Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
smartenes
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 329
Kayıt: 10 Ara 2009 22:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen smartenes »

Sürekli güncelleme gelecek diye troll konular açıp zaten paranoyak olmuş bu oyuncu kitlesini ümitlendirmektense, Mev Dinç'in açık bi şekilde yazdığı gerçeklerin konuşulması bence daha insancıl. Ha eğer siz, "ben klasik yurdum insanıyım acı gerçekleri değil hoşuma giden yalanları duymak istiyorum" derseniz, alın size amme hizmeti :
Yazın güncelleme gelcek
25 aralık 2017'de güncelleme gelcek
1 nisan 2018'de gelcek
Yazın gelcek
25 aralık 20..
1 nisan 20..
Bu şekilde döngüyü devam ettirip kendinizi kandırabilirsiniz.
-"Lodos kalmayana dek Arz. Arz olmak bir tarz."
smartenes - Eminönü since: ?/Mart/2006
AgahEfendi
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 321
Kayıt: 01 Nis 2017 22:27

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen AgahEfendi »

YemeLik yazdı: 29 Nis 2017 17:26
TOLGARDA yazdı: 29 Nis 2017 16:23
YemeLik yazdı: 28 Nis 2017 23:12 Fikir eleştirmek yerine alternatifler sunarak daha fazla yapıcı olmuş olursunuz.Elbetteki ben genel hatlarıyla yazdım detayları düşünmedim bile yazıyorkenki tek amacım oyun için rekabeti artırmak,oyun için farklılığı saglamaktır.
Bu konuda çok haklısın, telefonda içimden yazmak gelmedi de basit bir yanıt vermiştim.
Senin için demedim zaten.Adam satır satır benim yazdıklarımla ugraşmışta ona dedim.Ben yaratıklara yeni özel yetenekler eklensin diyorum adam yağmacının çaldığı parayı ve çektiği iksiri örnek veriyor ahahaha,amma özel ha bir iksir çekiyorki zaten lan bir tane vuruyorsun zaten kardeş ben senin konunu baltalamaya geldim diyip daha açık olabilirdi neyse.
Kardeş amacım baltalamak değil ama öyle başlık atıp geçmeyecekdin.Sen öyle görmüş olabilirsin ama eleştirileri bu şekilde anlarsan yapıcı kısımları göremezsin yıkıcı kısımda kalırsın.Maddelerin nedenlerini açıklaman lazımdı.Keşke sende benim gibi yapıp neden böyle olsun diye açıklasaydın.Ayrıca yaratıklara özellik-yetenek gelsin diyorsun da bende diyorum ki hepsi zaten seviyesine göre belli yetenek ve özelliğe sahip ve dozunda.Daha fazla ne gelebilir mevcut yaratıklara acaba ? Ayrıca evet para çalma ve can çekme slotun yeteneğidir bir sorun mu var burada ? O kadar yazı da buna mı taktın. Oyun ilerledikçe de yetenekler güçleniyor yazdım.Mesela en son çıkan saklı ırklar aşırı güçlüler ve hepsinin farklı yetenekleri var ayrıca bunlar slot kardeş öyle yetenek diye tutup deprem yeteneği , junon tısslaması verecek halleri yok slotlara hepsinin makul dozajda yetenekleri var.Daha özel yeteneğe sahip olanlar grup bölgelerinde zaten.Sen şimdi full adamın gözünden madde yazarsan cine bir tane vurur geçersin ama o seviyedeki adam onun can çekmesiyle uğraşır keserken.O yüzden o özelliği küçümsemenin alemi yok altı üstü cine ne yeteneği verebilirler daha fazla ? Mesela mesela ? Maddeleri açıklaman lazımdı.
byboody
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 10
Kayıt: 31 Oca 2010 15:21
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen byboody »

TOLGARDA yazdı: 30 Nis 2017 14:41
byboody yazdı: 29 Nis 2017 22:45 Oyun ile alakalı ne zaman güncelleme isteği yenilikler görsem bariz aklıma hep mevlüt dinç abimizin sözü geliyor;

Resim

Bu oyun bitmiştir arkadaşlar!
Her yere aynı ss'yi atarak insanların umudunu yok etmen doğru değil. Mevlüt Dinç, şu zamanlarla kıyaslandığında çağa uygun bir güncelleme yapılamayacağından bahsediyor. Mevcut oyun motoru ve efektlerin üzerine bir güncelleme yapılmaması için hiçbir neden yok. Kast ettiği şey bu.
Ne umutmu? umutmu kaldı artık. Gerçekleri görmenin zamanı geldi bence ;)
Bayterapi96
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 158
Kayıt: 08 Mar 2017 16:51

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Bayterapi96 »

Hocam o zaman gerçekleri kendine sakla bir zahmet biz böyle devam edelim senin amacın milleti oyundan soğutmaktan birşey değil eline ne geçiyor .
Kullanıcı avatarı
IIASiLKANII
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 618
Kayıt: 03 Nis 2017 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen IIASiLKANII »

YemeLik yazdı: 28 Nis 2017 06:01 Arkadaşlar Nihat Özpay(Nerull)'ın kelime oyunları ile gelip gelmeyeceği belli bir güncelleme hakkında tartışıyoruz.Oyunun hikayeden farklı bir yanı varki nerdeyse %70 kısmını oluşturuyor şimdi biraz değişmesi gereken şeylerden bahsedeyim.

Hatalar birçok kez yazıldı bende biraz yazayım.Aklıma gelenleri sizde ekleyin lütfen.

Hata olarak;

1-)Hol bölgesinde optimizasyon sorunu var gibi duruyor.
2-)Zehrin etkisiyle kutupta iken hasar almak.
3-)Durdurma atılan adamın ilerlemesi.
4-)Kutup içine alınan adamın ilerlemesi
5-)Zihin içine açılan adamın ilerlemesi.
6-)Depar yeteneği aktifken çarın bir anda geri atması.
7-)Malum Bug.
8.-)Çok seri 49 level yapılan hesaplar(Bunların naylon hesaba dönüştürülmesi).


Değişmesi ve eklenmesi gerekenler;

1-)Savaşcı sınıfındaki ayı denen yardımcıyı kaldırmak.Nasıl yapılır bilmiyorum ama eskisi gibi kanatma yeteneği daha aktif olmalı.
2-)Savaşcı sınıfında kudret artımına gitmek.
3-)Oyun genelinde yaratıklar ve tüm sınıflar dengeli olacak şekilde can artırımına gitmek.
4-)Yaratıklara daha fazla özel yetenekler eklemek ve bütün yaratıkların hasarını artırmak.
5-)Direnç iksir ve itemlerin etkisini azaltmak.
6-)Direnç puanları ve üretim puanları artırılmalı.
7-)+5 kaldırılmalı.
8.-)Hızlı kasaya erişim kaldırılmalı.
9-)Sığınak bölgesi yeniden düzenlenip slot sayısı ve şalter sayısı artırılmalı.
10-)Düşük levellerdeki şef yaratıkları güçlendirilmeli.
11-)Şef yaratıklara ek zırh özelliği verilmeli.
12-)Zırh kırmanın etkisini ciddi manada azaltılmalı.
13-)Oyunda mevcut olan şaheserlerin değiştirilmeli.
14-)Yeraltındaki yaratıklara ek özellikler eklenmeli.
15-)Yeraltındaki yaratıklardan şaheser ve reçeteleri düşmeli.
16-)Şaheserler alışverişe konulabilmeli.
17-)200 m sınırı kaldırılmalı.
18-)Çok çeşitli asa reçeteleri eklenmeli.
19-)Kurt mağara kısaltılmalı.
20-)Metor bölgesi ile yeraltı arası kısıtlandırılmalı.
21-)Meran şehire daha özel farklı yaratıklar eklenmeli.
22-)Beyoğlu bölgesi oyuna eklenmeli.Beyoğlu bölgesi çok kompleks kaosun hakim oldugu bir ortam olmalı.Oyun ana akışı yeraltı-eminönü-beyoğlu üzerinden olmalı.
23-)Hol bölgesi daraltılıp ırklardaki slot sayıları artırılmalı.
24-)Tılsım sistemi kaldırılmalı.
25-)Son level 69 çıkarılmalı level atlamak aşırı zor olmalı.
26-)Karakter arası dengeler sağlanmalı.
27-)Sakınma yeteneği kaldırılmalı.
28-)Oyuncu sayısı artana kadar sunucu sayısı 4 e düşürülmeli.
29-)Er meydanındaki sancak sayısı artırılmalı.
30-)Er meydanına 2 grup girilmeli ödül ve ödül sayısı artırılmalı.
31-)Kp ve şan sistemi kaldırılmalı.
32-)Dükkanda ne kadar artırıcı var ise kaldırılmalı.
33-)Lonca puanının etkisi artırılıp,plus yokken lonca puanı gelmeli.
34-)Sadece loncaların savaş yapacagı pvp.
35-)Yeraltına bölgesi kadimin bir üst modeli hidra eklenmeli.Hidra yolu dahada uzatılmalı.

Düşüncelerim bunlar arkadaşlar.Elbette yazdıklarım sistemde ana hedef çeşitlilik sağlanacak,yaratıklar az kesilip öz kesilecek.
7 saat akrep kesenler yazdıklarımı beğenmeyebilir.Ama oyuna rekabet ortamı yeniden gelsin isteniyorsa kesinlikle yazdıklarımdan en az 20 tanesi uygulanmalı,sene olmuş 2017 başka çıkış yolu varsa yazın.Oyunun bekası için şart evet arkadaşlar.
Ne guzel,oyunun gidişatına rağmen halen önerilerine devam eden arkadaşlarımız var dogru veya yanlis eline saglik yinede.Onemli olan oyuna halen ilginizin olmasi.Elestiriler tabiki olacak bu normal fazla tepki gostermene gerek yok bosver :)

AgahEfendi yazdı: 28 Nis 2017 17:13 Öncelikle oyundaki yardımcılar kaldırılamaz.Sadece üzerinde değişiklik yapılabilir.

3-)Oyun genelinde yaratıklar ve tüm sınıflar dengeli olacak şekilde can artırımına gitmek.
4-)Yaratıklara daha fazla özel yetenekler eklemek ve bütün yaratıkların hasarını artırmak.

Mantıklı olan Tecrübe puanlarını düzenlemektir.Canavarların canlarının artırılması veya yetenekleri olması hiç iyi olmaz çünkü normal oyuncular için işler zorlaşmış olur.Ayrıca oyunda belli başlı yetenekleri olan yaratıklar var zaten level ilerledikçe yaratıkların yeteneklerinde artış var belki daha yeni bölgelerdeki yaratıkların yetenekleri daha fazladır.Oyunda meteora indikten sonra yetenekleri olan yaratıklarda artış oluyor.Belli özellikleri var ama bosslar gibi yeteneklere sahip olamazlar zaten.

Komodo : Sarsılmaz açma.
Alfa Kurt :Kanatma.
Tepegöz : Kanatma.
Şaman Kurt : Zehirleme.
Başıboşlar : İksir Çeker.Para Çalar.
Çeteci Mağarası : Çeşitli yetenekleri var.
Meranlar : Çeşitli yetenekleri var.
Bombacı karacin : bum bum yeteneği var.
Saklı Irklar: Sersem atıyor.İşaretliyor bozulmazsa tek atıyor.Bozulmayan kanatma.
Klan delileri : Sarılmaz benzeri ama aynı zamanda saldırı hasarı ve hızını artıran bir yeteneği var.
Şimdi hatırlamıyorum ama bir çok yaratıkta genel olarak asit veya zehir etkisi bırakma özelliği var.

Daha fazla yeteneğe gerek olduğunu sanmıyorum yaratıklar gayet iyi.Zaten oyunda 49 olmak görevlerle kolay.Ama görevler zorlaşıyor.Mesela meran görevini tek başına yeni başlayan kimse yapamaz.Şunu da ekliyim 49 olunca hiç bir avantajı yok yani 49 olmayı zorlaştırmanın bir avantajı da olmaz zaten oyun grup bölgeleri üzerinden devam ediyor.Naylon hesap zaten holde 49 olup fullüyorlar.Hole level sınırı gelmesi şart.Ayrıca belli bir yerden sonra yaratık kesmek zaten zorlaşıyor.Bunun yerine yaratıklardan gelen tecrübe puanları azaltılır ve millet görevleri yapmak zorunda kalır level atlamak için.Ama azaltılanın yerine yaratıkdan gelen para miktarı da biraz artırılmalıdır.Full karakterler tabi kolay keser ama yeni oyuncular için daha da zorlaştırmamak gerekli.Tam tersine şifacı sınıfı 30 seviyeden sonra yetenekleri yaratıklarda pek iş görmediği için bir düzenleme yapılabilir.Ama sözün kısası böyle bir şey olmaz çünkü oyunu baştan sona elekten geçirmeleri gerekir ki bu çok zahmetli iş.Ayrıca yapılan değişiklikleri oyun kabul etmeyebilir yani başka sorunlara neden olabilir tıpkı 200m sınırı gibi.Ayrıca bu zorlaştırma işinin yeni oyunculara zararı olacağını düşünüyorum çünkü oyuncu sayısı zaten az ve olanlarda çoğu ya holde ya maden çekiyor ya da vs atıyor sürekli yani bu oyunculara yardım edecek birileri olmak zorundaydı zaten ama bu sefer daha fazla yardım gerekli olur.


5-)Direnç iksir ve itemlerin etkisini azaltmak.
6-)Direnç puanları ve üretim puanları artırılmalı.

Burayı anlamadım.İksir etkisini azaltıp puanları artırıyoruz.Kenan'da 1000 elektrik direnç olmak zorunda.Gaffar'da , Sturart'ta vs.vs. direncin belli bir seviyede olması lazım.Bunların olduğu gibi kalması daha iyi.Zaten buna göre hesaplanmışlar.

7-)+5 kaldırılmalı.
8.-)Hızlı kasaya erişim kaldırılmalı.

Şimdi bunu da hiç anlamadım ne gibi faydası var.Kasa erişimi çok kullanışlı bir şey neden kaldırılsın ? Mesela bölgedeyken kasaya erişip item , iksir ne gerekiyorsa alabiliyoruz.Çanta zaten küçük dolduğu zaman kasaya aktarabiliyoruz.

9-)Sığınak bölgesi yeniden düzenlenip slot sayısı ve şalter sayısı artırılmalı.

Değişen bir şey olmaz.Bu bölgeler full büyücüler için çocuk oyuncağıdır.Şalterleri artırmak mantıksız 4 şalter zaten var 5 ? 6 ? mı olmalı ? Adam yok belki gelen bulamayacak veya az kişi girmek istiyor ne yapacak o zaman.

10-)Düşük levellerdeki şef yaratıkları güçlendirilmeli.
11-)Şef yaratıklara ek zırh özelliği verilmeli.

Ben oyunun şu ana kadar olan yaratıkların da bu tür değişikliklerin yapılmasından yana değilim.Genel itibari ile sanki vur dedik öldürmüşsün gibi olur.Yeni oyuncuyu düşünmek lazım her zaman.Düşük seviye şefleri güçlendirince ne olacak ki zaten adam onu sadece görev için kesecek ve muhtemelen 49 birinden yardım alır.

12-)Zırh kırmanın etkisini ciddi manada azaltılmalı.

Ciddi mana da azaltılamaz.Aşağıda tılsım sistemi kaldırılsın yazmışsın da bu imkansız olduğu için zaten zırh kırma ile ilgili tılsımlar var.Amacı ise zırhı daha fazla kırıp daha fazla hasar vermek.Kırılgan büyücülerin tek olayı zırh kırmak zaten veya direnç kırıp çember atmak.

13-)Oyunda mevcut olan şaheserlerin değiştirilmeli.
14-)Yeraltındaki yaratıklara ek özellikler eklenmeli.
15-)Yeraltındaki yaratıklardan şaheser ve reçeteleri düşmeli.

O zaman grup bölgelerini kaldıralım herkes yeraltından çıkmasın ? Bunun mantıklısı yeni getirilecek bireysel bir bölgedeki yaratıklardan "sadece" reçete olarak düşmesidir.Şaheserler direk olarak düşmemeli emek verilip üretilmelidir.

16-)Şaheserler alışverişe konulabilmeli.

Hiç iyi sonuçları olmaz.

17-)200 m sınırı kaldırılmalı.

Olması gereken bir şey.Ama defalarca kez yapamayız dediler.

19-)Kurt mağara kısaltılmalı.

Ne manada ve neden kısaltılmalı.Keşke maddelere açıklamalar ekleseydin.Bence kurt mağarası gayet güzel.Oradaki görev sayısı artırılmalı bence uğrayan yok çünkü.

21-)Meran şehire daha özel farklı yaratıklar eklenmeli.

Meran şehrindeki yaratıklar zaten oyundaki en özel yaratıklar.Ve ilerleyen hikayede daha gelişmiş meranlar olacağı belli.

22-)Beyoğlu bölgesi oyuna eklenmeli.Beyoğlu bölgesi çok kompleks kaosun hakim oldugu bir ortam olmalı.Oyun ana akışı yeraltı-eminönü-beyoğlu üzerinden olmalı.

Oyunun ana akışı değil ama bir tür ara hikaye gibi olabilir.Oyunun ana akışı şu an için holün sonundan devam edecekmiş gibi duruyor.Ama mesela düşününce holün sonuna gitmek hiç kolay değil.Genelde harita kapıları hep ulaşılabilir yerlerde olmuştur.Bab-ı Ali'den yer altına , Eminönü'nden Meteora , Meteordan Şah kobra girişi ve hole gibi ulaşılabilir yerlerde.Belki asıl geçit beyoğlunda veya başka bir yerde olabilir ama bilemiyorum.Beyoğlu belki yeni madenlerin olduğu hole benzer bir amacı olan yeni bir bölge olabilir.

23-)Hol bölgesi daraltılıp ırklardaki slot sayıları artırılmalı.

Hol bölgesi zaten yeterince büyük değil.Bakmayın oyuncu sayısı az belki ama 10 tane Y2 bile holü doldurmaya yeter.Bu yüzden küçültülmesinde bir gerekçe göremiyorum.

24-)Tılsım sistemi kaldırılmalı.

Yukarıda dediğim gibi imkansız.Bu tür bir öneride bulunulmaması gerektiğini yapılmayacağını bilerek yazmamalıydın bence.Bunca yıllık emek ve harcanan parayı böyle çöpe atamazlar.Oyunu kapatırlar daha iyi.

25-)Son level 69 çıkarılmalı level atlamak aşırı zor olmalı.

49'dan sonra aşırı zor olmalı yazmış olmalısın diye düşünüyorum.İlk seviyelerde 30 seviyeye kadar gayet normal bir ilerleyiş var.30'dan sonra bireysel olarak zorlaşıyor.Ama yinede tecrübe puanları oyuncuları görev yapmaya zorlamalıdır.Yani görevleri level atlamak için mutlaka yapmalılar.Hol bölgesine giriş'e 49 level sınırı getirilmeli ki orada kimse kasılmasın.

26-)Karakter arası dengeler sağlanmalı.

Ne yönde mesele ? Biraz açman lazım bu maddeleri.Ve bu madde altına satır satır öneri yazılabilir zira oyunda dengesiz görünen çok şey var.Hepsi dengesizlik olarak yorumlanmamalı mesela 49 level full item ve tılsımlı birisi 49 level normal birine tek attı diye dengesizlik olmaz.Zaten adam full her oyunda full olanlar tek atabilir ancak gelipte savaşçı def2 3 ile bir düz vuruş atıp "he he teq attım za xd"lik bir durum olursa elbette burada bir saçmalık vardır.Bunun içinde bazı tılsımların oranları azaltılabilir.Karakter canları yükseltilebilir.Oyunda ki en kırılgan sınıf büyücüler mesela şifacı gazap 2 , 3 asite veya kangalla bile sadece dalga geçebiliyor.Savaşçı zaten tek atıyor.Bu sınıfa yönelik zırh ve can artışı yapılabilir.

31-)Kp ve şan sistemi kaldırılmalı.

Anlamadım.Hani anlaşmalı yapılıyor bence oyun hak ediyorda bunu belki rütbeler naylon ama en azından millet gözlük çekebiliyor.İhtiyacı olanlar yani.Diğer türlü birbirlerini yeseler akşama kadar bu kadar kp kasamazlar.Makroya yönelir millet.Belki er meydanlarında ki kp ödülü kalkar farklı bir ödül getirilir.Ama burada kaybeden tarafa ceza uygulanmalı ve bu ceza yüzünden anlaşma yapılamamalı.Yani kazanmak için savaşmalılar.Ödülde cezada tatmin edecek seviyede olmalı.

Aslında önerim şu benim.Er meydanı tamamen kaldırılmalı ve normalde gelen kp miktarı artırılmalı veya gözlük fiyatları azaltılmalı.Er Meydanı yerine mesela /pazar yazılmalı.Bu sayede /pazar 1 yazıp girdiğimizde orada mesela pazar sistemi ile kurulmuş pazarlar olabilir.Hadi pazar sistemi yok diyelim en azından girip orada arz ve lodoslar ticaret yapabilir.Savaşa kapalı olur ve herkes gezebilir orada.Bu bana mantıklı geliyor.


32-)Dükkanda ne kadar artırıcı var ise kaldırılmalı.

Olmaz.Her oyunda bu tür şeyler var.Oyunun bir şekilde para kazanması lazım.Exp artırıcı , maden şans artırıcı gibi şeyler parası olan için güzel olsa da para vermeden oynayan kişiye karşı sadece zaman yönünden katkı sağlıyor.Yoksa diğer kişi de aynı şeye ulaşabilir ama çok daha fazla zaman harcar.P2w tarzı bir şey değil.Çemberlitaş artırıcı vs. bunların işe yaradığını zannetmiyorum zaten.

33-)Lonca puanının etkisi artırılıp,plus yokken lonca puanı gelmeli.

Etkisini artırmaya gerek yok ancak plus yokken lonca puanı gelmesi şart.Zaten bu lonca işi biraz komik.Lonca açmak parayla tamam , girmek parayla buna da tamam , loncaya yazmak için plus istiyor ? lonca puanı için plus istiyor ? bunlar komik işte.

34-)Sadece loncaların savaş yapacagı pvp.

Buraya detaylı bir fikir sunardım ama kısaca yazayım siz anlarsınız zaten.İstanbul'dan bir bölgeyi örnek alıp er meydanı benzeri bir bölge yapılabilir ancak sancakların olmasından yana değilim.Fps oyundaki gibi sadece team deathmatch tarzı olmalı.Ölenler dirilip geliyor.Diyelim belli bir süre var.Bu süre sonunda öldürme başına belli bir puan alarak en çok puanı alan taraf kazanmış oluyor.Ama sorun şurada neden savaş yapsınlar ? Bunun içinde tıpkı diğer oyunlarda ki gibi lig sistemi gibi bir şey olmalı.Nedir bu peki ? Her 3 ayda bir diyelim her sunucuda lonca savaşları sonuçlarına göre en çok puanı alan lonca yani birinci sıradaki loncaya özel ödüller olmalı (kişi başı 1 aylık plus+silah yükseltme vb) diğer ay ödüller değişlebilir. (kişi başı 2500 akçe + yardımcı vb) Bu şekilde rekabet artabilir ve loncalar savaşarak birinci sıraya yükselmeye çalışabilirler.Loncalara sırasına göre ek ünvanda verilebilir.Bunların karakterin bir yerinde görünebilir.Bir sorun daha var mesela adam çakma lonca açıp sürekli onu yenebilir.Buna da çözüm olarak loncanın savaşabilmek için en az 10 üyesi olmalıdır ve belli bir lonca seviyesinde olmalıdır gibi bir kural getirilir.Lonca savaşları 10 vs 10 şeklinde olur.Veya 12 vs 12.Lonca sayfasından lonca başkanı savaşa katılacakları sayfadan işaretler ve ona göre sistem onları savaşa çeker.Yani grup kurmaya gerek yok içeride kurulabilir.12 vs 12 olmadan savaş başlamaz.

35-)Yeraltına bölgesi kadimin bir üst modeli hidra eklenmeli.Hidra yolu dahada uzatılmalı.

Kadim zaten hidraların en güçlüsüdür.En güçlü hidra Kadim Hidra'dır ondan üst modeli oyuna gelemez.Balyoz Nazım zamanında tek kafasını koparabilmiştir.Kendisi de rahmetli olmuştur.Bunca yıllık haritayı değiştireceklerini sanmam zaten değiştiremezler de bence.Kadim Hidra'nın arkasındaki su birikintisi Eminönü'ne çıkıyor.Yorumlamam böyle 35 maddenin 20'i gerçekleştirilse yandık kardeş.Daha detaylı açıklaman lazımdı maddelerini.
Herbirini inceledim gayet aciklayici yapici elestiriler eline sağlık;gelistirilmesi ,optimize edilmesi gereken bircok sey var ,herbiri icin ince dusunup her seviye oyuncuyu goz onunde bulundurarak getirilmeli yenilik,şayet gelecekse!


inquisitor yazdı: 29 Nis 2017 00:40 Loncaya dayalı değil de, sadece klan üyelerinin karşı karşıya geldiği bir pvp haritası getirilmeli. Hatta bunun için Er meydanı bile yeterli, ya da birawdaha genişletilebilir gayet geniş bir harita. Kpem gibi ölünce kp gitmeli, öldürdügünde kp gelmeli. Bu da benim de sinir olduğum naylon kp rútbe kasılmasını engeller. 6-6 degil, herkesin girebildiği bi yer olmalı, tabi ki seviye farkıyla, misal 40-49 ve 1-39 aralıklarda olucak 2 er meydanı, team deathmatch olmamalı, yani skor kazanan degil, 24 saat meteordaki gibi savaşılmalı. Naylon kp kasılması da ban sebebi olmalı böyle bi saçmalık olamaz. Er meydanı belli yerlerine slot ve boss koyup, degerli item dropları koyulursa, o haritanın ve oyunun tadı yenmez. Yani amaç pve den çıkıp pvp ye dönerse, her gelen güncelleme ekstra bi zahmet görülür ve şu anki gibi bu kadar çok beklenmez :)) böyle bi sistem getirilip yeni bi sunucu açıldgnda, oyun gerçekten canavar olur (knightla büyüyen bi nesilden geldigim için büyük benzerlik göstercektir 😀😀😀)
Dostum sen çıldırmışsın ama seni desteklemekten kendimi alıkoyamıyorum!Naylon kpcilik cok yayginlasti.Kıran kırana mucadeleler,kp kasılmalar gittikce azaliyor,onerilerin bunun onune gecmez ama inan bana naylon kp kasacagina millet gider o haritalari alt ust eder zevkli! ;)


byboody yazdı: 29 Nis 2017 22:45 Oyun ile alakalı ne zaman güncelleme isteği yenilikler görsem bariz aklıma hep mevlüt dinç abimizin sözü geliyor;

Resim

Bu oyun bitmiştir arkadaşlar!
Resmi olarak oyun ile ilgili bir aciklama gelmeden kimseye inanmayin.Mevlutbeyin aciklamasinin uzerinden ne kadar zaman gecmis.Projelerin gidisati 1 gunde bile degisebilir keza bu aciklama ne zaman yapilmis.Oyun kapanir mi bilmem ama suan icin kapanir gibi kesin yargilar anlamsiz geliyor sevgili dostum. ;)
Ey Türk,
Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Kim bozabilir senin ilini ve töreni!..
Bilge Kağan
Beyazköşk ASİLKAN/ASİLBEY/ECEL
Eminönü VOLUNTARY
Kullanıcı avatarı
karagol25
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 161
Kayıt: 25 Ara 2016 02:16
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Karagöl Team

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen karagol25 »

Forumda Asla Ve Asla Teori Ve Troll Yapmadım Ama Bir Genişleme Paketi Gündemde Fakat Tarih Hakkında Kesin Bir Bilgim Yok.

Ama Şundan Emin Olabilirsiniz Genişleme Paketi Var Ama Ne Zaman :) Veyahut Gelecekmi Gelmeyecekmi ?


Nerull'ile Forumdan Ö.M Konuşmalarımda Beni İyi Trollemişti Fotoları Bi Ara Paylaşırım Forumda
Resim
Yaşam Ve Ölüm Arasındaki ÇİZGİ.
Kullanıcı avatarı
YemeLik
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 709
Kayıt: 28 Eki 2015 22:05

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen YemeLik »

karagol25 yazdı: 03 May 2017 02:37 Forumda Asla Ve Asla Teori Ve Troll Yapmadım Ama Bir Genişleme Paketi Gündemde Fakat Tarih Hakkında Kesin Bir Bilgim Yok.

Ama Şundan Emin Olabilirsiniz Genişleme Paketi Var Ama Ne Zaman :) Veyahut Gelecekmi Gelmeyecekmi ?


Nerull'ile Forumdan Ö.M Konuşmalarımda Beni İyi Trollemişti Fotoları Bi Ara Paylaşırım Forumda
Resim

Resim

yalan gerçek böyle diyor evet en azından hatasız bir oyunda oynacağız.
Kullanıcı avatarı
CHAPPIE
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1668
Kayıt: 30 Nis 2016 20:50
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Winter Is Coming

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen CHAPPIE »

CHAPPIE yazdı: 30 Nis 2017 11:37 Karakter ismi telif hakkı gelmeli. Böylece sahte çarlarını önüne geçilebilir. Mesela hesabıma ben bu hakkı alınca o hesabımdaki karakter isimlerini sadece benim belirleyeceğim diğer hesaplarda benzer ismi kullanabilmeli. Örneğin CHAPPIE isminin benzer isimleri sadece benim belirleyeceğim hesaplarda kullanılsın. ıCHAPPİEı diye bir karakteri benim belirleyip izin verdiğim bir hesap kullanabilsin. İsim telif hakkı 4995 akçe, fazladan hesap ekleme de 995 akçe olursa güzel olur. Böylece sahte karakterlerin önüne geçilir.
Katılan yok mu bu önerime?
Kullanıcı avatarı
SalurBeyi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1358
Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Dostlar Kıraathanesi

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen SalurBeyi »

CHAPPIE yazdı: 05 May 2017 19:54
CHAPPIE yazdı: 30 Nis 2017 11:37 Karakter ismi telif hakkı gelmeli. Böylece sahte çarlarını önüne geçilebilir. Mesela hesabıma ben bu hakkı alınca o hesabımdaki karakter isimlerini sadece benim belirleyeceğim diğer hesaplarda benzer ismi kullanabilmeli. Örneğin CHAPPIE isminin benzer isimleri sadece benim belirleyeceğim hesaplarda kullanılsın. ıCHAPPİEı diye bir karakteri benim belirleyip izin verdiğim bir hesap kullanabilsin. İsim telif hakkı 4995 akçe, fazladan hesap ekleme de 995 akçe olursa güzel olur. Böylece sahte karakterlerin önüne geçilir.
Katılan yok mu bu önerime?
Karakterlerinin ismi büyük harf ile yazılı ise zaten hırsızlık gibi bir dert olmaz. Hiç kimse hırsızlık yapmak için çakma çar açıp, ismini değiştirmek için para verecek kadar düşmez.
ölüm tatlı bir hayal oldu artık
Kullanıcı avatarı
CHAPPIE
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1668
Kayıt: 30 Nis 2016 20:50
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Winter Is Coming

Re: Değişmesi ve Eklenmesi Gerekenler

Mesaj gönderen CHAPPIE »

SalurBeyi yazdı: 05 May 2017 21:31
CHAPPIE yazdı: 05 May 2017 19:54
CHAPPIE yazdı: 30 Nis 2017 11:37 Karakter ismi telif hakkı gelmeli. Böylece sahte çarlarını önüne geçilebilir. Mesela hesabıma ben bu hakkı alınca o hesabımdaki karakter isimlerini sadece benim belirleyeceğim diğer hesaplarda benzer ismi kullanabilmeli. Örneğin CHAPPIE isminin benzer isimleri sadece benim belirleyeceğim hesaplarda kullanılsın. ıCHAPPİEı diye bir karakteri benim belirleyip izin verdiğim bir hesap kullanabilsin. İsim telif hakkı 4995 akçe, fazladan hesap ekleme de 995 akçe olursa güzel olur. Böylece sahte karakterlerin önüne geçilir.
Katılan yok mu bu önerime?
Karakterlerinin ismi büyük harf ile yazılı ise zaten hırsızlık gibi bir dert olmaz. Hiç kimse hırsızlık yapmak için çakma çar açıp, ismini değiştirmek için para verecek kadar düşmez.
Kardeş ismim büyük olmasına rağmen bir iki harf ekleyip benim gibi büyük isimle kullanıyor birisi ona ne diyeceksin? :)
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön