Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)
Gönderilme zamanı: 26 Tem 2012 18:31
Merhaba,
yeni gelen Çemberlitaş silah yükseltme olayı ile birlikte oyun dengesi tamamen dağılmış durumda.
Bu konu hakkında bir şeyler paylaşmak istiyorum.
Savaşçı Sınıfı : Hasar x Savunma Dengesi
Savaşçı sınıfı, hasar verme ve savunma oranı çok yüksek bir sınıf. Tüm sınıflara karşı üstün bir performans gösteriyor.
Oyuncuya karşı karakter savaşlarında savaşçılar diğer sınıflar için bulunmaz bir nimet bunu biliyoruz.
Oyuncuya karşı oyuncu sınıfında savaşçılar çok yüksek hasar vererek karşıdaki kişiyi kolayca alt edebiliyor.
5 binlere varan hasar oyun dengesini çok sarsmakta.
Büyücü sabit kaldığı takdirde savaşçının hasarının maximuma ulaşması büyücüyü mağdur etmekte.
Deneme :
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 3000 mh. = Büyücü 7.244
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 4000 mh. = Büyücü 5.328
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 5000 mh. = Büyücü -84
Umarım söylemek istediğim anlaşılır. Büyücülerin can oranı çok düşük kalıyor ve savaşçıların maximum hasarı çok yüksek tutuluyor.
Bir savaşçı bire bir savaşta çok rahat karşısındaki sınıfı alabiliyor.
Savunma oranları biraz daha arttırılabilir. Kritik saldırılara karşı bazen güçsüz kalıyorlar. Gaffar'da savunma oranı aşırıya kaçmadan biraz arttırılabilir.
Büyücü Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı
Büyücülerin hasar oranı şuan da gayet iyi. Fakat can sıkıntısı yüksek ve savunma oranımız düşük.
Sadece hasar ağırlıklı geliştirilmiş bir sınıf.
Savaşçıya karşı tek çare tesla koyup şansınıza güvenmek. Çünkü eğer savaşçı zihin tutarsa çırpınmanıza bile gerek yok.
Ook'lerde güzel bir rol oynuyor sınıf. Fakat her zaman 2 veya 3 vuruşta ölüyor. Can oranı biraz daha yüksek tutulabilir.
Deneme :
Büyücü 1000 fizik -> Şifacı = Hasar 9.835 (Kritik)
Büyücü 1500 fizik -> Şifacı = Hasar 12.337 (Kritik)
Büyücü 2000 fizik -> Şifacı = Hasar 15.841 (Kritik)
Büyücü hasar olarak gayet güçlü fakat savunma olarak zayıflar.
Şifacı Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı
Şifacıların savunma oranları gayet güzel. Kolay kolay ölmüyor savaşçılara. Fakat büyücülerden yüksek oranda hasar yiyorlar. Tek çareleri element ve fizik direnç becerisi.
Şifacılarda şöyle bir problem var. Şifacılarda yüksek oranda şifa büyüsü olduğu halde eşyalar kritik iyileştirmede bazen etki etmemekte.
Şifacı - İyileştirme büyüsü 1500 -> 8321 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2000 -> 14.509 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2500 -> 19.045 (Kritik)
Savunma oranı gayet iyi. Saldırı oranı büyücülere karşı çok güzel işliyor.
Hasar Asit 1000 -> 8.398 (Kritik) (Savaşçı)[/list]
Hasar Asit 1500 -> 12.241 (Kritik) (Büyücü)
Hasar Asit 2000 -> 19.682 (3 Kat Kritik) (Büyücü)
Kıssadan hisse hiç bir şekilde oyunda denge kurulamamış.
Bunun için bir çalışma başlatılması lazım.
yeni gelen Çemberlitaş silah yükseltme olayı ile birlikte oyun dengesi tamamen dağılmış durumda.
Bu konu hakkında bir şeyler paylaşmak istiyorum.
Savaşçı Sınıfı : Hasar x Savunma Dengesi
Savaşçı sınıfı, hasar verme ve savunma oranı çok yüksek bir sınıf. Tüm sınıflara karşı üstün bir performans gösteriyor.
Oyuncuya karşı karakter savaşlarında savaşçılar diğer sınıflar için bulunmaz bir nimet bunu biliyoruz.
Oyuncuya karşı oyuncu sınıfında savaşçılar çok yüksek hasar vererek karşıdaki kişiyi kolayca alt edebiliyor.
5 binlere varan hasar oyun dengesini çok sarsmakta.
Büyücü sabit kaldığı takdirde savaşçının hasarının maximuma ulaşması büyücüyü mağdur etmekte.
Deneme :
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 3000 mh. = Büyücü 7.244
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 4000 mh. = Büyücü 5.328
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 5000 mh. = Büyücü -84
Umarım söylemek istediğim anlaşılır. Büyücülerin can oranı çok düşük kalıyor ve savaşçıların maximum hasarı çok yüksek tutuluyor.
Bir savaşçı bire bir savaşta çok rahat karşısındaki sınıfı alabiliyor.
Savunma oranları biraz daha arttırılabilir. Kritik saldırılara karşı bazen güçsüz kalıyorlar. Gaffar'da savunma oranı aşırıya kaçmadan biraz arttırılabilir.
Büyücü Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı
Büyücülerin hasar oranı şuan da gayet iyi. Fakat can sıkıntısı yüksek ve savunma oranımız düşük.
Sadece hasar ağırlıklı geliştirilmiş bir sınıf.
Savaşçıya karşı tek çare tesla koyup şansınıza güvenmek. Çünkü eğer savaşçı zihin tutarsa çırpınmanıza bile gerek yok.
Ook'lerde güzel bir rol oynuyor sınıf. Fakat her zaman 2 veya 3 vuruşta ölüyor. Can oranı biraz daha yüksek tutulabilir.
Deneme :
Büyücü 1000 fizik -> Şifacı = Hasar 9.835 (Kritik)
Büyücü 1500 fizik -> Şifacı = Hasar 12.337 (Kritik)
Büyücü 2000 fizik -> Şifacı = Hasar 15.841 (Kritik)
Büyücü hasar olarak gayet güçlü fakat savunma olarak zayıflar.
Şifacı Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı
Şifacıların savunma oranları gayet güzel. Kolay kolay ölmüyor savaşçılara. Fakat büyücülerden yüksek oranda hasar yiyorlar. Tek çareleri element ve fizik direnç becerisi.
Şifacılarda şöyle bir problem var. Şifacılarda yüksek oranda şifa büyüsü olduğu halde eşyalar kritik iyileştirmede bazen etki etmemekte.
Şifacı - İyileştirme büyüsü 1500 -> 8321 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2000 -> 14.509 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2500 -> 19.045 (Kritik)
Savunma oranı gayet iyi. Saldırı oranı büyücülere karşı çok güzel işliyor.
Hasar Asit 1000 -> 8.398 (Kritik) (Savaşçı)[/list]
Hasar Asit 1500 -> 12.241 (Kritik) (Büyücü)
Hasar Asit 2000 -> 19.682 (3 Kat Kritik) (Büyücü)
Kıssadan hisse hiç bir şekilde oyunda denge kurulamamış.
Bunun için bir çalışma başlatılması lazım.