Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen KraToSs »

Grup bölgeleri ile ortaya çıkan sorunlar silsilesi (Sığınak,Miğrat) ardından çemberlitaş ile devam etti yetmedi arz-lodos paketi ile çıtayı aştı ve bir umut büyük beklentiler ile beklenen karaköy ile umutlar son buldu.

Beklenti büyüktü. Oyuncular 6 yılın açlığını bir an önce doyurmak için güncellemeyi bekledi ve paket önümüze alelacele geldi.


Hepsi olmasada "çoğu" oyuncuların yakındığı ,sızlandığı bir durum 6 yıldır var ve hala devam etmekte.

Düşünün ki o kadar çabucak oldu ki 50 seviye sentetik lifin ederi 27.000 iken 55 seviye jakkarlı kumaşın ederi yine aynı olarak 27.000 di . Bunlar küçük detaydı önemsizdi.

45 seviye Latex de 27.000'di arada 5 seviye var ama olsun . Latex :27.000 bir düşük modeli Kenevir Lifi: 21.000

önceden bu tür küçük detaylar dikkatle inceleniyor paket öyle getiriliyordu bir paketi güzelleştiren ince detaylardır çok mu önemli artık? değil aslında konusunun açılmasına bile gerek yok. Dert ettiğim şey nedir ki? Herneyse asıl konumuz var ona gelelim;


Oyunumuza her 10 seviyede bir Pvp ortamını aşırı değiştirecek şekilde güncellemeler yapılırdı.
39 Meteor Eklentisi, 49 Derindeki sır bu oyunun en zevkli ve gerçekten PvP'yi yaşanılır yapabilir güncellemeleri idi.

39 Seviyeye bir bakalım Meteor eklentisi ile seviye sınırı 29'dan 39'a çıkarılıyor. Bu dönemde Element hasarlar savaşçı için revaçta idi Çeşitlilik çoktu astronomik rakamlar ortada yoktu 1 milyonun var demek sende zengin hissiyatı uyandırıyordu.

Savaşçı element hasarları olarak ; Magnezyum (hasar ateş), Kristal(hasar buz), Tesla (hasar elektrik), Element dışında Dalton (hasar asit ) ve gül dikeni ( hasar zehir) bulunuyordu . Maksimum hasar olarak yine saydığım 35 seviye efsunlarından (Alman) kullanılıyordu. Gördüğünüz gibi çeşitlilik çoktu. Element+Direnç kombinasyonu uygulayabiliyordunuz ve hatta karşınızdaki oyuncunun neye karşı dirençli olduğunu öğrenmek için bunu sormak yerine tek tek üzerinde setler deneyebiliyordunuz ve bunu yine oyuncu çözüyordu.

Hasar+dirençlerin yanında Hasar+savunma ve Hasar+saldırı eşyaları da mevcuttu. Dedik ya çeşitlilik çoktu büyücüler kendini Büyü hasarı+büyü kritik ile donatıp kalmıyordu ayriyeten üzerini conk diziyordu bu da bir savaşçının bir büyücüye Kütük ile dalarken 3 Defa Iska geçmesine olanak sağlıyordu düşünün bir savaşçı ve büyücüye 3 adet ıska geçen vuruş
sert vuruş ve ağır vuruş yok sadece ve sadece saldırı ve savunmaların girdiği versus var.

Bir vs 30 dakikaya kadar çıkabiliyor üstünü conk dizen bir savaşçı veyahutta üstünü nefes conk dizen bir şifacı arkasına 6 kişi takıp saatlerce meteor ada turu attırabiliyordu. Neden? Çünkü çeşitlilik var çünkü Eşyanın değeri ve yetenek sisteminin dengeli ve zevk verici oluşu var . Şifacı dediğin sadece şifa basardı şimdi ne var ? Gazap'çı şifa çok enteresan.

Şimdi 49 seviyeye bakalım Derindeki sır eklentisi ile seviye sınırı 39'dan 49'a çıkarılıyor. Bu dönemde yine tek tip savaşçı olmadığı için tüm savaşçılar sakınma açabiliyordu. 3 yeni yetenek geldi buna karşın Vs'ler yine uzun sürdü çünkü savaşçıların zırh oranı 30'da sabitlenmemişti piyasa canlıydı bir Büyük sahra plevne takı tanesi 25 'milyondan gidiyordu ve yine oyunda EN kavramı mevcuttu . Çeşitlilik vardı tek tip yücelen savaşçı yoktu şifacı vsleri bile 2.5 saate kadar ulaşabiliyordu. Oyunun en aktif dönemi bu dönem idi Günlük forum ve oyun içi aktif kullanıcı sayısı binleri aşıp oyunda 10 binleri bulabiliyordu.

Tüm bunlar son bulmaya, o eski çekici olan oyunumuz yavaş yavaş kan kaybetmeye başlamıştı Grup bölgeleri gelmişti.
Ardından bir nebze karaköyü umut ederken yine aynı olayların başa sarması son umut kırıntısınıda yok etti.

Tek tip savaşçı olayı aynı devam etmekte olup tüm savaşçılar yine yeşilmen ve vücutçu takılmaya zorlanıldı. Element hasarı olarak sadece ve sadece Ateş efsunu getirildi ve geriye kalan herşey heba edildi!
ne eskisi gibi yücelen plevne nede daha eskisi gibi alman conk vari eşyalar ortada yoktu! sadece maksimum hasar+saldırı kritik ile harmanlaştırıldı! eh dedik ya savunma ve saldırının bir önemi kalmadı. Daha iyi anlamanız için yukarıda yazdıklarıma tekrar bir bakmanızı rica edeceğim.

Eşya efsun isimleri daha özgün ve güzel iken şimdi sanki oyunun sonuna yaklaşılmışçasına yönetim kadrosunun isimleri verildi!
Nerull,Yeşilmen,Atmaca vs. Düşünün bir tane değilde birden fazla bu size bir mesaj veriyor mu acaba?

Bazı forum kullanıcıları ısrarla tüm bunları görmeyip, Asaları ürettin mi güzel kardeşim? zırh var zırh bastın mı ondan diyip aynı bozuk plakçasına forumda dile gelmeye başladılar fakat işte bunları görmediler. Üstünü fullesende İKV'de eski PVP sistemi yok!

Yeni yetenekler o çok devasa,üzerinde en çok çalışılan karaköyde yok ! Gerisini söylemeye gerek bile yok.

Ah birde tılsım konusu var ki yönetimimiz bunun bilincinde. Varolan tüm tılsım etkileri 60 seviyeden sonra yok olacak!
nasıl bir dengesizlik oluşturduklarını kendilerinin bilmesi en azından iyi.

Bundan yaklaşık birkaç ay sonra forumdan kullanıcılar aynı aynı olayı görünce serzenişte bulunacakları su götürmez bir gerçek.
Aynen şu şekilde olaylar cereyan edecektir ;


Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.


eh enerjiler arttırıldı ama buna paralel olarak hasarlarda arttırıldı.

Bu defansif dövüşme 2 III içindi birde ofansif dövüşme III var ne diyor bir forum kullanıcımız:

Ofansif Dövüşme 2 3 tılsımı ürettim.Oyunda o tılsımı kullanan her savaşçının ofansif dövüşme 3 (mavi tılsım) tılsımınında olduğunu görünce bende o tılsımı üretmeye karar verdim ve ürettim.Sanırım oyunun en gereksiz tılsımlarından birisi neden mi? Şöyle:

Eksiksiz bir savaşçının eğer bıçak sırtı kılıcı yükseltilmiş ise ve gözlüğü mor hedef ise saldırısı:363,4
Bu savaşçı Ofansif Dövüşme 3 tılsımını taktığı zaman saldırısı :[/color]375,4
Savaşçının saldırısına sadece 12 ekliyor.6-7 m verip aldığım gözlük 18.6 saldırı veriyor.Bu tılsımı üretmek isteyen oyuncular sadece "12" saldırı için 500m gibi astronomik bir para ödemek zorunda kalıyorlar.
Şimdi şöyle diyenleriniz vardır illaki çünkü bana bu tılsımı öven arkadaşlar bunu söylüyorlardı "kardeşim XXX m veriyosun ama char hiç ıska geçmiyor" kesinlikle yalan.Hayvanlara geçeceğiniz ıskanın haddi hesabı yok üst üste 6 ıska geçtim.Vs lerde işe yarıyo diyenleri duyar gibiyim o da hikaye her 4 vuruştan 1 tanesi ıska ayrıca üst üste 2 ıska da geçebiliyor char.


Ve yine aynı forum kullanıcısı bunları diyor :

[Defansif Dövüşme 2(III)] "Dengesizliği"
Bu oyundaki tartışmasız en tutarsız tılsım.Tek vuruşta 10 bin hasar nedir Allah kitap aşkına.Bu büyücüler oynamasın bu oyunu o zaman.Defansif Dövüşme 2 3 tılsımını kullanan bi savaşçı kritik vuruş yaptığı zaman büyücüye tek atıyor.Bu savaşçının Dikkat 3 tılsımı da var ise zaten hiç kaçmaya çalışmasına gerek yok o büyücünün.Bunu konuşmaya gerek yok vicdanı olan,empati kurabilen bi oyuncu bu tılsımı ne alır ne üretir.


Ohh tadından yenmez.

bitmedi devam ediyor:

Yetenek kullanan çok amaçlı yardımcı !
Saldırdığı hedef üzerinde yetenek kullanabilen tek yardımcı.Tesla direnç kırıyor mu ? Kangal durdurma atıyor mu ? Ama ayı kanatıyor.Sadece kanatması yetmezmiş gibi birde kudret götürüyor.Şifalar yine kendini büyü bozma sayesinde kurtarıyorlar ya savaşçılar ? Savaşçılar zaten 2 en fazla 3 kez zihin toplama yeteneğini kullanabiliyorlar eğer ayı kritik vuruş yaparak kanatma attıysa o kadar şanslı bile olamazsınız.Savaşçıya bu kadar torpil yapılır mı ? Def. Döv. 2 3 tılsımı olan savaşnın birde Kanatma 1 3 tılsımı olduğunu düşünürsek oyunu oynamanın hiç bir mantığı yok.


Tek çeşit savaşçı !!!
Oyundaki tüm savaşçılar aynı.Bıçak Sırtı set dışında bir parça eşya giyen adam yok.Şifacı ve büyücü öyle değil ama.Şifacının 4 seti (Ruh Döven/Siyanür/Hidroflorik/Mevlana) var.Büyücünün 4 seti (Kıyamet/Cehennem/Transformatör/Sıfır Kelvin) var. Ve bu 2 sınıfın oyuncuları hangi seti kullanırlarsa kullansınlar değişen bir şey yok (şifacı dışında) çünkü setlerin birbiri üzerinde bir üstünlüğü yok.Fakat savaşçıda durumlar değişiyor.Bıçak sırtı seti eksiksiz olan bir savaşçının verdiği hasarı eksiksiz hidra nefesi seti olan savaşçı veremiyor.Hasarlar yarı yarıya oynuyor.Üstelik maksimum hasarın direnci yokken hangi savaşçı ne için bu element seti kullanır ? Bu setin olma amacı ne ?

Ben bu oyuna para veriyorum.Karşılığını almayı istemek ben en büyük hakkım.Çünkü siz bizi bir oyuncu olarak değil "Müşteri" olarak görüyorsunuz.Bu oyun benim 14 yaşında tanıştığım oyun olamaz !



Hani dedik ya yönetimimiz oyuncuyu düşünür oyunun dengesini düşünür ona göre birşeyler yapar evet öyle oluyorda.

Başka bir forum kullanıcısının dedikleri:

Ayı açıp sarsılan adamları meteorda gördükçe savaşasım gelmiyor.3 Tane ofansif 2 3 kurt mağaranın önünde oturuyoruz.2 tane defansif oyuncu geliyor.Ayı açıyorlar ve hemen sarsılıyorlar.Biz daha olayın farkına varmadan kudretimiz 45 oluyor.En nihayetinde kudretin bitiyor ve depar da söz konusu olmuyor.Canımı al,kudretimi alma demek isterdim.
2 büyücü 1 tank rayın başında otururken lodos bir şifacı geldi.Selamını verdi,aldık ve item değiştirerek Siyanür asasını giydi.Biz tam ilk slotu çekecektik ki 3 saniye de hepimize zehir attı.Abartmadan söylüyorum ben daha ilk büyü bozmamı atarken 30dan fazla canım gitti.Bir etkisi olmasada şifacıya zihin attım.Kutup açarken bir 35 can daha kaybettim.Kutuptan çıktığımızda hem ben hem diğer büyücü öldü.Tank ise sarsıldı.Ama kurtaramadı çünkü şifacı hapisten çıktığında asitleri ile onu da devirdi.Yani demem o ki,Gazap 1 (III),Zehirleme 1 (III) olan şifacı görürseniz,ya zihin atın direk ya da yolunuzu değiştirin.Oyundan bezdirirler.
Tek çeşit savaşcı olayıysa tüm 2008 2009 yıllarında oynamış savaşcı ustaları tarafından şikayet edilen bir şey.
Umarım düzeltmeler yapılır,bir güncelleme gelirse ya da gelmezse.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
ottomanempire
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 199
Kayıt: 01 Kas 2010 20:01
Sunucu: Anka

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen ottomanempire »

Paketin yeni yetenekler getirmediğini öğrendiğim an oyunu oynamamaya karar vermiştim. Sadece açık betada takıldım biraz. O da yetti zaten. Açıkçası ben insanlardan daha büyük tepkiler bekliyordum bu yetenek konusunda. Artık beklentiyi ne kadar düşürdülerse ve kendilerini bu oyuna ne derece adadılarsa, önlerine konan her şeyi kabul ediyorlar. En ufak şeyle mutlu oluyorlar. Yahu, oyuna yeni seviyeler geldi ama yeni yetenek gelmedi. Oyunda değişen bir şey yok. Millet en fazla bir haftada 59 oluyor. Hadi iki bilemedin üç ay sonra üstlerini dizmiş olurlar. Sonra? Aynı yeteneklerle, aynı pvpler. Değişen hiçbir şey yok. Ama para yağdırmaya devam. Eleştirmeyi geçtim, bazıları yönetimin avukatlığını yapıyor. Yok yetenek gelirse denge bozulurmuş falan. Onu da ben mi düşüneceğim? Dengesini kuracaklar. Şu anda çok mu dengeli, o da ayrı mevzu. :)
Ozan ATALAY [ ANKA ]
İyi bir savaşçı kendini yenilgiden koruyabilir ama düşmanı yenmeyi garantileyemez..
Kullanıcı avatarı
Furkaaaaann
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 352
Kayıt: 12 Eyl 2011 11:42
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen Furkaaaaann »

O kadar haklısın ki ne desem bilemedim
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen Serinplay »

Şahsen hiç pvp yapmıyordum ama artık pve'si de kalmadı.Tam zaman kaybına dönüştü ve kısır döngüye girdi.Acele kararlar ile anlamsız değişiklikler yapıldı.Bu yüzden oynamıyorum artık şu fan art sonuçlarını açıklasalar foruma da uğramayacağım yav zaten tuhaf tuhaf konular almış başını gitmiş.
Kullanıcı avatarı
SPIEGLEIN
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2748
Kayıt: 30 Tem 2017 08:45
Sunucu: Eminönü
Lonca: Kök Tengri
Discord: met00

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen SPIEGLEIN »

Serinplay yazdı: 11 Mar 2018 21:55 Şahsen hiç pvp yapmıyordum ama artık pve'si de kalmadı.Tam zaman kaybına dönüştü ve kısır döngüye girdi.Acele kararlar ile anlamsız değişiklikler yapıldı.Bu yüzden oynamıyorum artık şu fan art sonuçlarını açıklasalar foruma da uğramayacağım yav zaten tuhaf tuhaf konular almış başını gitmiş.
Knka sende mi bıraktın artık ??
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen Serinplay »

SPIEGLEIN yazdı: 11 Mar 2018 22:08
Serinplay yazdı: 11 Mar 2018 21:55 Şahsen hiç pvp yapmıyordum ama artık pve'si de kalmadı.Tam zaman kaybına dönüştü ve kısır döngüye girdi.Acele kararlar ile anlamsız değişiklikler yapıldı.Bu yüzden oynamıyorum artık şu fan art sonuçlarını açıklasalar foruma da uğramayacağım yav zaten tuhaf tuhaf konular almış başını gitmiş.
Knka sende mi bıraktın artık ??
İndirmedim bile :)
Kullanıcı avatarı
AyYildizli
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 183
Kayıt: 12 Eki 2014 14:33
Sunucu: Eminönü

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen AyYildizli »

Serinplay yazdı: 11 Mar 2018 22:09
SPIEGLEIN yazdı: 11 Mar 2018 22:08
Serinplay yazdı: 11 Mar 2018 21:55 Şahsen hiç pvp yapmıyordum ama artık pve'si de kalmadı.Tam zaman kaybına dönüştü ve kısır döngüye girdi.Acele kararlar ile anlamsız değişiklikler yapıldı.Bu yüzden oynamıyorum artık şu fan art sonuçlarını açıklasalar foruma da uğramayacağım yav zaten tuhaf tuhaf konular almış başını gitmiş.
Knka sende mi bıraktın artık ??
İndirmedim bile :)
Yapma ya! Senin açtığın o güzel konuların hastasıydım ama. Üzdün :(
Yarın ufuk grimsi pembe olur belki, pembemsi griden iyidir her şekilde...
Kullanıcı avatarı
ikomanche
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 140
Kayıt: 17 Eki 2017 00:17
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy Of War

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen ikomanche »

Üzülerek söylüyorum ki İKV'nin şuan ki hali oynadığım oyunlar arasında en fazla zaman israfı olan oyun.
İKV
D. 25.12.2006
Ö. 11.06.2011
Kullanıcı avatarı
NaudiR
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 380
Kayıt: 19 Haz 2015 11:31

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen NaudiR »

KraToSs yazdı: 11 Mar 2018 21:24 Grup bölgeleri ile ortaya çıkan sorunlar silsilesi (Sığınak,Miğrat) ardından çemberlitaş ile devam etti yetmedi arz-lodos paketi ile çıtayı aştı ve bir umut büyük beklentiler ile beklenen karaköy ile umutlar son buldu.

Beklenti büyüktü. Oyuncular 6 yılın açlığını bir an önce doyurmak için güncellemeyi bekledi ve paket önümüze alelacele geldi.


Hepsi olmasada "çoğu" oyuncuların yakındığı ,sızlandığı bir durum 6 yıldır var ve hala devam etmekte.

Düşünün ki o kadar çabucak oldu ki 50 seviye sentetik lifin ederi 27.000 iken 55 seviye jakkarlı kumaşın ederi yine aynı olarak 27.000 di . Bunlar küçük detaydı önemsizdi.

45 seviye Latex de 27.000'di arada 5 seviye var ama olsun . Latex :27.000 bir düşük modeli Kenevir Lifi: 21.000

önceden bu tür küçük detaylar dikkatle inceleniyor paket öyle getiriliyordu bir paketi güzelleştiren ince detaylardır çok mu önemli artık? değil aslında konusunun açılmasına bile gerek yok. Dert ettiğim şey nedir ki? Herneyse asıl konumuz var ona gelelim;


Oyunumuza her 10 seviyede bir Pvp ortamını aşırı değiştirecek şekilde güncellemeler yapılırdı.
39 Meteor Eklentisi, 49 Derindeki sır bu oyunun en zevkli ve gerçekten PvP'yi yaşanılır yapabilir güncellemeleri idi.

39 Seviyeye bir bakalım Meteor eklentisi ile seviye sınırı 29'dan 39'a çıkarılıyor. Bu dönemde Element hasarlar savaşçı için revaçta idi Çeşitlilik çoktu astronomik rakamlar ortada yoktu 1 milyonun var demek sende zengin hissiyatı uyandırıyordu.

Savaşçı element hasarları olarak ; Magnezyum (hasar ateş), Kristal(hasar buz), Tesla (hasar elektrik), Element dışında Dalton (hasar asit ) ve gül dikeni ( hasar zehir) bulunuyordu . Maksimum hasar olarak yine saydığım 35 seviye efsunlarından (Alman) kullanılıyordu. Gördüğünüz gibi çeşitlilik çoktu. Element+Direnç kombinasyonu uygulayabiliyordunuz ve hatta karşınızdaki oyuncunun neye karşı dirençli olduğunu öğrenmek için bunu sormak yerine tek tek üzerinde setler deneyebiliyordunuz ve bunu yine oyuncu çözüyordu.

Hasar+dirençlerin yanında Hasar+savunma ve Hasar+saldırı eşyaları da mevcuttu. Dedik ya çeşitlilik çoktu büyücüler kendini Büyü hasarı+büyü kritik ile donatıp kalmıyordu ayriyeten üzerini conk diziyordu bu da bir savaşçının bir büyücüye Kütük ile dalarken 3 Defa Iska geçmesine olanak sağlıyordu düşünün bir savaşçı ve büyücüye 3 adet ıska geçen vuruş
sert vuruş ve ağır vuruş yok sadece ve sadece saldırı ve savunmaların girdiği versus var.

Bir vs 30 dakikaya kadar çıkabiliyor üstünü conk dizen bir savaşçı veyahutta üstünü nefes conk dizen bir şifacı arkasına 6 kişi takıp saatlerce meteor ada turu attırabiliyordu. Neden? Çünkü çeşitlilik var çünkü Eşyanın değeri ve yetenek sisteminin dengeli ve zevk verici oluşu var . Şifacı dediğin sadece şifa basardı şimdi ne var ? Gazap'çı şifa çok enteresan.

Şimdi 49 seviyeye bakalım Derindeki sır eklentisi ile seviye sınırı 39'dan 49'a çıkarılıyor. Bu dönemde yine tek tip savaşçı olmadığı için tüm savaşçılar sakınma açabiliyordu. 3 yeni yetenek geldi buna karşın Vs'ler yine uzun sürdü çünkü savaşçıların zırh oranı 30'da sabitlenmemişti piyasa canlıydı bir Büyük sahra plevne takı tanesi 25 'milyondan gidiyordu ve yine oyunda EN kavramı mevcuttu . Çeşitlilik vardı tek tip yücelen savaşçı yoktu şifacı vsleri bile 2.5 saate kadar ulaşabiliyordu. Oyunun en aktif dönemi bu dönem idi Günlük forum ve oyun içi aktif kullanıcı sayısı binleri aşıp oyunda 10 binleri bulabiliyordu.

Tüm bunlar son bulmaya, o eski çekici olan oyunumuz yavaş yavaş kan kaybetmeye başlamıştı Grup bölgeleri gelmişti.
Ardından bir nebze karaköyü umut ederken yine aynı olayların başa sarması son umut kırıntısınıda yok etti.

Tek tip savaşçı olayı aynı devam etmekte olup tüm savaşçılar yine yeşilmen ve vücutçu takılmaya zorlanıldı. Element hasarı olarak sadece ve sadece Ateş efsunu getirildi ve geriye kalan herşey heba edildi!
ne eskisi gibi yücelen plevne nede daha eskisi gibi alman conk vari eşyalar ortada yoktu! sadece maksimum hasar+saldırı kritik ile harmanlaştırıldı! eh dedik ya savunma ve saldırının bir önemi kalmadı. Daha iyi anlamanız için yukarıda yazdıklarıma tekrar bir bakmanızı rica edeceğim.

Eşya efsun isimleri daha özgün ve güzel iken şimdi sanki oyunun sonuna yaklaşılmışçasına yönetim kadrosunun isimleri verildi!
Nerull,Yeşilmen,Atmaca vs. Düşünün bir tane değilde birden fazla bu size bir mesaj veriyor mu acaba?

Bazı forum kullanıcıları ısrarla tüm bunları görmeyip, Asaları ürettin mi güzel kardeşim? zırh var zırh bastın mı ondan diyip aynı bozuk plakçasına forumda dile gelmeye başladılar fakat işte bunları görmediler. Üstünü fullesende İKV'de eski PVP sistemi yok!

Yeni yetenekler o çok devasa,üzerinde en çok çalışılan karaköyde yok ! Gerisini söylemeye gerek bile yok.

Ah birde tılsım konusu var ki yönetimimiz bunun bilincinde. Varolan tüm tılsım etkileri 60 seviyeden sonra yok olacak!
nasıl bir dengesizlik oluşturduklarını kendilerinin bilmesi en azından iyi.

Bundan yaklaşık birkaç ay sonra forumdan kullanıcılar aynı aynı olayı görünce serzenişte bulunacakları su götürmez bir gerçek.
Aynen şu şekilde olaylar cereyan edecektir ;
KARDEŞİM SEN BÖLGEYİ KOLAY MI SANIYORSUN? 59 ASA DÜŞÜRDÜN MÜ? HAKİR'İ KESTİN Mİ? NE BEKLİYORSUNUZ ANLAMIYORUM Kİ. ÖNEMLİ OLAN 59 OLMAK DEĞİL İTEMLERİ DİZMEK ANLA ARTIK ŞUNU. BEĞENMEYEN OYUNU SİLSİN. BOŞ KONUŞMAYIN FAZLA. AYRICA SAÇMA SAÇMA YENİLİK İSTEYENLER OLUYOR ARKADAŞIM METİN2 Mİ BU OYUN? DALGAMI GEÇİYORSUNUZ? BU OYUNUN DİĞER OYUNLARDAN BİR FARKI VAR. BEĞENMEYEN GİTSİN METİN2 YA DA DİĞER OYUNLARI OYNASIN. HE SON OLARAK KASA GENİŞLETMEYİ, KARAKTER TİPİ DEĞİŞTİRMEYİ FİLAN DA MARKETE BEKLİYORUZ. AKÇE'Yİ HARCAYACAK BİR ŞEY KALMADI ARTIK LÜTFEN!

Şaka bir yana uğraşıp yazdığın ellerine sağlık.
İKV

2008 - 2018

Çemberlitaş'ı mumla arayacağınız günler yakındır!
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Oyun gidişatı Pvp sistemi ve diğer konular

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Gerçekten oyun çok kötü bir yere gidiyor
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön