*NERULL*
- melihbaba
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 268
- Kayıt: 14 Kas 2010 09:57
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Nemesis
Re: *NERULL*
Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?
Kod: Tümünü seç
"İstanbul'un göbeğinde,savaşın eşiğinde ve kaosun son perdesinde;selam olsun Nemesis'e!.."- Artık Karaköy'de SERTVURUŞ
Re: *NERULL*
aynen kardeş bunu herkes biliyor ama bazı ( yalaka ) diye tabir edebilecegimiz insanlar varmelihbaba yazdı:Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?
Kostantiniyye elbette feth edilecektir. “Onu feth eden kumandan ne güzel kumandan, onu fetheden asker ne güzel askerdir.” ''Hz.MUHAMMED (sav.)''
''Fatih Sultan Mehmed''
( 1453 )
''Fatih Sultan Mehmed''
( 1453 )
Re: *NERULL*
Nasıl görmüyorsun açıklama bilgilendirme ? Bekleyin diyor adamlar başka oyunun forumuna girip yazdığında şu tarihte çıkartıcaz izin verirseniz mi yazıyorlar ? Neyin tribi bumelihbaba yazdı:Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?

