boss direnci - 2000 leyebilir bu olası bir şey bizim elimizden gelende en azından 1000lemek olabilir bilemiyorum. Yani yoksa kesilmeyecek boss kalmaz oyunda bu gidişle belkide 3 direnc düşürüyordur üçünden ikisini 1000 leyeceğiz
Off sıkıldım buna kafa yormaktan bence kapatın bu konuyu : D
Eklenti Paketi Hk.
Re: Eklenti Paketi Hk.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: Eklenti Paketi Hk.
Sadece düşündünüz mü diye sordum ve bu vesile ile düşünüp bir cevap buldunuz zaten 
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm

- Winterfell
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 117
- Kayıt: 02 Tem 2017 17:20
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Eklenti Paketi Hk.
Dünya'da Kıyamet Alametleri bir bir gerçekleşiyor. Sanalda ise çoktan
bkz: İKV
"Özgürlük ağacı zaman zaman vatanseverlerin ve gaddarların kanıyla tazelenir." (Thomas Jefferson)
"Vatanseverlik,acımasızların erdemidir." (Oscar Wilde)
"Vatanseverlik,acımasızların erdemidir." (Oscar Wilde)
Re: Eklenti Paketi Hk.
- Erg yüzünden delirmiş ama klan delilerinden farklı olarak mutasyona uğraşmış "zombi" tarzında sivil insanlar düşman olarak eklenebilir.
- Oyunda hiç büyü yapabilen fare adam görmedim.Acaba sebebi kendilerininde bir büyünün ürünü olmaları mı bilmiyorum ama bu türde fare adamlar eklenebilir.
- Dev arbaletli , mızrak ve kalkanlı fare adamlar eklenebilir.Hikaye çok detaylı olacağı için fare adamlardan önemli olan Tangriss bilmecesi ile ilgili bir bölge veya bölgenin girişi eklenebilir.
- Yeni silahlar çok güzelmiş.Bu yeni eşyalar Çemberlitaş eşyalarını çöp yapsa bile yeni gelecek yaratıkları mevcut Çemberlitaş eşyalarının hasarlarına göre ayarlarlar ise bu eşyalar olmadan rahat bir yaratık kesimi olmayabilir.Belki şaheserler için etkisinin azalması kaldırılabilir.Çünkü bunca sene insanların uğraşıp düşürdüğü eşyaların bu şekilde çöp edilmesi hiç hoş olmaz.
- Çetecilere benzer yeni bir oluşum ile karşılaşabiliriz.Genelde bu tür senaryolarda böyle kaçkın çeteler bolca olur.
- Kuklacı'yı görmesekte arkasında bıraktığı izleri takibe devam edeceğiz.
- En önemli şey benim için Tangriss'in ardındaki Gezgin Şehir.Bu kelime aslında kafamı kurcaladığı için sanki gelecek olan kompleks bölge Gezgin Şehir olabilirmiş gibi geliyor.İsminden anlaşıldığı üzere bir şehirden bahsediyor ve bu şehir belki Eminönü'nden bile büyük olabilir.Son teknoloji ile donatılmış bir şehir.Böyle düşündükçe Karaköy olasılığı düşüyor.Ama diğer yandan mevcut geçitlerden geçmeyeceğimizi düşündüğüm için Karaköy'e yeni bir geçit ekleyebileceklerini düşünüyorum.
- Otomatik görevlerin çoğalması gereklidir.Yani Meran görevlerinde sürekli Sstanss'a gidip Arzuhalci'ye koşmak ne tür bir eziyettir ? Tabi bu loncası olmayanlar için geçerli bir durum ama yeni görevlerde bence Arzuhalci paraya kıyıp bizimle telefondan veya benzeri bir cihaz ile iletişim kurmalıdır.Zaten artık bir çok şeyi kendimiz çözebiliriz , yeterince işin içinde kaldık.
- Bazı arkadaşlar yeni bir klana katılmaktan bahsetmiş.Teknik olarak bir klana katılmayız ama sadece yeni bir oluşum için çalışabiliriz.Bu konuda aklıma uzun süre açtığım bir öneri konusunda geçen "direnişçiler" ve "isyancılar" gelmişti.Uydurma hikayeme göre ;
"Karşı kıta da olaylar iyice karışmış ve işler kötüye gitmeye başlamıştı.Direnişçiler bu kadim düşmanlara karşı savaş verirken içlerinden çıkabilecek hainleri unutmuşlardı.Bu yüzden çok ağır bir darbe yediler.
Karşı kıta İsyancılar ve Direnişçiler olarak ikiye ayrıldı.
İsyancılar Erg'in gücü ile kafayı bulmuş ve düşmanın emrinde çalışmaya başlamış hainlerdi."
Tahmin edersiniz ki isyancılar için çalışamayız.Direnişçiler ile beraber savaşırız ama bu yeni bir klana katılma olayı değildir.Bakalım o konuda bahsettiğim limana gemi gelecek mi ?
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm

- yavuzlarbey
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Eklenti Paketi Hk.
Arkadaşım yazdığım yazıyı tam okumayım anlamadığın belli.KraToSs yazdı: ↑12 Ara 2017 14:47Bu konuya ilk ileti yazan bendim orada dile getirdim yine getirim bu sefer örnekle olsun o halde.yavuzlarbey yazdı: ↑12 Ara 2017 13:10Yeni yeteneklere kombinasyon bulamıyorsanız, size yardımcı olabiliriz yada destek ekibinizden yardım alabilirsiniz, örneğin karakter arası olmayan dengeyi sağlamak için savaşçıların zırhlarını geri verebilir ve zırh kırmak gibi muazzam bir etkiyi büyücü yerine savaşçılara verebilirsiniz ve bunu da halihazırda elinizde bulundan seviye yükseltmesine yani yeni güncellemeye çok rahat entegre edebilirsiniz çok zor olmasa gerek. daha bir çok şekilde yeni yetenek türetebilirsiniz.Nerull yazdı: ↑11 Ara 2017 11:25 Merhaba Arkadaşlar,
Yeni genişleme paketinin hazırlıklarını sürdürdüğümüz şu günlerde, aklınıza takılan bazı soruları gizemi bozmadan yanıtlamaya çalışalım.
Seviye artışı olacak mı?
Yeni paket ile birlikte seviye artışı gelecek ve seviye sınırı 59'a yükselecek. Seviye artışıyla birlikte yeni yetenek ve direnç puanı eklenmeyecek, ancak üretim ve toplama puanları artmaya devam edecek. Tahmin edebileceğiniz gibi seviye artışı da yeni eşyalar, yeni silahlar ve yeni materyaller demek.
Normal bölge mi? Grup Bölgesi mi?
Eklenti paketini siz oyuncularımızın istekleri doğrultusunda planladık. Bu sebepten açık alan içeren büyük bir bölge üzerinde çalışıyoruz. Doğal olarak bu bölge bir grup bölgesi değil normal bir bölge olacaktır.
Çok yakında oyun tanıtım videosuyla birlikte yeni genişleme paketinin ayrıntılarını sizlerle paylaşmış olacağız![]()
Ama bence önceden yapılmış bir hatayı örtbas etmeye çalışıyorsunuz. Bakınız 49 sevıye için kac bolgemız var yeraltı, sığınak, migrat, çemberlitaş, büyük hol sizce de de bir seviye aralığı için fazla değil mi?
Bence şuan yaptığınız büyük hol ile beraber gelmesi gereken seviyeler daha sonrasına sarkıtılmış gibi duruyor çünkü hol yaratıklarından gelen tecrübe 39-49 aralığı için absürt.
Madem bir şeyleri düzeltip oyuncularınızın istekleri doğrultusunda bir şeyler yapıyorsunuz veya yapmak istiyorsunuz sizden ufak bir ricam var tam yapın.
Savaşçı olarak neler kullanıyorsun savaşırken? Depar, durdurma, dikkat dağıtma, zihin toplama, sert vuruş, ağır vuruş, süpürme birde hah sarsılmaz. Hemen hemen 8 tane kullanıyorsun şimdi düşün bakalım 3 yetenek daha kullandığını ve eklediğini ettimi sana hangi skili hangi saniyede ne zaman atmayı düşünüyorsun? Zaten yetenekleri koyduğumuz barda bir kere sıkıntı var 1...9,0 yani bu lol değilki yada dota kasan bir oyunda 11 skill atacaksın kdkdkdk güldürmeyin bu dediğinin olması için f2 ile yeni bar açılması lazım ki sen açana kadar yeniden canlana tıklarsın. Yeni bir motor sistemle oyunu yapacaksan hah bak o olur ama bu ihtimal de yok. Bence böyle güzel. 39 sistemi gelirse heleki mikemmel olur.
Tek taraflı düşünmüşsün tek sınıf için algılamışsın, savaşçı üzerinden hareket edelim o 8 yeteneğin kaçını tam kapasitesiyle kullanıyorsun ki?
Ki yeni gelecek 3 yetenekten sadece birisini kullanabileceksın sadece birinde ustalaşıp tam kapasitesiyle kullanabileceksin.
Ama yazının tamamın da yakındığım konu sadece 1 yetenek değil yönetimin zamanında eksik yaptığı bir iş var ortada büyük hol ve tılsım sistemi, halihazırda ilgisini diğer oyunlardan çekmişken ki bence gereksiz atılımlardı güzel farklı şeyler gibi gelebilir ama aslında öyle değil örneğin kader mühürleri mmorg moba arasında sıkışmış ağır olabilir ama ne toprak ne su bildiğimiz çamur kıvamında bir oyun var ortada, ikv yeterli grafik seviyesinde veya daha oynanabilir olsaydı wow standartlarında olsaydı ve ikv güzel bir marka haline getirdikten sonra ikv hikayesiyle ortaya çok güzel bir moba çıkarabilirlerdi, kader mühürlerine harcanan emek ile. Aslında bakarsanız büyük hol gibi bir harita çıkarıyorsunuz ortaya, oyun hikayesini ilerletiyorsunuz, yeni tılsımlar ile oynayışı değiştiriyorsunuz, ama karakterlerimiz hala 49 level 3 mü 4 mü kaç güncelleme öncesinin seviyesinde. Ben bu işe yarım yamalak aceleye getirilmiş iş diyebilirim kolaylıkla. Bu yarım işin sonucu ne oldu koskoca bir pazar kitlesini kaybettiler. Yanisi hala elinde şu sadakatli oyuncular varken, kesilmiş kırpılmış iş değil sağlam oturaklı bir şey yapılsın istiyorum istiyoruz.
Yazım yanlışları için kusura bakmayın demet akalının imla hatalarını andırabilir yazdıklarım
Re: Eklenti Paketi Hk.
Tek sınıfda bile böyle oluyor bak. Bu bile yetmez sanırım ki 3'ünüde yazmam lazım desene dude.Tek taraflı düşünmüşsün tek sınıf için algılamışsın,
3 yetenek gelmeyecek dendi bu saatten sonra kime neyi anlatacağız acaba daha yorum yapmak istemiyorum yetenek konusunda.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
- yavuzlarbey
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Eklenti Paketi Hk.
yavuzlarbey yazdı: ↑17 Ara 2017 22:08daha hala yetenek diyorsun ben neler demişim sen ne okumuşsun ne anlamışsın.
yazının sadece burası beni ilgilendiriyor gerisi umrumda değil muhatabı da ben değilim zaten. Algı manipülasyonu vari bir koku var havada dikkat edersen hep aynı cevaplarTek taraflı düşünmüşsün tek sınıf için algılamışsın, savaşçı üzerinden hareket edelim o 8 yeteneğin kaçını tam kapasitesiyle kullanıyorsun ki?
Ki yeni gelecek 3 yetenekten sadece birisini kullanabileceksın sadece birinde ustalaşıp tam kapasitesiyle kullanabileceksin.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: Eklenti Paketi Hk.
Son 6 gün teaser
Re: Eklenti Paketi Hk.
Adamlar teaseri normalde 25 Aralık’tan önce yayınlamayı düşünüyorlarsa bile bizim bu kadar konuşmamızın üstüne 25’inde yayınlarlar
Herkes kendini 25’ine ayarladı çünkü 
ByERseN MBLGL
ByERseNN xMBLGLx
ByERseNN xMBLGLx