Arkadaşım ne oluyor son 1 haftadır ne yaşıyoruz biz?
Şu durumla ilgili adam profesyonelce bir açıklama yapmanız gerekiyordu ama oluruna bırakmayı tercih ettiniz.
Arka planda düzeltmeye uğraşıp uğraşmamanızın hiçbir önemi yok kurumsal iletişim bozuk olduktan sonra.
Ha düzelttik ha düzeltecez, günlerdir oyunu bırakmamakta inat etmiş bu kadar güzel bir topluluk varken nasıl oluyor da bu kadar dalga geçer tavırlarda devam ediyorsunuz?
Ben de Product Owner'ım ve 8 senedir sektörde çok müşterili önde gelen kurumlarda çalıştım.
Üründe herhangi bir şikayet durumu varken kayıtsız kalmak önce ivedi uyarı, arkası kınama sonra doğrudan üst yönetim kararıyla işinizin sonlanmasına kadar gider.
İKV TürkTelekom nezdinde bir ürün olarak kabul görmüyor olabilir. Playstore'a bağlı bir gelir kaynağı dışında bir sorumluluğunuz da olmayabilir.
Bu demek değildir ki burası babanızın ahırı? Şuraya gelip adam akıllı bir açıklama yapmanızı bekliyoruz.
BU NEDİR BE KARDEŞİM!
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
- MobilSorun78
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 696
- Kayıt: 10 Ağu 2017 20:19
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Yalnızlık Paylaşılmaz
Re: BU NEDİR BE KARDEŞİM!
Orti bey zahmet ederse belki bir kaç cümle çıkar ağzından.
Gizlenmiş İçerikGöster






Beyazköşk / Mushroom - Lonelycowboy \
- SPIEGLEIN
- Yalnız Adam'ın Dostu
- Mesajlar: 2748
- Kayıt: 30 Tem 2017 08:45
- Sunucu: Eminönü
- Lonca: Kök Tengri
- Discord: met00
Re: BU NEDİR BE KARDEŞİM!
Yapmaları gereken ve tek istediğimiz elle tutulur bir açıklama bunu yapmaktan kaçınıyorlar çok zor olmamalı....turkoxHAMSTER yazdı: ↑09 Ağu 2024 19:18 Arkadaşım ne oluyor son 1 haftadır ne yaşıyoruz biz?
Şu durumla ilgili adam profesyonelce bir açıklama yapmanız gerekiyordu ama oluruna bırakmayı tercih ettiniz.
Arka planda düzeltmeye uğraşıp uğraşmamanızın hiçbir önemi yok kurumsal iletişim bozuk olduktan sonra.
Ha düzelttik ha düzeltecez, günlerdir oyunu bırakmamakta inat etmiş bu kadar güzel bir topluluk varken nasıl oluyor da bu kadar dalga geçer tavırlarda devam ediyorsunuz?
Ben de Product Owner'ım ve 8 senedir sektörde çok müşterili önde gelen kurumlarda çalıştım.
Üründe herhangi bir şikayet durumu varken kayıtsız kalmak önce ivedi uyarı, arkası kınama sonra doğrudan üst yönetim kararıyla işinizin sonlanmasına kadar gider.
İKV TürkTelekom nezdinde bir ürün olarak kabul görmüyor olabilir. Playstore'a bağlı bir gelir kaynağı dışında bir sorumluluğunuz da olmayabilir.
Bu demek değildir ki burası babanızın ahırı? Şuraya gelip adam akıllı bir açıklama yapmanızı bekliyoruz.