna bağlı kalmak istiyorum; fakat oyuncunun sesinin duyulmadığı, çözüm bekleyen konuların ertelenip yok sayıldığı bir ortamda zaman harcamaya niyetim kalmıyor. Eğer bu kadar önemli bir konuda bile bir adım atılmayacaksa, İKV’ye ayırdığım zamanı tamamen sonlandıracağımı açıkça belirtmek isterim.

Karaköy bosslarının Çemberlitaş’a eklenmesi artık bir tercih değil, oyuncu kitlesinin korunması ve oyunun sürdürülebilirliği için zorunluluk haline gelmiştir. Topluluk bu düzenlemeyi istiyor, bekliyor ve hak ediyor. Gereğinin yapılmasını talep ediyorum.

Saygılarımla.
desoildd
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 36
Kayıt: 08 Oca 2013 08:55

Re: galata? neyin galatası

Mesaj gönderen desoildd »

Kesinlikle katılıyorum. Sorunları bu akıcılıkla paylaştığınız için de ayrıca teşekkür ediyorum.

Ben de aynı şekilde oyundaki tekelleşmenin oyunu asıl bitiren gerçek olduğu kanaatindeyim. Malesef şaheser silah-zırh üretiminin zorunlu kılınması (ki ankette evet diyen çoğunluğa karşı hayır demiştim.) ve bu üretim için gerekli materyallerin sadece patronlardan düşmesi beraberinde bazı loncaların çete, mafya gibi patronlara çökmesi bu oyunu bitirmiştir. Sadece kendi çıkarlarını düşünen bu loncalar oyun üzerinden de para kazanan, bu materyallari oyun dışı satan kişilerdir. Farklı şekilde oyuna akması sağlanabilecekken mecbur olarak bu materyalleri ya oyun içi astronomik rakamlara ya da oyun dışı yollarla almak zorunda kalıyor tekil oyuncular.

Ya mikroçip ve ipeği diğer bölge bosslarına da ekleyip üretimde istenen adedi artırın. Veya bu bossları direkt bölgelere entegre edin. Eski oyuncuları bu mafya ortamında geri çekemezsiniz.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5774
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: galata? neyin galatası

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Normalde olsa böyle bir bölgede birincisi boss'lar öyle bir konuma koyulur ki (komiser gibi) öylesine bir karakter gelip boss'a erişemez ve doğal olarak da sabote edemez.

Şu an Büyük Büyücüye baktığımızda iki tane fanatiği geçip ulaşabiliyorsunuz. Hakir'e baktığımızda bir savaşçı resmen tek deparla ulaşabilir. GBZ'ler zaten öncesinde yaratık olmayan konumlardalar.

Normal bir MMORPG'de Hakir en az Hidra kadar ulaşması zor bir konumda olmalıydı ya da saate gitmek kadar yorucu olmalıydı. Hakir'e gitmek neredeyse öncesinde gelen bölgelerdeki tüm boss'lardan daha kolay.

Bir diğer olay da tabi ki GBZ gibi birkaç tane değil de bu boss'ların birer tane olması. Bu boss'lardan ya itemler değil sadece reçeteler vs düşmeliydi ki oyunculara farklı amaçlar verilmeliydi ya da boss'lar birkaç tane olmalıydı. Şu anki durumda olay sadece sıra beklemekten ibaret. Giriyorsun BB dolu, GBZ'den eksiğin yok Hakir dolu ve çıkıyorsun, yapacak şey kalmıyor.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön