Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.
Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.
İyi forumlar dilerim !
düşünce güzel kardeşim ama ne yazıkkı sadece düşünceyle kalbiliyor
Dünyada En Büyük kabadayılık EFENDİLİKTİR . AHMET ÖZ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆TETİKÇİ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Şans faktörü oyunda en sıkıcndaeylerden biridir. Çünkü ne yaparsan yap şans yok ise atmaz isteğin kadar attırıcı alsan bile hep aynı %99'luk şansın varsa gelir o %1'lik kısım seni bulur. Bu yüzden oyun içerisinde büyük dengesizlik söz konusu şahsıma göre tabi ki,
Grup Bölgelerinde her zaman yapılan hatalar var bence, şu düzen içerisinde düşünür olursak atan itemi bir daha atmaması gayet güzel olurdu. Bazen şansın oluyor item atıyor attığı itemde olan item oluyor böylece aşırı sıkıcı bir hal alıyor..
Yine kendimce şöyle bir fikrim var,
> Grup bölgelerinde sadece reçete atması bence en güzel çözüm olurdu bir çok açıdan ,reçete düşse bile üretmek zorunda kalıncak ve madenlerin piyasası aşırı derece yükselcek, oyunda o kadar çok ful karakter var ki artık değer bile etmez oldular. Sistem o şekilde olsaydı hala üstü full karakter olamazdı belki ve karakterlerin değeri çok yüksek olurdu oyun zor olurdu evet ama yapılan emeği sonuna kadar almış olunurdu ve bu şekilde item düştü düşmedi derdi ortadan kalkardi.
İyi forumlar dilerim !
İyi fikir ama herkese reçete düşse üretecek kişi hiç bölgeye girmeden sadece reçeteleri satın alır ve üretir. Bu da ç.t şans artırıcının değerini yitirmesine neden olur kanaatimce.