10 uygun sonuç bulundu

gönderen AsiLMuSaoqLu
29 Eki 2011 21:02
Forum: Genel Sohbet
Başlık: En iyi Büyücü ..
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4109

Re: En iyi Büyücü ..

Bu oyunda iyi olmak değilde herşeyin zamanlamasını iyi yapmak gerekir doğru zamanda doğru şeyleri yapmak yani
gönderen AsiLMuSaoqLu
28 Haz 2011 11:27
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Lütfen Yardım edin !!
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 661

Re: Lütfen Yardım edin !!

blgsayarın özellklernden kaynaklanan bşy oynyamazsın yapcak bşy yok yani xd
gönderen AsiLMuSaoqLu
27 Haz 2011 16:01
Forum: Eski Duyurular
Başlık: [23 Haziran 2011] İksir güncellemesi
Cevaplar: 387
Görüntüleme: 61698

Re: [23 Haziran 2011] İksir güncellemesi

5 iksr 3 lira acaba bzdemi satsak dicem hesabımı kapatrsnz ama;)
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 11:09
Forum: Lodos
Başlık: Lodos Kalenin Güçlendirilmesi
Cevaplar: 71
Görüntüleme: 15495

Re: Lodos Kalenin Güçlendirilmesi

Kendilerini bir tek ismeti keserek avutuyolar zaten onlarıda ellerinden alırsak oyunu bırakır bunlar sonra biz kimle eğlenicez kiminle dalga geçicez :lol: :lol:
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 11:07
Forum: Arzın Çocukları
Başlık: Çemberlitaş ARZ GİRİŞİ
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1719

Re: Çemberlitaş ARZ GİRİŞİ

Sana tavsiye lodos olda ç.T a girme şansın daha yüksek olsun :lol: :lol:
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 11:05
Forum: Arzın Çocukları
Başlık: Kuklacıda arz gruplarının azlığı
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 4828

Re: Kuklacıda arz gruplarının azlığı

Arz Kıtlığı Kuklacının değil oyunun sorunun :lol: ;)
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 11:00
Forum: Görseller
Başlık: Bütün Pivotçular Toplandık...
Cevaplar: 31
Görüntüleme: 6642

Re: Bütün Pivotçular Toplandık...

Güzel İş Çıkarmışsınız gerçekten .d.d
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 10:55
Forum: Kapalı Çarşı
Başlık: URBAN ZIRH SATAN UCUZA PM
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 532

Re: URBAN ZIRH SATAN UCUZA PM

Bayan Urban Zırh satıyorum 7 M.
gönderen AsiLMuSaoqLu
26 Haz 2011 10:53
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: İLK MAREŞAL (EMİNÖNÜ)
Cevaplar: 46
Görüntüleme: 6626

Re: İLK MAREŞAL (EMİNÖNÜ)

KAssam diye bişey yok xD . O kadar çok biliyorsan kas bakalım kaç günde bırakıcaksın kasmayı .d.d
gönderen AsiLMuSaoqLu
25 Haz 2011 16:14
Forum: Eski Duyurular
Başlık: [23 Haziran 2011] İksir güncellemesi
Cevaplar: 387
Görüntüleme: 61698

Re: [23 Haziran 2011] İksir güncellemesi

Normal oyun parasıyla satılsa iyiydide :p sizde para kazancanız tabi xd

Gelişmiş aramaya git