Eklenti Paketi Hk.

Eski duyuruların arşivlendiği alan
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: Eklenti Paketi Hk.

Mesaj gönderen KraToSs »

Kardeş bırak derdimiz bar sıkıntısı olsun. Komiksin. Evet yetenekleri bu yüzden getirmediler bara sığmaz diye :') :')
Kierkegaard sen misin?

Sobee de proje liderliğini senin yapman gerek
Bakalım sen neler yapacaksın :d

Birşey varki o yeni yetenek gelmiyor nedenlerinin arasından bir taneside bu.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: Eklenti Paketi Hk.

Mesaj gönderen KraToSs »

Serrakura yazdı: 12 Ara 2017 15:39
KraToSs yazdı: 12 Ara 2017 14:47
Bu konuya ilk ileti yazan bendim orada dile getirdim yine getirim bu sefer örnekle olsun o halde.
Savaşçı olarak neler kullanıyorsun savaşırken? Depar, durdurma, dikkat dağıtma, zihin toplama, sert vuruş, ağır vuruş, süpürme birde hah sarsılmaz. Hemen hemen 8 tane kullanıyorsun şimdi düşün bakalım 3 yetenek daha kullandığını ve eklediğini ettimi sana hangi skili hangi saniyede ne zaman atmayı düşünüyorsun? Zaten yetenekleri koyduğumuz barda bir kere sıkıntı var 1...9,0 yani bu lol değilki yada dota kasan bir oyunda 11 skill atacaksın kdkdkdk güldürmeyin bu dediğinin olması için f2 ile yeni bar açılması lazım ki sen açana kadar yeniden canlana tıklarsın. Yeni bir motor sistemle oyunu yapacaksan hah bak o olur ama bu ihtimal de yok. Bence böyle güzel. 39 sistemi gelirse heleki mikemmel olur.
Kardeşim iyi güzelde bu bir oyun ve bir sürü oyuncu donanımı var mesela ben steel series klavye ve logitech makrolu mouse kullanıyorum bu donanımlar ile diğer oyunculardan artım olsun isterim sonucta bütün oyunlar bu şekilde işliyor bizim oyunumuzun ne eksiği var bir invoker kombomuz olsa fena olmazmı :)
Buradaki hiçbir cevap sonucu değiştirmiyecek :D ikv dota 2 değilki kardeşim ben de senin gibi invo ile skill boşalıp orgazm yaşamak isterim ama demekki bildikleri birşey var sen herşeyi getireceksin ama bunu değil. Bilemiyorum düşünceler...
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Eklenti Paketi Hk.

Mesaj gönderen Serinplay »

Şu kısım önemli ; Yetenek puanları

Ben bir sonraki pakette yeni yeteneklerin gelebileceğini düşünüyorum-umut ediyorum.Çünkü artık her 10 seviyede 3 yetenek getiremezler.Dediğim gibi hep birbirine benzer ve sıkıcı olur yetenekler.60-80-100 şeklinde yeni 9 yetenek gelebilir.Ki yani oyuna getirilebilecek yetenekleri de bulmak bence zor.Çünkü düşünmek ile hayata geçirmek çok farklı.Savaşçıya takla atıp sert vuruş mu attırsınlar yoksa yengay gibi büyücülerin üstüne mi atlasın ? Büyücüye kalfanın yeteneğini mi versinler ? Meteor Yağmuru ? Işınlanma ? Şifacıyı biraz daha karanlıklaştırıp son kan bükücü wampirella mı yapsınlar ? Her şeyden önce oyundaki mekanikleri göz önüne almalısınız.Bunların ne kadarı yapılabilir.Veya yapıldığında ne tür sonuçlar doğuracak ? Şimdi asıl konu yetenek puanları.

Oyunda seviye istediği kadar artsın açıkçası ben yetenek puanlarının pek artacağını düşünmüyorum.Çünkü yeteneklerdeki matematiğe bakarsanız bir yetenekte örneğin : Buz büyüsünde usta olmak istiyorsanız ona göre puan dağıtırsınız.Geriye kalan yetenekler ise dk , bb , kutup , zihin , tesla , meditasyon gibi gibi olur.Adamlar +5 yetenek puanı neden satıyorlar ? Herşeyi bu puanlara göre dizayn etmişler.Dolayısıyla ne oluyor ? Diğer bazı yeteneklerden kısmak zorundasınız.Yani hem bunlara verip üstüne 15 tesla , 15 konsantrasyon veremezsiniz.Umarım açıklayabilmişimdir.

Dediğim gibi benim için yeni yeteneklerin pek önemi yok.Tek kusur varsın bu olsun.Ve yeni yetenek demek çok daha uzun bir süre test yapılması demek.Çünkü bu yeni hasar türünün nerede , kime ne kadar hasar vereceğini test etmeleri gerekiyor.Mesela şu ana kadar yapılmış tüm yaratıkların bu yeni hasara karşı ne kadar direnci olacak gibi düzenlemeler.Bunlar için tılsımlar yapmaları ve test etmeleri gerekiyor.Bu tılsımlarım reçetelerini eklemeleri , birinci kademelerini eklemeleri gerekiyor.Bu hasara karşı bir direnç eklemeleri gerekiyor.Bu direncin eşyalarını eklemeleri gerekiyor.Bu direncin eşyalarının reçetelerini eklemeleri gerekiyor.Gerekiyorda gerekiyor.

Yani kısaca bekleyin.Görün , oynayın.Adamlar yeni paket getiriyor tek derdimiz yetenekler oldu.

İyi forumlar.
Kullanıcı avatarı
manyetix
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 226
Kayıt: 23 Tem 2012 19:05
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Sivaslı Kardeşler

Re: Eklenti Paketi Hk.

Mesaj gönderen manyetix »

Artik vizyonumuz Yeteneksiz siniz İKV
Misyonumuz madenci olur.
Resim
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Eklenti paketi

Mesaj gönderen movie »

Eklenti paketiyle ilgili bir sır daha ortaya çıktı. Bununla ilgili birçok söz söyleyen oldu bazılarına katılıyorum bazılarına katılmıyorum. Öncelikle yetenek gelmemesi benim için büyük hayal kırıklığı.Üstüne üstlük yetenek puanı da gelmiyor. Bu durumda şu soru gayet haklı bir sorudur. Seviyeler neden artıyor? Yeni bölgeyi 49 seviye üzerinden de sürdürebilirdiniz aynı şekilde yeni itemler materyaller vs ? Yetenek gelmeden seviye arttırmak mantıksız olmuyor mu ? Tek mantığı var eski itemler iş yapmasın mecbur yeni itemleri elde etsin oyuncular. Ve tabi ki oyuncuyu oyalamak.
Tabi bu durumda onlara da hak veriyorum. Yeni yetenekleri tasarlamak, yetenekleri ve sınıflar arası dengeyi sağlamak kolay değil. Bu kadar kısa sürede bu topa girmek istemediler muhtemelen. Olur da artık eskiden olduğu gibi senede bir güncelleme alırsa ileriki güncellemelerde ekleyebilirler.

Daha önce yeni seviyelerin geleceğini, gelmesi gerektiğini, gelmemesinin önünde hiçbir engel olmadığını ifade etmiştim. Hatta burada bir arkadaşla baya tartışmıştık bunu. Yeni seviyelerin gelmesine sevindim fakat bu biraz buruk bir sevinç çünkü yeni yeteneklerin gelmesini bekliyordum.

Yeteneklerin gelmemesini yetenek barının yetersiz olmasına bağlayanlar olmuş umarım bir an önce ne kadar komik bir argüman ortaya koyduklarının farkına varırlar :grinning:

Direnç puanlarının artmaması isabetli bir karar olmuş. Zaten kolaylıkla istenilen direnç 1000 yapılabiliyor. Bu yüzden ben yeni itemlerde de direnç değerlerinin artacağını düşünmüyorum. Şu anki değeri 60 olan dirençler belki 63 ve 66 olabilir. Tank için ise 32 olan değerler max 36 olur.

Sınıfların enerji değerlerinin güncelleme gelir gelmez %25-50 oranında artmasını bekliyorum. Seviye atlayınca artan enerjiden bahsetmiyorum. Daha önce böyle düzenlemeler yapmışlardı sınıflar arası dengeyi sağlamak adına.

Büyük ve açık bir bölge olacağı söylendi. Ben en az meteor bölgesi büyüklüğünde bir bölge bekliyorum. Bir tarafta çeteciler bir tarafta kurtadamlar bir tarafta cinler bir tarafta tepegözler yılanlar vs meteor bölgesi gibi güzel bir bölge olacağını düşünüyorum.
Hatta meteor bölgesi + sivri ada büyüklüğünde bir bölge olursa tadından yenmez.

Toplama ve üretim puanları artacak yeni madenlere merhaba! Büyük bir bölge olmasından dolayı ben her toplama sınıfı için 3-4 maden bekliyorum. Toplamda 9-12 yeni maden gelebilir. 7-8 tane de yeni materyal gelecektir (salgı xenotim gibi).
Daha önce de söyledim (viewtopic.php?f=46&t=144940&start=20) eski madenler iş yapmayacak üretimlerin hepsi bu madenler ve materyaller üzerinden olacaktır. Tabi grup bölgelerinin işlerliğini kaybetmemesi için, bölgelerden düşen materyaller (hidrojen, niobyum vs) ilgili reçetelerde yerini bulacak.

Yeni eşya reçetelerinde eski eşyalar istenmeyecek. Bu zaten oyuncuların yeni bölgenin grup bölgesi olmaması isteklerinin sonucudur. Nerull bu isteği göz önünde bulundurduk dedi. Çemberlitaş eşyalarını bir reçetede isterse bu grup bölgelerini dolaylı olarak devam ettirmek demektir. Böyle bir şey beklemeyin yani.

Yeni bölge muhtemelen Karaköy olacak. Daha önce GRC afişi Nerull'un fanatikler tweeti (Gizit klanı fanatikleri) gibi ipuçları Karaköyü işaret ediyor. Nerull daha önceden "hikayeden sapmayalım arkadaşlar" diye bir konuya yorum yapmıştı. Bu anlamda bir ters köşe yapıp Tangriss getirebilirler saatin ilerisindeki yapı. Çünkü hikaye orada kaldı şu anda.

Bu arada Kuklacıyı orada bulacağımızı düşünmüyorum. Çünkü Karaköy dediğimiz yer Eminönünün dibi. Orada olsa illa ki bir şeyler kulağımıza çınlardı. Görev hikayelerinde vs bahsederdi veya bir çeteciden falan duyardık. Dolayısıyla orada Kuklacının seçilmişi gibi atıyorum "Kuklacının veliahtı" adında bir boss ile karşılacağız. Kuklacının hala kayıplarda olduğunu düşünüyorum. Belki de en yakınımızdadır sonuçta kimse yüzünü görmedi B-)

Sadece bu kadar mı ? Yeni ne gelebilir. Devasa bir haritayı bize sunup işte yaratıklar hadi kesin yeni eşyaları üretin demeyeceklerdir. Benim tahminim tılsım sistemi gibi yeni bir sistem geleceği üzerinedir. Cevher sistemi desem çok yavan kalacaktır ikv'nin o bildiğimiz havasına uymuyor, + basma sistemi desem silah yükseltme var zaten. Bakalım ne gelecek bekleyip göreceğiz.

Benim düşüncelerim bu kadar. Herkese iyi oyunlar dilerim.
Not: Yalnız yazarken kendimi yutubır gibi hissettim haha B-)
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Eklenti paketi

Mesaj gönderen Serinplay »

"Eklenti paketiyle ilgili bir sır daha ortaya çıktı." ifadesini okuyunca yeni bir açıklama geldi sanıp tüm yazı boyunca açığa çıkan o sırrı aradım.Ama bulamadım.

Resim
En son Serinplay tarafından 12 Ara 2017 17:57 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2651
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16
Sunucu: Karaköy
Lonca: Ghosts Of Anatolia

Re: Eklenti paketi

Mesaj gönderen BayTerapi »

:unamused:
kedi
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: Eklenti paketi

Mesaj gönderen KraToSs »

Serinplay yazdı: 12 Ara 2017 17:54 "Eklenti paketiyle ilgili bir sır daha ortaya çıktı." ifadesini okuyunca yeni bir açıklama geldi sanıp tüm yazı boyunca açığa çıkan o sırrı aradım.Ama bulamadım.

Resim
:')

Konu başlığını açan arkadaş güzel açıklamış
Tılsım konusunda ise pere sistemi gelecek
Yetenek kısmında ise biraz iğneleme kokusu aldım : D
Nedenlerinden biri demiştim. Argümanımın arkasındayım 2012den beri yazarım bu konuyu.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
SERDARBEY
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1506
Kayıt: 04 Şub 2010 23:33
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Eklenti paketi

Mesaj gönderen SERDARBEY »

movie yazdı: 12 Ara 2017 17:45 Eklenti paketiyle ilgili bir sır daha ortaya çıktı. Bununla ilgili birçok söz söyleyen oldu bazılarına katılıyorum bazılarına katılmıyorum. Öncelikle yetenek gelmemesi benim için büyük hayal kırıklığı.Üstüne üstlük yetenek puanı da gelmiyor. Bu durumda şu soru gayet haklı bir sorudur. Seviyeler neden artıyor? Yeni bölgeyi 49 seviye üzerinden de sürdürebilirdiniz aynı şekilde yeni itemler materyaller vs ? Yetenek gelmeden seviye arttırmak mantıksız olmuyor mu ? Tek mantığı var eski itemler iş yapmasın mecbur yeni itemleri elde etsin oyuncular. Ve tabi ki oyuncuyu oyalamak.
Tabi bu durumda onlara da hak veriyorum. Yeni yetenekleri tasarlamak, yetenekleri ve sınıflar arası dengeyi sağlamak kolay değil. Bu kadar kısa sürede bu topa girmek istemediler muhtemelen. Olur da artık eskiden olduğu gibi senede bir güncelleme alırsa ileriki güncellemelerde ekleyebilirler.

Daha önce yeni seviyelerin geleceğini, gelmesi gerektiğini, gelmemesinin önünde hiçbir engel olmadığını ifade etmiştim. Hatta burada bir arkadaşla baya tartışmıştık bunu. Yeni seviyelerin gelmesine sevindim fakat bu biraz buruk bir sevinç çünkü yeni yeteneklerin gelmesini bekliyordum.

Yeteneklerin gelmemesini yetenek barının yetersiz olmasına bağlayanlar olmuş umarım bir an önce ne kadar komik bir argüman ortaya koyduklarının farkına varırlar :grinning:

Direnç puanlarının artmaması isabetli bir karar olmuş. Zaten kolaylıkla istenilen direnç 1000 yapılabiliyor. Bu yüzden ben yeni itemlerde de direnç değerlerinin artacağını düşünmüyorum. Şu anki değeri 60 olan dirençler belki 63 ve 66 olabilir. Tank için ise 32 olan değerler max 36 olur.

Sınıfların enerji değerlerinin güncelleme gelir gelmez %25-50 oranında artmasını bekliyorum. Seviye atlayınca artan enerjiden bahsetmiyorum. Daha önce böyle düzenlemeler yapmışlardı sınıflar arası dengeyi sağlamak adına.

Büyük ve açık bir bölge olacağı söylendi. Ben en az meteor bölgesi büyüklüğünde bir bölge bekliyorum. Bir tarafta çeteciler bir tarafta kurtadamlar bir tarafta cinler bir tarafta tepegözler yılanlar vs meteor bölgesi gibi güzel bir bölge olacağını düşünüyorum.
Hatta meteor bölgesi + sivri ada büyüklüğünde bir bölge olursa tadından yenmez.

Toplama ve üretim puanları artacak yeni madenlere merhaba! Büyük bir bölge olmasından dolayı ben her toplama sınıfı için 3-4 maden bekliyorum. Toplamda 9-12 yeni maden gelebilir. 7-8 tane de yeni materyal gelecektir (salgı xenotim gibi).
Daha önce de söyledim (viewtopic.php?f=46&t=144940&start=20) eski madenler iş yapmayacak üretimlerin hepsi bu madenler ve materyaller üzerinden olacaktır. Tabi grup bölgelerinin işlerliğini kaybetmemesi için, bölgelerden düşen materyaller (hidrojen, niobyum vs) ilgili reçetelerde yerini bulacak.

Yeni eşya reçetelerinde eski eşyalar istenmeyecek. Bu zaten oyuncuların yeni bölgenin grup bölgesi olmaması isteklerinin sonucudur. Nerull bu isteği göz önünde bulundurduk dedi. Çemberlitaş eşyalarını bir reçetede isterse bu grup bölgelerini dolaylı olarak devam ettirmek demektir. Böyle bir şey beklemeyin yani.

Yeni bölge muhtemelen Karaköy olacak. Daha önce GRC afişi Nerull'un fanatikler tweeti (Gizit klanı fanatikleri) gibi ipuçları Karaköyü işaret ediyor. Nerull daha önceden "hikayeden sapmayalım arkadaşlar" diye bir konuya yorum yapmıştı. Bu anlamda bir ters köşe yapıp Tangriss getirebilirler saatin ilerisindeki yapı. Çünkü hikaye orada kaldı şu anda.

Bu arada Kuklacıyı orada bulacağımızı düşünmüyorum. Çünkü Karaköy dediğimiz yer Eminönünün dibi. Orada olsa illa ki bir şeyler kulağımıza çınlardı. Görev hikayelerinde vs bahsederdi veya bir çeteciden falan duyardık. Dolayısıyla orada Kuklacının seçilmişi gibi atıyorum "Kuklacının veliahtı" adında bir boss ile karşılacağız. Kuklacının hala kayıplarda olduğunu düşünüyorum. Belki de en yakınımızdadır sonuçta kimse yüzünü görmedi B-)

Sadece bu kadar mı ? Yeni ne gelebilir. Devasa bir haritayı bize sunup işte yaratıklar hadi kesin yeni eşyaları üretin demeyeceklerdir. Benim tahminim tılsım sistemi gibi yeni bir sistem geleceği üzerinedir. Cevher sistemi desem çok yavan kalacaktır ikv'nin o bildiğimiz havasına uymuyor, + basma sistemi desem silah yükseltme var zaten. Bakalım ne gelecek bekleyip göreceğiz.

Benim düşüncelerim bu kadar. Herkese iyi oyunlar dilerim.
Not: Yalnız yazarken kendimi yutubır gibi hissettim haha B-)

Maşallah IKVtuber gibi yazmışsın ❤
Kullanıcı avatarı
Nedenben
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1267
Kayıt: 21 Şub 2010 02:09
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: HUN

Re: Eklenti Paketi Hk.

Mesaj gönderen Nedenben »

Tahminimce 49 gibi bişey planlanıyor önce sarı efsunları kasmak için uğraşıcağız sonra peşine 59 lvl'in grub bölgesi yeni yeteneği ve yeni yetenek yeni güncelleme.. işin kolayına kaçtığınızı düşünüyorum .. keşke 10 lvl yerine 20 30 lvl daha eklenseydi hikaye + yeni seviyeyi arttırmak sizin için zor olduğunu sanmıyorum. yeni bölgeler için çok çok 3 4 ay daha beklerdik ama sonuçta umduğumuz gibi olurdu bu oyunun bukadar yavaş ilerlemesi nekadar üzücü birşey .. neyse hiçbirşey yapmıyor olmaktan iyidir elinize sağlık ve bütün ikv camiasına hayırlı olması diğeyle.
Resim
Cevapla

“Eski Duyurular” sayfasına dön