Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
PVP'deki kısır döngü hakkında ne düşünüyorsunuz? Kalabalık klan savaşlarındaki fps sorunları, sürekli tarafsız bölgelere kaçan veya f4 atan oyuncular, sayıca üstün olan tarafın sancağa kadar geri püskürtmesi sonra aynısını karşı klanın yapması. Birebirlerde ise şifacı oynasanız savaşçılar sizle savaşmıyor dikkati atıp deparı basıp kaçıyor. Savaşçı oynasanız depar sürekli buga giriyor birine vuracakken oyun geriye atıyor. Bugları geçtim bir büyücüyle karşılaştığınızda artık senaryo belli depar at zihin ye dikkat durdurma at kutup ye, bir de tesla sersemlettiyse öl. Savaşçı vs savaşçı da ise 0, 1 veya 2 canla biten şansa dayalı kapışmalar... Sizler ne düşünüyorsunuz, özellikle farklı ve karşıt görüşleri merak ediyorum bu konuda?
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 07 Ağu 2019 20:04
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
esas şaşırtıcı olan klan parasının hiçbir getirisi olmamasına rağmen hala klan savaşı yapılmasıdır. lonca sisteminin de dayatmasıyla beraber klan mensubu oyuncuların sayısı epeyi artmış durumda. şimdilerde klansız loncalar da baş gösterseler bile çoğunluk uzun bir süredir klan üyesi. eskiden kp kasmak isteyenler bile klana girip savaştıktan sonra 1000kp verip klandan çıkıveriyordu ve oyunun temel getirisi olan yaratık kesme işine geri dönüyordu. lonca sistemi bunu bozdu.
her sınıf için onlarca item çeşitliliğinin olduğu ve karakter gücünün 1v1 karşılaşmalarla ölçüldüğü dönemlerde klansız oyuncu oranı tahminime göre %70-80 civarıdır. şimdi ise çoğu kişi klanda olmak istememesine rağmen loncası yüzünden klandan çıkamıyor, dolayısıyla da sadece yaratık kesmek için girdiği bölgede bir düşman gördüğünde zihinleyip/depar atıp/hayvan bırakıp tarafsız bölgelere kaçıyor.
yeteneklerin stabil olmadığı, oynanış hatalarının sık görüldüğü bu oyunda klan savaşı ise sadece kaostan ibaret. düşmanın ne yaptığını bilmek bir yana, kendisinin bile ne yaptığından habersiz oyuncular savaşıyor.
yukarıda bahsettiğim item çeşitliliğinin bitirilmesi, klan savaşlarını sadece 1-2-3 tuşlarına basmaktan ibaret olmaya itmiştir. kopya olaylarıyla birlikte oyunda uğruna çaba gösterecek hiçbirşey kalmamış olması da oyuncuların sadece pvp'ye yönelmesine ve kaosun büyümesine yol açmıştır.
ama merak etmeyiniz ki haziran seçimlerinde iktidara geldiğimizde bu sorunları çözeceğiz. savaşmak isteyen neferler 12 farklı item seti dizecek, rakiplerini şaşırtmak için her vs'de farklı silahlar kullanacak. klan savaşları düzene girecek, siviller ateş altında bırakılmayacak. bankacının önündeki vs'lere tekrar başlanacak. handan ve ismet mısır çarşısının bahçesinde buluşacak. halkımız bundan sonra bize sorunlardan bahsetmeye değil teşekkür etmeye gelecek. bu günler gidecek, o günler gelecek! unutmayın ki farelerin kimseye eyvallahı yoktur!
her sınıf için onlarca item çeşitliliğinin olduğu ve karakter gücünün 1v1 karşılaşmalarla ölçüldüğü dönemlerde klansız oyuncu oranı tahminime göre %70-80 civarıdır. şimdi ise çoğu kişi klanda olmak istememesine rağmen loncası yüzünden klandan çıkamıyor, dolayısıyla da sadece yaratık kesmek için girdiği bölgede bir düşman gördüğünde zihinleyip/depar atıp/hayvan bırakıp tarafsız bölgelere kaçıyor.
yeteneklerin stabil olmadığı, oynanış hatalarının sık görüldüğü bu oyunda klan savaşı ise sadece kaostan ibaret. düşmanın ne yaptığını bilmek bir yana, kendisinin bile ne yaptığından habersiz oyuncular savaşıyor.
yukarıda bahsettiğim item çeşitliliğinin bitirilmesi, klan savaşlarını sadece 1-2-3 tuşlarına basmaktan ibaret olmaya itmiştir. kopya olaylarıyla birlikte oyunda uğruna çaba gösterecek hiçbirşey kalmamış olması da oyuncuların sadece pvp'ye yönelmesine ve kaosun büyümesine yol açmıştır.
ama merak etmeyiniz ki haziran seçimlerinde iktidara geldiğimizde bu sorunları çözeceğiz. savaşmak isteyen neferler 12 farklı item seti dizecek, rakiplerini şaşırtmak için her vs'de farklı silahlar kullanacak. klan savaşları düzene girecek, siviller ateş altında bırakılmayacak. bankacının önündeki vs'lere tekrar başlanacak. handan ve ismet mısır çarşısının bahçesinde buluşacak. halkımız bundan sonra bize sorunlardan bahsetmeye değil teşekkür etmeye gelecek. bu günler gidecek, o günler gelecek! unutmayın ki farelerin kimseye eyvallahı yoktur!
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Tahminen karaköy paketi geldi geleli oyun motoruna bakılmıyor sunucu bakımları , veri tabanının temizlenip oyun motorunun reaksiyonlara karşı kontrol edilmesi gerekiyor , gecikmeler , buğlar , takılmalar , ıska oranları oyun içerisinde çok fazla zaten oyun piyasasında bulunan madenlerin çok sayıda olması oyun motorundan kaynaklı olduğu için haliyle klan savaşlarında , boss kesimlerinde , karakter hareketlerinde gecikmeler , kopmalar , geriye atmalar mevcut uzun lafın kısası veri tabanının bulunduğu motora bakım yapılmadığı sürece bu döngü maalesef devam etmeye mahkumdur.
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
orti yapamıyor muJimyosef yazdı: ↑24 Eki 2022 23:18 Tahminen karaköy paketi geldi geleli oyun motoruna bakılmıyor sunucu bakımları , veri tabanının temizlenip oyun motorunun reaksiyonlara karşı kontrol edilmesi gerekiyor , gecikmeler , buğlar , takılmalar , ıska oranları oyun içerisinde çok fazla zaten oyun piyasasında bulunan madenlerin çok sayıda olması oyun motorundan kaynaklı olduğu için haliyle klan savaşlarında , boss kesimlerinde , karakter hareketlerinde gecikmeler , kopmalar , geriye atmalar mevcut uzun lafın kısası veri tabanının bulunduğu motora bakım yapılmadığı sürece bu döngü maalesef devam etmeye mahkumdur.
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Orti sadece ismen var
yazılım anlamında birşey beklememek lazım
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN
- 02ARMA02
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 721
- Kayıt: 30 Nis 2013 21:48
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Hamunaptra
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Oyunun pvpsi şuan değil migrat ve sığınaklar geldiğinde bitmişti.
Ezik durumda olan büyücüler bu eklenti ile oyunda söz sahibi olmuştu.
Savaşçılar ise tamamen şansa bağlı oyunda iş görüyorlardi.
Son gelen paketler ise şifacilari pasiften aktif birer savaşciya ve büyücüye çevirdi.
Yani sonuç olarak 187+60 hasar direnç setler çöp olduktan sonra savaşci işi tamamen bitti.
Ezik durumda olan büyücüler bu eklenti ile oyunda söz sahibi olmuştu.
Savaşçılar ise tamamen şansa bağlı oyunda iş görüyorlardi.
Son gelen paketler ise şifacilari pasiften aktif birer savaşciya ve büyücüye çevirdi.
Yani sonuç olarak 187+60 hasar direnç setler çöp olduktan sonra savaşci işi tamamen bitti.
...COMANDANTE...
... Semsûr...
... Semsûr...
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Tekrar bir ekip kurulsa ve yeni eklenti getirilse bunun çözümü için bir masa kurulabilir aslında.. ama neredeee?02ARMA02 yazdı: ↑03 Kas 2022 11:59 Oyunun pvpsi şuan değil migrat ve sığınaklar geldiğinde bitmişti.
Ezik durumda olan büyücüler bu eklenti ile oyunda söz sahibi olmuştu.
Savaşçılar ise tamamen şansa bağlı oyunda iş görüyorlardi.
Son gelen paketler ise şifacilari pasiften aktif birer savaşciya ve büyücüye çevirdi.
Yani sonuç olarak 187+60 hasar direnç setler çöp olduktan sonra savaşci işi tamamen bitti.
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN
- 02ARMA02
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 721
- Kayıt: 30 Nis 2013 21:48
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Hamunaptra
Re: Oyunun PVP'si hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Tadında bıraktım ben ah ah..Esadullah yazdı: ↑03 Kas 2022 17:20Tekrar bir ekip kurulsa ve yeni eklenti getirilse bunun çözümü için bir masa kurulabilir aslında.. ama neredeee?02ARMA02 yazdı: ↑03 Kas 2022 11:59 Oyunun pvpsi şuan değil migrat ve sığınaklar geldiğinde bitmişti.
Ezik durumda olan büyücüler bu eklenti ile oyunda söz sahibi olmuştu.
Savaşçılar ise tamamen şansa bağlı oyunda iş görüyorlardi.
Son gelen paketler ise şifacilari pasiften aktif birer savaşciya ve büyücüye çevirdi.
Yani sonuç olarak 187+60 hasar direnç setler çöp olduktan sonra savaşci işi tamamen bitti.
...COMANDANTE...
... Semsûr...
... Semsûr...