1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 16:20
gönderen JackGhosen
METEORİT

Resim


1. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Düşmana Fiziksel Hasar Verir.

Yıldırımdan Sonra En Yüksek Menzilli Yetenektir.

Etki - Tepki Süresi Kısadır.

Düşmanın Savuması Fazla ise ''Hedef Büyüye Direndi'' Yazısı ile Karşılaşmanız Söz Konusudur.

Meteorit Saldırısı Dirençler ile Engellenemez, Direnç Puanları ile Verdiği Hasar Azaltılamaz.

Zırh Ne Kadar Yüksekse Meteorit O Kadar Az Vurur, Yani Meteoritten Az Hasar Almanın Tek Yolu Zırhı Yüksek Tutmaktır. Yine de Bu Saldırı Hiçbir Zaman Tam Olarak Engellenemez.

Bu Yetenekten En Çok Etkilenen Sınıf Büyücüler ve Büyücü Sınıfı Yaratıklardır. Bunun Nedeni Zırhlarının Düşük Olmasıdır.

Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Zırhını Azaltmayacağından Bu Yetenekle Kombin Edilmez.

Meteorit Saldırısı Karşıdaki Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulabilir.

Meteorit Saldırısı ile Kritik Vurmanız Durumunda Düşmanın Zırhı 4,5 Sani Boyunca %20 Azalır. Zırhın Silindiği Bu Süre Zarfında Düşmana Yapılacak Her Türlü Fiziksel Saldırı Düşmanın Daha Çok Hasar Almasını Sağlayacaktır.

Meteorit Saldırısı ''Maksimum Hasar'' ve ''Büyü Hasarı [Ateş]'' Efsunlarından Etkilenmez.
''Büyü Hasarı [Fiziksel]'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.


15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.

Meteorit Saldırısının Etkisi Fiziksel Bilgiye 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Nedenle İlk Vuruşunuz Kritik Gelirse 2. Vuruşunuz Yaratığı Daha Fazla Etkileyecektir.

Konsantrasyon Yeteneği ile Meteorit Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.

Meteorit Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Fiziksel Bilgiye de 15 Puan Verilmesi Doğru Bir Karar Olacaktır.



BUZ OKU

Resim


10. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Düşmana Element Hasarı Verir.

Menzili Yıldırım ve Meteorite Göre Düşüktür.

Etki - Tepki Süresi Yüksektir.

Düşmanın Element Buz Direnci Fazla ise Buz Oku Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.

Buz Oku Saldırısının Hasarı Element Buz Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.

Buz Oku Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.

Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Buz Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz.

Buz Oku Saldırısı Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulabilir.

Buz Oku Saldırısı ile Kritik Vurmanız Halinde Düşman 1 Saniye Boyunca Tutulma Geçirir ve Hareketsiz Kalır. Yeteneğe 15 Puan Vermeniz Halinde Her Vuruşunuz Düşmanı %20 Oranında Yavaşlatacaktır.

15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.

Buz Oku Saldırısının Etkisi Buz Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur.

Buz Oku Saldırısı ''Hasar (Buz)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Buz)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.


Konsantrasyon Yeteneği ile Buz Oku Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.

Buz Oku Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Buz Bilgisine de 15 Puan Verilmesi Doğru Bir Karar Olacaktır.

Kutup Rüzgarı Yeteneği, Buz Bilgisi yada Buz Oku Yeteneğinden Etkilenmez.



ATEŞ ÇEMBERİ

Resim


20. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Düşmana Element Hasarı Verir.

Menzili En Düşük Fakat Etki Alanı En Yüksek Yetenektir.

Etki - Tepki Süresi Oldukça Kısadır.

Tek Bir Kişiye Değil, Karakterin Çevresinde Ufak Bir Menzil İçindeki Bütün Düşmanlara Vurur.

Bu Yetenek Uzaktaki Düşmanlar İçin Kullanılamaz Çünkü Menzili Çok Çok Küçük Bir Alanı Kapsar. Düşman Menzil Dışında ise Yetenekten Etkilenmez. Size Saldırmak İçin Yanınıza Gelmek Zorunda Olan Melee(Yakıncı) Düşmanlara Karşı Birebirdir.

Düşmanın Element Ateş Direnci Fazla ise Ateş Çemberi Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.

Ateş Çemberi Saldırısının Hasarı Element Ateş Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.

Ateş Çemberi Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.

Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Ateş Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz. Direnç Kırma Yeteneği ile Birlikte Kullanılabilecek En İyi Yetenektir.

Ateş Çemberi Saldırısının Etkisi Ateş Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur.

Ateş Çemberi Saldırısı Düşmanın Büyü Bozma Atması Halinde Bozulamaz Çünkü Bu Yetenek Bir Alan Saldırısıdır ve Sadece Size İşlemediğinden Üzerinizde Negatif Bir Etki Oluşturmaz.

Ateş Çemberi Saldırısını Kullandığınızda Bazen Düşman Bu Yetenekten Etkilenmez. Böyle Durumlarda Ekranda ''Hedef Büyüye Direndi'' Yazısı Çıkmaz. Çünkü Bu Bir Alan Saldırısıdır.
Aynı Alan İçerisinde 240 Elektrik Dirençli A Kişisi ve 1000 Ateş Dirençli B Kişisi Varsa, Siz Ateş Çemberi Saldırısını Kullandığınızda A Kişisi Maksimum Hasar Alır Zira B Kişisi Hiç Hasar Almaz. Buna Alan Direnci Denir.


15 Puanda ise Düşman Size Kritik Vurduğunda Aldığınız Hasarın %15'ini Düşürür.

Ateş Çemberi Saldırısı ''Hasar (Ateş)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Ateş)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.


Konsantrasyon Yeteneği ile Ateş Çemberi Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılamaz.

Ateş Bilgisi Meteorit Saldırısını Güçlendirmez.

Ateş Çemberi Yeteneğine 15 Puan Verilecekse, Ateş Bilgisine Kesinlikle 15 Puan Verilmesi Gerekmektedir.



YILDIRIM

Resim


30. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Düşmana Element Hasarı Verir.

Tek Bir Düşman Hedef Alınarak Kullanılır. Düşmanın Yakınında Farklı Düşmanlar Varsa Onlarda Etrafa Saçılan Elektrik Akımından Etkilenir ve Hasar Alırlar.

Düşman Üzerinde Statik Etki Bırakır, Bu Etki Katlanarak Artar. Maksimum Etki Süresi 20 Saniyedir.

Ana Hasarı Alan Düşman Üzerinde Statik Etki Kalır, Elektrik Akımına Maruz Kalanlarda ise Herhangi Bir Negatif Etki Oluşmaz.

Menzili En Yüksek Yetenektir. Elektrik Akımının Etki Alanı Ateş Çemberinden Yüksektir Fakat Verdiği Hasar Ateş Çemberine Oranla Oldukça Düşüktür.

Etki - Tepki Süresi Kısadır.

Düşmanın Element Elektrik Direnci Fazla ise Yıldırım Düşmana Vuracak Fakat Düşmanın Canı Azalmayacaktır.

Yıldırım Saldırısının Hasarı Element Elektrik Direnci ile Engellenebilir, Verdiği Hasar Azaltılabilir.

Yıldırım Saldırısı Savunma ve Zırhtan Olumlu-Olumsuz Şekilde Etkilenmez.

Direnç Kırma Yeteneği Düşmanın Elektrik Direncini Azaltacağından Normal Vuruşlarınızın Çok Çok Üstünde Vuruşlar Yapabilirsiniz. 3 Kat Kritik Etki Özelliği Sayesinde Çok İyi Bir İkili Oluştururlar.

Çevrenizde Ne Kadar Çok Büyücü Varsa Düşmanın Hayatta Kalma Süresi O Kadar Kısalır Çünkü Hedefin Üzerinde 3 veya Daha Fazla Statik Etki Kalmışsa Kritik Vuruş Geldiğinde %50 İhtimalle 3 Kat Kritik Hasarı Verebilirsiniz. Ne Kadar Büyücü O Kadar 3 Kat Kritik...

Yıldırım Saldırısı Büyü Bozma ile Bozulamaz Fakat Üzerinizdeki Statik Etkiyi Kaldırabilir ve 3 Kat Kritik Hasar Alma İhtimalini Ortadan Kaldırabilirsiniz.

Yıldırım Saldırısı Ana Düşmanın Çevresinde Oturmakta Olan Diğer Düşmanları Elektrik Akımı Sayesinde Ayağa Kaldırır.

Yıldırım Saldırısı ''Hasar (Elektrik)'' Efsunundan Etkilenmez.
''Büyü Hasarı (Elektrik)'' ve ''Büyü Kritik Şansı'' Efsunları ile Güçlendirilebilir.


Yıldırım Saldırısının Etkisi Elektrik Bilgisine 15 Puan Verilmesi Durumunda Normal Düşmanlar Yerine Yaratıklara Karşı Kullanıldığında 4 Katına Çıkmaktadır. Bu Yüzden Direnç Kırma ile Mükemmel Bir Kombin Oluşturur. Bir de 3 Kat Kritik Etki Gelirse Ciddi Bir Vuruş Gerçekleştirebilirsiniz.

Konsantrasyon Yeteneği ile Yıldırım Saldırısının Hasarı ve Kritik Şansı Arttırılabilir.

Normal Düşmanlara Karşı Elektrik Bilgisine 15 Puan Vermek Zorunlu Değildir. Yaratıklara Karşıyken 4 Katı Bonus Hasar İçin 15 Puan Verilmesi Önemlidir.

Elektrik Bilgisine Verilen Her Puan Tesla Küresinin Düşmana Verdiği Hasarı ve Statik Etkinin Düşman Üzerinde Kalma Süresini Arttırır.



KONSANTRASYON

Resim


1. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Sadece Kendi Üzerinizde Kullanabilirsiniz.

Ateş Çemberi Hariç Bütün Büyülerin Hasarını, Menzilini ve Kritik Şansını Arttırır.

Konsantrasyon Etkisindeki Büyücü Hareket Edemez. Bu Nedenle Konsantrasyon Özellikle Normal Düşmanlar Karşısında Kullanıldığında Sizi Açık Hedef Haline Getirebilir.

Bütün Yeteneklerin Yeniden Kullanım Süresini 1 Saniye Düşürür.

Kullanıldıktan Sonra Bozulamaz. Maksimum 6 Saniye Sürer.



DİRENÇ KIRMA

Resim


10. Seviyeden İtiabren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Yalnızca Düşmanlar Üzerinde Kullanılabilir.

Ateş, Buz ve Elektrik Dirençlerini Düşürür, Asit ve Zehir Dirençlerini Düşürmez.

Direnç Kırma Etkisindeki Bir Düşmanın Direnci Sıfırın Altına Düşmüşse, Buz Oku ile %25, Ateş Çemberi ile %50 İhtimalle Kritik Vurabilirsiniz.

Maksimum Etki Süresi 8 Saniyedir.

Dokunulmaz Düşmanlar Üzerindeki Negatif Etki Kalkana Kadar Kullanılamaz.

Kalıcı Değildir, Etki Bozulabilir.

Meteorit Saldırısına Herhangi Bir Etkisi Yoktur.

''Hedef Büyüye Direndi'' Durumu ile Karşılaşılmaz.



MEDİTASYON

Resim


20. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Sadece Kendi Üzerinizde Kullanabilirsiniz.

Enerji ve Kudret Yenilenmesini Arttırır.

Büyülerin Kritik Şansını Arttırır.

Büyülerin Hasarını yada Menzilini Arttırmaz.

Dokunulmaz Durumdayken Etkisi Devam Etmez, Eğer Dokunulmaz Olduğunuz Süre Sonunda Yeteneğin Süresi Bitmediyse Kalan Süre Dahilinde Yararlanabilirsiniz.



BÜYÜ BOZMA

Resim


30. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Kendi ve Müttefiklerinizin Üzerinde Kullanabilirsiniz.

%25 İhtimalle Tüm Negatif Etkileri Bozar.

Dokunulmaz Durumdayken Ne Kendi Üzerinizde Ne de Başkasının Üzerinde Kullanamazsınız.

Bazı Yaratıkların Üzerindeki Etkileri Bozmak Amacıyla da Kullanılabilir.



TESLA KÜRESİ

Resim


40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Kendinize Yardımcı Olacak Elektrik Hasarı Veren Bir Tesla Kulesi Oluşturabilirsiniz.

Elektrik Bilgisine Verilen Her Puan Hasarını Arttırır.

Elektrik Direnci ile Hasarı Azaltılabilir, Hasarı Engellenebilir.

Düşmandan Uzaklaşmak İçin Kullanılabilir.

Kule Üzerinde Negatif Etkiler Bırakılabilir. Süresi Beklenmeden Düşman Tarafından Tamamen Yok Edilebilir.

Düşmanları Sersemletme Özelliğine Sahiptir. Bu Sayede Düşman Size Uzun Süre Yaklaşamaz.

Kule Elektrik Hasarı Verdiğinden Direnç Kırma Kulenin Vuruşlarını Arttırır.



ZİHİN SALDIRISI

Resim


40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Düşmanlar Üzerinde Kullanılabilir.

Normal Düşmanlar Üzerinde 15 Saniye, Yaratıklar Üzerinde 45 Saniye Boyunca Etkilidir.

Mükemmel Bir Kaçış Mekanizmasıdır.

Etki Süresince Zihin Hapsindeki Düşman; Yetenek Kullanamaz, Saldıramaz, Saldırılamaz, Hareket Edemez Durumda Kalır.

Menzili Uzaktaki Düşmanları Hapsedecek Kadar Geniştir.

Zihin Hapsindeki Düşman, Üzerindeki her Türlü Pozitif - Negatif Etkiden Arınır. Süresi Yeterliyse Zihin Hapsinden Çıkıldığında Yetenekler Tekrar Etkili Olur.

15 Puanda Etki Bozulamaz, Kaldırılamaz, Engellenemez.



KUTUP RÜZGARI

Resim


40. Seviyeden İtibaren Kullanılabilen Bir Yetenektir.

Kendisi, Grup Arkadaşları ve Tüm Düşmanlar Üzerinde Aynı Anda Etkilidir.

Gerçek Etkisini Göstermesi İçin 15 Puan Verilmesi Önemlidir.

15 Puanda Kendisi İçin 7 Saniye, Diğerleri İçin 10 Saniyedir.

Menzili Yeterince Geniştir. Yaklaşık 4 Ateş Çemberi Boyutundaki Alanı Etkiler.

Kaçmak İçin Yeterli Değildir, Rakipten Uzaklaşmak İçin Kullanılabilir.

Channeling Yani Etkisi Bozulamayan Yetenekler Esnasında Kendimizi ve Grubumuzu Kurtarmak İçin Kullanabiliriz.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 16:24
gönderen SkyBlue
Oyuna yeni başlayan veya daha önce büyücü kullanmamış arkadaşlar için güzel bir başlangıç. Eline sağlık.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 17:14
gönderen Mykollux
eline sağlık kardeş güzel bi çalışma yardımcı oldun çok teşekkurler.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 19:38
gönderen marasaldadas
Emeğine sağlık çok güzel birde mümkünse nerede hangi yeteneklerin kulanılacağını yazarsan çok daha faydalı olur.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 20:21
gönderen JackGhosen
marasaldadas yazdı:Emeğine sağlık çok güzel birde mümkünse nerede hangi yeteneklerin kulanılacağını yazarsan çok daha faydalı olur.
Onu da Hazırlıyorum, Birkaç Güne Hazır Olur.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 30 Oca 2012 20:52
gönderen efsaneottoman
Eline sağlık emek gerektiren ve değerli bir çalışma .

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2012 13:05
gönderen JackGhosen
efsaneottoman yazdı:Eline sağlık emek gerektiren ve değerli bir çalışma .

Teşekkürler Aynı Zamanda Sorusu Olanların Sorularına da Cevap Verilecek Bir Topic Niteliğinde Hazırladım.

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2012 15:48
gönderen YusufATMACA
Burası emek kokuyor emek :P

Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2012 17:11
gönderen JackGhosen
YusufATMACA yazdı:Burası emek kokuyor emek :P

Teveccühünüz Efendim :)

Önemli Olan ''Karakter Sınıfları (Büyücü)'' Bölümünde Açılan Aynı Nitelikteki Bir Çok Konuyu Engellemek...

İnşallah Bir Sonraki Konuda Tüm Genel İpuçlarını Vericem.


Re: Büyücünün El Kitabı (Yetenekler)

Gönderilme zamanı: 01 Şub 2012 13:18
gönderen Darkshaman
saol kardeş muhteşemsin :D :arrow: :arrow: