Grup bölgeleri, en az 3 en fazla 6 oyuncudan oluşan tek bir grubun girebileceği özel bölgelerdir.
Bu bölgelere, grup üyeleri hariç kimse giremez. Kurulan diğer gruplar, aynı bölgenin başka
kopyalarına girerler (Er meydanı gibi)
GRUP BÖLGELERİNİN AVANTAJLARI
Yalnızca tek grubun girebilmesi nedeniyle, grup bölgeleri, normal bölgelere göre, çok daha fazla taktik ve beceri gerektirir. Oyun bilgisi ve takım stratejisi kurmak çok önemlidir. Oyuncular, yakın arkadaşları ile kurdukları gruplarla bu bölgelerde kendilerini sınayarak oldukça eğlenecekler.
- Yalnızca tek grubun girebilmesi ve grup bölgelerinden düşen eşyaların sadece bu grup elemanlarından birine düşecek olması, kalabalık ortamlardaki kargaşadan ve gerginlikten grubu uzaklaştırarak oyuna odaklanmalarını kolaylaştıracak. Ödülleri kendi güvendikleri arkadaşları dışında kimse ile paylaşmak zorunda kalmayacaklar. Görevleri dışarıdan herhangi bir müdahale olmadan tamamlayabilecekler.
- Yalnızca Grup bölgelerindeki belli düşmanlardan düşebilecek çeşitli şaheser eşyalar edinilebilecek.
GRUP BÖLGELERİ NEDEN ZOR!
Kaçmak yok!
Grup bölgelerinde depar yoktur. Ve düşmanlar peşinizi uzun süre bırakmaz.
Durmak yok!
Grup bölgelerinde gruptaki herhangi biri savaştığı takdirde oturamazsınız yatamazsınız, dolayısıyla savaşırken hızlı kudret veya enerji dolduramazsınız.
Ölmek yok!
Grup bölgeleri ölümcül hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
Kahramanlık yok!
Grup bölgelerinde tek başına bir hiçsiniz. Düşmanlar çok güçlü oldukları gibi, üzerinize gelirken yanlarındaki arkadaşlarını da çağırabileceklerinden, ancak iyi grup stratejileri ve mükemmel bir uygulama ile başarılı olabilirsiniz.
En son GHOSEN tarafından 05 Mar 2010 22:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
- Bir grup bölgesine en az 3, en fazla 6 oyuncudan oluşan, tek bir grup girebilir. Diğer gruplar, aynı bölgenin başka kopyalarına girerler. (Er meydanı gibi)
- Grup bölgelerinin girişleri, çeşitli bölgelerde bulunurlar. Bu bölgelere grup lideri giriş yapar ve bütün grup aynı anda bölgeye geçer. Kurulan grup, normal bölgelerden farklı olarak, bölgeye girildiğinde bozulmaz.
- Her grup bölgesi için, minimum bir seviye limiti vardır. Bu limitin altındakiler, bölgeye giremezler.
- Grup lideri, herhangi birini bölgeden atabilir. Atılan kişi bölgenin çıkışına ışınlanır. Gruptan herhangi biri grubu veya bölgeyi terk ederse, bölgenin çıkışına ışınlanır.
- Eğer gruptakilerden biri oyundan düşerse, tekrar grup bölgesinde oyuna girer.
- Grup bölgeleri hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
- Grup bölgeleri zorludur. Grup bölgesinde, gruptan herhangi biri savaş halinde iken, kimse oturamaz, yatamaz, kudretini ve enerjisini hızlı dolduramaz.
- Bazı "Devriyeler" hariç, grup bölgelerinde ölen yaratıklar dirilmez.
- Grup bölgelerindeki yaratıklar, çok güçlüdür ve oyuncular tarafından teke-tek öldürülebilmeleri çok zordur.
- Grup bölgelerine girecek grubun üyeleri arasında en fazla 10 seviye fark olabilir.
- Grup bölgelerindeki yaratıklar, normal yaratıklardan daha fazla deneyim puanı verirler.
- Her grup bölgesinin tamamlanması için gereken bir süre limiti vardır. Bu sürede grup bölgesi tamamlanmadığı takdirde, bütün grup bölgeden dışarı atılır ve bölge sıfırlanır.
GRUP BÖLGELERİNİN OYNANIŞI /u]
Tank, Svh(Dps) ve şifacı oynanışını gerektiren durumlar İKV'nin bir çok bölgesinde var olmasına rağmen, en çok grup bölgelerinde kendini belli edecek.
Bu görev dağılımını iyi yapabilen oyuncular, Grup bölgelerinde başarılı olacaklar. Plansız, programsız gruplar için, bu bölgeler tamamen para ve zaman kaybı olacak.
En son GHOSEN tarafından 05 Mar 2010 22:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Eminönü'nden dışarıya sürülmüş veya bir şekilde Teşkilat sınırı dışında kalmış yabanlar için, belki de yaratıklardan dahi daha tehlikeli ve acımasız olan problemin dolaylı olarak irdelendiği bu bölüm, oyuncularımız için İKV dünyasının bazı gizli kalmış noktalarına ışık tutacak.
İyiler ve kötülerden ziyade, talihli ve talihsiz mahkumların yer aldığı İKV dünyasında onlarca yıldır yaşanan ve daha uzun süre yaşanmaya devam edecek büyük trajedilerin sadece küçük bir resmi olan bu grup bölgesi, küçük ve önemsiz bir olaydan, büyük resmi görmeye çalışan meraklı oyuncularımızı tatmin etmeyi amaçlıyor.
SIĞINAK /u]
60'ların ikinci yarısında Genç Bilgililer tarafından tasarlanan ve 1969'da Beyazköşk tarafından inşaatı tamamlanan, bir süre Yükseliş Cemiyeti tarafından da kullanıldıktan sonra, nüfusun ve gereksinimin azalması nedeniyle kullanıma kapatılan ve şimdilerde TEŞKİLAT tarafından tedbir unsuru olarak muhafaza edilen, eski bir sığınak.
MİGRATIN KONUSU
Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?
Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.
MİGRAT /u]
Hayırsız adada dipsiz bir kuyuya sarkarak, o kadim tünellere inildiğini keşfetti eski bir pehlivan. İşte Migrat, üzerindeki olanca kayanın ağırlığını asırlardır taşıyan bu derin taş duvarların bulunduğu yerdedir.
En son GHOSEN tarafından 05 Mar 2010 22:28 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Forum içerisinde mesaj yazarken doğru bir üslub kullanarak diğer oyuncuları rencide edecek veya rahatsız edecek davranışlardan kaçınmanızı rica ederim.
Daha dikkatli olmanız dileğiyle.
[DEV]Nerull
En son GHOSEN tarafından 05 Mar 2010 22:31 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.