Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
saglam
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 652
Kayıt: 11 Mar 2013 19:26
Sunucu: Sancak
Lonca: Hamidiye

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen saglam »

saglam yazdı: 30 Ara 2017 22:44
MXneo yazdı: 30 Ara 2017 20:53
Rasenganm yazdı: 30 Ara 2017 20:06 Bu tılsımın hasarı düşürülse o zaman bu tılsımı kullanan adam nasıl kesim yapacak biri bunu bana anlatsın tamam diyeyim? Tek zaten atmıyor iksirsiz vs. Ayrıca çok fazla ıska geçiyor başka tılsımlarınız yoksa. Eğer def23ün hasarı düşerse, sadece m1 m21li bir büyücü kite yaparak defi rahatlıkla kesebilir. Def23 olmadan bi savaşçıyı def modda oynamaya çalışın. Mesela tılsım hasarını %100den %70e çeksinler. Hiçbir türlü karşı tarafı kesemezsiniz hata yapmazsa. Ofansifle vs atıldığı zaman bile ard arda 4 5 kere ıska geçebiliyor çok da iyi bir tılsım değil yani. Eğer def23 ile bir def oynamış olsanız anlardınız demek istediğimi. Bu tılsımın hasarı düşerse sadece ofansif savaşçı sınıfı olur def diye birşey kalmaz. Evet 4 tılsımlı bi büyücüyseniz ve 1 tılsımlı adamdan bu kadar hasar yiyorsanız ister istemez sinirleniyorsunuz ama empati kurup defler tarafından bakın. Çifte balyoz ikilisi bu kadar vurmasa nasıl öleceksiniz ? Sert vuruş ağır vuruş gibi ikincil bir hasar kaynağı yok farkındaysanız. Ben iyi bir def oyuncusu değilim bazı zamanlar kötü oynamamın üstüne ard arda ıska geçmesi çok sinirlendiriyor büyücü ofansif vs normalde kesebilecekken kesemiyorsunuz ve günde 20 kere başınıza geliyor bu durum. Ofans oynamak çok daha zevkli fakat onda da büyüler bi konsa kalkıyor direk yerdesiniz. Kimse buna laf etmiyor ama :) ben ofansif oynayamadığım için def oynuyorum
Merhaba

Öncelikle Belirteyim Savaşçı İçin 2 Adet Oynama Türü Vardır 1.si Ofansif Savaşçı Genelde Gruplarda Yer Almazlar ve Bireysel Takılırlar Enerjileri ve Zırhı Normal Hasarı Max Düzeydedir. Hasar Yeteneklerinde Ustalaşmışlardır VS,PVP,Klan Savaşları Vb. 2.si ise Defansif Savaşçı Yani Adından da Anlaşılacağı Gibi Bir Nevi Koruyucudur Korumada Ustalaşmış Yeteneklere Sahiptir ve Gruplarda Ön Saflarda Yer Almaktadır. Enerjileri ve Zırhı Çok Yüksektir. Fakat Hasarı Düşüktür Görevi Düşmanları Sağlam Bedenine Çekerek Hasar Veren Gruptakileri Korumaktır. Hasar Vermek Değildir. Umarım Açıklayıcı Olmuştur.


Kaynak: http://www.istanbuloyun.com/Classes.aspx
Sadece başını okudum ama büyücü halimle 14 k hasar yedigim çok oldu benim.veya cifteyle 4-5k yediğim de çok oldu
Ayriyeten eğer savaşmak istiyosan ofansif yap kardeş adı üstünde saldırgan yani
Sahira

Stodig

drNOVALGİN
Kullanıcı avatarı
Rasenganm
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 162
Kayıt: 23 Şub 2017 18:51
Sunucu: Eminönü

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen Rasenganm »

MXneo yazdı: 30 Ara 2017 20:53
Rasenganm yazdı: 30 Ara 2017 20:06 Bu tılsımın hasarı düşürülse ...
Merhaba

Öncelikle Belirteyim Savaşçı İçin 2 Adet Oynama Türü Vardır 1.si Ofansif Savaşçı Genelde Gruplarda Yer Almazlar ve Bireysel Takılırlar Enerjileri ve Zırhı Normal Hasarı Max Düzeydedir. Hasar Yeteneklerinde Ustalaşmışlardır VS,PVP,Klan Savaşları Vb. 2.si ise Defansif Savaşçı Yani Adından da Anlaşılacağı Gibi Bir Nevi Koruyucudur Korumada Ustalaşmış Yeteneklere Sahiptir ve Gruplarda Ön Saflarda Yer Almaktadır. Enerjileri ve Zırhı Çok Yüksektir. Fakat Hasarı Düşüktür Görevi Düşmanları Sağlam Bedenine Çekerek Hasar Veren Gruptakileri Korumaktır. Hasar Vermek Değildir. Umarım Açıklayıcı Olmuştur.


Kaynak: http://www.istanbuloyun.com/Classes.aspx
Merhaba kardeşim ama bu mantığı anlamıyorum cidden, 2 adet oynama türü diye bir şey mi var ? Madem öyle neden Def için def23 tılsımı çıkarttı bu adamlar ? Çok beyin yormamak lazım ben söyleyeyim 3. bir tür olsun diyedir belki ? Oyunda var olan bir tılsım var ve sen bu tılsımla oynanan savaşçı türünü "oynanma türleri"ne katmıyorsun :) Ayrıca bu tılsımı savunan arkadaşlar ... cümlelerini kuranlara da diyecek birşeyim yok. Kendi işinize gelenleri oyunda kabul görüp ters düşenleri direk reddediyosunuz. Bu oyun herkesin herşeyden memnun olması için tasarlanmamış zaten açıkca görülüyor. Büyücüysen deften şikayet edersin ofansifsen büyüden şikayet edersin. Ben çok gördüm defansifin düz vuruş yapmasını engelleyen büyüler, oyunda nadirler ama belki onları örnek alsanız güzel olurdu :)
Resim
Kullanıcı avatarı
Bourne
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 183
Kayıt: 09 Eyl 2012 02:12
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen Bourne »

Bölgeler (Sığınak,migrat) gelmeden evvel büyü sınıfı insanların savaşçı ve şifacıdan sonra açtıkları üçüncü sıradaki bir sınıftı. Herkes savaşçı charlarla dolaşır wsler çoğunlukla savaşçı charlarla yapılırdı.Büyü charları bölgelerledeki boss kesimlerindeki rolleriyle beraber oyuna eklenen eşyalarla dahada güçlendi.Oyunda eski olanlar büyülerin eskiye göre aşırı güçlendiğini bilirler.Sadece bir tılsımla savaşçıların kazandığı bu fark eskiden tılsım takmadan vardı.Olaya birde bu pencereden bakmak lazım.
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
Eleştirmek elmas işçiliğine benzer.Yanlış bir dokunuşun bedeli paha biçilemez.

Bourne Üçlemesi: İdentity,Supremacy,Ultimatum.
İyi Seyirler !
Kullanıcı avatarı
Rasenganm
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 162
Kayıt: 23 Şub 2017 18:51
Sunucu: Eminönü

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen Rasenganm »

Bourne yazdı: 30 Ara 2017 23:28 Bölgeler (Sığınak,migrat) gelmeden evvel büyü sınıfı insanların savaşçı ve şifacıdan sonra açtıkları üçüncü sıradaki bir sınıftı. Herkes savaşçı charlarla dolaşır wsler çoğunlukla savaşçı charlarla yapılırdı.Büyü charları bölgelerledeki boss kesimlerindeki rolleriyle beraber oyuna eklenen eşyalarla dahada güçlendi.Oyunda eski olanlar büyülerin eskiye göre aşırı güçlendiğini bilirler.Sadece bir tılsımla savaşçıların kazandığı bu fark eskiden tılsım takmadan vardı.Olaya birde bu pencereden bakmak lazım.
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
Bütün cevaplar arasında en mantıklı ve açıklayıcı bu mesaj olmuş eline sağlık.
Resim
Singleplayer
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 40
Kayıt: 14 Ara 2017 00:28
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen Singleplayer »

movie yazdı: 30 Ara 2017 12:32

Defansif dövüşme 2 III
Savaşçının hasarını %50 arttırır.

Defansif dövüşme yeteneği ek olarak süpürme saldırısının hasarını %x oranında arttırır.

Böylece çifte ile daha az hasar verecektir ve normal vuruşla tek atamayacaktır büyücüye. Büyücüyü kesmesi için süpürme vuruşu da vurması gerekecek. Normal vuruş ile 6-7 bin vuracaktır. Süpürme vuruşu ise 5-6 bin hasar veren bir yetenek olacak. Dolayısıyla oyundaki tüm sorun çözülmüş olacak.
Pardon da 6 bin hasarla ofansifin balyozuyla neredeyse aynı vuracaksa bu tılsımın manası ne?

Ayrıca ıska atma durumunu; büyücünün kutup,büyü bozma ve zihin saldırısı yeteneklerini de göz önüne alırsak bu seferde büyücünün üstünlüğü olmayacak mı? Defans versus şifa olayına hiç girmiyorum belirttiğiniz oranlarla şifacı alt etmek imkansıza yakın olur.İstediğiniz şey çiftenin hasarı yada menzilini düşürmek olmalı ki,buz tılsımı kullanan bir büyücüyü bir defansifin alt etme şansı da kânımca epey düşük.Bu durum da büyücü kullanma becerinizi ve yetenek dağılımınızı tekrar gözden geçirmenizi öneriyorum.
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen movie »

Bourne yazdı: 30 Ara 2017 23:28 Bölgeler (Sığınak,migrat) gelmeden evvel büyü sınıfı insanların savaşçı ve şifacıdan sonra açtıkları üçüncü sıradaki bir sınıftı. Herkes savaşçı charlarla dolaşır wsler çoğunlukla savaşçı charlarla yapılırdı.Büyü charları bölgelerledeki boss kesimlerindeki rolleriyle beraber oyuna eklenen eşyalarla dahada güçlendi.Oyunda eski olanlar büyülerin eskiye göre aşırı güçlendiğini bilirler.Sadece bir tılsımla savaşçıların kazandığı bu fark eskiden tılsım takmadan vardı.Olaya birde bu pencereden bakmak lazım.
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
E ne demek istiyorsun? Büyücüler bununla yetinsin mi? Eskiden daha kötüydü buna şükretsinler öyle mi?
Bu ne saçma bir düşünce şeklidir yahu.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen movie »

Singleplayer yazdı: 31 Ara 2017 02:07
movie yazdı: 30 Ara 2017 12:32

Defansif dövüşme 2 III
Savaşçının hasarını %50 arttırır.

Defansif dövüşme yeteneği ek olarak süpürme saldırısının hasarını %x oranında arttırır.

Böylece çifte ile daha az hasar verecektir ve normal vuruşla tek atamayacaktır büyücüye. Büyücüyü kesmesi için süpürme vuruşu da vurması gerekecek. Normal vuruş ile 6-7 bin vuracaktır. Süpürme vuruşu ise 5-6 bin hasar veren bir yetenek olacak. Dolayısıyla oyundaki tüm sorun çözülmüş olacak.
Pardon da 6 bin hasarla ofansifin balyozuyla neredeyse aynı vuracaksa bu tılsımın manası ne?

Ayrıca ıska atma durumunu; büyücünün kutup,büyü bozma ve zihin saldırısı yeteneklerini de göz önüne alırsak bu seferde büyücünün üstünlüğü olmayacak mı? Defans versus şifa olayına hiç girmiyorum belirttiğiniz oranlarla şifacı alt etmek imkansıza yakın olur.İstediğiniz şey çiftenin hasarı yada menzilini düşürmek olmalı ki,buz tılsımı kullanan bir büyücüyü bir defansifin alt etme şansı da kânımca epey düşük.Bu durum da büyücü kullanma becerinizi ve yetenek dağılımınızı tekrar gözden geçirmenizi öneriyorum.
Belirttiğim olayla şifacıyı daha rahat kesersin. Çünkü süpürme vuruşu 2-3 kat daha fazla vuracak. Kendin diyorsun ıska olursa ne olur diye. Iska olsa daha süpürme vuruşu yeteneği ile 6 k civarı vuracaksın zaten. Ki bu sayılar farazi sayılar. %50 hasar arttırıldığında ofansifin balyozu ile eşit vurabilir mi sence illa dipnot mu düşelim. Her şeyi açık açık yazalım mı.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 575
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen mirkan1453 »

turkneferi yazdı: 30 Ara 2017 19:40
mirkan1453 yazdı: 30 Ara 2017 19:29
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
Hiçte düzenleme gerekmiyor, fiziksel 3 vuruşta 50 bin canı nasıl indiriyor bunu kimse sorgulamıyor? Bizde boşuna mı üretiyoruz tılsımı boşuna mı çifte basıyoruz? Meteorit 2 3 tılsımının zırh kırma oranı 10 a indirilmedikten sonra Defansif 2 3 tılsımında da değişikliğe gidilemez! Bugünler de buna benzer konular 2 3 kişi tarafından açılıyor bir değişiklik gelirse 9 gün 32 saat internet kafede yatan savaşçı tayfayı toplar isyan çıkartırım!
Ağamız sinirlendi. 8 tılsım bugu kalkınca da bu nobran tavırlarını sergiledin sanırım. Oyunun açıkca işleyişini bozuyor bu tılsım. Seviye artışında büyücünün canı ya daha çok artmalı ya da büyücü zırhlarına zırh özelliği eklenmeli. Deparla gelip 1 balyoz vursa kurtulma şansın yok.
Ağan felan değilim, çoklu tılsım buğu kaldırıldığında da olması gereken oldu dedim, konuyu saptırma, bu tılsım oyunun işleyişini sen bozduğunu iddaa ediyorsun, bence "bozmuyor". Savaşların kısa sürdüğünden ötürü her karakterin canı en az % 20 artırılımalı diye 3 sene önceki yazılarımda dile getirmiştim, deparla gelene kadar büyücünün eli de armut toplamıyor durdurabileceği 2 yeteneği var.
Resim
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 575
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen mirkan1453 »

movie yazdı: 30 Ara 2017 19:35
mirkan1453 yazdı: 30 Ara 2017 19:29
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
Hiçte düzenleme gerekmiyor, fiziksel 3 vuruşta 50 bin canı nasıl indiriyor bunu kimse sorgulamıyor? Bizde boşuna mı üretiyoruz tılsımı boşuna mı çifte basıyoruz? Meteorit 2 3 tılsımının zırh kırma oranı 10 a indirilmedikten sonra Defansif 2 3 tılsımında da değişikliğe gidilemez! Bugünler de buna benzer konular 2 3 kişi tarafından açılıyor bir değişiklik gelirse 9 gün 32 saat internet kafede yatan savaşçı tayfayı toplar isyan çıkartırım!
Fizik 3 vuruşta 50 bin canı nasıl vuruyor söylesene?

Nasıl oyundaki tüm Defansif 2 3 e sahip bütün Savaşçı karakterler her defasında mutlak 14 bin vuruyorsa büyücülerde 3 vuruşta 50 bin vuruyor.
Resim
Kullanıcı avatarı
Bourne
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 183
Kayıt: 09 Eyl 2012 02:12
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Defansif dövüşme 2 (III) Tılsımına artık bir düzenleme gerekiyor!

Mesaj gönderen Bourne »

İzah etmek istediğim oyun sana ne sunuyorsa sende buna göre adapte oluyorsun.İkvde dengeler devamlı değişiyor buna ne kadar adapte olabiliyorsun sorun burda.Saçmalıkmı istiyorsun? Anlatayım. Bölgeler gelmeden takılarıyla beraber full element saldırı ve full max saldırı setlerim vardı.Klandan bölgeden itemleri yansıtıp sorana 1 milyar diyordum.O zaman için iyi paraydı pazarlık yapan oluyordu.Sonra bir güncel geldi yıllarca yapmak için didinip durduklarım biranda hepsi çöp oldu.Bu oyunda birşeye saçmalık diyeceksek saçmalık bu.Sen şimdi savaşçı ancak çok pahalı bir tılsım aldığında seni kolay keseiliyor olmasına saçmalık diyorsunya e daha evvel büyücü savaşçı karşısına çıktığında kesilmek istemiyorsa oyundan çıkması gerekiyordu şimdiki duruma savaşçılar saçmalık diyormu?
movie yazdı: 31 Ara 2017 02:12
Bourne yazdı: 30 Ara 2017 23:28 Bölgeler (Sığınak,migrat) gelmeden evvel büyü sınıfı insanların savaşçı ve şifacıdan sonra açtıkları üçüncü sıradaki bir sınıftı. Herkes savaşçı charlarla dolaşır wsler çoğunlukla savaşçı charlarla yapılırdı.Büyü charları bölgelerledeki boss kesimlerindeki rolleriyle beraber oyuna eklenen eşyalarla dahada güçlendi.Oyunda eski olanlar büyülerin eskiye göre aşırı güçlendiğini bilirler.Sadece bir tılsımla savaşçıların kazandığı bu fark eskiden tılsım takmadan vardı.Olaya birde bu pencereden bakmak lazım.
Gecelerinsavasci yazdı: 30 Ara 2017 11:56 Büyücünüz mü var? Tüm eşya setlerini dizdiniz mi? Defansif dövüşme 2 (III) tılsımı olan biri ile vs mi atacaksınız? 14 bin mi yediniz? Bunlar gayet normal çünkü tılsımın sağladığı hasar gücü tek yemenize sebep olabiliyor üstüne üstlük fizikçi falansanız zaten direkt baştan boşverin.

Yöneticilere sesleniyorum bu tılsıma şuan bir düzenleme getirmek zor bir iş değil lütfen artık klan savaşlarında bir arzın kutup atıp arkasından 2-3 defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı savaşçının gelip tüm grubu kesmesinden bıktım, maden çekerken bir anda bir defansif dövüşme 2 (III) tılsımlı birinin gelip tek vuruşta öldürüp gitmesinden bıktım, kabadayı modunda biri defansif dövüşme 2 (III) tılsımına sahipse uğraşmayı bıraktım artık direkt gel öldür karakteri diyorum artık yeter!

Defansif dövüşme 2 (II) tılsımının hasar artışını %10, Defansif dövüşme 2 (III) tılsımının hasar artışının da %20 olması gerekiyor. Lütfen hasar oranını düşürmek yeni bir bölge getirmek gerektirmiyor ayarlayın artık şunu rica ediyorum.
E ne demek istiyorsun? Büyücüler bununla yetinsin mi? Eskiden daha kötüydü buna şükretsinler öyle mi?
Bu ne saçma bir düşünce şeklidir yahu.
Eleştirmek elmas işçiliğine benzer.Yanlış bir dokunuşun bedeli paha biçilemez.

Bourne Üçlemesi: İdentity,Supremacy,Ultimatum.
İyi Seyirler !
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön