GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Beyaz Köşk sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
brondy1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 385
Kayıt: 01 Mar 2010 00:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen brondy1 »

2 gün oldu GM havale ile gönderdim parayı daha plustan tık yok bi yardımcı olun.
ÇeRKeZ ' im Varmı Ötesi !
Kullanıcı avatarı
FiaNNa
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 556
Kayıt: 05 Ara 2009 13:43
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen FiaNNa »

Sayet hesabın mymet de ise mynet musderı hızmelerını arayıp ogrenebılırsın ( mesai saatlerı ıcerısnde )
Karbon Kağıdı Değil Yaratıcı Ol


LEEWOHT
Kullanıcı avatarı
brondy1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 385
Kayıt: 01 Mar 2010 00:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen brondy1 »

numarasını bulamadım siteye girmiyo @ sansıma artık xD
ÇeRKeZ ' im Varmı Ötesi !
Kullanıcı avatarı
Eflatun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 403
Kayıt: 05 Ara 2009 20:43
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen Eflatun »

bazen 3-4 günü bulabiliyor uyelik al dan mı yoksa mynet i gönderdin yazarsan sevinirim
We are spirit bound to this flesh
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
Kullanıcı avatarı
Dabbe
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 169
Kayıt: 24 Şub 2010 18:05
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen Dabbe »

Mynet müşteri hizmetlerine 0212 328 15 15. Numaralı telefondan ulaşabilirsin
Dabbee & Uaxlider & SooNN & Cappucino

Bizde Adamına Göre Muamele Yapılır.
Kullanıcı avatarı
brondy1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 385
Kayıt: 01 Mar 2010 00:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen brondy1 »

Mynet ten alındı plus vehala gelmedi.
ÇeRKeZ ' im Varmı Ötesi !
Kullanıcı avatarı
brondy1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 385
Kayıt: 01 Mar 2010 00:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen brondy1 »

bilgi için saol Dabbe
ÇeRKeZ ' im Varmı Ötesi !
Kullanıcı avatarı
brondy1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 385
Kayıt: 01 Mar 2010 00:57
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: GM 2 gün oldu havale ile plus gelmedi daha

Mesaj gönderen brondy1 »

o numarayı aradım 444 80 00 numara verdi onu aradım oda daha önceki numarayı verdi yaf şaka gibi. GM ilgilen artık
ÇeRKeZ ' im Varmı Ötesi !
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön