Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Deepweed
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 37
Kayıt: 11 Eki 2017 19:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Deepweed »

Merhaba ben şuan 54 lvl bir oyuncuyum.İşimden dolayı oyuna zaman fazla zaman ayıramıyorum.Benim karakterime 6 adet tılsım üretmem lazım ama zaman parayla almak istiyorum.59 lvl olunca zırh ve silah üretmem lazım parayı geçtim zaman kaybı yani şu tılsımları üretip zorluk çeken arkadaşları anlıyorum.Ama şu tılsımlar belirli para karşığı npc satılsın.Oyun daha güzel olur.Benim minimum 6 tılsıma ihtiyacım var.Ben ne illegal yollardan almak istemiyorum sizde istemiyorsunuzki yasak koymuşunuz.Tılsımlar npc satılsın.Bölge konusunda üretim zorlu olması iyi olmuş ama şu tılsımlar olayı bozuyor.Ben bu tılsım geldi diye oyunu bıraktım.Şimdi forumdan takip ediyorum.Oyuna başlamak istiyorum.Ama oyunu oynanmıycak hale sokmayın sizden ricam bu önerileri dikkate alın lütfen biz sizi ve oyunu düşündümüz için bu önerileri yapıyoruz.Sizde bunun karşılığını oyunculara yardımcı olun herkese kolay gelsin
Deepweed
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 37
Kayıt: 11 Eki 2017 19:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Deepweed »

Oyuna yeni başlayanda tılsımı olmadığı için sıkıntı yaşıyor.Bunun önüne geçseniz oyun şu aşamadan daha güzel olur yeni başlayan veya az ama oyunun eski oyuncularınıda kaybetmezsiniz.
Kullanıcı avatarı
Baltalilah
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 65
Kayıt: 18 Kas 2013 17:10
Sunucu: Anka

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Baltalilah »

Bunun için tılsımların 3 seviyesi var zaten. Bilgi tılsımları OOK larda satılıyor. Diğer tılsımların 1. seviyeleri 500 bin - 1 milyon arası alınabiliyor 2. seviyeler 60-70 milyon 1. seviye tılsımlar ile bence idare edebilirsin daha sonra 2. seviyelere güncellersin 3. seviyeye Allah kerim (Bence gereksiz aradaki %5 lik farklar için o kadar paralar vermek)
Resim
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4338
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 13:39 Bunun için tılsımların 3 seviyesi var zaten. Bilgi tılsımları OOK larda satılıyor. Diğer tılsımların 1. seviyeleri 500 bin - 1 milyon arası alınabiliyor 2. seviyeler 60-70 milyon 1. seviye tılsımlar ile bence idare edebilirsin daha sonra 2. seviyelere güncellersin 3. seviyeye Allah kerim (Bence gereksiz aradaki %5 lik farklar için o kadar paralar vermek)
Aradaki farklar için o paraları vermek gereksiz demene ithafen söylüyorum.
Oyunda şuan büyücülerin erişebileceği maksimum büyü hasarı 3200-3300 civarı. Bilgi tılsımlarının (I) ve (III) kademeleri arasında %10'luk bir fark var. 3300 hasarın %10'u 330 büyü hasarı yapar. Bu hasar getirisi neredeyse üretmek için uğraşılan zırhlar ile aynı. Değer mi değmez mi sen düşün.
Kullanıcı avatarı
Baltalilah
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 65
Kayıt: 18 Kas 2013 17:10
Sunucu: Anka

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Baltalilah »

Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.
Resim
Kullanıcı avatarı
Erebus
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 34
Kayıt: 02 May 2018 22:58
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Reenkarnasyon

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Erebus »

Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4338
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Erebus yazdı: 03 May 2018 14:32 Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 14:08 Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.

Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen MaHKuMII »

turkoxHAMSTER yazdı: 03 May 2018 14:49
Erebus yazdı: 03 May 2018 14:32 Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 14:08 Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.

Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Gerekli bilgi verilmiştir.
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen Serinplay »

MaHKuMII yazdı: 03 May 2018 16:39
turkoxHAMSTER yazdı: 03 May 2018 14:49
Erebus yazdı: 03 May 2018 14:32 Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 14:08 Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.

Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Gerekli bilgi verilmiştir.
Aynen.
Kullanıcı avatarı
MobilSorun78
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 696
Kayıt: 10 Ağu 2017 20:19
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Yalnızlık Paylaşılmaz

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Mesaj gönderen MobilSorun78 »

Serinplay yazdı: 03 May 2018 17:13
MaHKuMII yazdı: 03 May 2018 16:39
turkoxHAMSTER yazdı: 03 May 2018 14:49
Erebus yazdı: 03 May 2018 14:32 Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 14:08 Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.

Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Gerekli bilgi verilmiştir.
Aynen.
Bence de.
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
ResimResim

Beyazköşk / Mushroom - Lonelycowboy \
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön