Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Burusuk
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 3
Kayıt: 19 May 2020 01:15

Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen Burusuk »

Merhabalar Dostlarım Ben Buruşuk. Oyunu Uzun Zamandır Oynayan Bir Ağabeyiniz, Bir Kardeşiniz Olarak Oyunu Yaklaşık 1 Sene Önce Bırakmıştım. Bazı Dostlarım Sayesinde Oyuna Tekrardan Başlama Kararı Almıştım Ki, Birde Ne Göreyim. Oyunun Piyasası Allak Bullak Olmuş. 500 Bine Satılan Maden 50m, 20m'e Satılan Eşya 20 T olmuş. Oyundaki Buglar Kavgalar Hala Eskisi Gibi Hiç Değişmemiş. Peki Bunun Önüne Nasıl Geçilebilir Diye Düşünüp Diğer MMORPG oyunlarını İnceleyip, Forumda ki Oyuncu Şikayetlerine Bakıp Ve Arkadaşlarım Arasında Uzunca Bir İstişareden Sonra 2 Konu Altında Uzunca Bir Liste Çıkardım.Daha Önce Böyle Bir Konu Açıldı mı Bilmiyorum. Konuyu Sıkılmadan Okuyup, Sizde Bir Yorum Bırakırsanız Sevinirim. İyi Forumlar.

  • 1 - OYUN İÇİ EKONOMİNİN DÜZELTİLMESİ İÇİN ATILABİLECEK ADIMLAR

  • A - Sunucular Arası Karakter Transferinin Kısıtlanması. (Her Bir Hesap İçin 3 Aktarım Hakkı)

    Bu Sayede Karakter Aktarıp Boş Sunucuda Maden Çekip Dolu Sunucuda Satmalar Azalacak Ve Eskisi Gibi Bütün Serverlara Hemen Hemen Eşit Bir Dağılım Olacak.

  • B - Oyun İçi Paranın, Sirkülasyondan Çıkartılıp Eritilmesi. (Herhangi bir yerden düşmeyen itemlerin NPC'den satılması)

    Şu Anda Oyun İçerisindeki Para, Oyuncular Arasında Dönmekte Ve Herhangi Bir Şekilde Eritilememektedir. Oyundaki Can, Kudret, Fonksiyonel İksirlerin, Bazı Reçetelerin Oyun İçi Drop'unun Ve Üretiminin Kaldırılarak Sadece NPC Tarafından Satışı Sağlanırsa, Bu Bir Para Delik Oluşturarak Oyun İçi Ekonomiyi Önemli Bir Ölçüde Dengeleyebilir.
    Örneğin Kudret İksirini 10x Şeklinde 25m den NPC ye Koyarsanız, Oyuncu Başka Bir Yerden İksir Alamayacağı İçin NPC ye para Harcayarak Parasının Para Delik Tarafından Emilmesi Sağlanacaktır.

  • C - Şaheser Eşyalar Kademeli Olarak Üretim Sağlanmalı.

    Oyuncuların Daha Önce Ürettikleri Ya Da Bölgelerden Düşürdükleri Şaheser İtemlerin Çöp Olmaması İçin, Karaköy Şaheser İtemlerinin Üretiminde Bu İtemlerin İstenmesi, Oyun Ekonomisinde Denge Sağlayacağı Görüşündeyim.
    Örneğin: Halley Asa Reçetesinde Kıyamet Asa İstenmesi, Kıyamet Asa Reçetesinde Ejder Asa İstenmesi

  • D - Fazlalık Şaheser Eşyaların Öğütülebilmesi Ya Da Takas Edilebilmesi

    Oyunda Satışı Olmayan Ve Elimizde Fazla Bulunan İtemlerin, Bir GBM Makinesi Tarafından Öğütülerek Ya Da Takaslanarak Çeşitli Mataryeller Elde Edebilsek, Elimizdeki Fazla İtemleri Çöpe Atmayıp Oyun İçi Ekonomisini Dengeleyebileceğimiz Bir Seçenek Olurdu Diye Düşünüyorum.

  • E - Bono Sisteminin Tamamen Kaldırılması

    Belli Ki Bono Sistemi Sıkıntılı, Bundan Yıllar Önce De Aynı Sorunla Karşılaşılmasına Rağmen Tekrar Oyuna Getirilerek Bir Oyun Açığı Daha Hortlatıldı. Oyunda "BANKA" Olarak Geçen Fakat Neden Para Yatıramadığımızı Bilmediğimiz Bir Depomuz Var. Oyun Paramızı Bankamızda Herhangibir Sınır Olmadan Saklayabilirsek Bonoya İhtiyaç Kalmaz Diye Düşünüyorum. Tabi Ki Bunun İçin Ticaretteki 200m Sınırının Kaldırılması Ve Ticarete Para Koymanında Tıklayarak değil de Yazarak Olması Gerekiyor.

  • F - Yeni Gelen Bölgedeki Boss'lar İçin Akçe Markete Arttırıcılar Eklenmesi

    Boss Drop'unun Artmasıyla Oyundaki Ekonominin Dengeleniceğini Düşünüyorum.


  • 2 - OYNANABİLİRLİK İLE İLGİLİ ATILABİLECEK ADIMLAR

  • A - Oyundaki Bug'ların Temizlenmesi

    Evet Dostlarım, Oyunda Hala Onlarca Bug Var. Şüphesiz Biliyoruz Ki Kendi Oyun Moturunu Kullanan İstanbul Kıyamet Vakti'nden Bunların Ayıklanması Binlerce Kod Arasından Çok Zor Fakat Biz Oyuncular İçin Bunu Birilerinin Yapması Gerekiyor.

  • B - Oyunda Macro Kullanımının Önüne Geçilmesi

    Bunun İçin SOBEE Yönetimi Bir Önlem Almıştı. Oyunun Giriş Kısmına "Güvenlik Kodu" Getirdi Fakat Bu Yetersiz. Oyuncular Sayfa Kaynağını Kopyalayıp Hızlıca Kullanıcı Adı Ve Şifre Dahi Girmeden Oyuna Giriş Yapabilmekte. Bunun Önüne Geçilmesi Gerekiyor.

  • C - Eski Bölgelerin Tekrar Canlandırılması (Bknz.1/C)

    Yukarıda Bahsettim Gibi Dostlarım, Şaheser Silahların Kademeli Üretilmesi Bazı Bölgelerin Tekrardan Canlanmasını Sağlayacaktır. Ayrıca Yeni Getirilecek Madenlerin, Popülasyonu Az Olan Bölgelere Serpiştirilmesiyle Bu Bölgeler Canlandırılabilir.

  • D - Klan Sistemi - Loncalar Arası Savaş, Barış Ve İttifak Sistemi

    - Ben Bu Sistemde Klan Sistemini Değişmesi Taraftarıyım Dostlarım, Klan Savaşlarını Herkese Açık Bölgelerden Alıp Er Meydanına Taşınması Sizce de Güzel Olmaz Mı? Klan Sistemini Şöyle Düşündüm, Her Gün Belirli Bir Saatte, Er Meydanına Yapılacak Maçta Kazanan Klana O Günde Özel Klan Özelliği Verilse(Çeşitli Buff'lar), Ayrıca Kazanan Klan Neferlerine Rastgele Olarak Ödüller Dağıtılsa Bence Gayet Güzel Olurdu.

    - Peki Herkese Açık Bölgelerde Kimler Kapışacak? Tabi Ki Loncalar! Lonca Başkanları İstedikleri Bir Loncaya Savaş, Barış Ya Da İttifak Daveti Gönderebilecek. Oyun İçi Bürokrasi Diye Ben Buna Derim :)

  • E - Oyun İçi Etkinliklerin Ve Etkinlik Ödüllerinin Artırılması

    Oyun İçi Etkinlik Ödülleri Bence Yetersiz, Hatta Etkinlikler de Yetersiz. Oyunu Bırakmış Oyuncuları Geri Toplamak İçin Bir Etkinlik Yapılsa Bence Güzel Olurdu. Yeni Başlayan Oyuncular İçin de Bir Etkinlik Olabilir. En Çılgın Fikrimi Henüz Yazmadım Dostlarım. Çeşitli Boss Etkinlikleri Yapılabilinir Mesela, Belirli Günlerde Belirli Saatlerde Haritanın Bir Yerinde Boss Spawn Olsa Süper Olurdu. İşte Sana Etkinlik :)

  • F - Kabadayı Modunun Elden Geçirilmesi.

    Oyunda Bir Kabadayı Modu Var Fakat Bence Amacı Dışında Kullanılıyor Dostlarım, Bununla İlgili de Bir Düzenleme Getirilebilinir. Şöyle ki;
    - Kabadayı Modu Açan Kişiler Herkese(45 Level Üstü) Saldırabilir. Kabadayı Modu Açıp Birisini Öldüren Kişi Eğer Ölürse Belirli Bir Süre Canlanamama Cezası Alabilir.(30 dk)
    - Ceza Alan Oyuncuları Ceza Süresi Boyunca Hiç Bir Şifacı Kaldıramaz
    - Ceza Alan Oyuncu Oyundan Çıkarsa Ceza Süresi Durur, Tekrar Girişinde Cezasını Çekmeye Devam Eder.
    - Tekrar Oyuna Girişte İçerisinde Ruh Taşı Olan Bir Odada Spawn Olur Ve Ceza Süresi Dolmadan Ruh Taşıyla Etkileşime Geçemez.
    - 45 Level Ve Altı Karakterlere Kabadayı Modu Açılamaz. 45 Level Ve Altı Karakterler de Kabadayı Moduna Geçemez.
    - Kabadayı Modunda İksir İçemezsiniz.
    Sizce Nasıl Dostlarım.Bu Konu Hakkında Extra Yorumlarınızı Bekliyorum B-)

  • G - İsteğe Bağlı Level Atlama

    Oyunda 2 Tür Şaheser İtem Grubu Var Dostlarım. 1.si Çemberlitaş İtemleri, 2.si Karaköy İtemleri. Ben Şahsen Çemberlitaş İtemlerimin Hasarının Azalmasını İstemediğim İçin Güçlenene Kadar 55 Levelde Kalıp, Biraz Palazlandıktan Sonra 59'a kasmak isterim. Benim Gibi Düşünen Bir Çok Oyuncu Olduğuna da Eminim. Oyuna Bir Level Atlama Görevi Eklense Ve Bu Görevi Yapmadan 55 levelden Yukarı Çıkamasak Bence Gayet Güzel Olurdu. Daha Sonrasında 1.C'de bahsettiğim Gibi Kademeli Olarak Silahımı Zırhlarımı Üretir Ve 59 levele Kasmaya Başlardım :thinking_face: Sanırım Harika Olurdu.

  • H - Grup Bölgesi Harici Büyük Boss'ların Drop Mantığının Düzenlenmesi

    Oyunda Boss Kaçırmanın Önüne Geçmek İçin Çoğu MMORPG Oyununda Olan Sistemin Burda da Olması Gerek Dostlarım. İlk Vurana Değil, Her Hasar Veren Oyuncuya Drop Düşmesi Oyundaki Boss Kavgalarının Önüne Geçecektir. Oyuncular Boss'u Kaçırmak Yerine Kesmeye Yardım Ederek, Boss'un Daha Hızlı Kesilmesine Ve Daha Adaletli Bir Drop Mantığının Olacağını Düşünüyorum.
    Bu Boslar Şu Şekilde Olabilir.
    - Yer Altı ~ Yeşil Hidra, Kadim Hidra, Solucan, Dişi Örümcek
    - Karaköy ~ Kraliçe, Büyük Büyücü, GBM, Komiser, Hakir
    - E Şıkkında Bahsettiğim Etkinlik Boss'u

  • I -Akçeyle Satın Alınabilen, Çeşitli Etkileri Olan Kostümler.

    Akçeyle Satın Alabildiğimiz Kırmızı Set Ve Buluşma Hatırası Dışında Kostüm Var Mı Bilmiyorum. Hatta Onlarda Kostüm Sayılmaz Çünkü Zırhlarımızı Çıkartıp Onları Giyiyoruz. Peki Zırhlarımızın Üstüne Giydiğimiz Ufak Tefek Fonksiyonlar Veren Skinn'li Kostümler Olsa Sizcede Efsane Olmaz mıydı Dostlarım? Bu Kostümler Çok Fazla Bir Etki Yaratmayan Fakat Ufak ta Olsa Etki Veren Kostümler Olmalı. Ben Kendi Kafamda Savaşçı - Büyücü - Şifacı Setleri Oluşturdum.

    - Savaşçı(Ofansif) - Saldırı Artırıcı Kostüm ~ Kritik Artırıcı Kostüm (2 seçenek)
    - Savaşçı(Defansif) - Max HP Artırıcı Kostüm ~ Defans Artırıcı Kostüm ~ Kritik Defans Artırıcı Kostüm (3 seçenek)

    - Büyücü - Kritik Hasar Artırıcı Kostüm ~ Element Direnç Kostüm (2 seçenek)
    - Büyücü - Fiziksel Hasar Artırıcı Kostüm ~ Elektrik Hasarı Artırıcı Kostüm ~ Ateş Hasarı Artırıcı Kostüm (3 seçenek)

    - Şifacı(İyeleştirme) - İyileştirme Artırıcı Kostüm ~ Kritik Artırıcı Kostüm (2 seçenek)
    - Şifacı(Gazap) - Element(Zehir, Asit) Artırıcı Kostüm ~ Max Zırh Artırıcı Kostüm ~ Şifacının Gazabı Kostümü (3 seçenek)


Umarım Sıkılmadan Sonuna Kadar Okumuşsunuzdur Dostlarım. Bu Konular Hakkında Fikirleriniz Benim İçin Değerli :relieved: Tekrardan Herkese İyi Forumlar.
Kullanıcı avatarı
napcan066
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 105
Kayıt: 23 Nis 2011 17:47
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Yok Oluş

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen napcan066 »

Uğraşmışsın ama kimse ciddiye almaz
EDGE
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 23
Kayıt: 18 Mar 2020 23:08

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen EDGE »

Göster
Burusuk yazdı: 21 May 2020 04:29 Merhabalar Dostlarım Ben Buruşuk. Oyunu Uzun Zamandır Oynayan Bir Ağabeyiniz, Bir Kardeşiniz Olarak Oyunu Yaklaşık 1 Sene Önce Bırakmıştım. Bazı Dostlarım Sayesinde Oyuna Tekrardan Başlama Kararı Almıştım Ki, Birde Ne Göreyim. Oyunun Piyasası Allak Bullak Olmuş. 500 Bine Satılan Maden 50m, 20m'e Satılan Eşya 20 T olmuş. Oyundaki Buglar Kavgalar Hala Eskisi Gibi Hiç Değişmemiş. Peki Bunun Önüne Nasıl Geçilebilir Diye Düşünüp Diğer MMORPG oyunlarını İnceleyip, Forumda ki Oyuncu Şikayetlerine Bakıp Ve Arkadaşlarım Arasında Uzunca Bir İstişareden Sonra 2 Konu Altında Uzunca Bir Liste Çıkardım.Daha Önce Böyle Bir Konu Açıldı mı Bilmiyorum. Konuyu Sıkılmadan Okuyup, Sizde Bir Yorum Bırakırsanız Sevinirim. İyi Forumlar.

  • 1 - OYUN İÇİ EKONOMİNİN DÜZELTİLMESİ İÇİN ATILABİLECEK ADIMLAR

  • A - Sunucular Arası Karakter Transferinin Kısıtlanması. (Her Bir Hesap İçin 3 Aktarım Hakkı)

    Bu Sayede Karakter Aktarıp Boş Sunucuda Maden Çekip Dolu Sunucuda Satmalar Azalacak Ve Eskisi Gibi Bütün Serverlara Hemen Hemen Eşit Bir Dağılım Olacak.

  • B - Oyun İçi Paranın, Sirkülasyondan Çıkartılıp Eritilmesi. (Herhangi bir yerden düşmeyen itemlerin NPC'den satılması)

    Şu Anda Oyun İçerisindeki Para, Oyuncular Arasında Dönmekte Ve Herhangi Bir Şekilde Eritilememektedir. Oyundaki Can, Kudret, Fonksiyonel İksirlerin, Bazı Reçetelerin Oyun İçi Drop'unun Ve Üretiminin Kaldırılarak Sadece NPC Tarafından Satışı Sağlanırsa, Bu Bir Para Delik Oluşturarak Oyun İçi Ekonomiyi Önemli Bir Ölçüde Dengeleyebilir.
    Örneğin Kudret İksirini 10x Şeklinde 25m den NPC ye Koyarsanız, Oyuncu Başka Bir Yerden İksir Alamayacağı İçin NPC ye para Harcayarak Parasının Para Delik Tarafından Emilmesi Sağlanacaktır.

  • C - Şaheser Eşyalar Kademeli Olarak Üretim Sağlanmalı.

    Oyuncuların Daha Önce Ürettikleri Ya Da Bölgelerden Düşürdükleri Şaheser İtemlerin Çöp Olmaması İçin, Karaköy Şaheser İtemlerinin Üretiminde Bu İtemlerin İstenmesi, Oyun Ekonomisinde Denge Sağlayacağı Görüşündeyim.
    Örneğin: Halley Asa Reçetesinde Kıyamet Asa İstenmesi, Kıyamet Asa Reçetesinde Ejder Asa İstenmesi

  • D - Fazlalık Şaheser Eşyaların Öğütülebilmesi Ya Da Takas Edilebilmesi

    Oyunda Satışı Olmayan Ve Elimizde Fazla Bulunan İtemlerin, Bir GBM Makinesi Tarafından Öğütülerek Ya Da Takaslanarak Çeşitli Mataryeller Elde Edebilsek, Elimizdeki Fazla İtemleri Çöpe Atmayıp Oyun İçi Ekonomisini Dengeleyebileceğimiz Bir Seçenek Olurdu Diye Düşünüyorum.

  • E - Bono Sisteminin Tamamen Kaldırılması

    Belli Ki Bono Sistemi Sıkıntılı, Bundan Yıllar Önce De Aynı Sorunla Karşılaşılmasına Rağmen Tekrar Oyuna Getirilerek Bir Oyun Açığı Daha Hortlatıldı. Oyunda "BANKA" Olarak Geçen Fakat Neden Para Yatıramadığımızı Bilmediğimiz Bir Depomuz Var. Oyun Paramızı Bankamızda Herhangibir Sınır Olmadan Saklayabilirsek Bonoya İhtiyaç Kalmaz Diye Düşünüyorum. Tabi Ki Bunun İçin Ticaretteki 200m Sınırının Kaldırılması Ve Ticarete Para Koymanında Tıklayarak değil de Yazarak Olması Gerekiyor.

  • F - Yeni Gelen Bölgedeki Boss'lar İçin Akçe Markete Arttırıcılar Eklenmesi

    Boss Drop'unun Artmasıyla Oyundaki Ekonominin Dengeleniceğini Düşünüyorum.


  • 2 - OYNANABİLİRLİK İLE İLGİLİ ATILABİLECEK ADIMLAR

  • A - Oyundaki Bug'ların Temizlenmesi

    Evet Dostlarım, Oyunda Hala Onlarca Bug Var. Şüphesiz Biliyoruz Ki Kendi Oyun Moturunu Kullanan İstanbul Kıyamet Vakti'nden Bunların Ayıklanması Binlerce Kod Arasından Çok Zor Fakat Biz Oyuncular İçin Bunu Birilerinin Yapması Gerekiyor.

  • B - Oyunda Macro Kullanımının Önüne Geçilmesi

    Bunun İçin SOBEE Yönetimi Bir Önlem Almıştı. Oyunun Giriş Kısmına "Güvenlik Kodu" Getirdi Fakat Bu Yetersiz. Oyuncular Sayfa Kaynağını Kopyalayıp Hızlıca Kullanıcı Adı Ve Şifre Dahi Girmeden Oyuna Giriş Yapabilmekte. Bunun Önüne Geçilmesi Gerekiyor.

  • C - Eski Bölgelerin Tekrar Canlandırılması (Bknz.1/C)

    Yukarıda Bahsettim Gibi Dostlarım, Şaheser Silahların Kademeli Üretilmesi Bazı Bölgelerin Tekrardan Canlanmasını Sağlayacaktır. Ayrıca Yeni Getirilecek Madenlerin, Popülasyonu Az Olan Bölgelere Serpiştirilmesiyle Bu Bölgeler Canlandırılabilir.

  • D - Klan Sistemi - Loncalar Arası Savaş, Barış Ve İttifak Sistemi

    - Ben Bu Sistemde Klan Sistemini Değişmesi Taraftarıyım Dostlarım, Klan Savaşlarını Herkese Açık Bölgelerden Alıp Er Meydanına Taşınması Sizce de Güzel Olmaz Mı? Klan Sistemini Şöyle Düşündüm, Her Gün Belirli Bir Saatte, Er Meydanına Yapılacak Maçta Kazanan Klana O Günde Özel Klan Özelliği Verilse(Çeşitli Buff'lar), Ayrıca Kazanan Klan Neferlerine Rastgele Olarak Ödüller Dağıtılsa Bence Gayet Güzel Olurdu.

    - Peki Herkese Açık Bölgelerde Kimler Kapışacak? Tabi Ki Loncalar! Lonca Başkanları İstedikleri Bir Loncaya Savaş, Barış Ya Da İttifak Daveti Gönderebilecek. Oyun İçi Bürokrasi Diye Ben Buna Derim :)

  • E - Oyun İçi Etkinliklerin Ve Etkinlik Ödüllerinin Artırılması

    Oyun İçi Etkinlik Ödülleri Bence Yetersiz, Hatta Etkinlikler de Yetersiz. Oyunu Bırakmış Oyuncuları Geri Toplamak İçin Bir Etkinlik Yapılsa Bence Güzel Olurdu. Yeni Başlayan Oyuncular İçin de Bir Etkinlik Olabilir. En Çılgın Fikrimi Henüz Yazmadım Dostlarım. Çeşitli Boss Etkinlikleri Yapılabilinir Mesela, Belirli Günlerde Belirli Saatlerde Haritanın Bir Yerinde Boss Spawn Olsa Süper Olurdu. İşte Sana Etkinlik :)

  • F - Kabadayı Modunun Elden Geçirilmesi.

    Oyunda Bir Kabadayı Modu Var Fakat Bence Amacı Dışında Kullanılıyor Dostlarım, Bununla İlgili de Bir Düzenleme Getirilebilinir. Şöyle ki;
    - Kabadayı Modu Açan Kişiler Herkese(45 Level Üstü) Saldırabilir. Kabadayı Modu Açıp Birisini Öldüren Kişi Eğer Ölürse Belirli Bir Süre Canlanamama Cezası Alabilir.(30 dk)
    - Ceza Alan Oyuncuları Ceza Süresi Boyunca Hiç Bir Şifacı Kaldıramaz
    - Ceza Alan Oyuncu Oyundan Çıkarsa Ceza Süresi Durur, Tekrar Girişinde Cezasını Çekmeye Devam Eder.
    - Tekrar Oyuna Girişte İçerisinde Ruh Taşı Olan Bir Odada Spawn Olur Ve Ceza Süresi Dolmadan Ruh Taşıyla Etkileşime Geçemez.
    - 45 Level Ve Altı Karakterlere Kabadayı Modu Açılamaz. 45 Level Ve Altı Karakterler de Kabadayı Moduna Geçemez.
    - Kabadayı Modunda İksir İçemezsiniz.
    Sizce Nasıl Dostlarım.Bu Konu Hakkında Extra Yorumlarınızı Bekliyorum B-)

  • G - İsteğe Bağlı Level Atlama

    Oyunda 2 Tür Şaheser İtem Grubu Var Dostlarım. 1.si Çemberlitaş İtemleri, 2.si Karaköy İtemleri. Ben Şahsen Çemberlitaş İtemlerimin Hasarının Azalmasını İstemediğim İçin Güçlenene Kadar 55 Levelde Kalıp, Biraz Palazlandıktan Sonra 59'a kasmak isterim. Benim Gibi Düşünen Bir Çok Oyuncu Olduğuna da Eminim. Oyuna Bir Level Atlama Görevi Eklense Ve Bu Görevi Yapmadan 55 levelden Yukarı Çıkamasak Bence Gayet Güzel Olurdu. Daha Sonrasında 1.C'de bahsettiğim Gibi Kademeli Olarak Silahımı Zırhlarımı Üretir Ve 59 levele Kasmaya Başlardım :thinking_face: Sanırım Harika Olurdu.

  • H - Grup Bölgesi Harici Büyük Boss'ların Drop Mantığının Düzenlenmesi

    Oyunda Boss Kaçırmanın Önüne Geçmek İçin Çoğu MMORPG Oyununda Olan Sistemin Burda da Olması Gerek Dostlarım. İlk Vurana Değil, Her Hasar Veren Oyuncuya Drop Düşmesi Oyundaki Boss Kavgalarının Önüne Geçecektir. Oyuncular Boss'u Kaçırmak Yerine Kesmeye Yardım Ederek, Boss'un Daha Hızlı Kesilmesine Ve Daha Adaletli Bir Drop Mantığının Olacağını Düşünüyorum.
    Bu Boslar Şu Şekilde Olabilir.
    - Yer Altı ~ Yeşil Hidra, Kadim Hidra, Solucan, Dişi Örümcek
    - Karaköy ~ Kraliçe, Büyük Büyücü, GBM, Komiser, Hakir
    - E Şıkkında Bahsettiğim Etkinlik Boss'u

  • I -Akçeyle Satın Alınabilen, Çeşitli Etkileri Olan Kostümler.

    Akçeyle Satın Alabildiğimiz Kırmızı Set Ve Buluşma Hatırası Dışında Kostüm Var Mı Bilmiyorum. Hatta Onlarda Kostüm Sayılmaz Çünkü Zırhlarımızı Çıkartıp Onları Giyiyoruz. Peki Zırhlarımızın Üstüne Giydiğimiz Ufak Tefek Fonksiyonlar Veren Skinn'li Kostümler Olsa Sizcede Efsane Olmaz mıydı Dostlarım? Bu Kostümler Çok Fazla Bir Etki Yaratmayan Fakat Ufak ta Olsa Etki Veren Kostümler Olmalı. Ben Kendi Kafamda Savaşçı - Büyücü - Şifacı Setleri Oluşturdum.

    - Savaşçı(Ofansif) - Saldırı Artırıcı Kostüm ~ Kritik Artırıcı Kostüm (2 seçenek)
    - Savaşçı(Defansif) - Max HP Artırıcı Kostüm ~ Defans Artırıcı Kostüm ~ Kritik Defans Artırıcı Kostüm (3 seçenek)

    - Büyücü - Kritik Hasar Artırıcı Kostüm ~ Element Direnç Kostüm (2 seçenek)
    - Büyücü - Fiziksel Hasar Artırıcı Kostüm ~ Elektrik Hasarı Artırıcı Kostüm ~ Ateş Hasarı Artırıcı Kostüm (3 seçenek)

    - Şifacı(İyeleştirme) - İyileştirme Artırıcı Kostüm ~ Kritik Artırıcı Kostüm (2 seçenek)
    - Şifacı(Gazap) - Element(Zehir, Asit) Artırıcı Kostüm ~ Max Zırh Artırıcı Kostüm ~ Şifacının Gazabı Kostümü (3 seçenek)


Umarım Sıkılmadan Sonuna Kadar Okumuşsunuzdur Dostlarım. Bu Konular Hakkında Fikirleriniz Benim İçin Değerli :relieved: Tekrardan Herkese İyi Forumlar.
Emeğinize sağlık umarım ciddi ye alinirsiniz
Kullanıcı avatarı
Boludanoyuncu
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 442
Kayıt: 24 Mar 2018 01:10
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen Boludanoyuncu »

Ciddye alınmasa da gayet güzel öneriler.Her seferinde merak ettiğim bir şeydir.Lonca savaşları çok güzel olurdu.
Kullanıcı avatarı
Comolokko
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 53
Kayıt: 20 Kas 2010 23:26
Sunucu: Eminönü

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen Comolokko »

ciddiye alacaklarını sanmıyorum ama çok güzel öneriler
Tılsımda başladık Eminönü'nde devam ediyoruz ...
Kullanıcı avatarı
xZoEE
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 23 Mar 2020 21:56

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen xZoEE »

Öylesine arkadaş arası konuşulacak konular ikv neyi ciddiye almış ki bunu alıcaklar konuşalım gitsin . Emeğine sağlık😂
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Şu fikirlere verdiğin emeği yöneticiler oyuna verse çoktan çağ atlamıştık.

Ama kabadayı modu için 30 dakika ölüm fikrini abartılı buldum :thinking_face:
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
ejedrogl
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 23 Tem 2014 00:51

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen ejedrogl »

Hepimiz,yönetime yıllardır böyle fikirler sunduk ama nafile. Ama fikir verdiğimiz bazı istekleri oyuna entegre ettiler haklarını yemeyelim. Şimdi gerçekten bu fikirlerin çok güzel,şu an mevcut oyun durumuna bakarsak,bu tür istekleri yerine getirebilecek durum da değiller,ayrıyeten oyun motorunun destekleyip desteklemeyeceği meçhul.
Kullanıcı avatarı
Zuvay
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 145
Kayıt: 19 Şub 2017 19:48

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen Zuvay »

Anladığım kadarıyla önerilerin çoğu knightta olup burda olmayan şeyler üzerine ama yinede güzel düşünülmüş.Şöyle ki

Oyundaki bonoların eritilmesi için yazdığın paradelik çok hoş gerçekten olması gereken bir şey.Dediğin gibi bankamıza para aktarabilsek ve çantamızda 999mden fazla vede ticarete 200mden fazla para konabilse zaten bu bonolar gelmeyecek olurdu mevcuttaki parada bahsettiğin materyallerin NPCler tarafından satılmasıyla para çoğunlukla erirdi(ama bu erime bir süreyle kısıtlı kalmalı eğer devam ederse oyundaki materyal para kasma dengesi bozulabilir).Belli ki oyunda geliştirici ekibin olmaması yönetici ekibin bu soruna bono ile çare aramasına sebep olmuş yoksa bu ticaretteki para kısıtlamaları kaldırılırdı demekki daha derin bir konu bu.

Eski bölgeleri canlandırma konusuna gelince.Geliştiriciler belli ki karaköyü çıkarırken bunu düşünmüş bu yüzden itemlerin bazı materyalleri meteor bossları veya sığınak çemberlitaş bölgelerinin bosslarından düşen materyaller istiyor.İnsan düşünüyor ki bu materyaller olduğuna göre eski bölgeler canlanır ama tabii ki işler planlandığı gibi gitmedi.Haydar dışında kimse junon atmıyor nitekim oyunda böyle bır kalabalık olmadığı için belirtilen bosslarda yoğunluk göremeyeceğiz herkes işini halledip karaköye dönecek.Eskiyi canlandırmak yine hüsranla sonuçlanacak.

Kabadayı moduna gelince.Sanırım metin2 deki zalim modu gibi moda geçmeyenlere de saldırıp üstüne bunada bir ceza düşünmüşsün fakat zaten oyunda eğlence için moda girip birini kestiğinde sanki adama küfretmişsin gibi seni düşman belleyip üstüne sana ve loncana kin besliyor savaş açıyor yani sen düşünmeden ceza sistemi zaten oyundaki oyuncuların belkemiğine işlenmiş durumda bütün bunların yanında oyunun bir geliştirici ekibe sahip olmaması üstüne TTnin oyuna yardımının kesmesiyle zaten yazılımsal değişiklikleri beklemek biraz ütopik oluyor.

Eski şaheserlerin eritilip karşılığında materyal almak müthiş bir fikir ama eski şaheserlerin yeni şaheserler için bir materyal olması fazlasıyla saçma oyuna sonradan dönen bir kişi halley üretmek için önce ejder sonra kıyamet sonra mı halley üretecek oyunda her şey bu kadar pratikken hangi oyuncu oyuna ilkçağdan başlamak ister :D

Bossların drop muhabbetini de Knighttaki gibi düşünmüşsün sanırım fakat oyundaki bir bosstan birden çok gruba item atması demek zaten bosslar üzerine kurulan bu oyunun kısa zaman içerisinde oyuncuların itemlerini tamamlayarak son düzlüğe geçmesine yani kimsenin birdaha boss kesmemesi demek ki pandemi sürecinden sonra oyunun tekrar tenhalaşacağını da hesaba katarsak bu yöneticilerin istemediği bir şey olur nitekim yöneticiler bu bossları yazarken en uzun vadede item atacak şeklinde tasarladıklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam :D

Etkinlik azlığına ve klan savaşlarının tek gelirinin ego tatmini ve birkaç kurul KP olduğuna katılıyorum eğer dediğin gibi birtakım bufflar (buda karahanda vardı :D ) ve ödüller ile sistematik savaşlar oyuncuları tatmin ederdi ama elden ne gelir buda çok güzel bir hayal :D

Son olarak kostümler konusunuda da şöyle diyebilirim.Oyundaki para babaları sayesinde yeni başlayan oyuncular akçe satıp zaten üstlerini birkaç haftada tamamlayıp emekçilerin önüne geçiyorken gizli bir p2w macerasına legal bi yol eklemek ne kadar mantıklı olur zaten üstlerini tamamlamış herkesin bunları alacağını hesaba katarsak güçlü daha güçlü kalacak güçsüz daha güçsüz yine kazanan kasa.

Okuduysanız teşekkür ederim
Burusuk
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 3
Kayıt: 19 May 2020 01:15

Re: Neler Yapılabilir ? Yorumlarınızı Bekliyorum!

Mesaj gönderen Burusuk »

TOLGARDA yazdı: 21 May 2020 14:52 Şu fikirlere verdiğin emeği yöneticiler oyuna verse çoktan çağ atlamıştık.

Ama kabadayı modu için 30 dakika ölüm fikrini abartılı buldum :thinking_face:
Süresi Ayarlanabilir 15 - 20 dk da olabilir :D
ejedrogl yazdı: 21 May 2020 15:22 Hepimiz,yönetime yıllardır böyle fikirler sunduk ama nafile. Ama fikir verdiğimiz bazı istekleri oyuna entegre ettiler haklarını yemeyelim. Şimdi gerçekten bu fikirlerin çok güzel,şu an mevcut oyun durumuna bakarsak,bu tür istekleri yerine getirebilecek durum da değiller,ayrıyeten oyun motorunun destekleyip desteklemeyeceği meçhul.
Evet Oyun Motorunun Neleri Destekleyip Neleri Desteklemiyceğini Bilemiyoruz Malesef :unamused:
Zuvay yazdı: 21 May 2020 15:45 Anladığım kadarıyla önerilerin çoğu knightta olup burda olmayan şeyler üzerine ama yinede güzel düşünülmüş.Şöyle ki

Oyundaki bonoların eritilmesi için yazdığın paradelik çok hoş gerçekten olması gereken bir şey.Dediğin gibi bankamıza para aktarabilsek ve çantamızda 999mden fazla vede ticarete 200mden fazla para konabilse zaten bu bonolar gelmeyecek olurdu mevcuttaki parada bahsettiğin materyallerin NPCler tarafından satılmasıyla para çoğunlukla erirdi(ama bu erime bir süreyle kısıtlı kalmalı eğer devam ederse oyundaki materyal para kasma dengesi bozulabilir).Belli ki oyunda geliştirici ekibin olmaması yönetici ekibin bu soruna bono ile çare aramasına sebep olmuş yoksa bu ticaretteki para kısıtlamaları kaldırılırdı demekki daha derin bir konu bu.

Eski bölgeleri canlandırma konusuna gelince.Geliştiriciler belli ki karaköyü çıkarırken bunu düşünmüş bu yüzden itemlerin bazı materyalleri meteor bossları veya sığınak çemberlitaş bölgelerinin bosslarından düşen materyaller istiyor.İnsan düşünüyor ki bu materyaller olduğuna göre eski bölgeler canlanır ama tabii ki işler planlandığı gibi gitmedi.Haydar dışında kimse junon atmıyor nitekim oyunda böyle bır kalabalık olmadığı için belirtilen bosslarda yoğunluk göremeyeceğiz herkes işini halledip karaköye dönecek.Eskiyi canlandırmak yine hüsranla sonuçlanacak.

Kabadayı moduna gelince.Sanırım metin2 deki zalim modu gibi moda geçmeyenlere de saldırıp üstüne bunada bir ceza düşünmüşsün fakat zaten oyunda eğlence için moda girip birini kestiğinde sanki adama küfretmişsin gibi seni düşman belleyip üstüne sana ve loncana kin besliyor savaş açıyor yani sen düşünmeden ceza sistemi zaten oyundaki oyuncuların belkemiğine işlenmiş durumda bütün bunların yanında oyunun bir geliştirici ekibe sahip olmaması üstüne TTnin oyuna yardımının kesmesiyle zaten yazılımsal değişiklikleri beklemek biraz ütopik oluyor.

Eski şaheserlerin eritilip karşılığında materyal almak müthiş bir fikir ama eski şaheserlerin yeni şaheserler için bir materyal olması fazlasıyla saçma oyuna sonradan dönen bir kişi halley üretmek için önce ejder sonra kıyamet sonra mı halley üretecek oyunda her şey bu kadar pratikken hangi oyuncu oyuna ilkçağdan başlamak ister :D

Bossların drop muhabbetini de Knighttaki gibi düşünmüşsün sanırım fakat oyundaki bir bosstan birden çok gruba item atması demek zaten bosslar üzerine kurulan bu oyunun kısa zaman içerisinde oyuncuların itemlerini tamamlayarak son düzlüğe geçmesine yani kimsenin birdaha boss kesmemesi demek ki pandemi sürecinden sonra oyunun tekrar tenhalaşacağını da hesaba katarsak bu yöneticilerin istemediği bir şey olur nitekim yöneticiler bu bossları yazarken en uzun vadede item atacak şeklinde tasarladıklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam :D

Etkinlik azlığına ve klan savaşlarının tek gelirinin ego tatmini ve birkaç kurul KP olduğuna katılıyorum eğer dediğin gibi birtakım bufflar (buda karahanda vardı :D ) ve ödüller ile sistematik savaşlar oyuncuları tatmin ederdi ama elden ne gelir buda çok güzel bir hayal :D

Son olarak kostümler konusunuda da şöyle diyebilirim.Oyundaki para babaları sayesinde yeni başlayan oyuncular akçe satıp zaten üstlerini birkaç haftada tamamlayıp emekçilerin önüne geçiyorken gizli bir p2w macerasına legal bi yol eklemek ne kadar mantıklı olur zaten üstlerini tamamlamış herkesin bunları alacağını hesaba katarsak güçlü daha güçlü kalacak güçsüz daha güçsüz yine kazanan kasa.

Okuduysanız teşekkür ederim
Değerli Görüşlerin İçin Teşekkür Ediyorum. İncelediğim Oyunlar Arasında Evet Knight'ta Vardı. Ayrıca Karahan Ve Hatta BDO gibi kapsamlı Komplike Oyundan Esinlenilmiş Fikirler Diyebilirim.

Eski Bölgeleri Canlandırmak Amacıyla Evet Bir Kaç Mataryel İsteniyor Reçetelerde, Fakat Bu Çok Sığ Kalmış Bir Adım. Daha Kapsamlı Şeyler Yapılabilirdi.

Eski Şaheserlerin Mataryel Olarak İstenmesi, ve oyuncuların en başa dönme konusuna değinecek olursak. Aslında Aksine Diğer Şıklarla Birleştirince Bu Konuyu Özellikle 2. Konunun G şıkkında Bahsettiğim Durumla Bence Oyuna Renk Gelecektir. Bu Benim Kişisel Görüşümdür Tabiki de.

Boss Drop Muhabbetindeki Tezini elbette bende kanıtlayamam o konuda sonuna kadar haklısın :)
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön