yaslikurt ***
Gönderilme zamanı: 14 Şub 2010 17:35
Bencede asıl sorun Ağır ve Sert vuruş yteneklerindeki dengesizlik.
Sırf bu iki yetenek yüzünden bir çok hassas denge kayboldu.
Yöneticiler diyordu savaşçıyı artık pasif olnaktan çıkardık ve iki aktif yetenek verdik artık onlarda yeteneklerini sık sık kullanabilirler.
Yönetici arkadaşların kasdettiği bu yetenekler olan Ağır ve Sert vuruş savaşçıyı o kadar aktif yaptıki gereksiz dengesizlikler ortaya çıkardı.
Bu hatadan bir an evvel dönülmeli ve bu iki yetenek tabiri caizse ıslah edilmeli.
Bu iki yeteneğin kudreti veya süresi ile oynamak birşey değiştirmez en azından denge sağlamaz.
Ecel getirene bu iki yetenek daha farklı işlesin diyen arkadaş olaya tamamen savaşçı gözü ile bakmış bu da asla kabul edilemez bir öneri.
Zira ecelin daha da güçlenmesi demek muazzam bir güç farkı yaratır.
Bence bu iki yetenek eski sert vuruşa benzemeli savaşçının bir sonraki vereceği hasarın süresinde aktif olmalı .
Savaşçının silah hasarı ile aynı anda etki etmemeli ya savaşçının hasarı olmalı yada bu yeteneklerin hasarı.
Ve üstüne basa basa belirtmek lazım bu yetenekler savaşçının elindeki silahın saldırı hızına ayak uydurmalı.
Savaşçının elindeki silah hızından ayrı bir sürede ve hasarının üstüne eklenmemeli (şimdi olduğu gibi)
Ancak bu şekilde anlaşılır Ecel getirenin üstün saldırı kalitesi yoksa kimse bir yaratığı 10 saniyede kesmek varken bunu 20saniyede yapmak istemez.
Bu şekilde ne Ecel getiren üretirim.Ne de ashabı Kehf Biz bu oyunu Türk Oyunu olmasından ziyade hilesi hurdası olmadığı için adil olduğu için karakterler arası denge olduğu için itemlere yatırım yapan ile yapmayan arasında fark olduğu için itemlerin efsunlarını doğru seçince kalite farkı ortaya çıktığı için.yetenek sistemi ve kombinasyonları iyi dağıtıldığında daha etkili olduğu için SEVDİK
Vazgeçin bu Savaşçıdaki aktif yetenek sevdasından BİZ bu sevdadan vazgeçmeden.
Sırf bu iki yetenek yüzünden bir çok hassas denge kayboldu.
Yöneticiler diyordu savaşçıyı artık pasif olnaktan çıkardık ve iki aktif yetenek verdik artık onlarda yeteneklerini sık sık kullanabilirler.
Yönetici arkadaşların kasdettiği bu yetenekler olan Ağır ve Sert vuruş savaşçıyı o kadar aktif yaptıki gereksiz dengesizlikler ortaya çıkardı.
Bu hatadan bir an evvel dönülmeli ve bu iki yetenek tabiri caizse ıslah edilmeli.
Bu iki yeteneğin kudreti veya süresi ile oynamak birşey değiştirmez en azından denge sağlamaz.
Ecel getirene bu iki yetenek daha farklı işlesin diyen arkadaş olaya tamamen savaşçı gözü ile bakmış bu da asla kabul edilemez bir öneri.
Zira ecelin daha da güçlenmesi demek muazzam bir güç farkı yaratır.
Bence bu iki yetenek eski sert vuruşa benzemeli savaşçının bir sonraki vereceği hasarın süresinde aktif olmalı .
Savaşçının silah hasarı ile aynı anda etki etmemeli ya savaşçının hasarı olmalı yada bu yeteneklerin hasarı.
Ve üstüne basa basa belirtmek lazım bu yetenekler savaşçının elindeki silahın saldırı hızına ayak uydurmalı.
Savaşçının elindeki silah hızından ayrı bir sürede ve hasarının üstüne eklenmemeli (şimdi olduğu gibi)
Ancak bu şekilde anlaşılır Ecel getirenin üstün saldırı kalitesi yoksa kimse bir yaratığı 10 saniyede kesmek varken bunu 20saniyede yapmak istemez.
Bu şekilde ne Ecel getiren üretirim.Ne de ashabı Kehf Biz bu oyunu Türk Oyunu olmasından ziyade hilesi hurdası olmadığı için adil olduğu için karakterler arası denge olduğu için itemlere yatırım yapan ile yapmayan arasında fark olduğu için itemlerin efsunlarını doğru seçince kalite farkı ortaya çıktığı için.yetenek sistemi ve kombinasyonları iyi dağıtıldığında daha etkili olduğu için SEVDİK
Vazgeçin bu Savaşçıdaki aktif yetenek sevdasından BİZ bu sevdadan vazgeçmeden.