Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Alicavus
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 441
Kayıt: 15 Ara 2009 11:26
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen Alicavus »

Merhaba,

Oyunun geliştirilmesi bir yana dursun daha bu forumun hatasını bile düzeltmeye çalışan yok. Eskiden geri başlığa dönmek için hemen üstte başlığın adı yazıyordu, şimdi forum ana sayfa tek görünmektedir.
Genel etkileşime geri dönmek için ana sayfa --> genel etkileşimi tıklamak zorunda kalınıyor.

Fazla detay girmek istemiyorum çünkü hemen mesajlarım silinip forumdan uzaklaştırma yapılıyor...
Eski oyunu ve oyuncuları mum ışığıyla arıyoruz...

Güvenilir olmayan ve 1 lvl carlarla aktarım veya üretim yapmayınız.



Karakter sahibi olmak asil insanlara mahsustur.Asiller hep kıskanılmıştır.



ALİÇAVUŞ

Saygı Or Sevgi / Sevgi Or Saygı
(S.O.S)
Kullanıcı avatarı
TAYEM
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 11
Kayıt: 11 Kas 2020 23:49

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen TAYEM »

Arkadaşlar zarif düşünceleriniz için teşekkürlerimi iletiyorum. Yazıyı okuyanlar mevzunun basit bir kaç şeyin değiştirmekten ibaret olduğunu anlayacaklar. ^^
TTYusuf
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 59
Kayıt: 10 May 2022 16:12
Sunucu: Eminönü

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen TTYusuf »

o basit birkaç şeyi değiştirmek için :) Bu oyun motorunu yapan Mevlüt Dinç ve ekibine ihtiyaç var. Geri gelirlerse Aktor oyun motorunda değişiklik yaparlar ama şuan :D hataları bile düzeltebilecek adam yok.
Resim
YuRNeRo
Kullanıcı avatarı
ibrahim92
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 31
Kayıt: 20 Oca 2010 13:54
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen ibrahim92 »

Şu oyunu unreal engine ile tekrar yapsalar herşey düzelecek değişmesi gereken kurallar var mesele 10 seviye farkından sonra hasarı düşen itemler bu sınırı 20 yapsalar otomatik olarak takı sorunu çözülecek çemberlitaş bomboş dolacak itemleri iş yapacak vs vs...
MetalV
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 113
Kayıt: 10 Nis 2020 18:10

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen MetalV »

ibrahim92 yazdı: 28 Tem 2022 11:55 Şu oyunu unreal engine ile tekrar yapsalar herşey düzelecek değişmesi gereken kurallar var mesele 10 seviye farkından sonra hasarı düşen itemler bu sınırı 20 yapsalar otomatik olarak takı sorunu çözülecek çemberlitaş bomboş dolacak itemleri iş yapacak vs vs...
ilk önce yapılsa di mi sonrasına bakarız
Kullanıcı avatarı
TAYEM
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 11
Kayıt: 11 Kas 2020 23:49

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen TAYEM »

Resim

Bugün köklü hataları giderilebildilerse demek ki yapılamaz değiller. Kaldı ki Amerika'yı yeniden keşfetmiyoruz, dümdüz Sığınaklar bölgesini, karşısındaki diğer kapıdan içeri alarak "Sığınaklar Mutasyon Grup Bölgesi" yapacaklar.

-Instance alıp, adını ve parametre değerlerini değiştirecekler.
-O kapıda aranmayan grup olma koşulunu atayacaklar.

Hali hazırdaki oyun olduğu gibi devam edecek. Oyundaki tüm eksikleri ise giderecekler. Grup bölgesine baktığımızda neleri göreceğiz?

Düşünen Adam (Takı Setleri, her sınıfa ait)
Motorin (Maraton Ayakkabı Yeni Model)
Kenan (M3 Gözlükler, her sınıfa ait)

Bu bölgenin artılarını düşünelim?

-Herkeste fazlasıyla olan iksirlerden dolayı oluşan savaşçı-büyücü-şifacı dengesizliğini ayarlama.
-Oluşan hantal ve oyunculuk barındırmayan oyuncu hareketlerini yeniden hızlı ve aktif hale getirme.
-Grup Bölgesi önündeki aktiflikle birlikte savaşların Eminönü bölgesinde dönmesi.
*Eminönü bölgesi en optimize ve savaşa uygun haritadır.
*Eminönü bölgesinde yeni başlayan oyunculara yardım edilebilir. (İKV oyuncularını bağlayan yegane olay da Kızgın Kum,
İşlenmiş Gümüş ve Philotheos gibi görevlerde oluşan yardım alma-verme hissi)
-Karaköy bölgesinde Arz Sancak aşağıda kaldığı için yukarı bakarak görünmeyen sınıflara karşı savaşma sorunundan kurtulmak. Lodos Sancağa gidecen yolda bomba, mobs gibi faktörlerin savaşı olumsuz etkilemesi. Bölgenin stratejik değil dümdüz yol üstünde savaşılan sıkıcı savaşlardan oluşması gibi sıkıcı etmenlerden kurtarmak.
-Finansal olarak en fazla karın geleceği dönem Ramazan Ayıdır. Bence kaçırılmaması gereken bir dönem.

Biliyorum hayalperest gibi duruyorum ama olamayacak şeyler değil. İKV yönetimi yenilenecek haliyle muhtemelen bunu yapabilir.

Saygılarımla arkadaşlar,
Esadullah
Uhtrass'ın Lanetlisi
Uhtrass'ın Lanetlisi
Mesajlar: 3552
Kayıt: 23 Nis 2010 23:38
Sunucu: Eminönü

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen Esadullah »

Yeni bir oluşuma girildi sanırım. Bekleyelim güzel işler olacak inş.
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN :flag_ps: :flag_tr:
Kullanıcı avatarı
Suminat
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 108
Kayıt: 24 Mar 2020 15:28
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: İttihad I Arz

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen Suminat »

Dalga mı geçiyorsunuz güncelleme falan fesmekan ? Normal oyuna düzgünce girebilelip oynayabilelim hele. Foruma bakan yok. Desteğe bakan yok. Ama size kalırsa güncelleme için çalışmalar başlamış :)
İttihad I Arz
Kullanıcı avatarı
ejedrogl
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 23 Tem 2014 00:51

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen ejedrogl »

Adamlar oyuna girip hareket edemiyor siz neyden bahsediyorsunuz,komik :')
Kullanıcı avatarı
AGRESIF
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 692
Kayıt: 14 Nis 2018 14:39
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen AGRESIF »

Esadullah yazdı: 01 Mar 2024 17:42 Yeni bir oluşuma girildi sanırım. Bekleyelim güzel işler olacak inş.
gelen güncelleme ile mi böyle yorumluyorsun :')
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön