Sistem Değişebilir

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
makmeden
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 118
Kayıt: 06 Ara 2009 14:53
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen makmeden »

Büyük ihtimal 2018 Haziran ayında gelecek olan güncelleme sonrası Sobee ters köşe yapıp sistemi değiştirebilir. Peki neyin sistemi?

Öncelikle hem 49 level geldiğinde hem de grup bölgeleri geldiğinde çoğu yeteneğin değişip bölgelere göre uyarlandığını gördük. Bu sistem tekrar değişip yine bölgelere göre uyarlanabilir. Yeni yetenek getirmeyecek olan Sobee ve yine oyuncuların istekleriyle uyuşan bir sistem getireceğini açıklayan Nerull, gelecek bölge ile element eşyaları ölmüş ticaret kotasından alıp eski meşhurluğuna kavuşturabilir. Özellikle DEF23 şikayetlerinden sonra da buna bir çözüm geleceğini tahmin edebiliyorum.

Büyücüler yine boss görevlerinde popülerliğini kaybetmez bu aşikar. Tank ve şifacılar ise gruba ihtiyaç duyacağından dolayı ofansif savaşçılar ve gazap şifacıların yeni bölgede özellikle bireysel item kasma konusunda zorlanmamaları için sistem özlediğimiz eski evreye dönüşe yol alacak olabilir. Tahminime göre grup bölgeleri ile gelen Mor ve Turuncu itemler yalnızca üretim ile elde edilebilecek. Belki bir iki tanesi görevlerden verilebilir.

Yine tahminlerime göre Mor ve Turuncu itemler yalnızca birkaç parça olacak. Yani bir kişi üstü tamamen şaheser şeklinde dolaşmayacak. Buna yeni gelen birkaç mor ve sarı item eklemesi ve üretmesi gerekecek. Sobee oyuncuları ters köşe yapmayı seven bir şirket. Şöyle bir düşünürsek eski sistemde herkes yine civan çiçeği, apa, ısırgan tohumu depolamışken birden 3. Saf madenler ünlü olmuş ve ticaret değeri olmayan sibiryalılar, menekşe elmaslar ticareti tekelleştirmişti. Şimdi ise hiç beklemediğimiz madenler öne çıkıp üretimde büyük pay sahibi olabilir.
Yine şaheser ve mor itemler için Mavi Kaya gibi üretimi zor ve birkaç maden birleşiminden oluşturulan craft madenlerinin geleceği şüphesiz.

Şuan için en mantıklı yatırım aracının nakit para ve değeri düşmeyecek belli başlı tılsımlar olduğu aşikar.

Büyük ve geniş bir harita bizi bekliyor. Bu haritada hol bölgesinde ray üzerinde bulunan klan delileri gibi toplu yaratıklar bekliyorum. Bunlar yalnızca belli başlı yollar üzerinde konumlanacaktır. Yine farklı NPCler göreceğimiz kesin gibi. Benim beklediğim ise Perihan'ın patlamadan kurtulup Domuz gibi bir şehir inşaa ettiği yönünde. Umarım öyledir. Umarım hepimiz için keyifli ve güzel bir bölge olur.
Scoott(59)

Unity In Diversity
MainPower
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 303
Kayıt: 07 Ara 2017 21:24

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen MainPower »

Yazdıklarınızı okuyunca içimde bir neşe oluştu.Bilmiyorum kendimizi üzmemek için mi umut içindeyim ama gelecek güncelleme ile user sayısının ciddi oranda artış göstereceğini bir nebze olsa da eski günleri göreceğimizi düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen Serinplay »

Olmasını istediğim ;

Yeni gelecek eşyalar ve efsunları mevcut eşyalardan çok daha iyi olacak.Ama düşürmesi tamamen şans işi.Belli bir boss'tan düşecek diye bir kaidesi olmayacak.Grup bölgeleri sadece görev zincirinin bir parçası haline gelecek ve hasarını vs. yükseltmek isteyenler girip oradaki bosslardan eşya düşürmek isteyecek.İstemeyende görevlerle devam edip yeni bölgeden eşya düşürmeye-kazanmaya çalışacak.Bu şekilde oyuncular grup bölgelerine girmek zorunda bırakılmayacak.Belki grup bölgelerinin etkisini azaltarak artık bir zorunluluk değil ekstra bir kazanç amaçlı girilen bölgeler haline gelecek.Zaten oynadığım çoğu oyunda böyle.Bu kadar zor bölgeler yok ve girdiğinizde hiç bir zaman eliniz boş dönmezsiniz.Eşya düşmese bile farklı bir para birimi verir onunla da bir şeyler alabilirsiniz.Ama iki büyük sorun var.Bu bölgeler aşırı zor.Yeni oyuncuların hasarları ve tılsımsızlığı ile çekilecek gibi değil.E kaç kişi "Gaffar'a yardım" denildiğinde yardım edecek ? İKV gün geçtikçe zorlaşan bir oyun ve bu durum ciddi manada kötü sonuçlar doğuruyor.Şimdi bu bölgeleri kolaylaştırırsak bu sefer zaten hasarı yüksek kişiler için dahada basit bir hal alacak.E zaten o eşyalar çöp olacak dersek bunun ne önemi var da diyebiliriz ? Bırakın herkes girebilsinde diyebilir ama ben bu grup bölgeleri için çok fazlada bir çıkış yolu bulamıyorum çünkü ciddi kararlar alınmalı.Mesela grubun gücüne göre yaratıkların canları belirlenseydi çok daha iyi olabilirdi.Gelecek güncelleme de yine aşırı güçlü yaratıklar olacak ise hiç zevk alarak oynayacağımı söylemeliyim.Tamam kaos , kıyamet anladıkda bunaldık be arkadaş.Grup bölgesinden , zar zor yaratık kesebilmekten.He benim için sorun değil ben düşürmüşüm eşyamı yapmışım tılsımı mı ama her zaman yeni oyuncuyu düşünmek lazım.Artık şu geçmişte yapılan hataların düzeltilmesi lazım.Şu lanet bölgelere bir çözüm lazım.Yav sanal bir dünya ya bu.Bir kaç kod değiştirseler "bunu yaptık" deseler kim kızacak ? Zaten fullemişler onlarca hesap adamlar oyun biraz kolaylaşsa herkesin faydasına olacaktır.Yoksa oyuna başlasın adam yine uğraşsın dursun aynı eskimiş bölgelere girebilmek için ki herkes yeni bölgede olacağı için oraya bile giremeyecek.He birde şu durum var o kadar yağma artırıcı ürün ne olacak ? Para nasıl kazanacaklar ? Eminim yine yeni güncellemede para edecek bir şeyler getirirler merak etmeyin.Artık umarım oyunu zevk alabileceğimiz-herkesin zevk alabileceği bir kıvama getirirler.Kütük gibi oynanışmış , grafikmiş , karakter dengesiymiş onlara değinmiyorum.Zaten ben bile sıkıldım artık günde 1 saat bile online değilim oyunda.Yaptıkları dalga geçer gibi göndermeler , yazdıkları boş metinler ile oyuncuların aklını karıştırmalar iyice bunalttı beni.Şu son 25 Aralık olayında facebook'ta yazanları okuyunca oyunu silesim geldi.Güncellemeyi görmeyi bekliyorum.Hala ileri ileri diyipte geride bıraktıkları çöpleri görmeyecekler ise muhtemelen o güncelleme de fıs çıkacak.Hep bu zamana kadar bir umut dedim.Savunduk adamları.Ama öyle bir güncelleme gelirse bu sadece bize verilen "sus pay"ından başka bir şey olmaz.Ben 6 yıldır bekleyen birisi de değilim.2016'ının yazında başladım.Şimdi yıllarca beklemiş adam sabır taşı olsa patlar.Biz oyuncular olarak bu oyunu ayakta tuttuysak bari biraz saygı gösterseler.Nereden nereye geldi yazdıklarım.Sözlerim daha da ağırlaşmadan burada bitiyorum çünkü artık hiç iyi duygular beslemiyorum bu oyuna...

Kısaca ; Artık daha çok para kazanmaya değil , yapılan hataları düzeltmeye yönelik cesur değişiklikler yapmalılar.
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1945
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen Parlementxx »

Tek bir item kombinasyonu olmamasi dilegiyle.Eskiden oldugu gibi 'Lan bu adam tesla conk mu ? Yoksa kristal conkmu kanka' yada 'Vay be 3 kisi geldik yine kesti ustun ne diye soralim adama' yazilarini gormek sevindirir.
Resim
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 575
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen mirkan1453 »

Nacizane fikirlerim reçetelerde minimum 50 şer tane sinek mantarı, yeşil elmas, çıban çiçeği gibi 2. saflar iş yapacaktır. Tılsımlar belirli bir seviyeden sonra gerek olacak(özellikle bosslarda), elementler eskisinden daha değerli olacak, şifacıların direnç yeteneklerinde ve en az 1 yeteneğinde daha değişiklik olacak, büyücünün elementlerinde ve zihin yeteğinde, savaşçının hedef saptırma ve en az 1 yeteneğinde, asıl süpriz son seviyeye ulaştığımızda silahlar hariç Çemberlitaş itemlerinin karakter penceresindeki etkilerinin düşüşü olacaktır diye tahmin ediyorum.
Resim
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen Serinplay »

Zihin yeteneğinde olması gereken ;

Büyücünün zihin yeteneği resmen düşmana çalışıyor.Zihinlenen kişinin , özellikle savaşçının yetenek süreleri ,iksir süreleri yenilenmeye devam ediyor.Bariz olarak adama avantaj sağlıyor.Zaten tılsımsız 40 saniyede bir depar geliyor.Zihinlenen kişi zihinlendiği durumdaki gibi donup kalmalıdır.
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 575
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen mirkan1453 »

Serinplay yazdı: 27 Ara 2017 11:45 Olmasını istediğim ;

Yeni gelecek eşyalar ve efsunları mevcut eşyalardan çok daha iyi olacak.Ama düşürmesi tamamen şans işi.Belli bir boss'tan düşecek diye bir kaidesi olmayacak.Grup bölgeleri sadece görev zincirinin bir parçası haline gelecek ve hasarını vs. yükseltmek isteyenler girip oradaki bosslardan eşya düşürmek isteyecek.İstemeyende görevlerle devam edip yeni bölgeden eşya düşürmeye-kazanmaya çalışacak.Bu şekilde oyuncular grup bölgelerine girmek zorunda bırakılmayacak.Belki grup bölgelerinin etkisini azaltarak artık bir zorunluluk değil ekstra bir kazanç amaçlı girilen bölgeler haline gelecek.Zaten oynadığım çoğu oyunda böyle.Bu kadar zor bölgeler yok ve girdiğinizde hiç bir zaman eliniz boş dönmezsiniz.Eşya düşmese bile farklı bir para birimi verir onunla da bir şeyler alabilirsiniz.Ama iki büyük sorun var.Bu bölgeler aşırı zor.Yeni oyuncuların hasarları ve tılsımsızlığı ile çekilecek gibi değil.E kaç kişi "Gaffar'a yardım" denildiğinde yardım edecek ? İKV gün geçtikçe zorlaşan bir oyun ve bu durum ciddi manada kötü sonuçlar doğuruyor.Şimdi bu bölgeleri kolaylaştırırsak bu sefer zaten hasarı yüksek kişiler için dahada basit bir hal alacak.E zaten o eşyalar çöp olacak dersek bunun ne önemi var da diyebiliriz ? Bırakın herkes girebilsinde diyebilir ama ben bu grup bölgeleri için çok fazlada bir çıkış yolu bulamıyorum çünkü ciddi kararlar alınmalı.Mesela grubun gücüne göre yaratıkların canları belirlenseydi çok daha iyi olabilirdi.Gelecek güncelleme de yine aşırı güçlü yaratıklar olacak ise hiç zevk alarak oynayacağımı söylemeliyim.Tamam kaos , kıyamet anladıkda bunaldık be arkadaş.Grup bölgesinden , zar zor yaratık kesebilmekten.He benim için sorun değil ben düşürmüşüm eşyamı yapmışım tılsımı mı ama her zaman yeni oyuncuyu düşünmek lazım.Artık şu geçmişte yapılan hataların düzeltilmesi lazım.Şu lanet bölgelere bir çözüm lazım.Yav sanal bir dünya ya bu.Bir kaç kod değiştirseler "bunu yaptık" deseler kim kızacak ? Zaten fullemişler onlarca hesap adamlar oyun biraz kolaylaşsa herkesin faydasına olacaktır.Yoksa oyuna başlasın adam yine uğraşsın dursun aynı eskimiş bölgelere girebilmek için ki herkes yeni bölgede olacağı için oraya bile giremeyecek.He birde şu durum var o kadar yağma artırıcı ürün ne olacak ? Para nasıl kazanacaklar ? Eminim yine yeni güncellemede para edecek bir şeyler getirirler merak etmeyin.Artık umarım oyunu zevk alabileceğimiz-herkesin zevk alabileceği bir kıvama getirirler.Kütük gibi oynanışmış , grafikmiş , karakter dengesiymiş onlara değinmiyorum.Zaten ben bile sıkıldım artık günde 1 saat bile online değilim oyunda.Yaptıkları dalga geçer gibi göndermeler , yazdıkları boş metinler ile oyuncuların aklını karıştırmalar iyice bunalttı beni.Şu son 25 Aralık olayında facebook'ta yazanları okuyunca oyunu silesim geldi.Güncellemeyi görmeyi bekliyorum.Hala ileri ileri diyipte geride bıraktıkları çöpleri görmeyecekler ise muhtemelen o güncelleme de fıs çıkacak.Hep bu zamana kadar bir umut dedim.Savunduk adamları.Ama öyle bir güncelleme gelirse bu sadece bize verilen "sus pay"ından başka bir şey olmaz.Ben 6 yıldır bekleyen birisi de değilim.2016'ının yazında başladım.Şimdi yıllarca beklemiş adam sabır taşı olsa patlar.Biz oyuncular olarak bu oyunu ayakta tuttuysak bari biraz saygı gösterseler.Nereden nereye geldi yazdıklarım.Sözlerim daha da ağırlaşmadan burada bitiyorum çünkü artık hiç iyi duygular beslemiyorum bu oyuna...

Kısaca ; Artık daha çok para kazanmaya değil , yapılan hataları düzeltmeye yönelik cesur değişiklikler yapmalılar.
Kimi fikirlerine katılmakla birlikte kimi fikirlerine katılmııyorum, örneğin İKV zorlaşan bir oyun değil aslında çok kolay bir oyun(en azından görüşüm bu), eğer zorlaşan bir oyun olsaydı ki olması gerekende o olmalıydı, oyunların ilerleyen süreçleri emek kazanç dengesinden ötürü zor olmalıdır diye düşünüyorum bununla beraber malesef bizde bu böyle yürümüyor şark kurnazlıklarına çok mahal veren bir oyun bu(örneğin büyük hol geldi 7 saat sonra millet tılsım kasarken biz 25 seviye olan kp kasmak ve etinden, sütünden(görev materyalleri) yararlanmak için kullandığımız karakterlerimizi hole indirip 49 seviye yaptık aradan 1 hafta geçince anladılar ne amaçladığımızı rayın farklı amaçlar için de kullanılabileceğini(Meran sunucusu Lonca Lotus)). Dengelerin nasıl ayarlanacağı akıllarda bir soru ancak birde şu açıdan baksan fena olmaz diye düşünüyorum. Çemberlitaştan sonra yeni oluşturulan karakterlerin takıları daha hızlı düşürülmeye başlandı bu bir nevi zirvedekilerin alttakileri yukarıya doğru çekmesi gibi düşünülebilir ve tahminen senin zorunlaştırıldı dediğin grup bölgelerini rahatlatacaktır.(alttan gelenler için).
Resim
Kullanıcı avatarı
AnaToLia
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 775
Kayıt: 04 Ara 2009 21:19

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen AnaToLia »

benim en çok istegim eskisi gibi olması elementlerin tekrar sahaya dönmesi 39 gibi yaratık kesmek isteyenlerin max hasar olması vs vs.. eskisi gibi her itemin kimsede olmaması örnek yücelen halit kolye yüzük abi bunlara ben her tekine 55 m verdigimi bilirim grup bölgesi getirdiler çöp oldu bunlar diğer itemler içinde geçerli yani bi yücelen halit cekete yücelen halit eldivede sahip olmak kolay olmamalı yücelen halit set için ne emekler harcamıştım bi gb getirdiler çöp oldu ah ah söylenicek çok şey varda işte
Kullanıcı avatarı
CIZIK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 332
Kayıt: 04 Ara 2009 22:38
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Bedr-in Aslanları

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen CIZIK »

Serinplay yazdı: 27 Ara 2017 11:45 Mesela grubun gücüne göre yaratıkların canları belirlenseydi çok daha iyi olabilirdi.
Ozaman herkez içeri girerken tüm giysilerini takılarını çıkarıp içeri donsuzlar klübü gibi girerler :grinning:
Resim
leones non capit muscas
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Sistem Değişebilir

Mesaj gönderen Serinplay »

CIZIK yazdı: 27 Ara 2017 12:43
Serinplay yazdı: 27 Ara 2017 11:45 Mesela grubun gücüne göre yaratıkların canları belirlenseydi çok daha iyi olabilirdi.
Ozaman herkez içeri girerken tüm giysilerini takılarını çıkarıp içeri donsuzlar klübü gibi girerler :grinning:
Bir bölgeye 3 kişi giriliyorsa yaratıklar ona göre güce sahip olmalı.6 kişi giriliyorsa ona göre güce sahip olmalı.Diğer oyunlarda bu böyledir.Benzer şekilde bölgeye girerken zorluklar seçiliyor.Mesela aynı bölgenin normal seviyesine giren oyuncular görevlerini istediği gibi yapabilir ama şaheser düşüremezler.Orta seviye girenler biraz daha zorlanır ve şaheser düşürme şansları vardır.Zor seviye girenler ise daha güçlü yaratıklarla savaşır ve şaheser düşürme şansları daha yüksek olur gibi.Dediğin gibi bir durum bahsettiğim sisteme sahip olan oyunlarda söz konusu değil.Herkes gücüne göre bölgelere giriyor.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön