Sığınak Tank Kullanımı
Gönderilme zamanı: 27 Haz 2012 11:21
Öncelikle forumumuzda açılmış olan şu konuyu okumanızı öneririm;
Siginaktan stuarta tum bosslar icin item dizilimi (tank)
Şimdi gelelim yapacaklarımıza öncelikle sığınak için item dizilimi şöyledir
- Farabi plevne ayakkabı ( Fiyatı 1m-500b (Kuklacı) olmakla beraber tanıdıklarınızdan bedavaya bile alabilirsiniz )
- Farabi ceket ( Bu ceket 2m-5m(Kuklacı) civarında pazarlık ederek alırsınız bu ceketi çemberlitaşta bile kullanacaksınız
- İtemsiz eldiven ( Neden itemsiz cünki kenan görevi bize zaten mor farabi solucan eldiven verecek para harcamıza gerek yok )
- Farabi-Aktar pantolon( Bu pantolonu centrioun'dan mor farabi solucan pantolon düşürene kadar kullanacagız )
- Aktar zırh ( Fiyatı 3m-4m civarındadır (Kuklacı) Junondan Evocati zırh düşürene kadar kullanacağız )
- Farabi Solucan Takı Seti ( Her parça 250b-500b olmakla beraber daha ucuza bile bulacağınız takılardır )
Şimdi yetenek dizimi şöyledir..(+5 OLMADAN )
15 DEFANSİF DÖVÜŞME
15 SAKINMA
15 KIŞKIRTMA
15 HEDEF SAPTIRMA
15 SARSILMAZ
15 SAVAŞ NARASI
5 DURDURMA
2 SÜPÜRME
1 ZİHİN TOPLAMA
Şimdi bu yetenekler ne işe yarar nasıl kullanılır nerde kullanılır bunları pek anlatan görmedim bir tank oyuna girdiğinde aynı ofans savaşçıdaki ofansif dövüşme özelliği gibi defansiz dövüşme ve sakınma yeteneğini açar.
Evet sığınağa girdik ne yapıyoruz ? Öncelikle sığınakta yaratıklar tek tek gelmez ( Devriye Fare adamlar hariç beyaz olanlardır ) Motorin e kadar size saldıracak gruplar şunlardır ya 3 kişi ya da 2 kişi olarak gelirler 3 kişi olarak gelenler 2 deli ve 1 zırdeliden oluşmaktadır.
3lü grup ilerde duruyor ve kışkırtma ile birinden cektiniz 3 ü birden geliyor haliyle 3 ü de size geliyor 3 yaratıgın 2sinide senin üstünde kesecekler şimdi burda Yaratıkları bir güzel süpürüyoruz neden süpürüyoruz ? çünkü büyücülerden bir tanesi direnç kırma atcak yaratıklara e yaratığa hasar vermezsen büyücüye döner değil mi onun için süpürmeyi bunda kullanıyoruz ( UNUTMAYIN HİC BİR DURAN YARATIK SAVAŞ NARASI İLE ÇEKİLMEZ ÇÜNKÜ SAVAŞ NARASI CEVREDEKİLERİ HİDDETLENDİREREK DİĞER YARATIKLARIN DA SİZE DÖNMESİNİ SAĞLAR ) Eğer hasar görmemiş bir yaratığa kışkırtma yeteneği kullanırsan o yaratık sana büyücü direnç kırma atsa da o yaratık senden büyücüye dönmez çünki kışkırtma ile onu hiddetlendirdin. Evet 3lüyü çektik süpürdük büyücü kırdı bu hedef saptırmayı kullanmanın zamanı geldi. Hedef saptırmayı güçlü bir elektiriğe verirsin pekala neden güçlü bir buza değil de elektiriğe verdik ? Çünki elektirik her zaman daha fazla hiddet yayar ve yaratık ona döner (UNUTMAYIN HEDEF SAPTIRMASI KULLANDIĞINIZ KİŞİYE YARATIK HİÇ BİR ZAMAN SALDIRMAZ TABİİ SİZ YARATIĞA SAVAŞ NARASI KULLANMALISINIZ )
Evet 3lüler geldi süpürdük saptık şifacıyla anlaşmalısın ben mesela sarsılmaz kullanmam 3lüleri peşimde koşturtarak keserim.
2liler 1 fare adam ve 1 deliden oluşmaktadır deliye kışkırtma atarsınız üstüne alırsınız fare adamı aralarında keser büyücüler.( UNUTMAYIN SAVAŞ NARASI DEMEK KUDRET HARCAMAK DEMEK GEREKTİĞİNDE KULLANIN )
Böylece düşünen adama geldik bu boss u genellikle büyücüler aralarında keserler 69 canda iken ezerim der ve herkesi öldürecek bi darbe yapar o ara büyücüler kutup açar 69 candan sonra istersen güçlü bir elektiriğe hedef saptırma verip yaratığı naralayıp üstünde kestirebilirsin ya da büyücüler aralarında keser ben boş durmam diyorsan sapıp naralıycaksın ve sarsılmaz acacaksın.
Evet ilerdeki delileri de halledip motorine geldik motorini büyücüler aralarında 50 cana kadar dönderir senin yapcağın tek olay büyücüye yaratık tam vuracakken nara atabilirsin evet 50den sonra da büyücüler aralarında dönderebilir fakat ben boş durmam diyorsan aynı mantık güçlü elektiriğe sapıp naralayıp yaratığı üstüne alabilirsin.
Kenana kadar 4lüler gelecek 4lü gruplar 3 fedai 1 baş fedaiden oluşmaktadır baş fedai vurdumu canının yarısını alır o yüzden baş fedaiye zihin atarlar sana 3lü fedai grubu gelir. (UNUTMAYIN BU GRUPLARI DİRENÇ HALKASI YOKKEN ÇEKMEYİN BİR ANDA KRİTİK HASAR YEMENİZE YOL AÇABİLİR.) Düşünen ve motorinden iksir düşerse size Kenandan evocati kolyeyi alana kadar direnç zehir-asit zehir-ateş iksirlerininizi içebilirsiniz fedailerden kritik yemezsiniz.
Evet Kenana geldik soldaki şartelin başına geçiyorsunuz ve kalktıkça indiriyorsunuz burda size düşen görev yok.
Düşünenden farabi farabi yüzüğü düşürüp kenandan evocati kolyeyi düşürdükten sonra migrata başlayabilirsiniz.
Migrat tanklığını da başka bir konumda anlatacağım fakat tekrar yetenekleri özetlemek gerekirse;
Süpürme Saldırısı: Yaratığa hasar verir burdaki amaç yaratığa hasar vermek değildir büyücü direnç kırma attığında büyücüye dönmemesini sağlamaktır.
Hedef Saptırma: Bu yeteneği kullandığınız kişiye hedef saptırmanın süresi bitene kadar yaratık asla dönmeyecektir.
Yüksek bir elektirik hasarı olan kişiye saptırırsanız diğer büyücüler o yaratığa saldırsa da o yaratık sizden dönmeyecektir.
Kışkırtma:Hedefi hiddetlendirir 3lüleri 2lileri çekerken kullanırsınız ve de kışkırtma kullandığınız yaratığa büyücü kırma atsa bile hedef büyücüye dönmeyecektir.
Siginaktan stuarta tum bosslar icin item dizilimi (tank)
Şimdi gelelim yapacaklarımıza öncelikle sığınak için item dizilimi şöyledir
- Farabi plevne ayakkabı ( Fiyatı 1m-500b (Kuklacı) olmakla beraber tanıdıklarınızdan bedavaya bile alabilirsiniz )
- Farabi ceket ( Bu ceket 2m-5m(Kuklacı) civarında pazarlık ederek alırsınız bu ceketi çemberlitaşta bile kullanacaksınız
- İtemsiz eldiven ( Neden itemsiz cünki kenan görevi bize zaten mor farabi solucan eldiven verecek para harcamıza gerek yok )
- Farabi-Aktar pantolon( Bu pantolonu centrioun'dan mor farabi solucan pantolon düşürene kadar kullanacagız )
- Aktar zırh ( Fiyatı 3m-4m civarındadır (Kuklacı) Junondan Evocati zırh düşürene kadar kullanacağız )
- Farabi Solucan Takı Seti ( Her parça 250b-500b olmakla beraber daha ucuza bile bulacağınız takılardır )
Şimdi yetenek dizimi şöyledir..(+5 OLMADAN )
15 DEFANSİF DÖVÜŞME
15 SAKINMA
15 KIŞKIRTMA
15 HEDEF SAPTIRMA
15 SARSILMAZ
15 SAVAŞ NARASI
5 DURDURMA
2 SÜPÜRME
1 ZİHİN TOPLAMA
Şimdi bu yetenekler ne işe yarar nasıl kullanılır nerde kullanılır bunları pek anlatan görmedim bir tank oyuna girdiğinde aynı ofans savaşçıdaki ofansif dövüşme özelliği gibi defansiz dövüşme ve sakınma yeteneğini açar.
Evet sığınağa girdik ne yapıyoruz ? Öncelikle sığınakta yaratıklar tek tek gelmez ( Devriye Fare adamlar hariç beyaz olanlardır ) Motorin e kadar size saldıracak gruplar şunlardır ya 3 kişi ya da 2 kişi olarak gelirler 3 kişi olarak gelenler 2 deli ve 1 zırdeliden oluşmaktadır.
3lü grup ilerde duruyor ve kışkırtma ile birinden cektiniz 3 ü birden geliyor haliyle 3 ü de size geliyor 3 yaratıgın 2sinide senin üstünde kesecekler şimdi burda Yaratıkları bir güzel süpürüyoruz neden süpürüyoruz ? çünkü büyücülerden bir tanesi direnç kırma atcak yaratıklara e yaratığa hasar vermezsen büyücüye döner değil mi onun için süpürmeyi bunda kullanıyoruz ( UNUTMAYIN HİC BİR DURAN YARATIK SAVAŞ NARASI İLE ÇEKİLMEZ ÇÜNKÜ SAVAŞ NARASI CEVREDEKİLERİ HİDDETLENDİREREK DİĞER YARATIKLARIN DA SİZE DÖNMESİNİ SAĞLAR ) Eğer hasar görmemiş bir yaratığa kışkırtma yeteneği kullanırsan o yaratık sana büyücü direnç kırma atsa da o yaratık senden büyücüye dönmez çünki kışkırtma ile onu hiddetlendirdin. Evet 3lüyü çektik süpürdük büyücü kırdı bu hedef saptırmayı kullanmanın zamanı geldi. Hedef saptırmayı güçlü bir elektiriğe verirsin pekala neden güçlü bir buza değil de elektiriğe verdik ? Çünki elektirik her zaman daha fazla hiddet yayar ve yaratık ona döner (UNUTMAYIN HEDEF SAPTIRMASI KULLANDIĞINIZ KİŞİYE YARATIK HİÇ BİR ZAMAN SALDIRMAZ TABİİ SİZ YARATIĞA SAVAŞ NARASI KULLANMALISINIZ )
Evet 3lüler geldi süpürdük saptık şifacıyla anlaşmalısın ben mesela sarsılmaz kullanmam 3lüleri peşimde koşturtarak keserim.
2liler 1 fare adam ve 1 deliden oluşmaktadır deliye kışkırtma atarsınız üstüne alırsınız fare adamı aralarında keser büyücüler.( UNUTMAYIN SAVAŞ NARASI DEMEK KUDRET HARCAMAK DEMEK GEREKTİĞİNDE KULLANIN )
Böylece düşünen adama geldik bu boss u genellikle büyücüler aralarında keserler 69 canda iken ezerim der ve herkesi öldürecek bi darbe yapar o ara büyücüler kutup açar 69 candan sonra istersen güçlü bir elektiriğe hedef saptırma verip yaratığı naralayıp üstünde kestirebilirsin ya da büyücüler aralarında keser ben boş durmam diyorsan sapıp naralıycaksın ve sarsılmaz acacaksın.
Evet ilerdeki delileri de halledip motorine geldik motorini büyücüler aralarında 50 cana kadar dönderir senin yapcağın tek olay büyücüye yaratık tam vuracakken nara atabilirsin evet 50den sonra da büyücüler aralarında dönderebilir fakat ben boş durmam diyorsan aynı mantık güçlü elektiriğe sapıp naralayıp yaratığı üstüne alabilirsin.
Kenana kadar 4lüler gelecek 4lü gruplar 3 fedai 1 baş fedaiden oluşmaktadır baş fedai vurdumu canının yarısını alır o yüzden baş fedaiye zihin atarlar sana 3lü fedai grubu gelir. (UNUTMAYIN BU GRUPLARI DİRENÇ HALKASI YOKKEN ÇEKMEYİN BİR ANDA KRİTİK HASAR YEMENİZE YOL AÇABİLİR.) Düşünen ve motorinden iksir düşerse size Kenandan evocati kolyeyi alana kadar direnç zehir-asit zehir-ateş iksirlerininizi içebilirsiniz fedailerden kritik yemezsiniz.
Evet Kenana geldik soldaki şartelin başına geçiyorsunuz ve kalktıkça indiriyorsunuz burda size düşen görev yok.
Düşünenden farabi farabi yüzüğü düşürüp kenandan evocati kolyeyi düşürdükten sonra migrata başlayabilirsiniz.
Migrat tanklığını da başka bir konumda anlatacağım fakat tekrar yetenekleri özetlemek gerekirse;
Süpürme Saldırısı: Yaratığa hasar verir burdaki amaç yaratığa hasar vermek değildir büyücü direnç kırma attığında büyücüye dönmemesini sağlamaktır.
Hedef Saptırma: Bu yeteneği kullandığınız kişiye hedef saptırmanın süresi bitene kadar yaratık asla dönmeyecektir.
Yüksek bir elektirik hasarı olan kişiye saptırırsanız diğer büyücüler o yaratığa saldırsa da o yaratık sizden dönmeyecektir.
Kışkırtma:Hedefi hiddetlendirir 3lüleri 2lileri çekerken kullanırsınız ve de kışkırtma kullandığınız yaratığa büyücü kırma atsa bile hedef büyücüye dönmeyecektir.