KaDiM HiDRa GüNLeRi 1
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010 15:10
Anlaşılacağı üzere artık bu konu hakkında birşeyler yapmanın zamanı geldiğinin sanırım herkez farkındadır.Kadim hidranın neden kesilemediğini burdan anlatmanın pek bı faydası yok zaten herkez bunun farkında ,herzamanki gibi birlik olamama ve birlikte hareket edememe gibi sorunlarımız var, bunun yanında kesilirken buna engel olanları söylemeye bile gerek yok sanırım.Ortak bi strateji oluşturmanın vakti gelmiştir
Şimdi bazı düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum umarım sizlerde bana katılırsız.
Resim üzerinden devam etmek istiyorum

Görldüğü üzere daire şeklinde gösterilenler grupları temsil etmektedir.Sayısına takılıp kalmayın sadece örnektir. Ancak grup sayısının önemsiz olduğunuda sanmayın bunu daha sonra açıklıyacağım
Kırmızı hat: savaşçıları
Mavi hat : Büyücüleri
Yeşil hat : Şifacıları
Sarı hat : Yedekler ,Seyirciler ve grubu tamamlayamayanlar.
Kesme stratejisi: Savaşçıların ne yapıcakları açık bu yuzden buna pek degınmıycem . Buyuculer e gelince onlar içinde iş hidranın enerjisinin %50 nın altına düştüğünde daha yoğunlaşmasıdır . Burda onemli olan nokta büyücülerin Hidra ateş saldırısı yaptığında savaşçılara kutup menzilinde durup kutup rüzgarını kullanmalarıdır.Şifacıların konumu ise savaşçılara şifa menzilinde ancak kutup rüzgarı menzilinin dışında beklemeleridir,şifacıların oturmaya ihtiyacı vardır.Şifacılar bu görevde en çok çalışan karekterdir. Özellikle Hidranın enerjisinin %10 olduğu zaman can kurtaran yeteneğinin tüm grup uyerinde bulunması gerekmektedir.Şifacıların büyü bozma yeteneğinin en azında 1 olması iyi olur. Ayrıca şifacıların yanyana durması grup dışındaki şifacılrı ölmesi halinde daha kolay görme ve müdahale etmesi açısından önemlidir.Şifacılar öncelikle gruplarındaki ölmüş olan büyücüyü kaldırmalıdırlar ve can kurtaranı öncelikle kendilerine atmalıdırlar
Bu anlattıklarımı zaten herkez az çok bilmektedir.Önemli olan şey kesme işine nasıl başlanacağı yani kimin öncelikle keseceğidir zaten bütün problemde burdsan kaynaklanmaktadır.Şimdi bu konuyu ele alalım
Grupların Toplanma Stratejisi:
Öncelikle grupların oluşumundan bahsetmek istiyorum. Grup enaz 2 şifacı ,1 büyücü,ve 3 savaşçıdan oluşmalıdır.(bu benim tercihim). Tabi oyuncu yetersizliği nedeniyle grup olusturmada zorlanan gruplar 2 büyücüde alabiirler ancak 2 şifacı kesin olmalıdır . Sıra belirleme
En önemli nokta sanırım bu sıra kavgasından doğan karmaşadır.Zar atma yönteminin yetersiz kaldığı bundan önceki girişimlerde görülmüştür en azından ben öyle düşünüyorum. Resimde 1. grubu mavi mantarın oraya koydığumu farketmişsinizdir.Gruplar 1.grupbun ordan başlaması şartıyla sağına doğru ilerleyerek devam etmesi şeklinde olacaktır,burdaki önemli nokta ise birbirimizin hakkına saygıdan geçmektedir.Gruplar biribirine karışmıyacak şekilde aralıklı olarak ancak 1. grup ile sonuncu grubun biribirini duyması acısındanda yakın olmaları gerekmektedir.Bunu şöyle çözmeliyiz grup uyeleri AYNI notada hatta birbirlerinin uzerinde durarak yerden kazanmalıdırlar.Aslında benım tercıhım 1 grup Arz, 1 grup lodos ,1grup klansız şeklindedir ancak yine burda bi karmaşa çıkacağı çok açıktır . Bu yüzden bunu erken gelen ve mavi mantarı kapan 1 .grup olarak kabul edip yanına dizilerek 2.3.4... şeklinde ilerlemektir. Yine tekrarlamak istiyorum birbirimizin hakkına saygı duymassak bu iş zaten en başında kaybedilir.
Diğer bi karmaşa ve karışıklık ta herkezin konusmak istemesinden kaynaklanmaktadır.Burda herkeze büyük sorumluluk düşmektedir .Ben sadece grup liderlerinin konuşmasının yeterli olacağını diğer grup üyelerinin grup kanalını kullanmasından yanayım ayrıca klan ve bolge kanalllarının kapatılması da bu kirliliği azaltacaktır.Belirttiğim neden den ötürü liderlerin deneyimli ,söz sahibi ve forumu takip eden kişilerden seçilmesi önemli olacaktır.Grup üyeleri bulundukları noktada liderler hariç oturarak ve söyle kanalına konuşmadan beklemelidirler.Liderlerinde olabildiğince kısa net ve polemiğe sebebiyet vermiyecek şekilde konuşmalarıdır.
Diğer bir sorunla devam edelim.
Hidra kesildkten sonra herkezin hidranın başında beklemesi ve buna baglı olarak tebriklerin gelmesi büyük bi karmaşaya neden olmakta ve konsantrasyon kaybolmaktadır o aradada hidranın tekrar doğmasida kargaşanın boyutunu katlamaktadır.işte bu sebepten dolayı hidra kesildikten hemen sonra HERKEZ evet HERKEZ ilk toplandıkları yere geçmelidirler. İLK TOPLANDIKLARI YER dedim farkındaysanız bu nokta bence çok onemli arkadaşkar çünkü bu sıra karmaşasını ortadan kaldıracaktır .Zira kimin görev grubu olduğu ,sıranın kimde olduğu daha kolay Çözüme kavuşmuş olacaktır. Bu arada hidra dogana kadar 2dk geçtiğini herkezz biliyor örs e ihtiyaç duyan arkadaşlar buyuk bir hızla gidip ESKİ NOKTALARINA oturup beklemelidirler.
Bir diğer önemli noktada grup sayısının önemidir.
Bilindiği üzere ilk hidra kesilmesi 3 grupla 6 saat sürmüştür(Sunucumuzda değil) Bunun pek akıl karı olmadıgına sizlerde katılırsınız sanırım. Şimdi 5 grup olduğunu varsayarak küçük bir hesaplama yapalım
5 Grupta ki hasar gücü:
15 savaşçı: 5sn de bir yetek vurusu dk da 12 vurus ortalma 3000 = 36.000
Normal vuruş 3snde dk da 20 vuruş yarısının ıska geçtiğini varsayarak, ort 3000= 30.000
Savaşçı gücü: 66.000 gelin biz bunu daha fazla ıskalama ile 60.000 diyelim
5 büyücü: 3 snden 2 buyu vurusu dk da 40 vuruş ortalama her vurus 1500 den= 60.000
Toplam verilen hasar 20 x 60.000= 1.200.000
Hidranın 3sn de 1, enerji yenilemesi ortalama 25.000 dk da 20 kez = 500.000
Dakikada verilen zarar =1.200.000 - 500.000=700.000 gelin bi z bunu 750.000 diyelim
Kadim hidranın 15.000.000 (15 mılyon) enerjisi olduğuna göre 5grup la 20 dk süreceği görülmektedir.Tabi hiç bir aksili olmasdığı taktirde. Burda yedeklere ,seyircilere ve grubu olmayanlara deyinmek istiyorum bu arkadaşlar hidra kesilirken karışmamaları en azından ölmemeleri cok önemlidir zira her ölüm hidraya 90.000 enerji yüklemektedir
Yukardaki örnektede görüldüğü gibi grup sayısının önemi çok fazladır sayının 10 grup olması hatta 20 grubun orda olması ( bu benim hayalim ve isteğimdir ) kaba bir hesapla 5dk da belkide daha kısa bir zamanda bu işin yapılabileceğidir.
Bu yazdıklarımın çoğunu sizlerde bilmektesiniz amacım ukalalık yapmak yada kimseyi küçük görmek değil aksine bir birliktliği beraberce sergileyebilceğimizi ,o eski yardımlaşan Beyaz Köşk Ruhunun geri gelmesini temenni etmemden bunu istememden ortaya çıkan bir arzudur.Tabi kimseye bnm zorla birşey yaptırmak gibi bi gücüm olamaz ,eğer sizlerde burda yazılanlara katılırsanız ve isterseniz eğer büyük bi kitle burdan bunu kabul eder ve isterse bu işi yapabiliriz
Gelelim en can alıcı noktaya bu işi ne zaman yapıcağımızdır . Benim fikrim her cuma, cumartesi ve pazar günleri saat 21:00 de olmasıdır.(En azından 15 dk önce orda olmak fena olmaz) Belli nedenlerden ötürü ( Hafta sonu olması , çalışanların olması ,en yoğun zmanlar olması vb.)bu Tarih ve saatin uygun olacağını düşünüyorum.Bakarsınız ilerde gün sayısını arttırır belkide hergün de yapabiliriz.
Bu cuma yani bugun bu konunun fazla duyulmıyacağı için bugun yapma taraftarı değilim yarında malumunuz sunucumuzda etkinlik günü sebebiyle (tabi istersek etkinlikten sonra yapılabilir) yapmamak .Sadece bu hafta için pazar günü en uygun gün gibi görünüyor pazar günü başlayabiliriz .Nedersiniz .!!!
Herkeze İyi Oyunlar İyi Forumlar
QwXaS , HüKüMRaNSeNFoNi , Rotundus [/color]
Şimdi bazı düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum umarım sizlerde bana katılırsız.
Resim üzerinden devam etmek istiyorum

Görldüğü üzere daire şeklinde gösterilenler grupları temsil etmektedir.Sayısına takılıp kalmayın sadece örnektir. Ancak grup sayısının önemsiz olduğunuda sanmayın bunu daha sonra açıklıyacağım
Kırmızı hat: savaşçıları
Mavi hat : Büyücüleri
Yeşil hat : Şifacıları
Sarı hat : Yedekler ,Seyirciler ve grubu tamamlayamayanlar.
Kesme stratejisi: Savaşçıların ne yapıcakları açık bu yuzden buna pek degınmıycem . Buyuculer e gelince onlar içinde iş hidranın enerjisinin %50 nın altına düştüğünde daha yoğunlaşmasıdır . Burda onemli olan nokta büyücülerin Hidra ateş saldırısı yaptığında savaşçılara kutup menzilinde durup kutup rüzgarını kullanmalarıdır.Şifacıların konumu ise savaşçılara şifa menzilinde ancak kutup rüzgarı menzilinin dışında beklemeleridir,şifacıların oturmaya ihtiyacı vardır.Şifacılar bu görevde en çok çalışan karekterdir. Özellikle Hidranın enerjisinin %10 olduğu zaman can kurtaran yeteneğinin tüm grup uyerinde bulunması gerekmektedir.Şifacıların büyü bozma yeteneğinin en azında 1 olması iyi olur. Ayrıca şifacıların yanyana durması grup dışındaki şifacılrı ölmesi halinde daha kolay görme ve müdahale etmesi açısından önemlidir.Şifacılar öncelikle gruplarındaki ölmüş olan büyücüyü kaldırmalıdırlar ve can kurtaranı öncelikle kendilerine atmalıdırlar
Bu anlattıklarımı zaten herkez az çok bilmektedir.Önemli olan şey kesme işine nasıl başlanacağı yani kimin öncelikle keseceğidir zaten bütün problemde burdsan kaynaklanmaktadır.Şimdi bu konuyu ele alalım
Grupların Toplanma Stratejisi:
Öncelikle grupların oluşumundan bahsetmek istiyorum. Grup enaz 2 şifacı ,1 büyücü,ve 3 savaşçıdan oluşmalıdır.(bu benim tercihim). Tabi oyuncu yetersizliği nedeniyle grup olusturmada zorlanan gruplar 2 büyücüde alabiirler ancak 2 şifacı kesin olmalıdır . Sıra belirleme
En önemli nokta sanırım bu sıra kavgasından doğan karmaşadır.Zar atma yönteminin yetersiz kaldığı bundan önceki girişimlerde görülmüştür en azından ben öyle düşünüyorum. Resimde 1. grubu mavi mantarın oraya koydığumu farketmişsinizdir.Gruplar 1.grupbun ordan başlaması şartıyla sağına doğru ilerleyerek devam etmesi şeklinde olacaktır,burdaki önemli nokta ise birbirimizin hakkına saygıdan geçmektedir.Gruplar biribirine karışmıyacak şekilde aralıklı olarak ancak 1. grup ile sonuncu grubun biribirini duyması acısındanda yakın olmaları gerekmektedir.Bunu şöyle çözmeliyiz grup uyeleri AYNI notada hatta birbirlerinin uzerinde durarak yerden kazanmalıdırlar.Aslında benım tercıhım 1 grup Arz, 1 grup lodos ,1grup klansız şeklindedir ancak yine burda bi karmaşa çıkacağı çok açıktır . Bu yüzden bunu erken gelen ve mavi mantarı kapan 1 .grup olarak kabul edip yanına dizilerek 2.3.4... şeklinde ilerlemektir. Yine tekrarlamak istiyorum birbirimizin hakkına saygı duymassak bu iş zaten en başında kaybedilir.
Diğer bi karmaşa ve karışıklık ta herkezin konusmak istemesinden kaynaklanmaktadır.Burda herkeze büyük sorumluluk düşmektedir .Ben sadece grup liderlerinin konuşmasının yeterli olacağını diğer grup üyelerinin grup kanalını kullanmasından yanayım ayrıca klan ve bolge kanalllarının kapatılması da bu kirliliği azaltacaktır.Belirttiğim neden den ötürü liderlerin deneyimli ,söz sahibi ve forumu takip eden kişilerden seçilmesi önemli olacaktır.Grup üyeleri bulundukları noktada liderler hariç oturarak ve söyle kanalına konuşmadan beklemelidirler.Liderlerinde olabildiğince kısa net ve polemiğe sebebiyet vermiyecek şekilde konuşmalarıdır.
Diğer bir sorunla devam edelim.
Hidra kesildkten sonra herkezin hidranın başında beklemesi ve buna baglı olarak tebriklerin gelmesi büyük bi karmaşaya neden olmakta ve konsantrasyon kaybolmaktadır o aradada hidranın tekrar doğmasida kargaşanın boyutunu katlamaktadır.işte bu sebepten dolayı hidra kesildikten hemen sonra HERKEZ evet HERKEZ ilk toplandıkları yere geçmelidirler. İLK TOPLANDIKLARI YER dedim farkındaysanız bu nokta bence çok onemli arkadaşkar çünkü bu sıra karmaşasını ortadan kaldıracaktır .Zira kimin görev grubu olduğu ,sıranın kimde olduğu daha kolay Çözüme kavuşmuş olacaktır. Bu arada hidra dogana kadar 2dk geçtiğini herkezz biliyor örs e ihtiyaç duyan arkadaşlar buyuk bir hızla gidip ESKİ NOKTALARINA oturup beklemelidirler.
Bir diğer önemli noktada grup sayısının önemidir.
Bilindiği üzere ilk hidra kesilmesi 3 grupla 6 saat sürmüştür(Sunucumuzda değil) Bunun pek akıl karı olmadıgına sizlerde katılırsınız sanırım. Şimdi 5 grup olduğunu varsayarak küçük bir hesaplama yapalım
5 Grupta ki hasar gücü:
15 savaşçı: 5sn de bir yetek vurusu dk da 12 vurus ortalma 3000 = 36.000
Normal vuruş 3snde dk da 20 vuruş yarısının ıska geçtiğini varsayarak, ort 3000= 30.000
Savaşçı gücü: 66.000 gelin biz bunu daha fazla ıskalama ile 60.000 diyelim
5 büyücü: 3 snden 2 buyu vurusu dk da 40 vuruş ortalama her vurus 1500 den= 60.000
Toplam verilen hasar 20 x 60.000= 1.200.000
Hidranın 3sn de 1, enerji yenilemesi ortalama 25.000 dk da 20 kez = 500.000
Dakikada verilen zarar =1.200.000 - 500.000=700.000 gelin bi z bunu 750.000 diyelim
Kadim hidranın 15.000.000 (15 mılyon) enerjisi olduğuna göre 5grup la 20 dk süreceği görülmektedir.Tabi hiç bir aksili olmasdığı taktirde. Burda yedeklere ,seyircilere ve grubu olmayanlara deyinmek istiyorum bu arkadaşlar hidra kesilirken karışmamaları en azından ölmemeleri cok önemlidir zira her ölüm hidraya 90.000 enerji yüklemektedir
Yukardaki örnektede görüldüğü gibi grup sayısının önemi çok fazladır sayının 10 grup olması hatta 20 grubun orda olması ( bu benim hayalim ve isteğimdir ) kaba bir hesapla 5dk da belkide daha kısa bir zamanda bu işin yapılabileceğidir.
Bu yazdıklarımın çoğunu sizlerde bilmektesiniz amacım ukalalık yapmak yada kimseyi küçük görmek değil aksine bir birliktliği beraberce sergileyebilceğimizi ,o eski yardımlaşan Beyaz Köşk Ruhunun geri gelmesini temenni etmemden bunu istememden ortaya çıkan bir arzudur.Tabi kimseye bnm zorla birşey yaptırmak gibi bi gücüm olamaz ,eğer sizlerde burda yazılanlara katılırsanız ve isterseniz eğer büyük bi kitle burdan bunu kabul eder ve isterse bu işi yapabiliriz
Gelelim en can alıcı noktaya bu işi ne zaman yapıcağımızdır . Benim fikrim her cuma, cumartesi ve pazar günleri saat 21:00 de olmasıdır.(En azından 15 dk önce orda olmak fena olmaz) Belli nedenlerden ötürü ( Hafta sonu olması , çalışanların olması ,en yoğun zmanlar olması vb.)bu Tarih ve saatin uygun olacağını düşünüyorum.Bakarsınız ilerde gün sayısını arttırır belkide hergün de yapabiliriz.
Bu cuma yani bugun bu konunun fazla duyulmıyacağı için bugun yapma taraftarı değilim yarında malumunuz sunucumuzda etkinlik günü sebebiyle (tabi istersek etkinlikten sonra yapılabilir) yapmamak .Sadece bu hafta için pazar günü en uygun gün gibi görünüyor pazar günü başlayabiliriz .Nedersiniz .!!!
Herkeze İyi Oyunlar İyi Forumlar
QwXaS , HüKüMRaNSeNFoNi , Rotundus [/color]