1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 18:31
gönderen HollyShit
Merhaba,

yeni gelen Çemberlitaş silah yükseltme olayı ile birlikte oyun dengesi tamamen dağılmış durumda.

Bu konu hakkında bir şeyler paylaşmak istiyorum.


Savaşçı Sınıfı : Hasar x Savunma Dengesi

Savaşçı sınıfı, hasar verme ve savunma oranı çok yüksek bir sınıf. Tüm sınıflara karşı üstün bir performans gösteriyor.

Oyuncuya karşı karakter savaşlarında savaşçılar diğer sınıflar için bulunmaz bir nimet bunu biliyoruz.

Oyuncuya karşı oyuncu sınıfında savaşçılar çok yüksek hasar vererek karşıdaki kişiyi kolayca alt edebiliyor.
5 binlere varan hasar oyun dengesini çok sarsmakta.
Büyücü sabit kaldığı takdirde savaşçının hasarının maximuma ulaşması büyücüyü mağdur etmekte.

Deneme :
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 3000 mh. = Büyücü 7.244
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 4000 mh. = Büyücü 5.328
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 5000 mh. = Büyücü -84

Umarım söylemek istediğim anlaşılır. Büyücülerin can oranı çok düşük kalıyor ve savaşçıların maximum hasarı çok yüksek tutuluyor.

Bir savaşçı bire bir savaşta çok rahat karşısındaki sınıfı alabiliyor.

Savunma oranları biraz daha arttırılabilir. Kritik saldırılara karşı bazen güçsüz kalıyorlar. Gaffar'da savunma oranı aşırıya kaçmadan biraz arttırılabilir.


Büyücü Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı

Büyücülerin hasar oranı şuan da gayet iyi. Fakat can sıkıntısı yüksek ve savunma oranımız düşük.
Sadece hasar ağırlıklı geliştirilmiş bir sınıf.

Savaşçıya karşı tek çare tesla koyup şansınıza güvenmek. Çünkü eğer savaşçı zihin tutarsa çırpınmanıza bile gerek yok.
Ook'lerde güzel bir rol oynuyor sınıf. Fakat her zaman 2 veya 3 vuruşta ölüyor. Can oranı biraz daha yüksek tutulabilir.

Deneme :

Büyücü 1000 fizik -> Şifacı = Hasar 9.835 (Kritik)
Büyücü 1500 fizik -> Şifacı = Hasar 12.337 (Kritik)
Büyücü 2000 fizik -> Şifacı = Hasar 15.841 (Kritik)

Büyücü hasar olarak gayet güçlü fakat savunma olarak zayıflar.


Şifacı Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı

Şifacıların savunma oranları gayet güzel. Kolay kolay ölmüyor savaşçılara. Fakat büyücülerden yüksek oranda hasar yiyorlar. Tek çareleri element ve fizik direnç becerisi.

Şifacılarda şöyle bir problem var. Şifacılarda yüksek oranda şifa büyüsü olduğu halde eşyalar kritik iyileştirmede bazen etki etmemekte.

Şifacı - İyileştirme büyüsü 1500 -> 8321 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2000 -> 14.509 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2500 -> 19.045 (Kritik)

Savunma oranı gayet iyi. Saldırı oranı büyücülere karşı çok güzel işliyor.

Hasar Asit 1000 -> 8.398 (Kritik) (Savaşçı)[/list]
Hasar Asit 1500 -> 12.241 (Kritik) (Büyücü)
Hasar Asit 2000 -> 19.682 (3 Kat Kritik) (Büyücü)


Kıssadan hisse hiç bir şekilde oyunda denge kurulamamış.
Bunun için bir çalışma başlatılması lazım.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 18:39
gönderen izdirapgrafik
Online oyunlarda her sınıfın artıları ve eksileri olur.Yazdıkların da sadece buna bir örnek.Karakterini seçen oyuncu artısını bilirken eksisini de kabul edecek.Büyücünün savaşçıya karşı zayıflığından söz etmişsin.Bahsettiğin zayıflık ister 5244 max'lı olsun ister 3000 maxlı,mesafe söz konusu olmadığında büyücü her şekilde işi bitmiş demektir.Fakat arada mesafe olduğunda büyücü devleşir,savaşçının kurtuluşu azdır eğer büyücü Çemberlitaş yetenek dizilimi kullanmıyorsa.Şifacı ise işin perde arkası kısmıdır.Karakterler arası dengesizlik yok,Pvp sisteminde tamamiyle dengesizlik var.Yani eşyalar arası dengesizlik.Bilge kağan ile Sıfır Kelvin arasında pvp'lerde ne fark var,ya da Yücelen ile Bıçak Sırtı arasında? İkisiyle de kesebildiğin adam sayısı 1.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 19:22
gönderen xLuCaGox

Daha anlamlı hale getirmekte aslında bizim elimizde.Örneğin büyücü savaşçı ile düello yapacaksa Kara Cin, Solucan Modeli gibi iksirler içebilir ve karşılaşma daha zevkli hale getirilebilir.

Büyücüler, uzak dövüş ustasıdır. Kudreti bittiğinde veyahut yakın dövüş olduğunda şansları yok denecek kadar azdır.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 19:50
gönderen TRrelaxTR
izdirapgrafik yazdı:Online oyunlarda her sınıfın artıları ve eksileri olur.Yazdıkların da sadece buna bir örnek.Karakterini seçen oyuncu artısını bilirken eksisini de kabul edecek.Büyücünün savaşçıya karşı zayıflığından söz etmişsin.Bahsettiğin zayıflık ister 5244 max'lı olsun ister 3000 maxlı,mesafe söz konusu olmadığında büyücü her şekilde işi bitmiş demektir.Fakat arada mesafe olduğunda büyücü devleşir,savaşçının kurtuluşu azdır eğer büyücü Çemberlitaş yetenek dizilimi kullanmıyorsa.Şifacı ise işin perde arkası kısmıdır.Karakterler arası dengesizlik yok,Pvp sisteminde tamamiyle dengesizlik var.Yani eşyalar arası dengesizlik.Bilge kağan ile Sıfır Kelvin arasında pvp'lerde ne fark var,ya da Yücelen ile Bıçak Sırtı arasında? İkisiyle de kesebildiğin adam sayısı 1.
Yorumunuza saygısızlık yada başka bir şey yapmak istemem ancak ben 2 büyücüyü de kesebiliyorum ama çok nadir :D savaşcı için bilmiyorum ama itemlerin tam potansiyelini kullanamıyoruz orası kesin

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 20:10
gönderen avss123
orda 2500 şifanın 19 bin can bastığımı yazıyo yoksa yanlışmı anladım :D

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 20:22
gönderen xPrince
Sıkıcı....

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 22:10
gönderen HollyShit
Arkadaşımın 5000 max hasarlı savaşçısıyla klan savaşına katıldım.

2 si full olmak üzere 3 büyücüyü kestim 8 canım kaldı.

1 sine zihin tuttum diğerini deparla aldım sonuncuya ağır vuruş yapmam yetti.

1 full 1 eksikli büyücüye tek attım. Arkamda şifacı olsaydı eminim 6 büyücüyüde keserdim. Kısacası söylemek istediğim dengesizlik var.
Keşke videoya çekseydim ve rezaleti gözler önüne serseydim. Bir daha ki sefere artık.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 23:18
gönderen ORHANBEY
O şifacı olayını bende tam anlayamadım o heralde büyü kritik felan ki 2560 iyileştirme 40.00 büyü kritik ile ben maksimum 12 bin küsür bastım bu kadar aydır :)

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 00:14
gönderen HollyShit
ORHANBEY yazdı:O şifacı olayını bende tam anlayamadım o heralde büyü kritik felan ki 2560 iyileştirme 40.00 büyü kritik ile ben maksimum 12 bin küsür bastım bu kadar aydır :)
Büyü kritik + iksir.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 00:24
gönderen LEPRECHAUN
izdirapgrafik yazdı:Online oyunlarda her sınıfın artıları ve eksileri olur.Yazdıkların da sadece buna bir örnek.Karakterini seçen oyuncu artısını bilirken eksisini de kabul edecek.Büyücünün savaşçıya karşı zayıflığından söz etmişsin.Bahsettiğin zayıflık ister 5244 max'lı olsun ister 3000 maxlı,mesafe söz konusu olmadığında büyücü her şekilde işi bitmiş demektir.Fakat arada mesafe olduğunda büyücü devleşir,savaşçının kurtuluşu azdır eğer büyücü Çemberlitaş yetenek dizilimi kullanmıyorsa.Şifacı ise işin perde arkası kısmıdır.Karakterler arası dengesizlik yok,Pvp sisteminde tamamiyle dengesizlik var.Yani eşyalar arası dengesizlik.Bilge kağan ile Sıfır Kelvin arasında pvp'lerde ne fark var,ya da Yücelen ile Bıçak Sırtı arasında? İkisiyle de kesebildiğin adam sayısı 1.
:idea: