1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 15:25
gönderen bermer
Merhaba arkadaşlar.

Bildiğiniz gibi İstanbul Kıyamet Vaktinin Çemberlitaş eklentisinin de yayınlanmasıyla oyuncuların talepleri bir seviye daha arttı ve 49 olan seviye limitinin 59 gibi seviyelere çıkarılmasını isteyen arkadaşlarımız baya çoğaldı.

Ben de mantıklı olabilecek, aklıma gelen yetenek önerilerini burdan sizinle paylaşmak istedim.

Savaşçıyla başlayacağım:

Savaşçı 50. Seviye Yetenek Önerileri

Kışkırtıcı Darbe
Hedef:Rakip
Etki:Tek kişi üzerine
Gereklilik:Defansif Dövüş
Tanım:Rakip üzerine sertçe bir darbe indirir ve rakibin dikkatini üzerine çeker.Bu dikkat çekme sonucu rakip, darbe alınan kişiden başka kimseyi hedef olarak göremez.
5 Puanda Kudret Gereksinimi %15 azalır ve rakibin Kışkırtılma süresi 3sn olur.
15 Puanda hasar artışı, kudret gereksinimi ve ya kışkırtılma süresi artışı seçeneklerinden biri seçilebilir.

Benim yorumum:
Arkadaşlar tank savaşçıların daha aktif rol oynamasını sağlamak amacıyla düşündüm bu yeteneği.Özellikle ekipmanları mükemmel olmasa bile ortalama ekipmanlara sahip savaşçıların da tank olmasına yardımcı olabilecek bir yetenek.Aynı zamanda defansif eşya dizmiş savaşçıların vs'de işe yararlılığını arttırmak için de düşünülebilir.

Ustalık
Hedef:Kendi
Etki:Sadece kendi üzerinde uygulanabilir.
Gereklilik:-
Tanım:Savaşçının kılıcını daha sıkı kavramasını ve daha ustalıkla kullanmasını sağlar.Bu etki sonucu savaşçının hasarı artar.
5 Puanda hasar artışı %10 olurken, kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda etki süresi 1 dakikadan 1,5 dakikaya çıkar.
15 Puanda etki süresi artışı, hasar artışı ya da kudret azaltımı seçeneklerinden bir tanesi seçilebilir.

Ekinoks Darbesi
Hedef:Rakip
Etki:Rakip, 15 puanda alan etkisi.
Gereklilik:-
Tanım:Rakibe sertçe iki darbe indirir.Eğer ilk darbe kritik hasar verirse, ikinci darbede hasar artışı görülür.İki darbenin de kritik isabet etmesi sonucu rakibin defansı 10saniyeliğine %15 indirilir.

Acil Müdahele
(Pasif)
Hedef:Kendi
Etki:Karakteri merkez alarak alan.
Gereklilik:Sağlığın %10'un altında olması.Defansif dövüş.
Tanım:Karakterin sağlığı %10'un altına düştüğünde, karakterin etrafında üç adet büyük kalkan silüeti oluşturur.Bu kalkanlar üç bin'er sağlık puanına sahiptir.Bu kalkanlar aktifken kullanıcı hareket edebilir.Ancak yetenek kullanamaz.
Hedefin çok yakınında oyuncular var ise, onlar da bu etkiden etkilenirler.
5 Puanda etki alanı 3 metre artar.
15 Puanda karakter kalkan içinde %15 hız bonusu kazanır.

Büyücü 50. Seviye Yetenek Önerileri

İntikam Çemberi
Hedef:Düşman.
Etki:Düşman ve etrafındakiler.
Gereklilik:Ölü olmak.Düşman üzerinde koruyucu etki olmaması.
Tanım:Sizi öldüren kişi üzerinde, ölü olduğunuz yerden bir lanet uygulayın ve hedefi hareketsiz bırakın.Bu hareketsizlik etkisi üzerinde olan rakip, sadece hareket edemez.Yetenek , iksir vb işlemler uygulanabilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %30 azalır, çember alanı büyür.
10 Puanda çember alanı sabit kalırken, çemberin etki süresi uzar.

*Not:Şimdi yazacağım yetenek "Eşsiz Yetenek" adı verilen bir özelliğe sahip.Sadece Gaffar Bey'den düşen bir kitap ile açılabilir, 1 puandan fazla eklenemez.Etkisi muazzam olduğundan bu adı almıştır.Aynı diğer oyunlarda Final Skill ya da Ultimate Skill denilen yetenekler gibi.(Savaşçı için hala düşünmekteyim)

Karışım(Eşsiz Yetenek)
Hedef:-
Etki:Rakip(ya da alan)
Gereklilk:Maksimum kudretinizin en az yüzde 40'ına sahip olmak.
Tanım:Bu büyü kullanıldığında ekranınıza iki tane kutucuk gelir.Bu kutucuklara, sahip olduğunuz aktif yeteneklerin ikitanesini yerleştirebilirsiniz.(Örn;Meteor). Kullandığınız bu iki büyü tüm etkileriyle beraber karışır(Hasar, yavaşlatma vb etkilerin hepsi karışır) ve tek kullanımlık bir büyü ortaya çıkarır.

Soğuk Mezarlık:
Hedef:Düşman
Etki:Rakip
Gereklilik:-
Tanım:Hedefe sersemletici bir buz dalgası yollar ve hedefi 2 saniyeliğine kör eder(Siyah ekran).Ancak aynı zamanda hedefin üzerindeki tüm kötü etkileri siler.
15 Puanda hasar artışı ve kudret gereksinimi görülür.

Ateş Duvarı:
Hedef:Düşman
Etki:Duvara temas eden herkes.
Gereklilik:Ateş Bilgisi sv. 10
Tanım:Önünüze 15 metrelik yanan bir duvar örer.Duvarla temasa giren herkes muazzam bir yanma etkisine girer ve 3 saniyede bir olmak üzere toplam 30 saniye süresince hasar alır.Eğer, hedef yanma etkisindeyken başka bir ateş büyüsü tarafından vurulursa Tepkime etkisi görülebilir ve hedefin defansı 5 saniyeliğine yok edilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda, Ateş Bilgisinin tüm puanları için %0,5'lik bir tepkime etkisi artışı görülür.

Benim Yorumum:
Bildiğiniz gibi ateş yeteneklerini şu aralar kimse tercih etmiyor, tercih etseler bile ateş çemberi gibi yeteneklerin nasıl hasar vereceği belirsiz.Bu yetenekle büyücülerin ateş tercihini arttırmak istedim.

Donuk Meteor
Hedef:Düşman
Etki:Rakip(ler)
Gereklilik:Fiziksel Bilgi sv 10.
Tanım:Büyücü, 5 saniye boyunca asasına iki eliyle dokunarak büyü gücünü şarj eder ve tüm kudretini muazzam güçte bir meteora aktarır.Bunun sonucunda, sahip olunan kudretin tamamı, etraftaki beş düşmana eşit miktarda hasar olarak paylaştırılır.Eğer etrafınızda tek bir düşman varsa, düşman hasarın tamamını alır.Ancak eğer hedefin zırhı %65'in üzerinde ise, hedefin sağlığı arttırılır.

Şifacı 50. Seviye Yetenek Önerileri

Kutsallık
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Kullanan şifacıyı 15 saniyeliğine mavi bir ışık hüzmesine dönüştürür.Bu ışık hüzmesi [Sahip olunan Hız Arttırıcı eşya ya da aktif hız arttıran iksir sayısı]+[3] kadar bir hız bonusu sağlamakla beraber, kullanıcının hiçbir şekilde, hiçbir büyü ya da saldırıyla hedef olarak seçilmemesini sağlar.Bu yetenek yetenek barınızdayken tekrar basarsanız etkisi iptal olur.
15 Puanda hız arttırımı fazlalaşır.

Cehennem Istırapı:
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:-
Tanım:Düşmana sağlığınızın yarısı kadar hasar verir.Verilen hasar bir dakika boyunca devam eder ve her saniye için +[300] hasar verir.
15 Puanda [300] olan hasar [350] olarak arttırılır.

Kendi yorumum:Bu yeteneklerle, şifacıyı ofansif olarak daha etkili bir hale getirmek istedim.Savaşlarda asit ve çağrıdan başka yardımcıları olmayan şifacılar, güzel bir saldırı gücünü de hakediyor.

Adalet
Hedef:Dost kimse.
Etki:Siz ve dost kimse.
Gereklilik:Tam sağlık ve kudretiniz olması.
Tanım:Sağlığınızın ve kudretinizin %'lik bir kısmını seçtiğiniz bir kişiye aktararak sizin eşit şartlara yaklaşmanızı sağlar.
5 Puanda:%100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %20'sini dostunuza verir.
10 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %40'ını dostunuza verir.
15 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %50'sini dostunuza verirken, dostunuza 5 saniyelik bir iyileştirme çemberi de uygular.

İnanç Zinciri(Eşsiz Yetenek*)
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Tam sağlık.
Tanım:Eğer saldırdığınız bir yaratıksa, 10 saniye boyunca sağlığınızın tamamı kadar hasar verir(Saniye başı).Ancak saldırdığınız bir düşmansa, 10 saniye boyunca her saniye %5 olmak üzere rakibinizin kudretinden çalarak size ekler.

Evet arkadaşlar, benden bu kadar.Biraz abartmış olabiliriz, onları da siz düzeltirseniz mükemmel olur.En azından size uygun gelen vs varsa bir yorum bırakırsanız mükemmel olur.Sağolun :)

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 15:32
gönderen gokhan307
Emeğine,fikrine ve eline sağlık.

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 15:40
gönderen Battuhan
Eline sağlık , gördüğüm sadece bir kaç ufak hata var okadar örn;"Ancak eğer hedefin zırhı %65'in üzerinde ise, hedefin sağlığı arttırılır."gibi.Ama yinede yeteneklerde kullandığın isimlendirmeler ve efsunlandırmalar gayet başarılı.

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 16:04
gönderen JouRney
Elinize sağlık, güzel yetenekler hazırlamışsınız. Yetenek kombinasyonları oluşturmak kolay iş değil, yaratıcı düşünmek gerekiyor ve her sınıfın da birbirinden fazla üstün değil hemen hemen eşit olabilmesi lazım. Üstüne biraz daha şeyler katarsanız daha güzel şeyler çıkarabilirsiniz diye düşünüyorum. Benim de aklımda böyle bir plan vardı. 50. seviye yetenekleri hazırlayıp, bu yetenekleri oyun içerisinde görselleştirerek sunmayı planlıyordum, belki ilerleyen zamanlarda yapıp paylaşırım burada.

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 16:21
gönderen fuci
bence çok iyi olmuş fakat şifacını saldırı skillerini güçleri biraz azlaırsa daha iyi olur

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 17:12
gönderen Tekadam
emek verilmiş güzel düşünceler fakat

bunları görmemiz için ya oyunun yetenek sistemi kökten değişmeli

ya da daha farklı öneriler gelmeli

ancak buradan yola çıkarsak bir tartışma konumuz olabilir

(basit düşünce başlangıcı)

sistem aynen sürecekse 3 yeni yetenek ve 20 yetenek puanı gelecek 103 puan 123 olacak
ve biz 8 yeteneğe 15 puan verebileceğiz

(basit düşünce devam ediyor)

buda çift direnç ruh can basma ck ....
3 yetenek kutup zihin...
Dikkat durdurma depar zihin ayı sert ağır...

özgürleşebileceğiz

(basit düşünce sonu)

buna bağlı olarak abartı alt dizilimleri birbirine pasivize edecek üst yetenkler gelmeli gelecekse

sonuç olarak sınıflar arası denge imkansızdır
yama ve güncellemelerle açıklar biraz kapanır

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 23 May 2012 19:17
gönderen Fahrenheit
Benimde kendi kafamda tasarladığım ve bir sonraki seviyelerde gelmesi kuvvetle muhtemel olan büyücü yetenekleri var.Çünkü bu yeteneğin görüntüsü bir ara data dosyalarında vardı ve forumda paylaşılmıştı.

Meteorit Yağmuru

Hedef:Düşman
Etki:Düşman(lar)
Gereklilik:50 seviye
Tanım:Büyücünün 5 sn boyunca etrafındaki düşmanlarına gökten meteorit yağdırmasını sağlar.Her bir puanda hasar ve menzili %3 artar.Fiziksel Bilgi yeteneğine verilen her bir puan hasar ve menzili %3 artırır.


Kutup Esintisi

Hedef:Düşman
Etki:Düşman(lar)
Gereklilik:50 seviye
Tanım: Büyücünün 5 sn boyunca etrafındaki düşmanlarına gökten buz okları yağdırmasını sağlar.Her bir puanda hasar ve menzili %3 artar.Buz Bilgisi yeteneğine verilen her bir puan hasar ve menzili %3 artırır.


Yüksek Voltaj

Hedef:Düşman
Etki:Düşman(lar)
Gereklilik:50 seviye
Tanım: Büyücünün 5 sn boyunca etrafındaki düşmanlarına gökten yıldırım yağdırmasını sağlar.Her bir puanda hasar ve menzili %3 artar.Elektrik Bilgisi yeteneğine verilen her bir puan hasar ve menzili %3 artırır.



Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 24 May 2012 00:39
gönderen iLkeriLker25
bermer yazdı:Merhaba arkadaşlar.

Bildiğiniz gibi İstanbul Kıyamet Vaktinin Çemberlitaş eklentisinin de yayınlanmasıyla oyuncuların talepleri bir seviye daha arttı ve 49 olan seviye limitinin 59 gibi seviyelere çıkarılmasını isteyen arkadaşlarımız baya çoğaldı.

Ben de mantıklı olabilecek, aklıma gelen yetenek önerilerini burdan sizinle paylaşmak istedim.

Savaşçıyla başlayacağım:

Savaşçı 50. Seviye Yetenek Önerileri

Kışkırtıcı Darbe
Hedef:Rakip
Etki:Tek kişi üzerine
Gereklilik:Defansif Dövüş
Tanım:Rakip üzerine sertçe bir darbe indirir ve rakibin dikkatini üzerine çeker.Bu dikkat çekme sonucu rakip, darbe alınan kişiden başka kimseyi hedef olarak göremez.
5 Puanda Kudret Gereksinimi %15 azalır ve rakibin Kışkırtılma süresi 3sn olur.
15 Puanda hasar artışı, kudret gereksinimi ve ya kışkırtılma süresi artışı seçeneklerinden biri seçilebilir.

Benim yorumum:
Arkadaşlar tank savaşçıların daha aktif rol oynamasını sağlamak amacıyla düşündüm bu yeteneği.Özellikle ekipmanları mükemmel olmasa bile ortalama ekipmanlara sahip savaşçıların da tank olmasına yardımcı olabilecek bir yetenek.Aynı zamanda defansif eşya dizmiş savaşçıların vs'de işe yararlılığını arttırmak için de düşünülebilir.

Ustalık
Hedef:Kendi
Etki:Sadece kendi üzerinde uygulanabilir.
Gereklilik:-
Tanım:Savaşçının kılıcını daha sıkı kavramasını ve daha ustalıkla kullanmasını sağlar.Bu etki sonucu savaşçının hasarı artar.
5 Puanda hasar artışı %10 olurken, kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda etki süresi 1 dakikadan 1,5 dakikaya çıkar.
15 Puanda etki süresi artışı, hasar artışı ya da kudret azaltımı seçeneklerinden bir tanesi seçilebilir.

Ekinoks Darbesi
Hedef:Rakip
Etki:Rakip, 15 puanda alan etkisi.
Gereklilik:-
Tanım:Rakibe sertçe iki darbe indirir.Eğer ilk darbe kritik hasar verirse, ikinci darbede hasar artışı görülür.İki darbenin de kritik isabet etmesi sonucu rakibin defansı 10saniyeliğine %15 indirilir.

Acil Müdahele
(Pasif)
Hedef:Kendi
Etki:Karakteri merkez alarak alan.
Gereklilik:Sağlığın %10'un altında olması.Defansif dövüş.
Tanım:Karakterin sağlığı %10'un altına düştüğünde, karakterin etrafında üç adet büyük kalkan silüeti oluşturur.Bu kalkanlar üç bin'er sağlık puanına sahiptir.Bu kalkanlar aktifken kullanıcı hareket edebilir.Ancak yetenek kullanamaz.
Hedefin çok yakınında oyuncular var ise, onlar da bu etkiden etkilenirler.
5 Puanda etki alanı 3 metre artar.
15 Puanda karakter kalkan içinde %15 hız bonusu kazanır.

Büyücü 50. Seviye Yetenek Önerileri

İntikam Çemberi
Hedef:Düşman.
Etki:Düşman ve etrafındakiler.
Gereklilik:Ölü olmak.Düşman üzerinde koruyucu etki olmaması.
Tanım:Sizi öldüren kişi üzerinde, ölü olduğunuz yerden bir lanet uygulayın ve hedefi hareketsiz bırakın.Bu hareketsizlik etkisi üzerinde olan rakip, sadece hareket edemez.Yetenek , iksir vb işlemler uygulanabilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %30 azalır, çember alanı büyür.
10 Puanda çember alanı sabit kalırken, çemberin etki süresi uzar.

*Not:Şimdi yazacağım yetenek "Eşsiz Yetenek" adı verilen bir özelliğe sahip.Sadece Gaffar Bey'den düşen bir kitap ile açılabilir, 1 puandan fazla eklenemez.Etkisi muazzam olduğundan bu adı almıştır.Aynı diğer oyunlarda Final Skill ya da Ultimate Skill denilen yetenekler gibi.(Savaşçı için hala düşünmekteyim)

Karışım(Eşsiz Yetenek)
Hedef:-
Etki:Rakip(ya da alan)
Gereklilk:Maksimum kudretinizin en az yüzde 40'ına sahip olmak.
Tanım:Bu büyü kullanıldığında ekranınıza iki tane kutucuk gelir.Bu kutucuklara, sahip olduğunuz aktif yeteneklerin ikitanesini yerleştirebilirsiniz.(Örn;Meteor). Kullandığınız bu iki büyü tüm etkileriyle beraber karışır(Hasar, yavaşlatma vb etkilerin hepsi karışır) ve tek kullanımlık bir büyü ortaya çıkarır.

Soğuk Mezarlık:
Hedef:Düşman
Etki:Rakip
Gereklilik:-
Tanım:Hedefe sersemletici bir buz dalgası yollar ve hedefi 2 saniyeliğine kör eder(Siyah ekran).Ancak aynı zamanda hedefin üzerindeki tüm kötü etkileri siler.
15 Puanda hasar artışı ve kudret gereksinimi görülür.

Ateş Duvarı:
Hedef:Düşman
Etki:Duvara temas eden herkes.
Gereklilik:Ateş Bilgisi sv. 10
Tanım:Önünüze 15 metrelik yanan bir duvar örer.Duvarla temasa giren herkes muazzam bir yanma etkisine girer ve 3 saniyede bir olmak üzere toplam 30 saniye süresince hasar alır.Eğer, hedef yanma etkisindeyken başka bir ateş büyüsü tarafından vurulursa Tepkime etkisi görülebilir ve hedefin defansı 5 saniyeliğine yok edilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda, Ateş Bilgisinin tüm puanları için %0,5'lik bir tepkime etkisi artışı görülür.

Benim Yorumum:
Bildiğiniz gibi ateş yeteneklerini şu aralar kimse tercih etmiyor, tercih etseler bile ateş çemberi gibi yeteneklerin nasıl hasar vereceği belirsiz.Bu yetenekle büyücülerin ateş tercihini arttırmak istedim.

Donuk Meteor
Hedef:Düşman
Etki:Rakip(ler)
Gereklilik:Fiziksel Bilgi sv 10.
Tanım:Büyücü, 5 saniye boyunca asasına iki eliyle dokunarak büyü gücünü şarj eder ve tüm kudretini muazzam güçte bir meteora aktarır.Bunun sonucunda, sahip olunan kudretin tamamı, etraftaki beş düşmana eşit miktarda hasar olarak paylaştırılır.Eğer etrafınızda tek bir düşman varsa, düşman hasarın tamamını alır.Ancak eğer hedefin zırhı %65'in üzerinde ise, hedefin sağlığı arttırılır.

Şifacı 50. Seviye Yetenek Önerileri

Kutsallık
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Kullanan şifacıyı 15 saniyeliğine mavi bir ışık hüzmesine dönüştürür.Bu ışık hüzmesi [Sahip olunan Hız Arttırıcı eşya ya da aktif hız arttıran iksir sayısı]+[3] kadar bir hız bonusu sağlamakla beraber, kullanıcının hiçbir şekilde, hiçbir büyü ya da saldırıyla hedef olarak seçilmemesini sağlar.Bu yetenek yetenek barınızdayken tekrar basarsanız etkisi iptal olur.
15 Puanda hız arttırımı fazlalaşır.

Cehennem Istırapı:
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:-
Tanım:Düşmana sağlığınızın yarısı kadar hasar verir.Verilen hasar bir dakika boyunca devam eder ve her saniye için +[300] hasar verir.
15 Puanda [300] olan hasar [350] olarak arttırılır.

Kendi yorumum:Bu yeteneklerle, şifacıyı ofansif olarak daha etkili bir hale getirmek istedim.Savaşlarda asit ve çağrıdan başka yardımcıları olmayan şifacılar, güzel bir saldırı gücünü de hakediyor.

Adalet
Hedef:Dost kimse.
Etki:Siz ve dost kimse.
Gereklilik:Tam sağlık ve kudretiniz olması.
Tanım:Sağlığınızın ve kudretinizin %'lik bir kısmını seçtiğiniz bir kişiye aktararak sizin eşit şartlara yaklaşmanızı sağlar.
5 Puanda:%100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %20'sini dostunuza verir.
10 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %40'ını dostunuza verir.
15 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %50'sini dostunuza verirken, dostunuza 5 saniyelik bir iyileştirme çemberi de uygular.

İnanç Zinciri(Eşsiz Yetenek*)
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Tam sağlık.
Tanım:Eğer saldırdığınız bir yaratıksa, 10 saniye boyunca sağlığınızın tamamı kadar hasar verir(Saniye başı).Ancak saldırdığınız bir düşmansa, 10 saniye boyunca her saniye %5 olmak üzere rakibinizin kudretinden çalarak size ekler.

Evet arkadaşlar, benden bu kadar.Biraz abartmış olabiliriz, onları da siz düzeltirseniz mükemmel olur.En azından size uygun gelen vs varsa bir yorum bırakırsanız mükemmel olur.Sağolun :)

Emeğe Ve Fikire Saygı Eline Sağlık Yetenekten Önce Çözülmesi Gereken Bi Konu Üzerinde Geliştirme Yapsanız Daha Güze l Olur Diye Düşünmekteyim.LAG İçin Çare Bulunursa Ve Geliştirilse Fevkalade Olur .
;)

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 24 May 2012 01:54
gönderen Refresh
Eline fikrine sağlık.Geliştirilebilir yalnız soğuk mezarlık yeteneği biraz saçma olmuş hedefi 2 sn kör etmek siyah ekran falan komik olmuş :)

Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri

Gönderilme zamanı: 24 May 2012 05:04
gönderen LEPRECHAUN
Emeğine sağlık oyunlarla haşır neşir olduğun belli... biraz karma olmuş bahsettiğin bir çok yetenek oynadığım oyunlarda bizzat kullandığım yetenekler.Ama isimlendirmen gerçekten güzel ve en önemli gördügüm nokta bos kesimleri veya görevlerle yetenek kazanma durumu.Ikv de mutlaka olmalı bir senedir başka oyunlar oynuyorum ve ıkv ile örtüşen yerleri keşke bu da olsa ıkv ye çok uyuyor dediğim oluyor.

Ikv 10 yıl sonra nasıl olur acaba...Görecekmiyiz bakalım o günleri.