59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
- caglayansezen
- İskele Babası
- Mesajlar: 25
- Kayıt: 26 Haz 2015 19:34
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
- Lonca: T L O O
59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
59 level geldiğinde sınıflara nasıl yetenekler gelebilirdi ya da gelmeliydi örnek vermek gerekirse büyücünün temel hareket hızını arttıran bir skill gelebilirdi, şifacıya grup arkadaşlarını yanına çekebilme yeteneği gelebilirdi ki eskiden şifacı kaldırma büyüsünü kullandığında yanına çekiyordu kaldırdığı kişiyi yani bu bahsettiğim yetenek oyun mekaniklerine uygun. Sizce neler olabilirdi?
- MAJESTE
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 210
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:42
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Eskiden klan mensupları karşı klanın kale ve sancaklarının muhafızlarını bütün bölgede dolaştırıyordu bu sebeple kaldırıldı diye hatırlıyorum. Bunu bizde yapıyorduk
Lodos muhafızı mısıra kadar çekmişliğimiz var.
Şifacılara tüm parti üyelerini aynı anda canlandırma yeteneği verilebilirdi ya da bunun tılsımı olabilirdi.
Savaşçılarda çok sevdiğim bir yetenek olan çılgın meksikalı vardı o yetenek geri gelebilirdi.
Şifacılara tüm parti üyelerini aynı anda canlandırma yeteneği verilebilirdi ya da bunun tılsımı olabilirdi.
Savaşçılarda çok sevdiğim bir yetenek olan çılgın meksikalı vardı o yetenek geri gelebilirdi.
--------------------------------------------------------------------------------------------


Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Savaşçıda "Aduket" olabilir mesela. Canı %50'nin altına inmiş düşmanlara ekstradan %10 hasar verse hiç te fena olmazdı hani.
Büyücüde "Fırtına" skilli olabilir. Çevresindeki düşmanların hızlarını %40 oranında azaltabilir 3-5 saniyeliğine.
Şifacıya da "Oksijen Tüpü" skilli eklensin. Entübe olmuş ekibe nefes aldırır 3-5 saniyeliğine. 
- Equalero
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1310
- Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Aslında Karaköy gelmeden Forumda bir konu açılıp 3 sınıf içinde farklı bir yetenek gelmesi için anket konusu açılmalı idi bu şekilde oyunun gidişatı tamamen değişebilir farklı yönlerde kombinasyonlar ortaya çıkabilirdi İnsanların oyundan sıkılması bırakmasının en büyük nedenide bence Farklı yetenek oyuna sunulmadığı için derindeki sırdan beri aynı 49 sabit yetenekler kullanılıyor sadece hasarları itemleri yükselterek göz boyamak..
En basittinden:
Büyücülere yer değiştirme veya Rakibe Buz küresi gönderme yeteneği Buz Küresi hedefe çarpma mesafesine bağlı olarak hedefi sabitler 1-3 saniye arası% 20 gerçek hasar verir.
Bu buz küresi savaşçılar için çok kötü olabilir
Savaşçıda Can çalma yeteneği %10 tılsım ile %20e kadar yani verilen hasar 10.000 geri çaldığımız can 2.000 gibi gibi
Tanklar için Enerji % 50 altında alınan hasarda %50 azalmalıydı Buda suistimal edilip savaşın ortasında kullanılırdı kaçmak için defanslar adına
Şifacı:
Kesnilikle gelmesi gereken yetenek adını bilemiyorum ama:
Belli bir menzil yine kutup rüzgarı 15 puandaki menzil kadar Daire gibi alan içersinde ki tüm grub üyelerin Üzerindeki Rakip etkilerini kaldırarak %50 tüm hasarlara karşı bağışıklık sağlanması Yani şifacı bu yeteneği kullandığında hem rakipten az hasar alacağız hem de kutup da zihinde durdurma her ne olursa olsun bozulacak savaşa direk devam edeceğiz.
Şifacıların bu yeteneği savaşın gidişatını tamamen değiştirebilirdi ama oyunun mekanikleri buna el vermiyor.
En basittinden:
Büyücülere yer değiştirme veya Rakibe Buz küresi gönderme yeteneği Buz Küresi hedefe çarpma mesafesine bağlı olarak hedefi sabitler 1-3 saniye arası% 20 gerçek hasar verir.
Bu buz küresi savaşçılar için çok kötü olabilir
Savaşçıda Can çalma yeteneği %10 tılsım ile %20e kadar yani verilen hasar 10.000 geri çaldığımız can 2.000 gibi gibi
Tanklar için Enerji % 50 altında alınan hasarda %50 azalmalıydı Buda suistimal edilip savaşın ortasında kullanılırdı kaçmak için defanslar adına
Şifacı:
Kesnilikle gelmesi gereken yetenek adını bilemiyorum ama:
Belli bir menzil yine kutup rüzgarı 15 puandaki menzil kadar Daire gibi alan içersinde ki tüm grub üyelerin Üzerindeki Rakip etkilerini kaldırarak %50 tüm hasarlara karşı bağışıklık sağlanması Yani şifacı bu yeteneği kullandığında hem rakipten az hasar alacağız hem de kutup da zihinde durdurma her ne olursa olsun bozulacak savaşa direk devam edeceğiz.
Şifacıların bu yeteneği savaşın gidişatını tamamen değiştirebilirdi ama oyunun mekanikleri buna el vermiyor.
Champion Class
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
İKV Dünyası kendine has özellikleri ve serüveni ile güzel. M2 vb. gibi oyunlarda gördüklerinizi buraya taşımakla öncülüğünü yitirir. Önermiyorum.caglayansezen yazdı: ↑14 Ağu 2021 00:42 59 level geldiğinde sınıflara nasıl yetenekler gelebilirdi ya da gelmeliydi örnek vermek gerekirse büyücünün temel hareket hızını arttıran bir skill gelebilirdi, şifacıya grup arkadaşlarını yanına çekebilme yeteneği gelebilirdi ki eskiden şifacı kaldırma büyüsünü kullandığında yanına çekiyordu kaldırdığı kişiyi yani bu bahsettiğim yetenek oyun mekaniklerine uygun. Sizce neler olabilirdi?
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN
- vokalanestezii
- İskele Babası
- Mesajlar: 39
- Kayıt: 26 Haz 2017 16:53
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
hahaha çok yaşa emi en çok şifacı yeteneğine güldümSkull yazdı: ↑14 Ağu 2021 04:52 Savaşçıda "Aduket" olabilir mesela. Canı %50'nin altına inmiş düşmanlara ekstradan %10 hasar verse hiç te fena olmazdı hani.Büyücüde "Fırtına" skilli olabilir. Çevresindeki düşmanların hızlarını %40 oranında azaltabilir 3-5 saniyeliğine.
Şifacıya da "Oksijen Tüpü" skilli eklensin. Entübe olmuş ekibe nefes aldırır 3-5 saniyeliğine.
![]()
Pycelle
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Göster
vokalanestezii yazdı: ↑14 Ağu 2021 12:59hahaha çok yaşa emi en çok şifacı yeteneğine güldümSkull yazdı: ↑14 Ağu 2021 04:52 Savaşçıda "Aduket" olabilir mesela. Canı %50'nin altına inmiş düşmanlara ekstradan %10 hasar verse hiç te fena olmazdı hani.Büyücüde "Fırtına" skilli olabilir. Çevresindeki düşmanların hızlarını %40 oranında azaltabilir 3-5 saniyeliğine.
Şifacıya da "Oksijen Tüpü" skilli eklensin. Entübe olmuş ekibe nefes aldırır 3-5 saniyeliğine.
![]()
)
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
gelmesi gereken o kadar çok şey var ki ama destek yok..
-
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 257
- Kayıt: 08 May 2018 10:15
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Tankların tüm grup üzerine eskisi gibi sakinma açması ve bu sakinmayi açmak için defansif yeteneği gibi puanlama verilmesi gerekirdi.
Fedai: 1 puanda grup sakinmasini aktif etmek için kullanılır.
5 puanda grub sakinmasinda gruba %5 lik zırh artışı verir.
10 puanda """"" """""" """ %7 lik zırh artışı
15 puanda %15 lik zırh artışı
Ofansif için ise :
Meditasyon gibi kudret doldurma hızı.
Son Damla: meditasyon ile savaşçı kudret gereksinimi saniye başına orantılı .
Genel yetenek kritik vuruş artışı.
İki sınıf için ortak olarak kullanılabilmesi gerekir.
Alınacak 20 puandan tek tercih edileceği gibi kalan 5 puan da yetenek puanı satın alınmasına gerek duyulmamasini sağlar bu da dip not
Fedai: 1 puanda grup sakinmasini aktif etmek için kullanılır.
5 puanda grub sakinmasinda gruba %5 lik zırh artışı verir.
10 puanda """"" """""" """ %7 lik zırh artışı
15 puanda %15 lik zırh artışı
Ofansif için ise :
Meditasyon gibi kudret doldurma hızı.
Son Damla: meditasyon ile savaşçı kudret gereksinimi saniye başına orantılı .
Genel yetenek kritik vuruş artışı.
İki sınıf için ortak olarak kullanılabilmesi gerekir.
Alınacak 20 puandan tek tercih edileceği gibi kalan 5 puan da yetenek puanı satın alınmasına gerek duyulmamasini sağlar bu da dip not
Re: 59 seviyede gelmesi gereken yetenekler
Ben daha önce yeni yetenekler tasarlayıp tavsiye olarak vermiştim forumda ama şimdi nereden bulacağım( üşendim
) yeni bir şeyler karalayayım gece gece eğlenmiş olurum.
Büyücü
Efektif saldırı: 15 puanda rakip 8 sn boyunca %30 daha fazla hasar alır.( Tılsım, bu süreyi %15-30-50 arttırır). Yenilenme: 60 sn
Son numara: Ölümcül bir saldırı aldığında enerjisi 2 sn boyunca 1'den aşağı düşmez, saldırılamaz(kendisi de yetenek kullanamaz fakat hareket edebilir) tüm olumsuz etkileri kaldırır ve belli menzildeki düşmanları 3 sn boyunca dondurur(donan düşmanlara saldırılamaz). ( Tılsım, menzili ve dondurma süresini %15-30-50 arttırır). Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Zaman kontrolü: Kendisi için o anki yenilenme sürelerini 15 sn düşürür( herhangi bir yeteneğin yenilenme süresi 1 sn'den aşağı düşemez) ayrıca grubu ve kendisi için 10 sn içinde kullanılan tüm yeteneklerin yenilenme süresi %20 düşer(Zaman kontrolü yeteneği, bu yetenekten etkilenmez). Yenilenme: 180 sn (Tılsım, yenilenme süresi 20-40-60 sn düşürür)
Savaşçı
Ölümsüzlük: Ölümcül bir saldırı aldığında enerjisi 3 sn boyunca 1'den aşağı düşmez ve hasar almaz(hareket edemez ama saldırabilir). Ayrıca grubuna saldıran tüm düşmanların 3 sn boyunca kendisine saldırmasına teşvik eder. Defansif dövüş aktifse, aktif olur. (Tılsım, bu süreleri %15-30-50 arttırır).Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Çılgın meksikalı: Ofansif dövüş aktif edilmeden kullanılamaz. 8 sn boyunca saldırı hızını %30 arttırır ve normal vuruşlar %30 daha fazla hasar verir. Yenilenme: 40 sn (Tılsım, yenilenme süresi %10-20-30 düşürür)
Ölümün ucunda: Savaşçının enerjisi %30'un altındaysa %20 daha az hasar alır. (Tılsım, bu oranı %30-60-100 arttırır)
Şifacı
İyileştiren eller: Enerjisi %50'nin altındakileri %20 daha fazla iyileştirir.(Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır)
Ölüm şifası: Ölümcül bir hasar aldığında enerjisi 1 sn boyunca 1'in altına düşmez, kendisini ve belli bir menzildeki müttefiklerini anında, max enerjisinin %30'u kadar şifalar. (Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır) Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Öldüren nefes: Düşmanın üzerindeki her bir asit ve zehir etkisi başına %10 daha fazla hasar verir( Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır)
Büyücü
Efektif saldırı: 15 puanda rakip 8 sn boyunca %30 daha fazla hasar alır.( Tılsım, bu süreyi %15-30-50 arttırır). Yenilenme: 60 sn
Son numara: Ölümcül bir saldırı aldığında enerjisi 2 sn boyunca 1'den aşağı düşmez, saldırılamaz(kendisi de yetenek kullanamaz fakat hareket edebilir) tüm olumsuz etkileri kaldırır ve belli menzildeki düşmanları 3 sn boyunca dondurur(donan düşmanlara saldırılamaz). ( Tılsım, menzili ve dondurma süresini %15-30-50 arttırır). Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Zaman kontrolü: Kendisi için o anki yenilenme sürelerini 15 sn düşürür( herhangi bir yeteneğin yenilenme süresi 1 sn'den aşağı düşemez) ayrıca grubu ve kendisi için 10 sn içinde kullanılan tüm yeteneklerin yenilenme süresi %20 düşer(Zaman kontrolü yeteneği, bu yetenekten etkilenmez). Yenilenme: 180 sn (Tılsım, yenilenme süresi 20-40-60 sn düşürür)
Savaşçı
Ölümsüzlük: Ölümcül bir saldırı aldığında enerjisi 3 sn boyunca 1'den aşağı düşmez ve hasar almaz(hareket edemez ama saldırabilir). Ayrıca grubuna saldıran tüm düşmanların 3 sn boyunca kendisine saldırmasına teşvik eder. Defansif dövüş aktifse, aktif olur. (Tılsım, bu süreleri %15-30-50 arttırır).Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Çılgın meksikalı: Ofansif dövüş aktif edilmeden kullanılamaz. 8 sn boyunca saldırı hızını %30 arttırır ve normal vuruşlar %30 daha fazla hasar verir. Yenilenme: 40 sn (Tılsım, yenilenme süresi %10-20-30 düşürür)
Ölümün ucunda: Savaşçının enerjisi %30'un altındaysa %20 daha az hasar alır. (Tılsım, bu oranı %30-60-100 arttırır)
Şifacı
İyileştiren eller: Enerjisi %50'nin altındakileri %20 daha fazla iyileştirir.(Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır)
Ölüm şifası: Ölümcül bir hasar aldığında enerjisi 1 sn boyunca 1'in altına düşmez, kendisini ve belli bir menzildeki müttefiklerini anında, max enerjisinin %30'u kadar şifalar. (Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır) Yenilenme: Süresiz. Bu yetenek sadece bir kez kullanılabilir, canlanınca veya canlandırılınca tekrar kullanılabilir.
Öldüren nefes: Düşmanın üzerindeki her bir asit ve zehir etkisi başına %10 daha fazla hasar verir( Tılsım, bu oranı %15-30-50 arttırır)
Everything is about math just math