1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Destek Takımı Çelişkisi

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2012 09:06
gönderen Marksmen61
Destek takımı mesajlarımızı okuyor mu? Yoksa direk otomatik olarak ezberden mi cevap geliyor.

Desteğe attığım sorunum : Ben ********@h**l.com daki "Marksmen" Adlı karekterimi *****r@*******.com ' a aktardım. Ancak **e****1@****.com da bulunan diğer charım daki param 0 lanmış bu durumu nasıl hallade biliriz. Not: Plus paket var ve devam etmekte.


Gelen Cevap : Merhaba,

Alışveriş yoluyla aktarılan paralara, eşyalara maalesef destek veremiyoruz.

Bilginize sunar, iyi eğlenceler dileriz.


Ne yapmam lazım bir daha mı atayım yoksa cevap geldi diye sevineyim mi?

Re: Destek Takımı Çelişkisi

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2012 09:18
gönderen Adonis
Merhabalar,

Öncelikle şunu söylemek isterim ki; size gönderilen yanıt hazır cevap değildir. Hazır cevaplar diye bahsettiğiniz yazılar, formlardır. (eşya iade formu - habersiz aktarma formu vs.vs.)

Karakterinizdeki paranın kaybolma sebebi cevabın içinde yazmaktadır. Diğer karakterinizdeki para kaybolmamış, aktarılmıştır. İkinci veya üçüncü kişiler tarafından çalınmış-aktarılmıştır. Ayrıca şunu belirtmek isterim ki İKV Sözleşme kurallarını ihlal etmiş bulunuyorsunuz. Hesap bilgilerinizi paylaşmak yasaktır.

Bilginize.

Re: Destek Takımı Çelişkisi

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2012 10:32
gönderen Marksmen61
Aktarılmadı kardeşim bir baktım charın içinde 60 m gitmiş şifreyi bir ben bilirim kimse bilmez.

Re: Destek Takımı Çelişkisi

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2012 10:41
gönderen LoveLy
Tekrar Merhaba

Destek iletişim adresine atmış olduğunuz mail incelendikten sonra kaybolan paranızın alışveriş yolu ile bir başka şahsa aktarıldığı söylenmiştir. Dolayısıyla siz her ne kadar şifreyi ben tek biliyorum deseniz bile ikinci bir şahsın bildiğini düşünmelisiniz.

Hesap paylaşımları ve şifre güvenliği konusunda çok hassas olmanızı her ortamda bildirmekteyiz. Bu tarz sorunlarınıza maalesef destek verememekteyiz.

Anlayışınız için teşekkürlerimizi iletiyoruz.
İyi Forumlar diliyoruz..