1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2012 23:46
gönderen Altair
Merhaba, ilk forum konumu, ustalaştığım tanklık hakkında açmak istiyorum(birçok bölgede değişen tecrübe görecelerim olabilir).

Öncelikle yetenekler hakkında konuşursak;

Yetenekleri biliyoruz ama oyunda popüler olarak herkes durdurmayı 15 yapıyor.. Bunun yerine sarsılmazı 15 yapmak, hem sizin büyüler arasında dolanmanızı hem şifayı zor duruma sokmanızı hem de sığınak ve migratta tercih edilen bir tank olmanızı sağlar.

Sarsılmaz 15 puanda hem kudret ihtiyacınızı en aza düşürecek hem de her kafileye sarsılmaz kullanma imkanı sağlayacaktır.
Kullanım; sığınakta her fedai kafilesini çektikten sonra süpürmek ve sarsılmak daha rahat bir kesim sağlayacaktır. Migratta ise 2den fazla immu..larda sarsılmaz açmak hem zırh sorununu ortadan kaldırır hem de şifayı zor anlardan kurtarır. Tazılarda hs ile kesme yöntemini, zihin ile kesme yönteminden daha kolay hale getirir. Junon'da şifanın gereksiz kudret harcamasını ve şifanın zindana gönderilmesinde, gelene kadar idare etmenizi sağlar.

Ayıya puan migrat ve sığınak için o kadar önemli değil çünkü kullanım amacı sadece migratta karakumları kırmadadır ve kanatma atması işimizi görüyor. Ama kudreti için uygun ayar çekmek işe yarayabilir(Benim düşüncem junonda işi bilen büyüler varsa kudret sorunu yaşamazsınız). Ama ayıyı junonda kullanmak tamamen sorun olur çünkü herhangi birisi öldüğünde junon can basıyor. Bu yüzden cent kesiminden sonra siteden ayıyı gizlemek Junon'a direk kışkırtma atmanızı sağlayabilir.(Bir miktar zaman kaybı gözükebilir ama bu dikkatle incelendiğinde ve kesimdeki harcanan süre de baz alındığında daha seri olduğu gözükecektir).

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 08 Şub 2012 16:29
gönderen Arizonaa
Kesinlikle hayır 15 Durdurma mutlaka olmalı. Heleki Tank kullanmayı bilmeyen Sığınak-Migrat Atanlar için konuşuyorum. Heleki Tecdübesiz bi grupla giriyosan 15 Sarsılınca herkes Kimsenin üstünden yaratığı alamayacağın için ölür.

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 08 Şub 2012 17:58
gönderen Altair
Süpürmenin kullanım amacı da budur ki zaten sen süpürmeden kırarlarsa gelir sadece.. Eğer büyüler kendi üstlerine düşen kısımda dikkatli olurlarsa hiçbir şekilde sorun çıkmaz..

Bu yöntemi denedin mi ?

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 08 Şub 2012 18:37
gönderen Arizonaa
Altair yazdı:Süpürmenin kullanım amacı da budur ki zaten sen süpürmeden kırarlarsa gelir sadece.. Eğer büyüler kendi üstlerine düşen kısımda dikkatli olurlarsa hiçbir şekilde sorun çıkmaz..

Bu yöntemi denedin mi ?
Kardeşim sorun orada zaten büyüler inadına gelip senin üzerindekini çekerler :twisted: Sonra Sarısılnca tekrar alma imkanın 15 saniye kısıtlanır o zamana kadarda ölürler saten :D Sonrada ne biçim tanksınoluyor .Onun için en iyisi Ofans girmek

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 08 Şub 2012 18:38
gönderen Arizonaa
Altair yazdı:Süpürmenin kullanım amacı da budur ki zaten sen süpürmeden kırarlarsa gelir sadece.. Eğer büyüler kendi üstlerine düşen kısımda dikkatli olurlarsa hiçbir şekilde sorun çıkmaz..

Bu yöntemi denedin mi ?
Kardeşim sorun orada zaten büyüler inadına gelip senin üzerindekini çekerler :twisted: Sonra Sarısılnca tekrar alma imkanın 15 saniye kısıtlanır o zamana kadarda ölürler saten :D Sonrada ne biçim tanksınoluyor .Onun için en iyisi Ofans girmek

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2012 00:23
gönderen Ahiret
Bence de migrat ve sığınak için sarsılmaz kesinlikle 15 olmalı.
Ben öncelikle şunu anlatayım. Migratta 2 li immuelerde bile hs+nara+sarsılmaz aç. 2 immue birden sana patlayarak ölüyor, sarsılmazda olduğun için etkilenmiyorsun. Çok kolay geçiyor. Sığınakta fedailerde hs+nara+sarsılmaz 4 fedai birden sadece sende en az 2 si ölüyor sarsılmaz bitene kadar. Sığınağı tank savaşçı ile 40 dk.da geçiyoruz. Girerken tereddüt edenler artık mutlaka bir tankla girerim diyerek çıkıyor.
Ayı da karkumlar için vazgeçilmez. Ben 10 puan veriyorum ayrıca funditorese yönlendiriyorum resmen tek başına kesiyor.
Durdurma 5 puan yeterli onu da baş fedai ve evo larda kullanıyorum

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2012 10:23
gönderen Arizonaa
Ahiret yazdı:Bence de migrat ve sığınak için sarsılmaz kesinlikle 15 olmalı.
Ben öncelikle şunu anlatayım. Migratta 2 li immuelerde bile hs+nara+sarsılmaz aç. 2 immue birden sana patlayarak ölüyor, sarsılmazda olduğun için etkilenmiyorsun. Çok kolay geçiyor. Sığınakta fedailerde hs+nara+sarsılmaz 4 fedai birden sadece sende en az 2 si ölüyor sarsılmaz bitene kadar. Sığınağı tank savaşçı ile 40 dk.da geçiyoruz. Girerken tereddüt edenler artık mutlaka bir tankla girerim diyerek çıkıyor.
Ayı da karkumlar için vazgeçilmez. Ben 10 puan veriyorum ayrıca funditorese yönlendiriyorum resmen tek başına kesiyor.
Durdurma 5 puan yeterli onu da baş fedai ve evo larda kullanıyorum
İkiside 15 olmalı Bakın şöyle anlatayım Dediğiniz hs+nara+sarsılmaz Herzamen işe yaramaz neden Çünkü Tank önemsenmiyor bir şey anlatmaya başladığımzda dinlenmiyor İlk önce hs attığın adam dalmıyor herkes kafasına göre dalarak kendine çekiyor sonra 15 saniye boyunca adamdan üstüne alamıyorsun Herkes yatıyo .Tamam işi bilen söz dinleyen adamlarla girersen İş birazda olsa değişir (İşi bilen adama bulmakta bayağı zordur) Ama durdurma 15 olması kesinlikle şart + olarakta Sarsılmazın süresi var

Re: Sığınak ve Migrat için Tank püff noktaları

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2012 16:15
gönderen Altair
İşte olay da orada 15 sarsılmazın süresi her kafile de yenilenir ve eğer büyüler hata yaptıkça hatasını alttan alırsan yapmaya devam eder. Benim olayım şudur, hata yapan büyüyü kurtarırım ama uyarırım, eğer devam ediyorsa ölmesini izlerim. Çünkü başka türlü anlamaz hatasını ve birçok hatayı da bu şekilde düzeltebilirler. Ama hiçbir oyuncuyu kırmak yakışıksız kalmaz bunu da unutmayalım ;) ;) ;)