Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
eskibirdost169
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 35
Kayıt: 25 Haz 2016 21:49
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen eskibirdost169 »

YemeLik yazdı:Şuraya bak ya hakikaten eskiden önerileriniz biriktiriliyor felan deniyordu yani işte havuz ayagı felan.Şimdi o bile yok,şuda sobeenin bir oyunun halen napıyorsunuz ofiste 2 dk foruma bakıp bir şey yazamıyorsunuz?201 ileti ve sallanmamaya devam.
arkadaş TTNET bu ekibi SATIN ALMIŞ.ne isterse yaptırıyor
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen mstfmrt »

Yahu Türk Telekom gibi dünya devi bir şirket, Kader Mühürleri gibi bir oyun yapıyor da, İKV'yi mi geliştiremiyor? Mevlüt Dinç, Allah razı olsun developerların yapmadığını yapıp cevap vermiş, oyunun farklı bir motora taşınması sıfırdan başlamak gibi bir şeymiş. Başlasınlar kardeş, zaten efektler, sesler, kaplamalar, çizimler, kodlar... Hepsi senin elinde değil mi? Var olan bir şeyi başka bir oyun motoruna kopyalayacaksın Allah aşkına. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi,madem oyun dünyaya açılacaktı, Kader Mühürleri'ne ayıracağın zamanı ayırırdın Unreal'de veya Unity'de İKV'ye, yapardın e-spor oyununu, genişletirdin haritayı, artırırdın sunucu sayısını, emin olun oyuncuların en az %80'i razı olurdu. Tamam oyunda hatalar, buglar, sorunlar olurdu kabul, sanki şuan Kader Mühürleri'nde yok mu? Düzelmesini sabırla beklerdik. (Hiç gerek yok ama ) oyunun dünyaya açılması için, oyunun ve NPC'lerin isimleri değişebilirdi. Hiç gerek yok diyorum çünkü Kabus 22 adlı Türk oyunu dünya piyasasına sunulduğunda karakter isimleri ve oyun ismi değişmemişti ve o yıllara göre baya bir oyuncu kitlesi kazanmıştı.

Uzun lafın kısası, yapılmak istendiği zaman her şey yapılır. Bu oyunun üzerinde durmak istemiyorlar. Evet. Çünkü gelir getirmeyeceğini düşünüyorlar. Peki oyun geliştiriliyor mu? Bana sorarsanız evet geliştiriliyor. Fakat dedikleri gibi şu anki oyun motorunun eski olması nedeniyle imkânlar kısıtlı ve oyun yavaş yavaş geliştiriliyor. Tabii ki de şu an oyunculara "Alın biz 3 senede oyunu böyle geliştirdik." diyebilecek kadar iyi değil.


Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5747
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Tt'in İkv'ye ihtiyacı yok ben gösteriş için satın aldığını düşünüyorum. Bu yüzden nostalji sunucusu ya da güncelleme gelme ihtimali yok gibi bir şey.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen EYUNAL »

mstfmrt yazdı: Yahu Türk Telekom gibi dünya devi bir şirket, Kader Mühürleri gibi bir oyun yapıyor da, İKV'yi mi geliştiremiyor? Mevlüt Dinç, Allah razı olsun developerların yapmadığını yapıp cevap vermiş, oyunun farklı bir motora taşınması sıfırdan başlamak gibi bir şeymiş. Başlasınlar kardeş, zaten efektler, sesler, kaplamalar, çizimler, kodlar... Hepsi senin elinde değil mi? Var olan bir şeyi başka bir oyun motoruna kopyalayacaksın Allah aşkına. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi,madem oyun dünyaya açılacaktı, Kader Mühürleri'ne ayıracağın zamanı ayırırdın Unreal'de veya Unity'de İKV'ye, yapardın e-spor oyununu, genişletirdin haritayı, artırırdın sunucu sayısını, emin olun oyuncuların en az %80'i razı olurdu. Tamam oyunda hatalar, buglar, sorunlar olurdu kabul, sanki şuan Kader Mühürleri'nde yok mu? Düzelmesini sabırla beklerdik. (Hiç gerek yok ama ) oyunun dünyaya açılması için, oyunun ve NPC'lerin isimleri değişebilirdi. Hiç gerek yok diyorum çünkü Kabus 22 adlı Türk oyunu dünya piyasasına sunulduğunda karakter isimleri ve oyun ismi değişmemişti ve o yıllara göre baya bir oyuncu kitlesi kazanmıştı.

Uzun lafın kısası, yapılmak istendiği zaman her şey yapılır. Bu oyunun üzerinde durmak istemiyorlar. Evet. Çünkü gelir getirmeyeceğini düşünüyorlar. Peki oyun geliştiriliyor mu? Bana sorarsanız evet geliştiriliyor. Fakat dedikleri gibi şu anki oyun motorunun eski olması nedeniyle imkânlar kısıtlı ve oyun yavaş yavaş geliştiriliyor. Tabii ki de şu an oyunculara "Alın biz 3 senede oyunu böyle geliştirdik." diyebilecek kadar iyi değil.



Kopyala yapıştır gibi kolay değil ki olsa oyuncu camiası olarak belki bizler bile bir şey yapardık
Kullanıcı avatarı
VoiceOfVoiceless
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 526
Kayıt: 19 Haz 2016 15:56
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen VoiceOfVoiceless »

EYUNAL yazdı:
mstfmrt yazdı: Yahu Türk Telekom gibi dünya devi bir şirket, Kader Mühürleri gibi bir oyun yapıyor da, İKV'yi mi geliştiremiyor? Mevlüt Dinç, Allah razı olsun developerların yapmadığını yapıp cevap vermiş, oyunun farklı bir motora taşınması sıfırdan başlamak gibi bir şeymiş. Başlasınlar kardeş, zaten efektler, sesler, kaplamalar, çizimler, kodlar... Hepsi senin elinde değil mi? Var olan bir şeyi başka bir oyun motoruna kopyalayacaksın Allah aşkına. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi,madem oyun dünyaya açılacaktı, Kader Mühürleri'ne ayıracağın zamanı ayırırdın Unreal'de veya Unity'de İKV'ye, yapardın e-spor oyununu, genişletirdin haritayı, artırırdın sunucu sayısını, emin olun oyuncuların en az %80'i razı olurdu. Tamam oyunda hatalar, buglar, sorunlar olurdu kabul, sanki şuan Kader Mühürleri'nde yok mu? Düzelmesini sabırla beklerdik. (Hiç gerek yok ama ) oyunun dünyaya açılması için, oyunun ve NPC'lerin isimleri değişebilirdi. Hiç gerek yok diyorum çünkü Kabus 22 adlı Türk oyunu dünya piyasasına sunulduğunda karakter isimleri ve oyun ismi değişmemişti ve o yıllara göre baya bir oyuncu kitlesi kazanmıştı.

Uzun lafın kısası, yapılmak istendiği zaman her şey yapılır. Bu oyunun üzerinde durmak istemiyorlar. Evet. Çünkü gelir getirmeyeceğini düşünüyorlar. Peki oyun geliştiriliyor mu? Bana sorarsanız evet geliştiriliyor. Fakat dedikleri gibi şu anki oyun motorunun eski olması nedeniyle imkânlar kısıtlı ve oyun yavaş yavaş geliştiriliyor. Tabii ki de şu an oyunculara "Alın biz 3 senede oyunu böyle geliştirdik." diyebilecek kadar iyi değil.



Kopyala yapıştır gibi kolay değil ki olsa oyuncu camiası olarak belki bizler bile bir şey yapardık
Camia daha ne yapsın bunlara.Akçe sayesinde bilmiyoruz ama belki bunlar kendilerine yeni dükkan(mekan) açmışlardır , onların tabiriyle ofis.
Camia üstüne düşeni yaptı.Beyfendiler sıcak para bitmesin diye camiyı resmen biplemedi.
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen mstfmrt »

EYUNAL yazdı:
Kopyala yapıştır gibi kolay değil ki olsa oyuncu camiası olarak belki bizler bile bir şey yapardık
Kopyala yapıştırdan kastım: Bölgeleri yeniden tasarlamak ile uğraşmayacaklar, karakterleri yeniden modellemeyecekler, kaplamalar, sesler filan zaten ellerinde hazır bulunmakta. Zaten 3 senede yapılmayacak iş değil.
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen EYUNAL »

mstfmrt yazdı:
EYUNAL yazdı:
Kopyala yapıştır gibi kolay değil ki olsa oyuncu camiası olarak belki bizler bile bir şey yapardık
Kopyala yapıştırdan kastım: Bölgeleri yeniden tasarlamak ile uğraşmayacaklar, karakterleri yeniden modellemeyecekler, kaplamalar, sesler filan zaten ellerinde hazır bulunmakta. Zaten 3 senede yapılmayacak iş değil.
Bende onu diyorum zaten Actor için hazırladıkları şeyleri kopyala yapıştır edip yeni bir motora koyamazlar :)
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen KraToSs »

anka sunucusu yapmislar, bunumu yapamayacaklar sorusunu akila getirten konu.
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
XMrkoray1
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 5
Kayıt: 27 Haz 2016 09:42
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen XMrkoray1 »

Ben cidden diğcek bişey bulamıyorum ya bide mevlüt dinç in bunların olucağını biliyomuş bu kesin nerden mi anladım açık değil mi abi öncelikle sorularımıza Devler Gm ler yanıt veremiyo Ve güncelleme konusundada bir laf edemiyolar ama mevlüt dinç sanki hala oyunun başındaymış gibi sanki hala Oyunla ilgileniyomuş gibi çatır çatır cevap veriyo sizce neden sobee yada İkv yi bıraktı ayrıldı Şahaser yaratmışken niye terk etti. Oyunun bu noktaya gelip oyuncuların onları darlıycanı biliyodu

Bu riski almak istemedi bu yüzden ikv yi bıraktı. Ve kader mühürleri nolucak biliyomusunuz 30 K oyuncu kitlesi çekicek 2 3 yıl e spor olcak sonra ikv nin olduğu konuma düşcek adım gibi eminim
Bir zamanlar İkv vardı Hayatımı verdiğim birde şuan ikv var 5 kuruş bile vermediğim
Kullanıcı avatarı
VatanKIRIM
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 464
Kayıt: 03 Haz 2012 16:41
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Developerlara önerim: Nostalji Sunucusu

Mesaj gönderen VatanKIRIM »

Koskoca 1 Yıl geçti. 22 Sayfa Tartışıldı. Developerlar sessiz kaldı. Ancak sessizliklerini; "Yeni Genişleme Paketini Yayınlayacağız" ve "Oyunla tekrardan ( :') ) ilgilenmeye başladığımızı bilin istedik." diyerek güncellemeler duyuracaklarını söylediler. Oyunla "tekrardan" ilgilenmeye başladığınıza göre şu konuya da güzel bir açıklık getirmenizi temenni ederek konuyu hortlatıyorum. Yapılabilir mi? Yapılamaz mı? bu malum sunucu.
Resim
T A T A R
İstanbul - São Paulo
2012 FanArt Çizgi Roman Üçüncüsü
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön