1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

SMS ile Akçe Alımında Hata!

Gönderilme zamanı: 22 Ara 2011 22:58
gönderen MertMeric
Merhaba,

Bu konu SMS ile Akçe alımında hata yaşayanlar için açılmıştır. SMS ile Akçe alırken "E-Pin" numaraları gelmezse yapacağınız işlemler bu konuda yazılmıştır. Bu sorun başınıza gelebilir, onun için burada yazılan adımları dikkatlice takip etmelisiniz.

İlk olarak http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden destek ekibi ile iletişime geçiyoruz. Bildirim tipi "İKV Dükkan" olarak seçilmelidir. İkinci adım olarak aşağıda yazılan bilgileri eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

İKV'YE KAYIT OLDUĞUNUZ E-POSTA VEYA TELEFON NUMARASI:

ÜYELİK TİPİ:

İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİRDİĞİNİZ TELEFON NUMARASI:

GSM OPERATÖRÜNÜZ (Turkcell/Avea/Vodafone):

ÖDEMENİN YAPILDIĞI TARİH VE SAAT:

MİKTAR:

PARA HESABINIZDAN ALINDI MI?
Bu bilgileri doldurduktan sonra ilk olarak İstanbul Kıyamet Vakti yetkilileri ile iletişime geçin.

Saygılar,
Mert Meriç


Not: Yönetim konuyu gerekli görmezse kilitleyebilir, silebilir...

Re: SMS ile Akçe Alımında Hata!

Gönderilme zamanı: 22 Ara 2011 23:27
gönderen Fuerte
Merhaba,

Mobil Ödeme sisteminde yaşanılan gecikme problemleri operatörünüzdeki yoğunluktan kaynaklanabilir. Akçe sisteminde herhangi bir hata yoktur.Epin ücreti hattınızdan kesilir fakat epin gelmez ise tek destek alabileceğiniz adres İKV İletişim/Destek formu'dur.

Destek/İletişim formu için: http://www.istanbuloyun.com/support.aspx


Re: SMS ile Akçe Alımında Hata!

Gönderilme zamanı: 22 Ara 2011 23:34
gönderen MertMeric
Merhaba,

Ben "İKV İletişim/Destek" forumuna bildirim yollarken nasıl bir form doldurup bildirim yollayacağımızı anlatmak istedim. Bilginize.

Saygılar,
Mert Meriç

Re: SMS ile Akçe Alımında Hata!

Gönderilme zamanı: 22 Ara 2011 23:39
gönderen Fuerte
MertMeric yazdı:Merhaba,

Ben "İKV İletişim/Destek" forumuna bildirim yollarken nasıl bir form doldurup bildirim yollayacağımızı anlatmak istedim. Bilginize.

Saygılar,
Mert Meriç
ProtectorDragon yazdı:

İlginiz için teşekkürler. konu kilitlenmiştir.