Kardeşim bossa vuran kişilerin önemi yok. İlk vuran grupta sadece 59. seviyelere düşecek. İsterse diğer herkes 49 olsun yani. Poşet istiyorsan Büyük Büyücü'de 57 Komiser'de 58 Hakir'de 59 olacaksın.CHOSENPERSON yazdı: ↑02 Mar 2018 02:45 ıtem dusmesı ıcın boss'la aynı sevıye olması demıssınız asıl grup 59 destek grubu 49 olursa ne olur o zaman
Karaköy Sorular-Cevaplar
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
- Chaqmaxsheytan
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 241
- Kayıt: 16 Ağu 2011 00:47
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: <Academy Of War>
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Peki kıyamet ne zaman kopacak?
Eklentinin zincirlerini çözme zamanı geldi; herkese mutlu kıyametler...
Herkese mutlu kıyametler arkadaşlar
Eklentinin zincirlerini çözme zamanı geldi; herkese mutlu kıyametler...
Herkese mutlu kıyametler arkadaşlar
- Chaqmaxsheytan
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 241
- Kayıt: 16 Ağu 2011 00:47
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: <Academy Of War>
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Chaqmaxsheytan yazdı: ↑02 Mar 2018 08:26 Peki kıyamet ne zaman kopacak?
Eklentinin zincirlerini çözme zamanı geldi; herkese mutlu kıyametler...
Gelecek olan bölge ile birlikte görevleri iyice okuyup oyunu daha iyi bir hevesle oynayabiliriz sanırım bu sözden sonra her şey yerine oturur diye umuyorum
- ARGOS
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1259
- Kayıt: 16 May 2010 13:13
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Old Brothers
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Öncelikle yoğun olarak karşılaşılan sorulara içten cevaplarınızdan ve emeklerinizden dolayı teşekkür ederim. Bugün geçeceğimiz tam sürüm ile birlikte site ve forum temaları da Karaköy'e uygun hale gelecek mi? Açık Beta geldiği gün güncelleşir diye düşünüyordum fakat tam sürümün geleceği günün sabahında da hala Arz ve Lodos teması ile karşılaşınca sorma gereğinde bulundum.
ARGOS - ARGOSS
.

.
Düzenbazlık ince bir tüy ise adalet "Ecel Getiren"dir...

İsmail Kaya
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
hocam aynı şeyleri sürekli tekrarlıyorsunuz işte bunu her zaman yaptınız sadece karaköyde değil neden inkar ediyorsunuz ? bosslar bile eski skilleri atıyor bi tane boss meteor zamanındaki asiti atıyor hala diğeri gbmx'in mermisini felan atıyor fare adamlara da eski saklı ırkın attığı skillin aynısını koymuşsunuz hele yerde hala eminönündeki kobra geziyor onla hiç oynama yapmadan koymuşsunuz 4k dota saatiyle 100 farklı kobra modellerdiniz burada eleştiri yapmak için yeterince vaktim yok kolaya kaçtığınızın birçok kanıtı var üşeniyorum yazmaya ve de yapıcı eleştiri yapmaya çalışıyorum kolaya kaçtığınızı anlamak için de çok değil 5 10 iq yeter yukarıda hala savunanlar olmuş hadi hepsini hala eski skilleri atmasını eski yaratıklar olmasını (tıpkı holdeki gibi) boş verin kolaya kaçtığınızın en büyük kanıtı 3 yeni yetenek gelmemesi oyunun hikayesinde de 59 seviyede 3 yeni yetenek gelmeyecek mi yazıyordu ?Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 22:31Karaköy'ü yeterince oynadığınızı ya da algıladığınızı düşünmüyorum...dade1302 yazdı: ↑01 Mar 2018 21:27 mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu
Karaköy bugüne kadar üzerinde en çok çalıştığımız eklenti paketi. Hiçbir bölge için bu kadar çok model yapılmadı. Karaköy'de Eminönü'nden kullandığımız tek yapı modeli, devamlılığın sağlanması açısından Galata Köprüsü. Ayrıca Karaköy'deki Sığınaklar Bölgesi de Eminönü'ndeki ile yaklaşık zamanlarda yapılıyor ve yine görsel tutarlılığın sağlanması açısından sığınaklar kaplamalarını kullanıyor. O modeller için farklı kaplamalar yapmak bizim için sorun değildi ancak tutarlı ve tanıdık olmasını tercih ettik. (İçeride oldukça farklı modeller de mevcut)
Karaköy'dekiler milisler, Eminönü'nde geminin orada savaştıklarınıza benzer modeller evet (Fare adamların birden marslılara benzemesi pek mantıksız olurdu) Görsel tutarlılık için, Eminönü'nde gördüğünüz fareadamların benzerlerinin Karaköy'de de bulunması bir zorunluluktu. Onların yanında güçlü zırhlar giymiş ya da tamamen farklı konseptlerde pek çok fareadam ekleyerek bölgeyi zenginleştirdik. Hikayeyi takip eden oyuncularımız zaten Karaköy'de karşılaşacakları ana unsurun fare adamlar olacağını biliyorlardı bu açıdan bir hayal kırıklığı yaşadıklarını sanmıyorum.
Karaköy'e gidenler pek çok orjinalinin 1-1 aynısı bina modellendiğini ve aralardaki standart binaların da Karaköy'deki genel yapı stilinde hazırlanıp döşendiğini fark edebilirler. Ayrıca kaplama kalitesi de Eminönü'nün 4 katı kadar arttırıldı.
Oyun için uzun süredir bu kadar silah, zırh ve takım da yapılmamıştı. Ayrıca NPC'lerde de çeşitten hiç kaçmadık, tek amacımız İKV oyuncusu için hiçbirşeyden kaçınılmamış tam ve eksiksiz bir eklenti paketi ortaya çıkarmaktı.
İster inanın ister inanmayın bu eklenti paketi için şimdiye kadar hiçbir eklenti paketi için yapılmayan boyutta bir çalışma ortaya konuldu. Yani biz oyuncularımıza 10 dk. uğraşılıp ortaya atılmış modeller yapmayacak kadar çok değer veriyoruz, bu her zaman da böyle oldu. Zaten durum sizin dediğiniz gibi olsaydı, her sene bir eklenti paketi çıkartmak bizim için sorun teşkil etmezdi. Biz bizi tatmin etmeyen hiçbir paketi siz oyuncularımıza sunmadık.
Sizin ortaya çıkan sonuçtan memnun olmamış olmanız üzücü tabii ancak her oyun her zevke hitap edecek diye bir kaide de yok. Yine de biraz daha dikkatli oynayarak oyuna bir şans daha vermenizi tavsiye ederim.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
dade1302 yazdı: ↑02 Mar 2018 12:12hocam aynı şeyleri sürekli tekrarlıyorsunuz işte bunu her zaman yaptınız sadece karaköyde değil neden inkâr ediyorsunuz ? bosslar bile eski skilleri atıyor bir tane boss meteor zamanındaki asiti atıyor hala diğeri gbmx'in mermisini felan atıyor fare adamlara da eski saklı ırkın attığı skillin aynısını koymuşsunuz hele yerde hala eminönündeki kobra geziyor onla hiç oynama yapmadan koymuşsunuz 4k dota saatiyle 100 farklı kobra modellerdiniz burada eleştiri yapmak için yeterince vaktim yok kolaya kaçtığınızın birçok kanıtı var üşeniyorum yazmaya ve de yapıcı eleştiri yapmaya çalışıyorum kolaya kaçtığınızı anlamak için de çok değil 5 10 iq yeter yukarıda hala savunanlar olmuş hadi hepsini hala eski skilleri atmasını eski yaratıklar olmasını (tıpkı holdeki gibi) boş verin kolaya kaçtığınızın en büyük kanıtı 3 yeni yetenek gelmemesi oyunun hikayesinde de 59 seviyede 3 yeni yetenek gelmeyecek mi yazıyordu ?Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 22:31Karaköy'ü yeterince oynadığınızı ya da algıladığınızı düşünmüyorum...dade1302 yazdı: ↑01 Mar 2018 21:27 mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu
Karaköy bugüne kadar üzerinde en çok çalıştığımız eklenti paketi. Hiçbir bölge için bu kadar çok model yapılmadı. Karaköy'de Eminönü'nden kullandığımız tek yapı modeli, devamlılığın sağlanması açısından Galata Köprüsü. Ayrıca Karaköy'deki Sığınaklar Bölgesi de Eminönü'ndeki ile yaklaşık zamanlarda yapılıyor ve yine görsel tutarlılığın sağlanması açısından sığınaklar kaplamalarını kullanıyor. O modeller için farklı kaplamalar yapmak bizim için sorun değildi ancak tutarlı ve tanıdık olmasını tercih ettik. (İçeride oldukça farklı modeller de mevcut)
Karaköy'dekiler milisler, Eminönü'nde geminin orada savaştıklarınıza benzer modeller evet (Fare adamların birden marslılara benzemesi pek mantıksız olurdu) Görsel tutarlılık için, Eminönü'nde gördüğünüz fareadamların benzerlerinin Karaköy'de de bulunması bir zorunluluktu. Onların yanında güçlü zırhlar giymiş ya da tamamen farklı konseptlerde pek çok fareadam ekleyerek bölgeyi zenginleştirdik. Hikayeyi takip eden oyuncularımız zaten Karaköy'de karşılaşacakları ana unsurun fare adamlar olacağını biliyorlardı bu açıdan bir hayal kırıklığı yaşadıklarını sanmıyorum.
Karaköy'e gidenler pek çok orjinalinin 1-1 aynısı bina modellendiğini ve aralardaki standart binaların da Karaköy'deki genel yapı stilinde hazırlanıp döşendiğini fark edebilirler. Ayrıca kaplama kalitesi de Eminönü'nün 4 katı kadar arttırıldı.
Oyun için uzun süredir bu kadar silah, zırh ve takım da yapılmamıştı. Ayrıca NPC'lerde de çeşitten hiç kaçmadık, tek amacımız İKV oyuncusu için hiçbirşeyden kaçınılmamış tam ve eksiksiz bir eklenti paketi ortaya çıkarmaktı.
İster inanın ister inanmayın bu eklenti paketi için şimdiye kadar hiçbir eklenti paketi için yapılmayan boyutta bir çalışma ortaya konuldu. Yani biz oyuncularımıza 10 dk. uğraşılıp ortaya atılmış modeller yapmayacak kadar çok değer veriyoruz, bu her zaman da böyle oldu. Zaten durum sizin dediğiniz gibi olsaydı, her sene bir eklenti paketi çıkartmak bizim için sorun teşkil etmezdi. Biz bizi tatmin etmeyen hiçbir paketi siz oyuncularımıza sunmadık.
Sizin ortaya çıkan sonuçtan memnun olmamış olmanız üzücü tabii ancak her oyun her zevke hitap edecek diye bir kaide de yok. Yine de biraz daha dikkatli oynayarak oyuna bir şans daha vermenizi tavsiye ederim.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
İKV'nin hikayesi belli, mekaniği belli arkadaş. Sana gidip diğer oyunlarda olan bambaşka yapılar mı modellesinler ya da bambaşka yetenekler mi modellesinler yaratıklar için. Karaköy'ün fare adamlarla dolu olacağı zaten belliydi. Onun dışında büyük büyücü için asit atıyor demişsin. Yahu ne olmasını bekliyorsun? Asit bu oyunun yapısında olan bir durum. Sana sıfırdan bambaşka bir şey mi yaratsınlar? Neyi mantıksız ya da kolaya kaçmak bunun? Evet mermi sıkıyor GBM-X gibi çünkü oyunun yapısındaki her şey birbiriyle bağlantılı. Gaffar kaos atıyor, ee Kadim'de farklı bir etki yaratıyor ama aynı simge görünüyor. Olay simgenin değişmemesi mi yani?dade1302 yazdı: ↑02 Mar 2018 12:12hocam aynı şeyleri sürekli tekrarlıyorsunuz işte bunu her zaman yaptınız sadece karaköyde değil neden inkar ediyorsunuz ? bosslar bile eski skilleri atıyor bi tane boss meteor zamanındaki asiti atıyor hala diğeri gbmx'in mermisini felan atıyor fare adamlara da eski saklı ırkın attığı skillin aynısını koymuşsunuz hele yerde hala eminönündeki kobra geziyor onla hiç oynama yapmadan koymuşsunuz 4k dota saatiyle 100 farklı kobra modellerdiniz burada eleştiri yapmak için yeterince vaktim yok kolaya kaçtığınızın birçok kanıtı var üşeniyorum yazmaya ve de yapıcı eleştiri yapmaya çalışıyorum kolaya kaçtığınızı anlamak için de çok değil 5 10 iq yeter yukarıda hala savunanlar olmuş hadi hepsini hala eski skilleri atmasını eski yaratıklar olmasını (tıpkı holdeki gibi) boş verin kolaya kaçtığınızın en büyük kanıtı 3 yeni yetenek gelmemesi oyunun hikayesinde de 59 seviyede 3 yeni yetenek gelmeyecek mi yazıyordu ?Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 22:31Karaköy'ü yeterince oynadığınızı ya da algıladığınızı düşünmüyorum...dade1302 yazdı: ↑01 Mar 2018 21:27 mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu
Karaköy bugüne kadar üzerinde en çok çalıştığımız eklenti paketi. Hiçbir bölge için bu kadar çok model yapılmadı. Karaköy'de Eminönü'nden kullandığımız tek yapı modeli, devamlılığın sağlanması açısından Galata Köprüsü. Ayrıca Karaköy'deki Sığınaklar Bölgesi de Eminönü'ndeki ile yaklaşık zamanlarda yapılıyor ve yine görsel tutarlılığın sağlanması açısından sığınaklar kaplamalarını kullanıyor. O modeller için farklı kaplamalar yapmak bizim için sorun değildi ancak tutarlı ve tanıdık olmasını tercih ettik. (İçeride oldukça farklı modeller de mevcut)
Karaköy'dekiler milisler, Eminönü'nde geminin orada savaştıklarınıza benzer modeller evet (Fare adamların birden marslılara benzemesi pek mantıksız olurdu) Görsel tutarlılık için, Eminönü'nde gördüğünüz fareadamların benzerlerinin Karaköy'de de bulunması bir zorunluluktu. Onların yanında güçlü zırhlar giymiş ya da tamamen farklı konseptlerde pek çok fareadam ekleyerek bölgeyi zenginleştirdik. Hikayeyi takip eden oyuncularımız zaten Karaköy'de karşılaşacakları ana unsurun fare adamlar olacağını biliyorlardı bu açıdan bir hayal kırıklığı yaşadıklarını sanmıyorum.
Karaköy'e gidenler pek çok orjinalinin 1-1 aynısı bina modellendiğini ve aralardaki standart binaların da Karaköy'deki genel yapı stilinde hazırlanıp döşendiğini fark edebilirler. Ayrıca kaplama kalitesi de Eminönü'nün 4 katı kadar arttırıldı.
Oyun için uzun süredir bu kadar silah, zırh ve takım da yapılmamıştı. Ayrıca NPC'lerde de çeşitten hiç kaçmadık, tek amacımız İKV oyuncusu için hiçbirşeyden kaçınılmamış tam ve eksiksiz bir eklenti paketi ortaya çıkarmaktı.
İster inanın ister inanmayın bu eklenti paketi için şimdiye kadar hiçbir eklenti paketi için yapılmayan boyutta bir çalışma ortaya konuldu. Yani biz oyuncularımıza 10 dk. uğraşılıp ortaya atılmış modeller yapmayacak kadar çok değer veriyoruz, bu her zaman da böyle oldu. Zaten durum sizin dediğiniz gibi olsaydı, her sene bir eklenti paketi çıkartmak bizim için sorun teşkil etmezdi. Biz bizi tatmin etmeyen hiçbir paketi siz oyuncularımıza sunmadık.
Sizin ortaya çıkan sonuçtan memnun olmamış olmanız üzücü tabii ancak her oyun her zevke hitap edecek diye bir kaide de yok. Yine de biraz daha dikkatli oynayarak oyuna bir şans daha vermenizi tavsiye ederim.
Karaköy için eleştireceğim en önemli şey, patronların kesiminde hiçbir numara olmaması. Bu benim için en büyük hayal kırıklığı oldu. Çemberlitaş'ın ne kadar güzel bir bölge olduğunu anladım bu sayede.
İKV
2008 - 2018
Çemberlitaş'ı mumla arayacağınız günler yakındır!
2008 - 2018
Çemberlitaş'ı mumla arayacağınız günler yakındır!
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
O farelere patronun kim olduğunu göstermemiz gerek dayanamıyorum getirin şu karaköyü
Göster
AltınvuruŞ
ULUBİLGİN
HARAÇ
SOLKAPALI
ULUBİLGİN
HARAÇ
SOLKAPALI
- flashforce
- İskele Babası
- Mesajlar: 46
- Kayıt: 31 Tem 2013 01:35
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Destruction
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Eski launcher üstüne mi gelecek güncelleme yoksa yeni bir dosyamı indireceğiz acil cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Cevaplanan soruya göre Örneğin; Benim eksik olan Sıfır Kelvin eşyalarımı düşürmek için Gaffar, Stuart vs. şefleri kesmek için bölge attığım zaman ihtiyacım olan eşyalar düşmeyecek mi artık ? Lütfen yardımcı olursanız sevinirim ... Kafa karışıklılığı oluştu ...
» | GiHaN |