10 dk saçmalığı hakkında . . .
Gönderilme zamanı: 15 Ara 2011 11:34
Arkadaşlar sığınak migrat geldiği günden beri oyundan düştükten 10 dakika sonra karakterin bölgeden düşme saçmalığı cidden çok büyük bir yanlış olduğunu düşünüyorum.O kadar emek vererek geldiğiniz bölgenin ortasında veya sonunda elektriğiniz gidebiliyo net kesilebiliyo 10 dakikaya kdr karakterine girmeyince bölge için harcadığın zaman ve emek çöp oluyor.Ama ikv yönetimi en küçük bi olayda hemen adaleti sağlamaya çalışıyor sizce bu adaletmi .??? Bence hayır . Buna emek hırsızlığı denir. Ama ikv yönetimine sorsanız oyunun kuralı bu ister oyna ister oynama diyolar.Ama düşünen yokki bu oyun bu oyuncular sayesinde şu anki durumuna geldi ve ayakta durdu. Ben bu 10 dakika saçmalığının sona ermesini istiyorum.Bunu isteyen sadece ben olamadığımıda çok iyi biliyorum... ( Eminönü sunucusundan alıntıdır. . .)
Ben katılıyorum bu arkadaşa,bazıları buna diyorki adam sınırsız olsa girer migratta kasar.ama şöyle bi durum war migrat 300dk çemberli yanılmazsam 420 dk .ayrıca böyle kasma olayı çok oluyosa ki bence hiç olmuyo,migratta 10 dk da çıkma olsun ama bir insan 2 , 3 arkadaşını alsada çemberlıde çar kasamaz.bence bu saçmalıgın kalkması lazım millet gaffar a gelıyo bazısı war 2 3 saatı gidiyo bi bakıyorsun elektrik gitti , bu adamın elınde olan birşey değil hadi kendısını geçelım orda kalan 5 kişi war bunların emegıne zamanına yazık.bu konunun düşünülmesini arz ediyorum . . .
PoweRMaGe. . . .
Ben katılıyorum bu arkadaşa,bazıları buna diyorki adam sınırsız olsa girer migratta kasar.ama şöyle bi durum war migrat 300dk çemberli yanılmazsam 420 dk .ayrıca böyle kasma olayı çok oluyosa ki bence hiç olmuyo,migratta 10 dk da çıkma olsun ama bir insan 2 , 3 arkadaşını alsada çemberlıde çar kasamaz.bence bu saçmalıgın kalkması lazım millet gaffar a gelıyo bazısı war 2 3 saatı gidiyo bi bakıyorsun elektrik gitti , bu adamın elınde olan birşey değil hadi kendısını geçelım orda kalan 5 kişi war bunların emegıne zamanına yazık.bu konunun düşünülmesini arz ediyorum . . .
PoweRMaGe. . . .